Çok güzel olmuş eline sağlık. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
ALAN WAKE 2 Projesinde Yaptığım Çalışmalar ve Ekran Resimleri. (2. sayfa)



-
-
Böyle anlamlı bir günde böyle bir projede yer almak oldukça gurur verici olmalı, haddim olmasa da sizi tebrik ederim. Umarım işiniz bundan sonraki projelerde de rast gider.
-
Maya pahalı hocam onun yerine blender öğrensek çok şey kaybeder miyiz? Blender ve maya çıktıları arasında kalite farkı var mı?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Sam Lake ile konuşma imkanın var mı hocam? Sen ona söylersin o yönetime söyler. Ben sen olsam %100 söylerdim, ne olursa olsun. Türk oyunculardan yoğun istek var diye belirtirim bir yurtsever olarak. %1 ihtimal olsa bile, ne olur ne olmaz. Oyuna Türkçe getirilmesinde kelebek etkisi olabilir.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-156629339 -- 29 Ekim 2023; 12:53:7 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
@YKS2023Hedef15K , hiç fark etmez, ikisinde de aynı sonuçlar elde edilir. Maya tavsiye etmemin sebebi, şu ana kadar Outrsourcing (Uzaktan) olarak çalıştığım bütün projelerin %80'in de 3D modelleme aşamalarını Maya dosyası şeklinde upload etmemiz isteniyordu. Ben modellerimi 3DS Max ile yapar, sonra Maya'ya import eder ve o şekilde gönderirdim üstlerime.
Şu an bir sonraki yıl gelmesi muhtemel olan Call of Duty projesine geçiş yaptım son 1 aydır, onda da Maya dosyası olarak istiyorlar 3d modelleri. Yani hız bakımından bir avantaj olur sadece, onun haricinde hepsi aynı işi yapıyor, Blender kullansanız da hiç fark etmez.
@Aragorn Elessar , Böyle bir şey mümkün değil hocam. Onlarca departman ve onlarca ortak stüdyo'nun birleştiği bir ortamda binlerce geliştiricinin arasında uzaktan-tam zamanlı çalışan biriyim sadece, benim ekibim haricinde beni tanıyan bile yok.
Yönetim kademesi oyunu kimlerin geliştirdiğini bilmiyordur bile, zira binlerce insan var.
Bi de ben biraz bazı şeylerden ödün vermeyen bir ekip üyesiyim, kastettiğim şey şu: örneğin bize 5 tane büyük Asset arasında hangisini yapmak istersin diye seçim şansı veriliyor bazen, nasıl olsa hepsi yapılacak seç birini diyorlar geri kalanları da diğerleri seçer. Ben üstünde başka ülke bayrağı olmayan(oyun abd'de geçiyor genelde abd bayrağı) ya da onlara ait dini sembollerin vs. yer almadığı Asset tiplerini seçtim her zaman. Hatta benim ekibimin proje liderinin dikkatini çekmişti bu durum ama anlayışla karşılamıştı. Tabi bâriz bir itiraz ya da saygısızlık etmedim hiç, yani hem uluslararası bir ortamda çalışıp hem de bu tip noktalarda saygısızlık edilmez zaten. Seçme şansımı kullandım sadece bu konularda.
Dolayısıyla eğer şirket TR dil desteğini koymama kararı almışsa ben sırf gururdan ötürü bile koysanız iyi olur diyemezdim.
Kesinlikle işe yaramayacak bir hamle olurdu ve ben söylediğimle kalırdım. Ama keşke koysalardı, ülkemizde satış rakamları diğer ülkelere oranla düşük kalıyor anlaşılan ki bu normal. 600 euro/dolara oyun almak gibi bir şey bu yabancılar açısından düşünürsek.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Metal-Gear -- 29 Ekim 2023; 13:37:18 >
-
İlk paylaşımlarınızı hatırlıyorum, şu an bu projede katkınız olduğunu görünce çok mutlu oldum. Başarılarınızın devamını dilerim.
