Şimdi Ara

Akaryakıtta hile? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
1
Favori
3.644
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DenizBaransel!

    Pompada atıyorum 1 liralık benzin kaldıysa, biz 100 liralık benzin istediğimizde sayaçtan 100 liralık geçiyor. Pompadaki de bizim araca girdiği için 100+1 gelmesi gerekiyor ama sayaç durduktan sonra bizim benzinden 1 liralık kısım yine içerde pompada kalıyor doğal olarak biz yine 100 liralık almış oluyoruz. Olmuyor muyuz?
    Pompadaki benzinin geri akma durumu yok diye düşünüyorum, direk pompanın başındaki valfin arkasında bekliyor benzin.

    olay çözülmüş beyler dağılabiliriz
  • petrol istasyonunda yakıt tamamiyle bitip depo yeniden doldurulmuş ise ilk müşterinin aldığı yakıtın bir miktarı oda yaklaşık 1lt'dir dediğiniz gibi hortumda kalıyor ama devamında kalması olanaksız. fakat farklı bir durum var oda %5-10'a kadar pompada tolerans var buda kanunca normal karşılanıyor. yani 100lt yakıt aldığımızda 5-10 lt arası petrol istasyonuna kalıyor yani bir şekilde yasal olarak soyuluyoruz. içinin rahat etmesi için deneme yapabilirsin. 5lt lik bir su bidonuna gidip yakıt al hortumda kalıp kalmadığını gör.
  • dijital benzin göstergeniz olmadığından böyle ufak detaylara takılıyorsunuz ama pompaların zaten çoğu fazla veriyor, concorde aracımız vardı oradan biliyorum dijitaldi benzin göstergesi, litre olarak gösteriyordu... pompada 21 litre yazıyorsa 25 litre artıyordu..

    ayrıca başka tür hilelerle eksik benzin veren istasyonları da gayet kolay görebiliyordunuz, biri de izmir torbalı otoyol çıkışındaki bp istasyonuydu (10 sene önce)
  • Şimdi şöyle bir durum var. Dolum bittikten sonra hortumdaki yakıt pompa tarafından çekilip depoya geri gönderiliyorsa burda vurgun var demektir. Yok eğer gönderilmiyorsa vurgundan söz edilemez. Gönderilmediği zaman sadece ilk yakıt alan arabanın kaybı var. Arada yakıt alan arabaların hiç bir kaybı yok. Çünkü önceki arabadan kalan yakıtı da almış oluyor.

    Peki çözüm ne. Pompanın saatini musluğun ucuna mı koymak gerekiyor. Yani nasıl olmalı.
  • Bence aramızdan birinin aracım yolda kaldı bahanesiyle 5 litrelik şişeye 5 litre yakıt alsın durumu görelim. Bakalım tam dolacakmı. Madem depodakini göremiyoruz bizde böyle bakarız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anton | SS

    Bence aramızdan birinin aracım yolda kaldı bahanesiyle 5 litrelik şişeye 5 litre yakıt alsın durumu görelim. Bakalım tam dolacakmı. Madem depodakini göremiyoruz bizde böyle bakarız.

    Tam onu yazıyordum. Ben 2,5 litrelik kola şişesine doldurtmuştum ve gayatte 2,5 litre benzinimi almıştım. Bence sehir efsanesi bunlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benzin geriye süzülmüyorsa döngü var bi kayıp yok

    Eğer süzülüyorsa sıkıntı var
  • hortumda kalan yakıt 2. aracın deposuna,
    2.den hortumda kalan yakıt 3. aracın deposuna,
    3.den hortumda kalan yakıt 4. aracın deposuna,
    4.den hortumda kalan yakıt 5. aracın deposuna,
    5.den hortumda kalan yakıt 6. aracın deposuna,

    vsvs. böyle döner gider kasmamalı bu kadar.
  • quote:

    Tam onu yazıyordum. Ben 2,5 litrelik kola şişesine doldurtmuştum ve gayatte 2,5 litre benzinimi almıştım. Bence sehir efsanesi bunlar.




    quote:

    hortumda kalan yakıt 2. aracın deposuna,
    2.den hortumda kalan yakıt 3. aracın deposuna,
    3.den hortumda kalan yakıt 4. aracın deposuna,
    4.den hortumda kalan yakıt 5. aracın deposuna,
    5.den hortumda kalan yakıt 6. aracın deposuna,



    Bu mesajlar benim yazdığım mesajı doğruluyor. Pompada kazığı pompaya yanaşan ilk otomobil sürücüsü yiyor. Sonraki gelenler kesinlikle kazık yemiyor. Pompa saati hortumun pompaya girdiği kısımda olsa bile ikinci ve sonraki gelen arabalar kendisinden önceki arabanın hortumda kalan yakıtını da alıyor zaten.




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.