Şimdi Ara

Alienware m15 Servis ve Ürün Desteği

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
396
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese Merhaba,
    Şubat ayında aldığım Alienware m15 cihazımı kullanmaya başladıktan sonra özellikleri yeterli olmasına rağmen birkaç oyunda ve Premiere Pro gibi ağır programlarda sürekli donma ve kasma sorunları gözlemledim.
    Ben de durumu çözmek için ürünü Amerika'dan aldığım için oranın müşteri hizmetleri ile iletişime geçtim. Bana başta yardımcı olacaklarını söylemelerine rağmen nerdeyse 2 hafta boyunca sorunu çözmeyecek farklı denemeler yaptırdılar. Ardından artık bir aya yaklaşırken bana ürünü onlara göndermemi istediler. Fakat ben Türkiye'de olduğum için gönderme şansım yoktu ve koronavirüs dolayısıyla da amerikaya ne zaman gideceğim belli değil. Ben de durumu onlara söyledim ama garantimin yurtdışını kapsamadığı için yardımcı olamayacaklarını söylediler. Ben de son seçenek olarak türkiye servisini aradım.
    Onlar da bana garantimi buraya taşıyabileceğimi söylediler. Garantiyi taşıdıktan sonra onları aradım ve hem ekrandaki ışık süzmesi sorunu ile hem de termal soğucu parça üzerinde bulunan termal padlerin iyi uygulanmadığını söyledim. Onlar da bana yardımcı olacaklarını ve aksi olmadığı müddetçe bir sonraki iş günü için geleceklerini söylediler. Aradan 2 gün geçmesine rağmen herhangi bir bilgilendirme almayınca ben de onları tekrar aradım.
    Bana parçaların 29 nisan'da geleceğini bu nedenle de şu an beklemem gerektiğini söylediler.
    Bir müşteri olarak 1 ay saçma sapan çözümler uygulamak için bekletildim ve ben onlardan korona virüs dolayısıyla bana yardımcı olmalarını istediğimde bana negatif cevap verdiler. Şimdi ise onlar benden korona virüs dolayısıyla beklememi istiyorlar. Sizce bu bir şirketin müşterisine takınması gereken bir tavır mı?
    Siz siz olun Dell veya Alienware marka ürün alırken satış öncesi ve sonrasında cihazı dikkatlice inceleyin. Yoksa benim gibi online alıp bu sıkıntıları yaşamanız muhtemel. Konu hakkında güncelleme geldikçe ilk mesajı düzenleyeceğim.







  • Konuya güncelleme olarak Nisan 20 civarlarında ana kart ve ekranı değiştirmek için geldiler ancak asıl sorun olan heat sink'i ısrarla belirtmeme rağmen Dell'den talep etmemişler.
    Getirdikleri ekran tolare edilebilir seviyede ışık sızmasına sahip olsa da gönderilen anakart da sorunlu çıktı. Ben de değişim istediğimi belirttim.
    Geçen hafta değişimin onaylandığına dair belge gönderdiler ancak cihaz yurtdışından alındığı için tekrar e mail attım.
    Sorun şu ki zaten servisin kendisi cihazın yurtdışından alındığını biliyor hatta benden istedikleri faturada bu belirtili. Tekrar bir de bunun için beklemeye başladım. ' ayı geçmesine rağmen bir laptopun sorununu çözemeyen şirketin ürünü niye alınsın ki.
  • Son bilgiler ile bu konuyu güncellemek istiyorum. Bugün kendilerine artık bu kadar sonuçsuz bir şekilde sürecin devam etmesini uygun görmediğimi, artık sonuç odakli bir beklemeye girmek istediğimi kendilerine belirttim. Türkiye kanunları içerisinde 21 iş günü azami limit olarak belirlenmiş yalnız ben 2 aydır bu süreç içide bekliyorum. Bugün bu konuşmalardan sonra Koçsistem'den durum ile alakalo son bir mail aldım. Kendileri bana bu cihazın bir üst sürümü olan m15 r2 cihazı vereceklerini ancak bunun için 4 hafta ile 6 hafta arasında beklemem söylendi. En azından artık ne kadar beklemem gerektiğini ve bekleyiş sonunda da uygun bir çözüm alacağımı biliyorum. Bu süreç boyunca gerçekten kendilerinin iletişim ve eksik bilgilendirme problemleri ile uğraşmak yıpratıcı oldu. Ancak en sonunda çözüldüğü için mutluyum. Sizlere cihazı aldıktan sonra deneyimlerimi paylaşacağım.




