Şimdi Ara

AMAZON.COM.TR diye yazılır ADAM diye okunur... (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
243
Cevap
3
Favori
24.308
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
353 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Samsung level u pro kulaklık sipariş ettim ve 42 gün kullandım. Bu süreçte sık sık Spor yaparken kan ter içinde kullandım tabi ürün sıvıya karşı dayanıklılık iddiası olmadığı için şarj olmayı bıraktı. Amazon müşteri hizmetlerine onarım talebinde bulundum, benim beklentim ücret karşılığı onarım idi. Adamlar hemen ücret iadesi yaptılar ki o arada ürünün fiyatı ucuzlamıştı. O gün dedim ki çakallar şimdi ayvayı yediniz. Bundan bir süre sonra n11 den başka bir tws kulaklık siparişi verdim ama kulaklıkların bir tanesi sorunlu. Ertesi gün geri gönderdim ama satıcı kabul etmiyor hijyen vs diye. N11 iade alınamaz diyor. Satıcı bana geri kargoladı, teslim almadım . N11 e dedim ki siz üstünüze düşeni yapın ben gerisini tüketici hakem heyeti ile çözeceğim. Müşteri temsilcisi bir üst birime konuyu aktarıyorum kıl yün derken 15 civarı telefon görüşmesi ve 2 hafta sonunda iade alabildim. Amazonun gelmesi ile çeki düzen verdiler kendilerine. İki kuruş fazla olsun Amazon dan olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi therkut -- 15 Ekim 2020; 20:27:54 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kozmozun delisi

    Biraz reklam kokusu aldım

    Amazonun reklam ihtiyacı da vardı zaten

  • kozmozun delisi K kullanıcısına yanıt
    Keşke reklam olsa iki üç kuruş cebimize alsak varsa öyle bı imkan amazona sesleniyorum burdan beni bul gardasim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • unraveling kullanıcısına yanıt
    Daha herhangi bir ülkeden çekilmiş değiller bunu basarirsak bize helal olsun ama çok değişik önlemler alacakalarina eminim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • hamza5806 kullanıcısına yanıt
    Amaç burda zaten bir taraf tutmak değil aynı reaksiyonu hb den almış olsam onunda adamligini yazardım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • çikko kullanıcısına yanıt
    Yani güzel birşey sonuç olarak ilk defa başıma geldi bir ürün iadesinde bunu bilmeyen bir çok kişi var.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Az önce de benim başıma geldi, kullanılmış ürün gönderdiler, müşteri hizmetlerine mail attm aradılar, ürünü tekrar almak isterseniz arasındaki fiyat farkını ödeyeceğiz dediler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SPAWN-TheUndead kullanıcısına yanıt
    Adamlar da bir problem yok sitemsel hata sen sonuca bakicaksin yapabileceğimiz birşey yok da diyebilirler bekliceksjnjz diye kod ne zaman olursa.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Sağlam bir hikayede benden gelsin,

    Bundan 4-5 ay önce Amazon üzerinden satıcısı Amazon olmayan Xiaomi Wifi Sinyal Güçlendirici istettim, bu ürün elime ulaştı ve sonrasında başka bir sitede indirim olduğunu ve baya pahalıya aldığımı fark edince, ürünün hiç kendi paketlemesi bile açmadan geri iade etmek istedim.

    Amazon üzerinden satıcıya mesaj attım, satıcı önce iplemedi cevap vermedi ardından Amazon'a söyledim, onlarda satıcıya yazdı satıcı nasıl iade edileceğini bile paylaşmadı. (Hangi kargo vs.)

    Ve bakın 'iade işlemini başlatalı daha 2 gün olmasına rağmen' Amazon, satıcısı başka biri olmasına rağmen bana ne dedi biliyor musunuz?

    'Ürün sizde kalsın, biz para iadesini gerçekleştiriyoruz. Özür dileriz.' 😱😱😱

    Bakın ürün onlara bile ait değil ama üstlendikleri sorumluluğa bakın!

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Amazon'un müşteri yaklaşımlarını görünce cidden diğer firmalardan alışveriş yapasım gelmiyor. Başımdan geçen birkaç olayı anlatayım. Msi monitör almıştım, kurulumu yaptım ve paneli sıkıntılı çıktı. Çoğu malum sitede paneli sıkıntılı çıkan monitörleri iade almayıp servisten rapor alınmasını istiyorlar. Amazon'a çok kolay bir şekilde iade ettim ama bu sefer stok kalmamıştı. Yeniden stoğa girince fiyatı yükselmişti. Aradım durumu söyledim ve aradaki fiyat farkını kartıma iade ettiler.

    Geçen gün okula 3,5 litrelik çamaşır suyu aldım . Kutulama muhteşem, herhangi bir akma, sızma yok ama bidonun içinde yaklaşık 2 litrelik çamaşır suyu vardı. Aradım durumu anlattım, direkt özürlerini iletip parayı iade ettiler, ürünü göndermeme gerek olmadığını söylediler.

