Şimdi Ara

Aliexpress Registered Air Mail Sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
575
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar ,

    Aliexpress üzerinden bir alışveriş gerçekleştirdim.

    Toplam Tutar : $ 21.09
    Satıcı : A+A+A+
    %98.1 olumlu geri bildirimi mevcut. Ve daha önce bu satıcıdan bir alışveriş daha gerçekleştirdim. Yaklaşık 25 gün içerisinde sorunsuz olarak ulaştı ürünler.

    04.06.2016 tarihinde bir sipariş daha verdim. Yanlış hatırlamıyor isem satıcı 2 gün sonra takip numarasını sisteme girdi.

    Takip Numarası : RS083278245CN

    Fakat siparişin üzerinden 11 gün geçmiş olmasına rağmen henüz bir takip bilgisi sistemde oluşmadı.

    48 days 14 hours 57 koruma sürem mevcut. Sizce bu gecikme normal mi ?

    Aynı günde başka bir satıcıdan yaptığım alışveriş 11 gün içerisinde ulaştı. Hemde takipsiz kargo ile.

    Konu ile alakalı tavsiyelerinizi beklemekteyim.

    Hayırlı geceler , hayırlı ramazanlar dilerim hepinize..

    Selamlar...







  • 1 hafta önce aynı kargoyla yola çıkan Aooko gözlük sistemde yok, satıcı oyalayıp duruyor sıkıntı yok diyor, 1 hafta sonra normal bir satıcıdan aldığım aynı kargolu ürün 11 haziranda turkiyeye giriş gerçekleştirmiş olarak gözüküyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam 10 gün sistemde görünmeyen kargo için dispute açın. Diretin alın parayı. Anlaşma belli, ürün takipli kargo ile gönderiliyorsa ve sitenin 10 gün satıcıya izni varsa o 10 günün sonunda göremezsem takip ekranını direk alıyorum parayı. Ürün gelir gelmez beni bağlamaz. Düzgün iş yapsınlar.
    Bahsettiğiniz satıcıdan birkaç alışverişim oldu. Güvenilirdir fakat takip sıkıntısında bir kere bu satıcıdan da paramı almışım.
  • Dispute açmak için sipariş yollandıktan sonra 10 gün geçmesi gerekiyor. 11 gün olmuş halen haber yok paketinizden, dispute açıp no tracking information seçip ss koyun Aliexpress mahkemesi derdinizi anlarsa paranızı iade edecektir

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozanselte

    Hocam 10 gün sistemde görünmeyen kargo için dispute açın. Diretin alın parayı. Anlaşma belli, ürün takipli kargo ile gönderiliyorsa ve sitenin 10 gün satıcıya izni varsa o 10 günün sonunda göremezsem takip ekranını direk alıyorum parayı. Ürün gelir gelmez beni bağlamaz. Düzgün iş yapsınlar.
    Bahsettiğiniz satıcıdan birkaç alışverişim oldu. Güvenilirdir fakat takip sıkıntısında bir kere bu satıcıdan da paramı almışım.

    Benim ürün 3 aydır kayıp.
    Takip no ile ancak Çin sitesinden sorgulama yapılabiliyor ve verilen bilgiye göre ürün 3 ay önce Türkiye' ye ulaşmış.
    Ama PTT "Bu takip kodu geçerli değildir" diyor.
    İşin kötü yanı Aliexpress üzerinden satıcıya süreyi uzat mesajı gönderdim. İş için şehir dışına uzun bir seyahate çıktığım için takip edemediğim bu ürün için otomatik onay verilmiş.
    Aliexpress yönetimi "Bizim yapabileceğimiz birşey yok, satıcının insiyatifi" dedi.




  • Bu durumda yapılması gereken durum koruma süresinin bitimine 3-5 gün kala dispute açmak. Satıcının yapacağı tek şey süreyi uzatmak oluyor. Öbür türlü onlar da paraya konmak için hiç yardımcı olmuyorlar. Bankanız ile iletişime geçebilirsiniz bankaların izin verdiği süre dolmadıysa.
  • Merhaba arkadaşlar ,

    Tavsiyeleriniz için teşekkürler.

    Satıcıyı biraz sıkıştırmak durumunda kaldım.

    Kendisi Lütfen biraz daha sabredin , paketi tekrar göndereceğim şeklinde bir cevap yazdı. Sanırım ramazan bayramı gelene kadar (Yaklaşık 15 gün) bekleyip hala sistemde kargo bilgisi oluşmaz ise dispute açmayı planlıyorum.

    Hepinize hayırlı sahurlar dilerim.. Selamlar..
  • ToygarVrli T kullanıcısına yanıt
    merhaba.bende2hafta önce oyun mouse aldım.takip numarası aliexpresse girişmişti ama aliexpress de takip 5 ile 10 gün içinde gözükür yazıyordu.bende takip numarasını kopyaladım 17track sitesine girip oradan takip ettim.
  • mmayda Hocam ,

    Cevabınız için teşekkür ederim. Satıcı bilmediğim bir nedenden dolayı paketi kargolamamış. Fakat sisteme takip numarası girmiş. (Sanırım sallamış bir numara).

