Şimdi Ara

Allah Apple Servisinin Eline Düşürmesin (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
1
Favori
928
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Her bölgede bir şube olmalı en azından izmir ve ankarada büyük eksiklik bence.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Apple a laf söyleymeyen arkadaşlar utansın Hocam. Söylediğinize katılıyorum. En az 10-15 büyük şehirde apple store açmalı. Eğer istanbul da yaşamıyorsam. Diğer markalar gibi telefonumu kvk ya da başka firmalara teslim edeceksem ne anlamı var apple store lardaki servis anlayışının ya da kalitenin..
    Tamam belki diğer firmalar da yaşanan bazı servis rezaletlerini yaşamıyorum ama eğer apple demek hizmet kalitesi demekse İstanbul a apple store açmakla bu iş olmaz. Kaldıki her üç kişiden birinin elinde iphone varken.
    Randevu alma reziliğiini de söylemiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Carcharies

    Sizin başınıza gelmiş olması genellemeyi bozmaz. Ben dahil iki arkadaşım direk değişim aldık ve sıfır telefonla çıktık. Hadi bunlarda olmasın müşteri desteği, teknik destek, satış sonrası hizmet vs. denilince Apple gelir akla. Allah Apple'ın eline düşürmesin diye konu açmadan önce daha iyi bir alternatif varsa onu da bildirmeniz gerekir. Samsung ve lg müşteri hizmetlerine ulaşırsan bir şans zaten. Böyle cihaz değişimi almak vs. oralara hiç girmiyorum zaten. Apple'ın pahalı olması cihaz ile ilgili değil yazılım ile ilgilidir. Apple'ın diğer markalardan en büyük farkı insanlar donanımdan önce yazılımı satın alırlar. Şahsen ben ve yakın çevrem öyle

    İyide elma sizden zaten 2 telefon parası alıyor sizin gibileride "aaa apple benim telefonumu şıp diye değiştirdi ya ne kadar iyi bir firma" diyerek kendilerini tatmin ediyor.Yazık yani ayfon 6s plusa 4500 lira vermeye.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • DODANLI kullanıcısına yanıt
    Türkiye'deki satış rakamları ve kâr oranları, Apple için 10-15 mağaza açmayı mümkün kılacak seviyede değil.

    Bir şey çok yanlış anlaşılıyor. "Milyarlarca doları var kasasında birazını bizi memnun etmek için harcasın" bir Amerikalı firmanın asla kabul etmeyeceği bir mantıktır.

    Olay şöyle işler; 10 kazanır 0.1 satış sonrasına harcar.

    Ankara'ya bile mağaza açmadılar. Hâlâ deneme aşamasındalar. Dediğim oranlarda kârlı olmasınlar açmayacaklar da. Apple Türkiye'de mantık şudur; Biz her durumda satarız! Mağazalı, mağazasız, servisli, servissiz.

    Deneme için açtıkları mağazalar satış ve kârlılık getirmesin amerika bir video call, iki email ile kapanış expatı gönderip 2 günde kapattırır mağazaları, Türkiye'de yöneticilerin karizma endişelerine bakmadan... Dünyada büyüme potansiyeli olan Çin, Hindistan gibi ülkelerin arkasına takıldık mobildeki potansiyelimiz yüzünden yoksa kara kaşımıza, Akdenizli iklimimize değil bu yatırımlar. Kârlılık ve yüksek satış bekliyorlar üstelik sadece iPhone değil tüm ürün çeşitleri, hizmet satışı, uygulama, müzik, film her şey dahil.

    Bu yüzden biraz gerçekçi olup olayı farklı açıdan ele alıyoruz. Haklı iken haksız duruma düşmemek için sakin davranıp hizmetimizi alalım diyoruz arkadaşımıza.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Baran.471


    quote:

    Orijinalden alıntı: Carcharies

    Sizin başınıza gelmiş olması genellemeyi bozmaz. Ben dahil iki arkadaşım direk değişim aldık ve sıfır telefonla çıktık. Hadi bunlarda olmasın müşteri desteği, teknik destek, satış sonrası hizmet vs. denilince Apple gelir akla. Allah Apple'ın eline düşürmesin diye konu açmadan önce daha iyi bir alternatif varsa onu da bildirmeniz gerekir. Samsung ve lg müşteri hizmetlerine ulaşırsan bir şans zaten. Böyle cihaz değişimi almak vs. oralara hiç girmiyorum zaten. Apple'ın pahalı olması cihaz ile ilgili değil yazılım ile ilgilidir. Apple'ın diğer markalardan en büyük farkı insanlar donanımdan önce yazılımı satın alırlar. Şahsen ben ve yakın çevrem öyle

    İyide elma sizden zaten 2 telefon parası alıyor sizin gibileride "aaa apple benim telefonumu şıp diye değiştirdi ya ne kadar iyi bir firma" diyerek kendilerini tatmin ediyor.Yazık yani ayfon 6s plusa 4500 lira vermeye.

    Diğer telefon üreticileri sadece donanım satarken Apple donanım, hizmet ve yazılımı bir arada satıyor ve bu işi çok iyi yapıyor. Sence arada bir fiyat farkı olmaması zaten saçma olmaz mı? Müşteri memnuniyeti Apple'da zirve noktadadır. Ayrıca o dediğin rakam ne öyle? Herkes o paraları veriyormuş gibi o fiyatı neden standart hale getirmeye çalıştın? iphone 6 64 gb ı ilk çıktığı zaman 2600 liraya aldım ve şimdi 2 sene sonra harika bir hizmet aldiktan sonra 600 lira kayıpla satabilirim. Diğer markaları alsaydım 1300-1400 e zor satardım sanırım. Kim kârda şimdi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 3 saat beklemekten şikayetçi olan arkadaşlar başka marka cihazlara yönelip 20 gün beklemekte özgürler burada tartışmanın bir lüzumu yok.
  • Bizde böyle malesef. birşeyi benimsedikmi asla diğerlerini kabul etmiyoruz, ölümüne savunuyoruz.sanki şirketten hisse aldık, bu yüzdende ancak yerimizde sayarız. beyin bedava, para veriyorsun karşılığınıda almalısın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.