Şimdi Ara

ALMAN MI, JAPON OTOMOBİL Mİ TERCİH EDİLMELİ? (38. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
892
Cevap
12
Favori
107.897
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3637383940
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • saçma bir soru vw opel in toyota hondadan artısıda var eksiside o yüzden sen neye önem veriyorsan ona göre secersin ha dersenki mercedes bmw audi alıcağım bunlara ayar bir japon almaktansa alman derim.
  • Kardeşim bütün fünya duydu bildi kabul etti biz burada konuşalım mekanik sağlamlık arıza yapmama japon arabalarında fakat gelelim almanlarda konforu yapıyor gemi gibi arabalar yapıyor sizin ne beklediğinize bağlı şahsen benim 98 toyotamı o modelde Mercedes hariç hiçbir 98 Model alman arabasına değişmem araba deli gibi devir çeviriyor fabrika kapı ayarı bile koymamış arabaya bozulmuyor lanet olası


    Bir tüketiciye en azından kendi adıma konuşayım bana ilk lazım olan şey arabanın ekonomik olması ve sanayiye gitmemesi bunu bana sonuna kadar sağlayan araba JApon arabası (Toyota).

    Tabi yakın zamanda AUDİ A3 1.4 TFSI bindim araba 200 le giderken bile gayet konforlu bunuda japonda yakalayamıyorsunuz

    ama bana lazım olan şey para harcatmaması sanayiye götürmemesi o yüzden yaşasın JAPON diyorum.
  • Sence bir italyan , alman veya japon aracıyla kıyaslanabilir mi ? Teneke Fiatın neyini kıyaslyacam anlamadım :)

    İtalyan = UCUZ=TÜRK MANTIĞI=TÜRKİYEDE EN ÇOK SATILAN ARAÇ ( LİNEA ) :)
  • Ferrari ve Maserati'yi katmazsak İtalyanların Almanların yanında şansı yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: WOWOZANGE

    Almandan (golf 4) Japona geçtim (honda civic sport) ve kesinlikle iyiki geçmişim dedim.
    Şu anki aracım kesinlikle yolda golf 4 e göre daha agresif daha hırçın ve daha sorunsuz ayrıca 7000 devirden sonra daha hızlı
    Bundan sonraki tercihimde kesinlikle japon olacaktır ayrıca japonların motor tınıları kulağıma daha bir hoş geliyor...

    keşke gerçek bir alman kullansaydınız ve agresifliği ve gücü mesela bir bmw ya da mercedeste deneyimleseydiniz. japon araçlarının konforu konusunda emin olamadım hiç.. hele lastik sesi ve rüzgar sesi konusunda bence japonlar azıcık arge yapmalılar..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: huseyinn06

    Arkadaşlar, Forumlarda Alman ve Japon otomobiller arasında kıyasıya bir çekişme var. Acaba, siz hangilerini tercih edersiniz? Alman otomobiller mi? Yoksa, Japon otomobiller mi?
    Aracın kalitesi, konforu, yedek parça ve servis yaygınlığı ile fiyatları, arıza durumu gibi hususlar gözetilerek cevaplanırsa, doğru sonuca ulaşabiliriz.

    En sorunsuz otomobiller listesinde ilk 5 te yer alan 4 marka japon (mazda-toyota-mitsubishi-nissan) tek bir alman markasi var oda mercedes.. ben bu yuzden japonlardan corolla yi tek gecerimm..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mr Empire

    Sence bir italyan , alman veya japon aracıyla kıyaslanabilir mi ? Teneke Fiatın neyini kıyaslyacam anlamadım :)

    İtalyan = UCUZ=TÜRK MANTIĞI=TÜRKİYEDE EN ÇOK SATILAN ARAÇ ( LİNEA ) :)

    arkadaş ferrari maserati lamborghini den bahsetmiş herhalde onlarıda Türkiyede kaç kişi alıyorki
  • Forum karışıcak.. Ama ben Alman arabası daha çok seviyorum..

