Şimdi Ara

|| Alman BMW Severler Klubu || BMW Seven Herkez ! (6. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.260
Cevap
4
Favori
217.529
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • antiochos,
    rica ederim.evet yakıt tüketimi sakin kullanım için fazla değil.iki arkadaşımda e36 316i var,manuel vites.onlarda 9.5-10lt yakıyor şehir içinde.uzun yolda benimle aynı yakıtları.

    Dİ@BLO,
    dediğin gibi o ses için varsın yaksın
  • 7.40i 4.4 litre V8 Şehir içi Sakin kullanımda, 14.5-15 Agresif Kullanımda 16.5-17 Şehir Dışında 11-12Civarı... Bu motorun sesini duydunuzmu bilmiyorum ancak, devir 4000 lerdeyken içerde çok hoş homurtular oluyor... Sırf sesi için teybi kapatıp camlar açık gittiğimde olmuyor değil...
  • Bende cok severim BMW leri ozellikle güncel kasadan bir onceki kasayı ( suan ki igrenç :( ) .

    Ama benim bir BMW arabam yok :( Ama bu aralar bir araba alcam çünkü arabam calındı :( .
    Buda büyük ihtimal bir bmw 3,20i olcak.

    O yüzden benimde kulube alabilirmisniz ?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Pink_Cadillac

    Bende cok severim BMW leri ozellikle güncel kasadan bir onceki kasayı ( suan ki igrenç :( ) .

    Ama benim bir BMW arabam yok :( Ama bu aralar bir araba alcam çünkü arabam calındı :( .
    Buda büyük ihtimal bir bmw 3,20i olcak.

    O yüzden benimde kulube alabilirmisniz ?


    İlk hoşgeldin dileği benden olsun
  • 3 hafta önce yeni 520d aldım. Bmw, Audi ve Mercedes otomobiller hakkındaki sorularınızı kullanıcı gözüyle cevaplayabilirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zahirpau -- 2 Haziran 2006; 21:00:30 >
  • Pink_Cadillac,
    hoşgeldin ve geçmiş olsun arabaya.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Zahirpau

    3 hafta önce yeni 520d aldım. Bmw, Audi ve Mercedes otomobiller hakkındaki sorularınızı kullanıcı gözüyle cevaplayabilirim.


    hocam aynı araçtan bende almak istiyorum
    performansı hakkında ve hangi donanımla nekadara aldığını sölermisin? hoş euro bu seviyedeyken olmazya... ben 110 a alabiliyodum galeriden anlaşmıştım euro tavan yapınca 130 oldu fiyat... sen ne yaptın?
  • Klubumuze hosgeldınız gec oldu ama ekldeım sızı klube... ımzanızı değiştirmeyi unutmayın kolay gelsın
  • Herkese tşk.

    İmzayı şimdi hallediyorum.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: okan

    hocam aynı araçtan bende almak istiyorum
    performansı hakkında ve hangi donanımla nekadara aldığını sölermisin? hoş euro bu seviyedeyken olmazya... ben 110 a alabiliyodum galeriden anlaşmıştım euro tavan yapınca 130 oldu fiyat... sen ne yaptın?


    Euro yükselmeden birkaç gün önce işlemleri tamamlayıp teslim aldım. Hatta Euro tekrar 1500'lere düşer mi diye biraz ağırdan almıştım. Kredi kullandım, yanlış hatırlamıyorsam 1,680'ten hesap görüldü. Yetkili satıcıdan sıkı pazarlık edip eklediğim donanımlarla birlikte yaklaşık 76.000'e aldım. 127.000 Ytl ediyordu o zaman. Şu anda Bmw'nin Türkiye sitesinde baz fiyat 129.519 gözüküyor 65.799 euronun karşılığı olarak.
    Liste fiyatına göre 81.000'i geçiyordu pazarlıkla buraya kadar indiler.

    Ekstra donanımlar:
    Metalik renk, Hmj/yıldız stil138 17" jant, rf lastikler, sunroof, xenon farlar ve far yıkama, otomatik uzun-kısa far fonksiyonu, elektrokrom ve katlanan dış aynalar, manuel yan perdeler, spor deri direksiyon, deri koltuk, ön koltuk ısıtma, otomatik vites, arka yolcular için yan airbag, parlak k.rengi kavak kaplama, bluetooth telefon hazırlığı, sigara donanımı, radyo bmw professional cd.

