Bizim insanımızın huyu bu bir şeyi alırken istiyor ki 10 sene kullanayım onu, onun üstü çıkınca da zoruna gidiyor kendine yedirememe hastalığı mı denir artık orasını siz karar verirsiniz. PS4 - Xbox One döneminde önerilen 1070/1660 Ti veya 1060 dı. Yeni jenerasyon da ise tam anlamıyla girdik artık bu sene itibaren sistem gereksinimlerinin birden hızlı artması çoğu kişiyi afallattı. Şimdi önerilen 3060 / 3070 oldu. İnsanlar şaşırıyor, ama buna da alışacaklar. böyle de yazıyorum ama linç yiyeceğim, yine de umrumda değil. |
Alan Wake 2 [PC ANA KONU] (7. sayfa)
-
-
Oyunun bütün grafik ayarlarında DLSS/FSR belirtmesi kabul edilemez aslında.
Bu ne demek? Kardeşim ben native çözünürlükte adam gibi çalışmayacağım demek.
Bu kabul edilemez aslında.
-
Nvidia yüzünden oluyor hocam bunlar kimse kusura bakmasın. Yok fps öyle uçuyor böyle uçuyor diyor da 4090 alan adam niye dlss açmak zorunda kalsın. Zaten kartlar güçlü illa yazılımı entegre edecekler.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Remedy'e Quantum Break'ten alışığım. Çıktığı yılda onu da doğal çözünürlükte oynatan kart neredeyse yoktu. Mecbur upscaling özelliğini açmak gerekiyordu. Bulanık bir şekilde oynuyordunuz oyunu.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fiddler0 -- 24 Ekim 2023; 17:34:30 > -
Alan Wake de 14 sene önce öyleydi. Hatta o yıllarda dibimizin düştüğü bir presentation'ı hatırlatmak isterim :)
Intel'le işbirliği içerisinde "vuu bakın 4 çekirdek sayesinde ne kadar çok object fizik hesaplamalarıyla ve ışıklandırmayla intel sayesinde böyle böyle yapılıyor" tantanası yapıyorlardı ve o dönemki PC'ler ağlıyordu Alan Wake'de.
Adamlar hemen her oyununda yeni bir teknolojiyi tanıtıyor oyun dünyasına. Aslında bu yüzden de kızamıyorum işte Alan Wake 2'ye. Herkes Crysis diyor sistem yoran çağımızın ötesinde oyun diye ama. Alan Wake de öyleydi. O dinamik gölgeler fizikler vs. Crysis ayarındaydı. Bir de F.E.A.R. vardı tabii bizim PC'lerin, benim 6600 GT'nin anasını ağlatan :)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dante -- 24 Ekim 2023; 19:28:44 >
-
RTX 3060 kullanıcısı olarak Nvidia'nın başta DLSS olmak üzere oyunlarda sunmuş olduğu teknolojilerden çok memnunum.
AMD'nin de eli armut toplamasın bir zahmet. Nvidia gibi daha fazla oyun geliştiricileri ile özel anlaşmalar yapabilirler. AMD bu konuda geri kaldı malesef.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MisterX06 -- 24 Ekim 2023; 21:45:11 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
6800xt ile 2k da 60 fps alır mı rtx kapali
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bu iyi olmuş, sonunda yeni nesle geçiyoruz.
Alan Wake 2'nin next-gen olmasına sevinmiştim. Hakkını verecek olmaları ayrıca iyi oldu. Oyunun yapısı Turing ve RDNA 2'yle eklenen Dx12 Ultimate fonksiyonlarına çok müsait. Güzel yenilikler göreceğiz. (Umarım NVMe arabirimi ve Direct Storage'ın da hakkını vermişlerdir.)
GTX 1000 serisi, zaten mimari olarak 2014'teki GTX 900 serisine dayanıyordu. 900'lerin Async. Shading emülasyonlu haliydi Bir zahmet artık desteklemesinler.
(Turing mimarili GTX 1660'lar bunun dışında olabilir, ama sürücüleri DX12U destekliyor mu bilmiyorum.)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Castle Bravo -- 25 Ekim 2023; 0:5:38 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Destekliyor da 16xx serisi ile ne kadar keyif alabilirsin meçhul ayar kıstıkça keyif kaçıyor. VRAM de takılı kalacaksın 6GB VRAM var bunlarda 8 bile can çekişiyor 50xx serisi ile 8GB dönemi biter artık. 12-16-24 dönemi başladı işte. Parası olana on numara dönem başladı diyebiliriz. 3.sınıf ülkelerinde de kepenk kapatılır oyun oynama dönemi sonlanır forumda çoğu kişinin son sistemleri zaten.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Umarım diğer oyunları gibi bu oyunda bulanıklık sorunu olmaz niyeyse remedy oyunlarin da net görüntü alamadım berrak pürüzsüz bir şekilde
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Exposure'u çok seviyor Remedy. Oyunları da zaten hep ışık patlamalı oyunlar baktığımızda. Exposure'a çok yüklendikleri için de haze-glare ne varsa yükleniyor obje kenarlarına. Hep bu yüzden bu bulanıklık diye düşünüyorum. Ama adamlar sinematik efektlerin hakkını çok iyi veriyor. Controldeki yıkımlar, Alan Wake 1'deki zamanın dinamik gölge volumetrik ışıkları, Quantum'daki partiküller..
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dante -- 25 Ekim 2023; 9:7:52 > -
Kesinlikle herifler teknoloji demosu niyetinde oyun yapıyor bakalım oyun çıkınca nasıl olacak merakla bekliyoruzquote:
Orijinalden alıntı: DanteExposure'u çok seviyor Remedy. Oyunları da zaten hep ışık patlamalı oyunlar baktığımızda. Exposure'a çok yüklendikleri için de haze-glare ne varsa yükleniyor obje kenarlarına. Hep bu yüzden bu bulanıklık diye düşünüyorum. Ama adamlar sinematik efektlerin hakkını çok iyi veriyor. Controldeki yıkımlar, Alan Wake 1'deki zamanın dinamik gölge volumetrik ışıkları, Quantum'daki partiküller..
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Merhaba bu oyunu 6800xt ile çalıştırabilirmiyim 2k 60 fps de ona göre oyunu alicam
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GOKHAN 07 -- 25 Ekim 2023; 12:27:7 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bende de 6800xt var herhalde rt açmazsak 60 ı her türlü görürüz gibime geliyor 2k da
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Rt zaten hayal bence hocam
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Ön yükleme açılmadı hala epic de.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
xboxta açıldı. 70 gb
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X