Monster Abra A5 16.7.3 modeli laptopu 30 Mart 2022 tarihinde aldım. Üç dört ay normal sorunsuz kullandım. Öğretmen olduğum için 18 temmuz-24 temmuz arası yoğun olarak seminer videoları izledim. Oyun oynayan, bilgisayarı fazla kullanan biri değilim. Hatta bilgisayar, seminerden sonra bir haftaya yakın kapalı kaldı. 29 Temmuz 2022'de bilgisayarı açtığımda(kapalıyken görünmüyordu) darbe düşürme olmadığı halde ekranda içerden çatlak görüntüsü, renkli şeritler çizgiler ve lekeler oluştu, daha sonrasında ekran simsiyah olup kapalı gibiydi ama bilgisayar çalışmaya devam ediyordu. Cihazı sonra evdeki monitörüme hdmi ile bağladım sorun görünmüyordu. Yani laptopun ekran paneli nasıl olduysa içerden bozulmuş. Servise gönderdim. Bir hafta geçtikten sonra Cihaz garanti dışı Arıza bedeli belirlenecektir yazmışlar. Bugün arayıp 3600 lira istediklerini ve %15 indirimle 3060 lira yatırırsam işleme devam edeceklerini belirttiler. Ücretini yatırdım. Laptopu aldığıma bin pişman oldum. Kullanıcı hatası deyip kendi panellerinin kalitesizliğini örtüyor ve ücret isteyerek müşteriyi resmen yalancı konumuna düşürüyorlar. Monster şirketinin bu panellerle ilgili çok şikayet aldığından haberi vardır. Bir iki yıl önce milletin garantisi bitmiş laptoplarını müşteri memnuniyeti diye ücretsiz onaran parça değiştiren firma bana gelince üç bin lira fatura çıkardı. Hakkımı helal etmiyorum ve kimseye bu markayı tavsiye etmiyorum. Bilgisayar hala serviste. Benim durumumda olan kullanıcılara da rastladım şikayetvar sitesinde. Maalesef incecik yapılan,paneli yapıştırma olan, çerçevesi dayanıksız tsbiri caizse kağıt gibi bir ekrana sahip cihazı bilgisayar diye almışız. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim