Şimdi Ara

Aliexpress dispute

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
8
Cevap
0
Favori
359
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba
    80 gün üzeri bir bekleme sonrası dispute açmıştım ürün gelmedi dispute'a aliexpress dahil oldu ayın 9'unda biticekti karar verilecekti bitmedi sabit duruyor ne yapmalıyım Aliexpress dispute



  • Merhaba.
    Aliexpress'de problem yaşayanlar için konu açtım.
    Bana çok yardımcı oldular.
    Link :
    https://forum.donanimhaber.com/aliexpress-de-problem-yasayanlar-buraya--123307697
  • quote:

    Orijinalden alıntı: guven35

    Merhaba.
    Aliexpress'de problem yaşayanlar için konu açtım.
    Bana çok yardımcı oldular.
    Link :
    https://forum.donanimhaber.com/aliexpress-de-problem-yasayanlar-buraya--123307697

    yayından kalkmış
  • İki tarafında yanıtları bekleniyor diyor. Sonrasında iş aliexpress'e tırmanacak ordan sonra karar verecekler. Müşteri hizmetlerine bağlan oradan sipariş numaranla sorgulat bakalım ne diyecekler.
  • Siyah sazan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Satıcı ve sizin verdiğiniz bilgilere bakacaklarmış. Dispute açtığınızda ne yazdınız kutucuğa? Ürünün kargo takip nosunu iletin bir bakayım.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    ALİEXPRESS KARGOM
    4 yıl önce açıldı
    Aliexpress hesap hatası
    4 yıl önce açıldı
    YANWEN -ALİEXPRESS kargo takip
    10 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  •  Aliexpress dispute

     Aliexpress dispute

     Aliexpress dispute



    Ürün siparişinden itibaren 59 gün geçti. 

    60 Günlük yasal sürenin dolmasına 20 saat var ve,
    Dispute açamıyorum.

     
    Şu uyarıyı veriyor;

    """""Kayıtlarımız, siparişinizin son zamanlarda gönderildiğini ve şu anda nakliye halinde olduğunu gösteriyor.
    Bu gönderim yöntemi için, varış ülkenizde hiçbir izleme bilgisi sağlanmayacak. Geçmiş deneyimlerimize göre,
    paketlerin çoğu satıcının vaat ettiği süre içinde teslim edilecek. Paketiniz 2017-08-26 tarihine kadar ulaşmazsa,
    lütfen anlaşmazlık bölümünü (DISPUTE) açın; derhal bunu halledeceğiz. Sabrınız için teşekkür ederiz"""""""

    Our records show that your order was recently shipped and is currently in transit. For this shipping method, no tracking information will be provided in your destination country. According to our past experience, the majority of the packages will be delivered within the time frame promised by the seller. If your package does not arrive by 2017-08-26 , please open dispute and we will handle this immediately. We appreciate your patience.


    Yarını bekle yarın açalır demeyin, bu gün aynı olayı yaşadım, Bugünde gönderilmeyen ürünüm vardı,
    Dün dispute açmaya çalıştım aynı uyarıyı verdi.
    Bugün açarım diye düşündüm ama, para transfer işlemi gerçekleşiyor dedi ve, sanki ürün bana gönderilmiş gibi işlem yapıldı.

    Üstte 15 gün içinde dipute açabilirsin diyor ama, Dispute ye tıkladığında satıcıya mesaj atma penceresi geliyor.
    Dispute ile alakası yok.

    Allahtan Mobilden girmek aklıma geldi.
    Mobilde Dispute aktifti.
    Hemen Dispute açtım, Kanıt olarak ekran görüntülerini gönderdim.
    China post registered air ile gönderecek iken, takip edilemeyen ucuz posta şirketi kullandığı dedim.

    Çok saçma, Bazı ürünlerde Dispute aktif, bazılarında değil.
    60 günün dolmasına 33 gün olan ürüne dispute açılabiliyor ama, 1 gün, 3 veya 5 gün 1 hafta olana açılamıyor. 

    Dispute olayı mobilden de kalkarsa aliexpress te para iadesi almak imkansız....

    Halbuki son Dispute işlemini 10 gün önce açmıştım ve oluyordu.
    59.günde açmıştım. paramı geri aldım.

    Bu konu hakkında bilgilendirirseniz çok sevinirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi termometre -- 25 Ağustos 2017; 15:43:35 >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.