1 ay önce aliexpress.com dan 98,18 $ a note 5 telefonum için ekran sipariş ettim. 2 hafta içinde geldi. Telefoncuya getirip taktırdım dokunmatiği geç algılıyor tekrar tekrar dokunmak gerekiyor. Ve ekranın ortasında sabit bir çizgi var.
Kısacası ürün arızalı. Delilleri video ve resim olarak çekip yükledim. Satıcıda siteden resim yüklemiş saçma sapan bu ekranın ortasında home tuşu var. Bizim gönderdiğimiz ekranda tuş yok yoktur. Bizim ürün değil demeye getirmiş :)) Açıklamayada bu servis hatası flexiyi hatalı takmış başka servise getirin yazmış. Servise tekrar gittim kabul etmiyor ekran arızalı diyor. Ekranı sökersem zaten paramparça olacak diyor.
İtiraz ettim 2 servise getirdim takma parası verdim. Neticede 18 ocakta Ali express inceledi ürünü kargoya verip iade edin diyor. 2 kere servis parası vereceğim. Üstüne kargo ücreti bana girecek. Karşı taraf ürünü teslim almıyormış diyorlar. Alsada zaten masrafım ekran parasına ulaşacak. Birde elimde ekran olmayacak kafayı yiyorum satıcıya mesaj atıyorum cevap yazmıyor. 2 günüm kaldı para aktarımı için. Ali ekpress yardım bölümünde insan yok sadece site roboto var deliriyorum yardım lütfen.
Alirxpressyen alınan ekranlar hem mi sorunlu olur? Ben de aldım taktım cihazıma. İlk önce navigasyon tuşları geç algılamaya başlayıp daha sonra bozuldu 1 ay sonra da ekranın altından başlayan dokunmatik bozulmalar başladı. Bence ekran değişimi Türkiye'deki güvenilir servislerde yaptırılmalı yoksa böyle elimizde patlıyor. Ucuza halledelim derken daha çok zarara uğruyoruz.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme