Şimdi Ara

AMAZON.COM.TR diye yazılır ADAM diye okunur... (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
243
Cevap
3
Favori
24.308
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
353 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iDoctor

    Aynen öyle hocam ürün hala bende ve dediğim gibi ürünün satıcısı Amazon değil, Amazon'da satış yapan başka bir satıcı.

    Satıcının elbet içeride parası vardır ceza olarak oradan keserler


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Jlozde kullanıcısına yanıt

    Türk ticaret kafası böyle boş. Biri gider Ronaldo ile reklam yapar biri gider Cem Yılmaz ile reklam yapar.


    Kardeşim en büyük reklam indirimli ürün satmak.

    Ünlü ile reklam yapacağına babalar gibi indirim çek falan ver insanlar alsın aldıkça başkasına da anlatsın


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Whole Lotta Rosie kullanıcısına yanıt

    Okudun mu Amazon iade almıyor direk sizde kalsin diyor diye yazmışlar.


    Amazon haricî satıcılar için birşey diyen Yok


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bekirin kullanıcısına yanıt

    Yazdıklarımı tekrar okuyunuz, gayet net ve objektif bir şekilde yazdım. Firmaları göklere çıkartmak ve firma hayranı olmak hoş bir şey değil. Dilerseniz siz hayran kalmaya devam edebilirsiniz.


    6502 sayılı yasada açıkça hükmedilen tüketicinin seçimlik haklarını tanımadıkları ortada, hiçbir firmanın hiçbir bahaneyle buna uymama gibi bir lüksü hukuken yok. Amazon'un sunduğu bahane: "Bizim değişim ve garanti işlemlerimiz bulunmuyor". Kendi inisiyatiflerinde bir durummuş gibi bana para iadesi yapabileceklerini söylüyorlar; e, tabii işlerine gelen de bu, ürünlerin fiyatları her gün artıyor, aldığım parayı iade ettiklerinde o parayla aynı ürünü almam imkansız. Bunun hafife alınacak bir tarafı yok, bu akıl alır gibi değil. Daha kanunun hükmettiğini sağlamayan bir firmayı idolize ediyorsunuz. Tüketiciler olarak yapacağımız en büyük hata herhangi bir firmayı göklere çıkartmak olur. Sony için de bu yapılıyor iki Türkçe oyun çıkarttı diye, yaptığı onca umursamazlık ve fiyat dengesizliğini yaptıkları iki kaşık bal çalma ile örtüyorlar. Kraldan çok kralcı olmamak lazım gelir.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kontratak -- 17 Ekim 2020; 2:10:14 >




  • kontratak kullanıcısına yanıt
    Hocam sen galiba konuyu hiç okumadın yalandan gelip yorum kasıyorsun. Diyoruz ki eğer ki ürün de problem cikarsa iadesini gerçekleştiriyorlar ve aynı ürünü almak istediğiniz de ürünün fiyatı artmış ise size o farkı tekrar geri iade ediyorlar.

    Bilmem kaç sayılı kanuna selam söylüyorum.

    Ayrıca amazon. com. tr den alışveriş yaptığınızi veya yaptikdan sonra bir problem de yaşadığınızi sanmıyorum.

    Eğer yorum kasicaksaniz bu kadar uzun cümleler kurmanıza gerek yok yormayın kendinizi boş yere.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ben de açilmiş telefon iade ettim kabul ettiler. Arayüzü iyi olsa kullanilir da arayüzü çok kötü bana kalırsa. Aradığımı bulamıyorum




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-3042DE2E5 -- 17 Ekim 2020; 2:27:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Michael Giacchino kullanıcısına yanıt
    Hocam haklisin yani ben degisim derken yirtik olani gonderip yenisini aldim anlaminda degisim dedim. İade talebi actim musteri hizmetlerinden durumu izah ettim gerisini onlar halletti ben sadece onlara kargo yapana kadar yenisini gonderdiler

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bekirin kullanıcısına yanıt

    Amazon'u göklere çıkartmışsınız, buna karşılık yazdıklarım çok net. Buna rağmen alakasız noktaları hedef alan bu tuhaf tutumunuzu anlamak mümkün değil. "Bilmem kaç sayılı kanun" dediğiniz de tüketici olarak sizin haklarınızı koruyan kanun. Buna uymayan bir firma başka durumda ağza bir kaşık bal çalıyorsa veya diğer birçok şeyi düzgün yapıyorsa sonsuz övülesi değildir; kaldı ki bu bazı firmaların bir stratejisidir, yol boyundaki reklam panoları yerine müşterinin kendisini reklam panosu olarak kullanırlar bu sayede. Neyse onu söylemek, abartmamak lazım gelir.


