Merhabalar, Öncelikle konuyu nereye açmam gerektiğini bilemediğim için buraya açıyorum. 29 Ekim 2021 tarihinde Amazfit Tr web sitesi üzerinden Amazfit GTR 2 Sports Obsidian modelini satın aldım. Ürün ertesi hafta elime geçti. Daha sonra Samsung Watch Galaxy 4 indirimi yakaladığım için onu satın aldım ve Amazfit'i 14 gün cayma bedeli süresi dolmadan geri yolladım. Saat aksesuarları şarj aleti vb. her şeyi eksiksiz ve sorunsuz olmasına rağmen kutusunda köşesinde küçük bir yırtık (ürünü tekrar kutularken yanlışlıkla yaptığım) olması nedeniyle evofone (tr amazfit distribitörü) ürünün iadesinin kabul olmadığını bana Kasım ayının son haftası bildirdi ve ürünü dün bana kargoladılar. Sormak istediğim soru ürün ve aksesuarlarda toz bile yokken kutusunda yırtık olması iade iptaline neden olur mu? Sizce tüketici hakem heyetine başvurmam bir sonuç doğurur mu? Teşekkür ediyorum. |
Amazfit GTR 2 Modeli İade Sorunu
-
-
İADE EDİLECEK ÜRÜNÜN GÖNDERİLMESİ
İade edilecek ürün sadece anlaşmalı olduğumuz kargo firmaları tarafından teslim alınabilir. Bunun dışında herhangi bir kargo şirketiyle elimize ulaşan ürünlerin iadesi ve ulaşım bedeli kabul edilmeyecektir.
Genel iade şartları aşağıdaki gibidir;
- İadeler mutlak surette orijinal kutu veya ambalajı ile birlikte yapılmalıdır.
- Orijinal kutusu/ambalajı bozulmuş (örnek: orijinal kutu üzerine kargo etiketi yapıştırılmış ve kargo koli bandı ile bantlanmış ürünler kabul edilmez) tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.
- İade etmek istediğiniz ürün ile birlikte orijinal sevk irsaliyesi(sizdeki bütün kopyaları) ve iade sebebini içeren bir dilekçe göndermeniz gerekmektedir.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Şampiyon GALATASARAY -- 2 Aralık 2021; 22:13:56 >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X