    Tanıdığın greyci varsa alabilirsin ama bütün markalar liste fiyatı üzerinden ciddi indirim yapıyorlar, bunu değerlendirebilirsin. Diğer bir seçenek olarak E200 Kompressor Avantgarde'a bakmıştım navigasyonlu, cam tavanlı tam dolu bir araçtı, alıcı olarak masaya oturunca 8.000 euroya yakın indirim yaptılar. Babam da onu almak istedi ama aracın virajları zayıf olduğu için almadım. A6 3.0 tdi quattro'yu beğendim, eğer Bmw almasaydım ikinci seçeneğim oydu. Fiyatı da göze almıştım ama yıllık vergisi ve Bmw kadar kıvrak tepki vermeyişi yollarımızı ayırdı.

    Performansa gelince beni fazlasıyla tatmin ediyor (daha önce kullandığım araç 130 beygir dizel Passat'tı). Satıcı doğru söylüyorsa Bmw yeni gönderdiği 520d'lere kendi chip uygulamasıyla ekstra 10 beygir civarı güç kazandırmış (ruhsatta böyle birşey gözükmüyor, zaten aldıktan sonra söyledi, kayda değer bulmadım ama aklında bulunsun). Yanlış hatırlamıyorsam Alpina zaten bu araçtan 200 beygirin üstünde güç alabiliyor sorunsuz olarak. Teknik verilere bakarsan 0-100km hızlanması 8.6 sn. (otomatik 8.7) ve ara hızlanmarı 6 silindirli 218 beygirlik 525i'den daha üstün. Sürüşte bunu hissediyorsun. Henüz 3.000 km.'ye bile gelmedi ama çekiş çok iyi, hızlı kullandıkça daha az yakıyor (dizeldeki optimum devir aralığı olayı). Yeni 320d'yi 1.000 km kadar kullandım performans olarak ayırt edemedim.
    Dizel motorlardaki optimum devir aralığını özellikle belirttim çünkü alt devirlerde turbo boşluğundan dolayı benzinliye alışmışların çok canını sıkabilir. Passat'da böyle bir sorun vardı. Ancak Bmw'de özellikle vites S konumundayken araç çaba sarfetmene gerek kalmadan sürekli en verimli devir aralığında oluyor ve beklemediğin bir şekilde seni itiyor, kesinti yaşamıyorsun. Ben aracın teknik verilerdeki başarısını pratikte fazlasıyla gördüm, sen de deneyince farkına varacaksın. Tabi bu övgüler 2.000cc altı 1.5 ton üzerindeki bir araca kazandırılmış olan performans için. Yoksa 7.40i ile mukayese etmek saçma olur. Bir önceki kasa 5 serisine göre 60 kg. civarında daha hafif olduğunu okumuştum bir yerlerde onun da etkisi olabilir.

    Merak ettiğin başka şeyler olursa sorabilirsin. Ayrıca arkadan çekişli araçta sizin yaşadığın/ız sürüşle ilgili olumsuzlukları ve dikkat edilmesi gerekenleri yazarsan sevinirim. Kullandığım güzergahın yaklaşık 25 km.'si eğimli ve sert seri virajlardan oluşuyor. Aracın dengesi şaşırtıcı derecede iyi, ben de çok hızlı giriyorum. Spor süspansiyonlu Avantgarde C serisinin yolun dışına çıkıp döndüğü virajı aynı hızla izinden hiç sapmadan aldım. Aslında araca bu kadar güvenmek tehlikeli. Ayrıca çok uzun süreli arkadan itişli otomobil kullanmadım. Tavsiyelerini yazarsan sevinirim. İleride kış lastikleri almayı ve alacağım lastiklere orjinal 16" jant satın alıp birlikte kullanmayı düşünüyorum. Yani şimdiki lastikleri 17" jantla, kış lastiklerini 16" jantla uygun ebatlarda alıp kullanacağım. Mantıklı mı? Yoksa araçta problem yaratır mı?




  • (up)
  • Arac Fiyatlarına ZAM ! Herkese Hayırlı olsun
  • ben bmw sahibi değilim ama takıma katılmak istiyorum.
    sekiz numarayaı da isterdim ama dolu galiba neyse
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Zahirpau

    quote:

    Orjinalden alıntı: okan

    hocam aynı araçtan bende almak istiyorum
    performansı hakkında ve hangi donanımla nekadara aldığını sölermisin? hoş euro bu seviyedeyken olmazya... ben 110 a alabiliyodum galeriden anlaşmıştım euro tavan yapınca 130 oldu fiyat... sen ne yaptın?


    Euro yükselmeden birkaç gün önce işlemleri tamamlayıp teslim aldım. Hatta Euro tekrar 1500'lere düşer mi diye biraz ağırdan almıştım. Kredi kullandım, yanlış hatırlamıyorsam 1,680'ten hesap görüldü. Yetkili satıcıdan sıkı pazarlık edip eklediğim donanımlarla birlikte yaklaşık 76.000'e aldım. 127.000 Ytl ediyordu o zaman. Şu anda Bmw'nin Türkiye sitesinde baz fiyat 129.519 gözüküyor 65.799 euronun karşılığı olarak.
    Liste fiyatına göre 81.000'i geçiyordu pazarlıkla buraya kadar indiler.

    Ekstra donanımlar:
    Metalik renk, Hmj/yıldız stil138 17" jant, rf lastikler, sunroof, xenon farlar ve far yıkama, otomatik uzun-kısa far fonksiyonu, elektrokrom ve katlanan dış aynalar, manuel yan perdeler, spor deri direksiyon, deri koltuk, ön koltuk ısıtma, otomatik vites, arka yolcular için yan airbag, parlak k.rengi kavak kaplama, bluetooth telefon hazırlığı, sigara donanımı, radyo bmw professional cd.

    Tanıdığın greyci varsa alabilirsin ama bütün markalar liste fiyatı üzerinden ciddi indirim yapıyorlar, bunu değerlendirebilirsin. Diğer bir seçenek olarak E200 Kompressor Avantgarde'a bakmıştım navigasyonlu, cam tavanlı tam dolu bir araçtı, alıcı olarak masaya oturunca 8.000 euroya yakın indirim yaptılar. Babam da onu almak istedi ama aracın virajları zayıf olduğu için almadım. A6 3.0 tdi quattro'yu beğendim, eğer Bmw almasaydım ikinci seçeneğim oydu. Fiyatı da göze almıştım ama yıllık vergisi ve Bmw kadar kıvrak tepki vermeyişi yollarımızı ayırdı.

    Performansa gelince beni fazlasıyla tatmin ediyor (daha önce kullandığım araç 130 beygir dizel Passat'tı). Satıcı doğru söylüyorsa Bmw yeni gönderdiği 520d'lere kendi chip uygulamasıyla ekstra 10 beygir civarı güç kazandırmış (ruhsatta böyle birşey gözükmüyor, zaten aldıktan sonra söyledi, kayda değer bulmadım ama aklında bulunsun). Yanlış hatırlamıyorsam Alpina zaten bu araçtan 200 beygirin üstünde güç alabiliyor sorunsuz olarak. Teknik verilere bakarsan 0-100km hızlanması 8.6 sn. (otomatik 8.7) ve ara hızlanmarı 6 silindirli 218 beygirlik 525i'den daha üstün. Sürüşte bunu hissediyorsun. Henüz 3.000 km.'ye bile gelmedi ama çekiş çok iyi, hızlı kullandıkça daha az yakıyor (dizeldeki optimum devir aralığı olayı). Yeni 320d'yi 1.000 km kadar kullandım performans olarak ayırt edemedim.
    Dizel motorlardaki optimum devir aralığını özellikle belirttim çünkü alt devirlerde turbo boşluğundan dolayı benzinliye alışmışların çok canını sıkabilir. Passat'da böyle bir sorun vardı. Ancak Bmw'de özellikle vites S konumundayken araç çaba sarfetmene gerek kalmadan sürekli en verimli devir aralığında oluyor ve beklemediğin bir şekilde seni itiyor, kesinti yaşamıyorsun. Ben aracın teknik verilerdeki başarısını pratikte fazlasıyla gördüm, sen de deneyince farkına varacaksın. Tabi bu övgüler 2.000cc altı 1.5 ton üzerindeki bir araca kazandırılmış olan performans için. Yoksa 7.40i ile mukayese etmek saçma olur. Bir önceki kasa 5 serisine göre 60 kg. civarında daha hafif olduğunu okumuştum bir yerlerde onun da etkisi olabilir.