    Bkz. Mercedes, Bmw
  • Hiç üşenmeden 14 sayfayı okudum. Japon'un Alman'ın derdi bizi gerdi. Keşke bunlarla yarışacak bir markamız olsaydı da, göğsümüzü gere gere onu övseydik. Fi tarihinde rahmetli Vehbi Koç Tofaş'ı kurarken ilk üreteceği araba teknoloji transferi de yapacak olan Volvo idi. Fakat her konuda şeytan olan İtalyanlar toplantıya geldi ve gizli kapılar ardında ki görüşmeden sonra Murat 124 kararı çıktı. İtalyanların söylediği tek söz vardı. Taş gibi Volvo'yu üretip 1 kazanacaksın, Fiat 124'ü üret 5 kazan, yedek parçadan bir 5 daha kazan toplamda 10 kazan. Vehbi Koç'ta 10 yerine 1 kazanmaktansa yıllarca Türk Milletini gaz tenekelerine eyvallah dedirtti. Üstelik sıraya girip aylarca yıllarca bekleterek. Bu dünyada Türk olmak zordur azizim. Önce devletin öper, bunu gören özel sektör gaza gelir daha bir sağlam öper. Adapazarı Toyota fabrikasında yurt dışına giden 93-98 kasa arabaların hepsinde hidrolik direksiyon ve otomatik cam standarttı. Fakat bu özellikler Türk Milleti için XLİ, GLİ gibi opsiyonlarla öpücüklendi. Haa ben hala 1999 Toyota'ya biniyorum. Toyota düşmanı olduğum anlaşılmasın. Bu pazarlama stratejisi ise Sabancı zekası ile hayat bulmuştur. Ne zaman ki Japonlar üretimin tamamını ele aldılar, bu çifte standart bir nebze azaldı. Gölcük'te ki Ford farklı mı sanki. Amerika'ya giden Connectlerle yurt içi piyasaya sunulanların arasında bariz farklar var. Zor dostum zor bu dünyada Türk Milleti olmak. Önce devletin öper çünkü. Devlet dediysem uğruna öleceğim devlet değil. Kendini devlet gören siyasiler. Osmanlı'dan miras, para lazımsa sal vergiyi. Millet inim inim inlemiş umurunda mı. Zevk-ü sefaya devam. Bu kadar felsefe yeter. Bence JAPON. Neden mi? Yurdumda o kadar satan Alman Wv ülkeme yatırım yapıp fabrika açmış mı? Açtığı fabrika da çalıştırdığı kaç Türk Vatandaşı evine ekmek götürmüş sigortası ödenmiş, bu faaliyetleri karşılığında devletime kaç TL vergi ödemiş, Almanya ile olan dış ticaret açığımızın ne kadarı bu ithal Alman malı otomobiller tarafından sağlanıyor? Kıyaslama yapmadan önce bu soruların karşılığını vermek gerekli bence. Toyota yurdumun markası olmasa da en azından büyük bir yüzde ile bu topraklarda üretiliyor. Fransızı da sevmem. Keza gaz tenekesi sınıfına soktuğum Renault. Bursa'da gelecek için umut vaat eden Türk mühendislerinin katkılarıyla daha alacağı çok yol olmasına rağmen yeni kasa Clio üretiliyor. Bu toprağın insanı evine ekmek götürüp, vergi veriyor. Kocaeli'de ki Hyundai fabrikasını da unutmayalım bu arada. Benim tercihim bu toprağa yatırım yapan markadır. Madem kendi markamız yok burada üretim yapan markanın arabasını alırım. Hangisi olduğu farketmez. İşte bu kadar......




  • seat ibiza kullanıyorum
    ailemdede merso var;
    alman varr alman var japon var japon var
    sınıf var sınıf var; hangi almanla hangi japon...

    merso audi bmv hariç hangi alman konforlu ?
    sanırım ben bi dahakine dizel japon alacağım,
    muhtemel d-touring mazda 3 bineceğim 100000 km
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mr Empire

    Sence bir italyan , alman veya japon aracıyla kıyaslanabilir mi ? Teneke Fiatın neyini kıyaslyacam anlamadım :)

    İtalyan = UCUZ=TÜRK MANTIĞI=TÜRKİYEDE EN ÇOK SATILAN ARAÇ ( LİNEA ) :)

    İtalyanlardan Fiat diye bir arabanın çıkması İtalyan arabalarının kötü olduğu anlamına gelmez ki bir ülkenin karakteristik özelliği haline gelmez Fiattan başka var mı kötü'?? Lancia,Ferrari-Maserati,Lamborgini bunlar dünyanın en iyileri. Emin ol Fiat dediğin arabada türkiyenin ihtiyacını karşılıyor ticari bir strateji olarak kabul et hem fiyatına göre iyi bile sayabilirim bu arabaları bir peugeot dan daha kaliteli bence. Hem türkiyede Ferrari bilmem ne kaç kişi kullanıyor diyoruz ya emin ol Amerikada Arap ülkelerinde deli gibi Toyota kullanılıyor Türkiyeye gelmeyen Toyotaları görsen mükemmel arabalar ama malesef biz sadece caddede gördüğümüz arabaları kıyaslıyoruz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hitit Güneşi