    Yorum kasmak nedir yahu, böyle bir derdim niye olsun? Varsayımlar üzerinden karaktere saldırmak da neyin nesi? Gayet somut, rasyonel ve gerekçelendirilmiş mesajlarımdan saparak hayalinizde inşa ettiğiniz bir karakteri hedef alıyorsunuz. Olgulardan sapmayınız.


    Ben yaşamadığım bir şeyi niye yazayım, kaç senedir tüketici hakları konusunda gönüllü olarak çaba sarf eden birisiyim. Bahsettiğim konuşmanın kayıtları da email adresimde sabit duruyor. Elimdeki kulaklık arızalandı ve bu, kulaklıkla ilgili bir ayıptan kaynaklanıyor. Benim seçimlik hakkımı firma belirleme lüksüne sahip değil, halen satmakta olduğu bir ürünün ayıpsız misli ile değiştirilmesini talep ediyorum ancak kendileri böyle bir uygulamalarının olmadığını söylüyor.


    Dediğim gibi, 14 günlük cayma süresinin üstüne koymaları takdir edilesidir, ancak "değişim ve garanti uygulamamız yok" demeleri akıl kârı değil. Ne demek kanunu tanımamak? Kanunu tanımayan yüzlerce firma var diye bu duruma alışmak ve tepki göstermemek çok büyük bir hatadır.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kontratak -- 17 Ekim 2020; 2:52:12 >




  • Bizim karaktersiz suistimalciler yüzünden ortama ayak uydurması fazla sürmez

  • Bekirin kullanıcısına yanıt

    malesef amazonunda bozması yakındır. zira bizim millete hizmet dayanmaz. alışık değiliz. HEMEN SÖMÜRMEYE BAŞLARIZ.

  • BÖYLE BİRŞEY VARSA SÜPER !

  • programmer_onur kullanıcısına yanıt

    İnanmayın böyle bişey imkansız. Viral olmaya çalışıyor amazon teknoloji sitelerinde böyle postlar girdirerek


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • rocketraccoon kullanıcısına yanıt

    Aynen öyle :D yanlış yolda amazon


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Amazondan pek birşey almadım ama hb ve n11 üzerinden bir çok iade yaptım bir kere ikiletmediler . En son 450 liraya alıp19 aydır kullandığım sıvı soğutmanın fanları bozuldu hb ya gönderdim servis hizmeti 20 iş günü olduğu için 1 ay sonra aradım ertesi gün para iadesi oldu büyük ihtimalle ellerinde yedek parça yada ürünün aynısından yoktu. Ondan önce de yine hb üzerinden kulaklık iadesi yaptım ertesi gün para iadesi yaptılar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • unraveling kullanıcısına yanıt

    Konudaki iyi niyeti suistimal nerede tam olarak? ? ?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu millete iyilik yapıp güzel hizmet yapmaya gelmez, bu tarz konuları paylaşmamanız hizmetin devamlılığı için daha sağlıklı olacaktır.

  • amazon balondur. az önce 17 ekimde siparişini verdiğim ürünü hızlı kargo 21-23 ekim diyor bana. ulan trendyolda aynı tarihi veriyor. ne anladım ben bu işten?

  • unraveling kullanıcısına yanıt

    Sürekli iade yapılıyor.

    Ya iadeyi zorlastiracaklar. Ya da çekilecekler.

    Çok fazla iade olmaya başladı


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sandisk 500 gb SSD siparişi verdim. Teslimat 3 gün sonraya yazıyordu. 3 günde bir temin edemiyoruz daha sonra göndereceğiz diye otomatik e-postalar göndermeye başladı. 11.gün hala kargoya verilmediği için siparişi iptal ettim. Bu süre zarfında ürün hep satışta idi. Herhangi bir müşteri hizmetleri temsilcisi tarafından aranmadım. Trendi ol sitesi 2 günde aynı ürünü daha ucuza gönderdi. Bu açıdan teşekkür ederim.

  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.