    Merak ettiğin başka şeyler olursa sorabilirsin. Ayrıca arkadan çekişli araçta sizin yaşadığın/ız sürüşle ilgili olumsuzlukları ve dikkat edilmesi gerekenleri yazarsan sevinirim. Kullandığım güzergahın yaklaşık 25 km.'si eğimli ve sert seri virajlardan oluşuyor. Aracın dengesi şaşırtıcı derecede iyi, ben de çok hızlı giriyorum. Spor süspansiyonlu Avantgarde C serisinin yolun dışına çıkıp döndüğü virajı aynı hızla izinden hiç sapmadan aldım. Aslında araca bu kadar güvenmek tehlikeli. Ayrıca çok uzun süreli arkadan itişli otomobil kullanmadım. Tavsiyelerini yazarsan sevinirim. İleride kış lastikleri almayı ve alacağım lastiklere orjinal 16" jant satın alıp birlikte kullanmayı düşünüyorum. Yani şimdiki lastikleri 17" jantla, kış lastiklerini 16" jantla uygun ebatlarda alıp kullanacağım. Mantıklı mı? Yoksa araçta problem yaratır mı?



    Öncelikle samimi ve detaylı yorumların için çok teşekkür ederim. Gerçektende beklediğim gibi çok güzel yorumlar alıyorum... Zaten aracın tr satışlarının çok yüksek olması bu memnuniyetin bir göstergesi olsa gerek...


    Sana tavsiyelerime gelince, bildiğin gibi önden çekişli araçlar virajlarda önden/kafadan kayma eğilimi gösterirler. Fakat arkadan itişli araçlarında teorik olarak karda buzda daha zayıf olduğu yönünde görüşler vardır... Tabiki aracının yol tutuşu passatla mukayese edilecek gibi değildir... Ancak şunları sölemek istiyorum, aracındaki DSC fonksiyonunu hiçbir zaman kapatmamanı tavsiye ediyorum. Çünki örneğin alışkanlık olmasından dolayı aracımla bir köşeyi dönerken yada kalkarken ayağımın ayarını pek yapamıyorum. Yani örneğin 90 km hız sınırı vardır ve bu sınırı aşmam ama o sınırada tam gaz ulaşmak isterim. Ve bu durumdada köşelerden çıkarken gazı 4/2 basarak çıksam bile aracım arkadan kopma eğilimi gösteriyor fakat dsc aracı frenliyor. zaten asc den tek farkı dynamic stability control manasında sürüş keyfini artırmak olan dsc aracın hafif arkadan kaymasını sağlar. Ha bu güzel bir deneyim. Fakat dsc yi kapattıp yaptığım denemede aracı kontrol altına almakta zorlandım(1875kg:D) Öyleki 2 kademeli çalışan dscyi kapattığımda(ilk bastığınızda patinaj kontrolü kapatırsınız, daha sonra 3 saniye süreyle basılı tuttuğunuzda dsc kapanır :D yani kapatmanızı istemiyor bazıları) aracın tam gaz kalkışlarda 5-6 saniye boyunca lastik yaktığını dahi gördüm. Yani bu dsc tehlikeli ve amatör ellerde çok kötü sonuçlar doğurabilecek bir sistem. Daima açık tutulmalı. Ayrıca aracımda EDC (Electronic Damper Control) diye ek bir sistem olduğunuda söliyebilirim... Yeni 5 serisindeki Dynamic Drive isimli opsiyonun aynısı. Belki yeni sistem biraz daha daha gelişmiş olabilir. Sistem elektronik kontrollü süspansiyonları viraj eğim durumuna göre otomatik ayarlıyor. konumu var. Sport Ve normal. Konsoldaki tuşuna basınca sport moduna giriyor ve süspansiyon sertleşiyor. Hatta çukurlara girerken bile anlıyorsunuz sertleştiğini. Keşke dynamic drive ı almış olsaydın derim. Hatta bana sorarsan keşke birde Aktif Direksiyon alsaydın. Acaip bir donanım. Özellikle araç olduğu yerde duruken örneğin tam manevra yapmak için direksiyonu 2.5 tur değilde 1 tur çeviriyorsun. İnanılmaz bir rahatlık ve yüksek hızlardada direksiyonla ilgili çok güzel açı oynamaları yapan bir sistem. Ben şahsen mutlaka alıcam. Bu arada kışlık lastiklere gelince, aynen benim yaptığımı yapıcaksın sende. Benim aracımın resmini gördüysen 18" yeni 7 serisine ait jantlar mevcuıt. Birde aracın orjinal 16" jantları var. 16" jantlara michelin alpine aldım. Vakumlu kış lastiği. Ve şöle diyim belki inanmassın, ankaradaysan bilirsin turan güneş bulvarı yokuşunu, orayı insanlar zincirle çıkamazken ben hiç patinajsız arkadan itişli arabayla çıkıyorum. Accayip rahatım. Ve bencede 2. bir jant al. Neden dersen lastiği janta sök çıkar sök çıkar lastiğin yanal yapısı bozuluyor. Ayrıca aracında eğer basınç kontrollü ve pax sistem patlasa bile giden lastiklerden varsa vay haline çok yazık olur lastiklerine. 4 jant 4 lastik al. Direk çıkarır takarsın. Kışlık lastik olarakta michelin alpine tavsiyemdir... Bu arada aracının objektif kullanımda oluşan yakıt tüketim verilerini yazarsan çok sevinirim...