    Önce sıkıştırdığım zaman paketi tekrar göndereceğini söyledi. Sonra işin üstüne gidince bu hafta sorunu çözeceğiniz söyledi.

    Açıkcası henüz koruma sürem olmasından dolayı fazla da sıkıştırmak istemiyorum çekik gözlü dostumuzu.

    Belirtilen süre dolmadan 10 gün önce dispute açacağımı da belirttim. Karşılıklı anlaştık.
  • Bir soruda ben sorayım.2 ürün satın aldım farklı satıcılardan.2sindede China Post Registered Air Mail için ek ücret talep etmiyordu.Bende onu seçtim doğal olarak.Bu sabah baktığımda,birisi Singapore Post ile diğeri Seller Shipping Method ile yollanmış.

    Ne yapabilirim? İtiraz etmeye hakkım var mı ?

    @Kitmaker
    @ozanselte
    @howdeepisyourweb



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ErhanYavuz91 -- 23 Haziran 2016; 10:23:04 >
  • ErhanYavuz91 kullanıcısına yanıt
    Hocam işte bu en sıkıntılı durum. Ben de şu an 6 farklı satıcıyla ve Aliexpress ile bunu tartışıyorum. Satıcının yaptığı düpedüz yalancılık. Singapore Post bir nebze kabul edilebilir fakat Seller Shipping Method için direk itiraz edin. Hakkınızı arayın. Takipli ürün diye takipsiz gönderiyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozanselte

    Hocam işte bu en sıkıntılı durum. Ben de şu an 6 farklı satıcıyla ve Aliexpress ile bunu tartışıyorum. Satıcının yaptığı düpedüz yalancılık. Singapore Post bir nebze kabul edilebilir fakat Seller Shipping Method için direk itiraz edin. Hakkınızı arayın. Takipli ürün diye takipsiz gönderiyorlar.

    Direkt dispute acamiyorum sanırım.Hakkimi nasıl aramaliyim aslında onu merak ediyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 10 gün geçsin dispute açın ikisi icin de

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: howdeepisyourweb

    10 gün geçsin dispute açın ikisi icin de

    Sanırım elimizden gelenin en iyisi bu dispute açmak.
    Müşteri temsilcileri de satıcıyla görüşün diyorlar
    Bekleyip dispute açayım o zaman

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ErhanYavuz91 kullanıcısına yanıt
    10 gün olmadıysa hemen mesaj kısmından satıcıya yazın durumu. Dispute açtığınızda haklılığınız artar. Bir de ben artık sipariş verdiğim anda sipariş notuna kayıtlı posta olmayacaksa bunu sebep gösterek iptal edeceğimi yazıyorum. Satıcılar yalvarıyor lütfen neden olarak "Diğer"i seç diye. Ben de seçmiyorum, cezalarını çekiyorlar.
    Şimdi mesaj yaz, 10 gün olunca dispute açarsın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozanselte

    10 gün olmadıysa hemen mesaj kısmından satıcıya yazın durumu. Dispute açtığınızda haklılığınız artar. Bir de ben artık sipariş verdiğim anda sipariş notuna kayıtlı posta olmayacaksa bunu sebep gösterek iptal edeceğimi yazıyorum. Satıcılar yalvarıyor lütfen neden olarak "Diğer"i seç diye. Ben de seçmiyorum, cezalarını çekiyorlar.
    Şimdi mesaj yaz, 10 gün olunca dispute açarsın.

    Satıcılara durumu mesaj olarak yazdım.Dönüş yapan olmadı
    10 gün sonra dispute açınca 'diğer'i seçmiycem anladığım kadarıyla.
    Başka bir kategori seçeyim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ErhanYavuz91 kullanıcısına yanıt
    Kargo takip bilgisinin olmadığını seçmeniz yetecektir dispute sebebi için.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ErhanYavuz91

    Bir soruda ben sorayım.2 ürün satın aldım farklı satıcılardan.2sindede China Post Registered Air Mail için ek ücret talep etmiyordu.Bende onu seçtim doğal olarak.Bu sabah baktığımda,birisi Singapore Post ile diğeri Seller Shipping Method ile yollanmış.

    Ne yapabilirim? İtiraz etmeye hakkım var mı ?

    @Kitmaker
    @ozanselte
    @howdeepisyourweb

    Evet var, hatta full refund bile alan kişiler var bunun için. Ben uzun süredir kargo gelirse 1/3 para iadesi istiyor dispute açıyordum, gelmezse zaten haliyle full refund. Ama artık ülkeden paypal da gitti, aliexpress'teki satıcılar da türkiyeye gönderimi kapıyormuş -hiç karşılaşmasam da- kısacası aliexpress'in bize gönderimi durdurmasından korkanlar var dispute açmayın etmeyin diyorlar. Ben de bıraktım artık neyle gelirse geliyor. gelmezse açıyorum full refund o kadarına da hakkım olsun.




  • Kitmaker kullanıcısına yanıt
    Aynen hocam,kötü niyetli davranmamak gerekiyor.
    Ama satıcıların bu uyanıklığıda karşılıksız kalmamalı.
    1/3 para iadesi olayı güzelmiş ya da duruma göre 1/4

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.