  • Konuya ait son güncellemeyi de bu mesajım ile yapıyorum.
    Ayrıca servis konusunda da ek bilgi vermek istiyorum. Öncelikle bir buçuk hafta önce bana verilen kargo takip bağlantısından kontrol etmemle cihazın KoçSistem'e ulaştığını gördüm ve ben de değişimin hızlıca yapılması için Dell Türkiye'yi aradım. 2 farklı kişi ile konuştum ve biri bana cihazın daha yeni gümrüğe geldiğini diğeri ise KoçSistem'e ulaştığını söyledi. Ben hangisine inanacağımı bilemeden akşama doğru KoçSistem'den bir beyefendi teslimat için beni aradı. Kendisi ile hem olağan durumu hem de nasıl gerçekleşeceğini konuştuk. Açıkcası kendisinden teknik işleyişlerini öğrendikten sonra Dell Türkiye'den gerçekten soğudum. Hem müşterilerini umursamayıp hem de kendi hatalarını KoçSistem'e yükleyerek iş yapan bir şirketten ürün ve destek alınmamalı. Bundan sonra da sorunlarımın çözümü için Dell Türkiye ile değil KoçSistem ile görüşme sağlayacağım. En azından hem sorunu çözmeye odaklı hem de müşteriyi mağdur bırakmayan bir yaklaşım izlediler.
    Yeni gelen cihaz ile bir problemim yok. Sorunumun çözümü 3 ayı geçti ancak sonunda düzgün çalışan bir makine tarafıma verildi. Sizlere de önerim Dell alırken 2 defa düşünün ve aldığınızda da servis için Dell Türkiye'ye değil KoçSistem ile görüşün. Eğer onlar tarafında yapılacak bir şey varsa emin olun müşteri mağdur olmasın diye yapacaklardır.




  • Kimi de Dell in evinde servisine iyi diyor. Koçsistem bazen iyi bazen kötüye yakın servislik yapıyor gibi kullanıcılardan derlediğim kadarıyla. Türkiye de ilgili firma tek olsa daha iyi olur, hem dell tr hem koçsistem olunca birbirleriyle çelişiyor çakışıyorlar.
  • darkgamer_gs kullanıcısına yanıt
    kaçıncı nesil işlemcili modeli yollamış oldular?
  • thelordof kullanıcısına yanıt
    Evet servis konusunda ben de farklı yorumlar okudum ancak bana anlatılanlar ve Dell Türkiye ile de yaptığım konuşmaları derleyince KoçSistem çok daha cazip duruyor. En azından Dell gibi yabancı bir şirket değiller ve Türkiye'de Türk kullanıcılara hizmet verdiklerinin farkındalar.
    Bana 9. nesil i7 modelli laptop gönderdiler.
  • darkgamer_gs kullanıcısına yanıt
    Tamam hocam. 10. nesil işlemcili daha yeni yeni USA da satışa çıktı heralde.
  • thelordof kullanıcısına yanıt
    Aynen evet, m15 r3'ler yeni yeni teslim ediliyor. Bana sorarsanız m15 serisi içinde r1 ve r3 daha çok tercih edilebilir. R2, R1 üstüne tasarım dışında fazla koymayan ve özellikle Max P GPU seçenekleri ile R3 ile ciddi farka sahip.
  • darkgamer_gs kullanıcısına yanıt
    Doğrudur hocam. Tasarım da r1'i çok sevememiştim ben. Başkaları sevebilir göreceli :)
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.