    Hiç üşenmeden 14 sayfayı okudum. Japon'un Alman'ın derdi bizi gerdi. Keşke bunlarla yarışacak bir markamız olsaydı da, göğsümüzü gere gere onu övseydik. Fi tarihinde rahmetli Vehbi Koç Tofaş'ı kurarken ilk üreteceği araba teknoloji transferi de yapacak olan Volvo idi. Fakat her konuda şeytan olan İtalyanlar toplantıya geldi ve gizli kapılar ardında ki görüşmeden sonra Murat 124 kararı çıktı. İtalyanların söylediği tek söz vardı. Taş gibi Volvo'yu üretip 1 kazanacaksın, Fiat 124'ü üret 5 kazan, yedek parçadan bir 5 daha kazan toplamda 10 kazan. Vehbi Koç'ta 10 yerine 1 kazanmaktansa yıllarca Türk Milletini gaz tenekelerine eyvallah dedirtti. Üstelik sıraya girip aylarca yıllarca bekleterek. Bu dünyada Türk olmak zordur azizim. Önce devletin öper, bunu gören özel sektör gaza gelir daha bir sağlam öper. Adapazarı Toyota fabrikasında yurt dışına giden 93-98 kasa arabaların hepsinde hidrolik direksiyon ve otomatik cam standarttı. Fakat bu özellikler Türk Milleti için XLİ, GLİ gibi opsiyonlarla öpücüklendi. Haa ben hala 1999 Toyota'ya biniyorum. Toyota düşmanı olduğum anlaşılmasın. Bu pazarlama stratejisi ise Sabancı zekası ile hayat bulmuştur. Ne zaman ki Japonlar üretimin tamamını ele aldılar, bu çifte standart bir nebze azaldı. Gölcük'te ki Ford farklı mı sanki. Amerika'ya giden Connectlerle yurt içi piyasaya sunulanların arasında bariz farklar var. Zor dostum zor bu dünyada Türk Milleti olmak. Önce devletin öper çünkü. Devlet dediysem uğruna öleceğim devlet değil. Kendini devlet gören siyasiler. Osmanlı'dan miras, para lazımsa sal vergiyi. Millet inim inim inlemiş umurunda mı. Zevk-ü sefaya devam. Bu kadar felsefe yeter. Bence JAPON. Neden mi? Yurdumda o kadar satan Alman Wv ülkeme yatırım yapıp fabrika açmış mı? Açtığı fabrika da çalıştırdığı kaç Türk Vatandaşı evine ekmek götürmüş sigortası ödenmiş, bu faaliyetleri karşılığında devletime kaç TL vergi ödemiş, Almanya ile olan dış ticaret açığımızın ne kadarı bu ithal Alman malı otomobiller tarafından sağlanıyor? Kıyaslama yapmadan önce bu soruların karşılığını vermek gerekli bence. Toyota yurdumun markası olmasa da en azından büyük bir yüzde ile bu topraklarda üretiliyor. Fransızı da sevmem. Keza gaz tenekesi sınıfına soktuğum Renault. Bursa'da gelecek için umut vaat eden Türk mühendislerinin katkılarıyla daha alacağı çok yol olmasına rağmen yeni kasa Clio üretiliyor. Bu toprağın insanı evine ekmek götürüp, vergi veriyor. Kocaeli'de ki Hyundai fabrikasını da unutmayalım bu arada. Benim tercihim bu toprağa yatırım yapan markadır. Madem kendi markamız yok burada üretim yapan markanın arabasını alırım. Hangisi olduğu farketmez. İşte bu kadar......

    TEBRİKLER...




  • Honda aşkı bir başkadır.
  • alaman arabası eyidir!
  • en guzel araba senin arabandır. çünkü senin arabandır.

    tr ye lexus felan söle dolu dolu gelsede baksak binsek gezsek
    merco bmw zaten iyiler tartışılmaz e lexus ta merco ayarındadır fiyatı da biraz daha pahalıdır zaten.

    tr de her kese kendine göre alsın diye bir rekabet olusmaması için her arac fiyatı kadar iyi getirilir.
    toyota ya lexusu getirtseler merco bmw mutlaka etkilenecektir
  • ya koreli lerden kimse bahsetmiyor ama bence italyanı-fransızı geçti adamlar..JApona da yakın kalitedeler desem iddialı mı konuşmuş olurum??
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ghostiki

    ya koreli lerden kimse bahsetmiyor ama bence italyanı-fransızı geçti adamlar..JApona da yakın kalitedeler desem iddialı mı konuşmuş olurum??

    i30 ve Elantra ile Japonlarla kafa kafaya Hyundai. Ama Blue yada i20, matrix falan değil.

    Yani modellere göre.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ghostiki

    ya koreli lerden kimse bahsetmiyor ama bence italyanı-fransızı geçti adamlar..JApona da yakın kalitedeler desem iddialı mı konuşmuş olurum??

    buyuk oranda haklısın üstadım, fakat konu japon alman olunca kore akla gelmedi ne yazıkki,
    hyundai - kia zaten toyota sorunsuzluk ilkesini benimseyip uretim stillerini fordist ten toyotist e geçirmiş durumdalar bu nedenle son 2-3 yıldır belirgin ilerlemeleri var
  • 
Sayfa: önceki 3637383940
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.