-
Elinize sağlık hocam uzun zaman sonra sizi büyük işlerde görünce mutlu oldum en son silah tasarımları paylasiyordunuz güzel bir yolculuk olmuş:) Çalışmalarınızda başarılar dilerim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam siz kocaman bir şirkette HR departmanında işe alım yapıyorsunuz diyelim. Lokalizasyon şefine mail mi atacaksınız bu oyunu Türkçe yapalım diye? İşiniz olmayan bir şey bu. 10 kişilik ekip değil ki bu adamlar ahbap çavuş gibi çalışsın.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Evet departman - departman ayrılmış ve oldukça dallı budaklı bir çalışma ortamında kendi iş alanınızın dışında teklifler sunma olanağınız olmuyor. İyi bir örnek vermişsiniz.
Tamamı bağımsız geliştiricilerden oluşan grup çalışmalarında ise her birey yorum ve istekte bulunabilir elbette. Aslında bu tip bağımsız geliştiricilerden kimi zaman daha eşsiz özgün içerikler çıkmasının bir sebebi de bu. Herkes bir miktar kendi alanının dışına çıkıp fikir verme olanağına sahip. Büyük şirketlerde ise imkansız bir durum.
-
Kendim de çalıştığım için sizin durumu anlıyorum hocam. Bizim app de Türkçe değil gidip de adamlara ya bunu Türkçe yapalım denmez.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Oyun görsel olarak müthiş, ama bir de ortalama bir bilgisayarda 60 fps ile çalışabilseydi keşke. Şu anda RTX 4090 bile yetersiz kalıyor.
Vexyoutube
We Tested and experienced Alan Wake II LIVE: https://www.youtube.com/live/tL8frvL4pos?si=39bqBtb6KyXbwiL7 ==JOIN THE DISCORD!== https://discord.gg/xbVEkhPJ72 Alan Wake II released to a lot of controversy NOT BECAUSE THE GAME IS BAD, but because the system requirements of the game are wild. Digital Foundry even completely changed course with their content to address the controversy. Should Games be THIS Demanding? So I actually tested this on 7 different GPUs from different price points to see if this game is being ruined by its graphics requirements. I also found out some of the best ways to optimize it and actually make the game LOOK even better. This is how I fixed Alan Wake II. Digital Foundry: https://youtu.be/QrXoDon6fXs?si=-CrC58VfDd7fMDfB https://www.youtube.com/@danielowentech https://twitter.com/alanwake/status/1715412623468970091 0:00- Alan Wake II is Causing Controversy... 1:55- RX 5700 XT in AW2 2:25- RX 6600 in AW2 3:02- RX 6700 in AW2 3:42- Intel Arc GPUs in AW2 4:12- RX 7800 XT in AW2 5:01- RTX 3080 in AW2 6:00- I was surprised... 6:57- How RT affects AW2 8:00- The Upscaling Debate 9:37- The Future of Gaming.https://www.youtube.com/watch?v=zqBKKYaCyjI -
Tebrikler, nereden nereye... Helal olsun.
-
Allah razı olsun, teşekkürler. Yıllar önceki açtığım başlıklardan beri bir nevi sürece tanıklık etmiş üyelerdensin, sanki 3-5 yıl değil de 3-5 gün geçmiş gibi geliyor.
-
Hocam öncelikle tebrik ederim. Yıllar önce açtığınız tasarım konularından buralara geldiniz. Maşallah diyelim
Hep merak ettiğim bir şey var, size sorayım. Mesela bir oyun için onlarca farklı alanda tasarım, üretim yapılıyor. Sesler, mekan tasarımları, karakter tasarımları, hikaye, diyaloglar vs. Peki bunların koordinasyonu, uyumu nasıl sağlanıyor. Bir de en sonunda nasıl birbirine entegre ediliyorlar? Mesela siz bu tasarımları yapıp direk oyunda kullanılacağı yerlere mi koyuyorsunuz yoksa en son o işi yapan farklı bi ekip de mi var?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
helal , iyimiş.
-
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X