  • Size birşey danısmak istiyorum.

    Şimdi benim arabam calındı dogal olarak yeni bir arabaya ihtiyaç duyuyorum. Kasko 60,000 ytl gibi bir para vercek bana ama ben tüm paramı arabaya yatırmak istemiyorum. En fazla 40,000 ytl civarı ve ilk tercihimde yasıma uygun ( 23 ) sportif bir arac olcaktır.

    O yüzden bu seferde bmw almak istiyorum , ama hangisini alacagıma karara veremedim. Benim gönlümden geçen e36 kasa 3.20i ama babam fln araba eski kasa oldugu için sıcak bakmıyor . Sizce ne yapmalıyım hangi aracı tercih etmeliyim ? 3 serisinde mi kalmalıyım yoksa 1 serisi mi ?

    Anlıyacagınız kafamda onlarca soru var yardım ederseniz cok sevinirim.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Pink_Cadillac

    Size birşey danısmak istiyorum.

    Şimdi benim arabam calındı dogal olarak yeni bir arabaya ihtiyaç duyuyorum. Kasko 60,000 ytl gibi bir para vercek bana ama ben tüm paramı arabaya yatırmak istemiyorum. En fazla 40,000 ytl civarı ve ilk tercihimde yasıma uygun ( 23 ) sportif bir arac olcaktır.

    O yüzden bu seferde bmw almak istiyorum , ama hangisini alacagıma karara veremedim. Benim gönlümden geçen e36 kasa 3.20i ama babam fln araba eski kasa oldugu için sıcak bakmıyor . Sizce ne yapmalıyım hangi aracı tercih etmeliyim ? 3 serisinde mi kalmalıyım yoksa 1 serisi mi ?

    Anlıyacagınız kafamda onlarca soru var yardım ederseniz cok sevinirim.



    Ancak motor hacmini belirtmen gerekir... Hem 40 bin ytl ye 0 yada 2. el 1 serisi çok zor... En iyisi E46 3 serisine bak derim ben. Güzel bişiler bulabilirsin...




  • pink cadillac,
    eğer e36 alacaksan kilometresi düşük olanını bulman lazım.97-98 den aşağı modellere bakma bence.100.000 km civarı bulabilirsen ne ala.ben aldığımda(1yıl önce) 103.000 km deydi araba ve sırf kilometresi düşük ve temiz diye piyasa ederinden 2-2.5 milyar fazla verdim.e36 kasasına düşkünlüğün yoksa e46 bak yüksek model.40000 ytl ye güzel araçlar bulabilirsin.2 hafta önce ankarada oto pazarında 29000 ytl ye 320 ia vardı 99 model.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: faati2222

    ben bmw sahibi değilim ama takıma katılmak istiyorum.
    sekiz numarayaı da isterdim ama dolu galiba neyse


    Sende fahri uyemız olabılırsın ekledım ...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: only-e30

    X5 yüzünü gösterdi

    BMW'nin ikinci nesil X5 modeli Münih'te son haliyle yol testine çıktı ve objektiflere takıldı

    Evet beyler ilk izlenimler. Çok detay yok ama eski erkeksi görüntü yok bence

     || Alman BMW Severler Klubu   || BMW Seven Herkez !




    sanki fake gibi duruyor fake değilse şahsi düşüncem hiç hoş olmamış çok yumuşatılmış




  • ahh ahhhh.
    BMW nin yeri başka yav. Bi tane de biz alabilsek...
    Arkadaşlar avatarımı sizden birine verebilirim yani. Ben bu avatarı kullanmayı haketmiyorum
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.