    Böyle durumlarla karşılaşınca üç beş fazla olsun ama Amazon'dan olsun diyorum.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mfurkan0 -- 15 Ekim 2020; 23:0:41 >
  • geçen sene jbl t500 bt kulaklık almıştım. taa 2019 mart ayında. Bu sene üst plastiklerinde hafif açılmalar oldu. Aradım garantiye göndermek istiyorum ama sizin aracılığınızla gitsin istiyorum, yetkili firma pek ilgilenmiyor dedim. Tak diye iade aldılar ürünü. Cidden tebrik edilesi bir firma. Bir ürün 50-60 tl fazla bile olsa amazondan alıyorum.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: iDoctor

    Sağlam bir hikayede benden gelsin,

    Bundan 4-5 ay önce Amazon üzerinden satıcısı Amazon olmayan Xiaomi Wifi Sinyal Güçlendirici istettim, bu ürün elime ulaştı ve sonrasında başka bir sitede indirim olduğunu ve baya pahalıya aldığımı fark edince, ürünün hiç kendi paketlemesi bile açmadan geri iade etmek istedim.

    Amazon üzerinden satıcıya mesaj attım, satıcı önce iplemedi cevap vermedi ardından Amazon'a söyledim, onlarda satıcıya yazdı satıcı nasıl iade edileceğini bile paylaşmadı. (Hangi kargo vs.)

    Ve bakın 'iade işlemini başlatalı daha 2 gün olmasına rağmen' Amazon, satıcısı başka biri olmasına rağmen bana ne dedi biliyor musunuz?

    'Ürün sizde kalsın, biz para iadesini gerçekleştiriyoruz. Özür dileriz.' 😱😱😱

    Bakın ürün onlara bile ait değil ama üstlendikleri sorumluluğa bakın!
    Nasıl yani? Ürünün parasını size iade edip üzerine ürünü size hediye mi ettiler? Yok artık.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Aynen öyle hocam ürün hala bende ve dediğim gibi ürünün satıcısı Amazon değil, Amazon'da satış yapan başka bir satıcı.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bekirin

    Daha herhangi bir ülkeden çekilmiş değiller bunu basarirsak bize helal olsun ama çok değişik önlemler alacakalarina eminim.
    Mağazalarında satış yapan satıcılara hiç müsamaha göstermeden ve gözünün yaşına bakmadan müşteri memnuniyeti odaklı devam ederlerse Hepsiburada, n11 falan hepsi nal toplar. Tabi ürün çeşitliliği de artmak zorunda.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Eğer yurt dışında ki sistemi aktif ederse yani yiyecek içecek herşey dahil satışa başlarsa çoğu sektör sekteye uğrar. :/

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • iDoctor kullanıcısına yanıt
    Bu baya bı değişik olay bu kadarını tahmin dahi etmediğimi itiraf edeyim :D

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • %100 çok yakında bu politika değişir. Benim tanıdığım Türk halkı bunu kesinlikle suistimal eder.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçen amazon kitap indirimlerinden 5 adet kitap aldım, birini yanlışlıkla çizgi romanı ile karıştırmışım, kargo gelince dedim bu niye bu kadar ince :D Neyse amazonun sitesinden yanlış verilen ürün diyerek iade talebi oluşturdum en son sayfada ürünü kargoya vermenize gerek yok biz paranızı iade ediyoruz dediler. Tamamen benim hatam olmasına rağmen hediye ettiler resmen çizgi romanı

  • bende amazondan alışveriş yaptım 3-4 defa kargo ertesi sabah hemen geliyor prime üyesiyim kargo bedava, oyunlara özel ek paketler, gta 5te 1m para aldım daha geçen dizi film paketi amazon turkiyenin açılması çok güzel oldu jeff bezos adamdır

  • Bende geçen sene bu zamanlar Amazon satıcısından scoter marka bot almıştım indirime girmişti 100 TL civarı falandı neyse kargom geldi bi baktım ki farklı marka ürün gelmiş aynı renk, aynı numara ama markası farklı hiç duymadığım bir marka dedim bunlar işe yaramaz bir ürün yollamışlar, sonra bi bakayım bu marka neyin nesi dedim bakmaz olaydım ürünün fiyatı 500 TL felandı.
    Hemen aradım dedim böyle böyle, bana dediği şey efendim ürün ayağınıza olduysa renginde numarasında farklılık yoksa ve en önemliside siz beğendiyseniz size hediye edelim kullanın dedi ne diyeceğimi bilemedim ürünün çok pahalı olduğunu haklarına girmek istemediğimi defalarca kez söylememe rağmen müşteri hizmetlerinin dediği tek şey önemli olan sizin memnun olmanız firma prensip gereği bunları yapmaktadır içiniz rahat olsun dedikten sonra bende kabul ettim, hatta müşteri temsilcisi ısrarla özür diledi bizim hatamız paranızı da iade edelim ürünü kullanın diye ama kabul etmedim daha sonra sistemden belli bir yüzdeyle hesaplama yaparak 25 30 TL civarınıda kartıma iade etmişlerdi.
    Amazon bence gerçekten tartışmasız Türkiye’de ki e ticarette verdiği hizmet ve müşteri memnuniyeti adına yaptıklarıyla 1 numaralı bir şirkettir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi karizmatik666 -- 16 Ekim 2020; 2:55:0 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.