Arkadaşlar geçen sene nisan da amazon.com.tr den direkt satıcısının kendileri olduğu şu kulaklığı aldım. Kulaklığın 3.5 jackında temassızlık var amazona garantiyi sordum Razor ile iletişime geçin dediler. Razor'ın resmi distribütörü Bilkom. Bilkom'u aradım ve Providyo üzerinden seri noyu sorgulattım ama ürünü Bilkom ithal etmemiş. Haliyle bu ürün paralel ithalat olduğu için destek veremeyeceklerini söylediler. Gerçekten de kutu ile gelen garanti belgesine baktım Amazon Turkey tarafından ithal edilmiş. Amazon'a bunu söylediğimde git Razor ile konuş, DOA belgesi getir vs diyip başından attı. 3 defa iletişime geçtim ama nafile. Ürünü siz getirtmişsiniz paralel ithalat ile, yetkili distribütöründen temin etmemişsiniz, yasal olarak sorumluluk sizde nerenin teknik servisine gideyim diyorum, hala 30 gün geçti git Razor ile konuş diyip başlarından atıyorlar beni. Tüketici hakem heyetine başvurmaktan başka çare varmıdır? Benzer bir olayı yaşayanlar varmı? Amazon Germany den alsam allah bilir şimdiye iade alırlardı ama kendi getirip sattıkları üründe resmen ölüye yatıyorlar. amazon Razer Kraken Konsol için - Kablolu Konsol Oyun Kulaklığı (Özel Ayarlı 50mm Sürücüler, Soğutma Jeli İçeren Kulak Yastıkları, Geri Çekilebilir Mikrofon, Çapraz Platform) Siyah-Mavi https://www.amazon.com.tr/gp/product/B07P36TLK4/ref=ppx_yo_dt_b_search_asin_title?ie=UTF8&psc=1< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Within Temptation -- 19 Şubat 2024; 16:28:39 > |
Amazon.com.tr - Razor kulaklık garanti rezaleti
-
-
Ben de mouse aldım bilkom etiketi var. Umarım sıkıntı çıkınca ileride çaresine bakarlar.
Mesela Penta'ya Mouse gönderdim tam üç ay oldu, bana yeterli bilgi vermeden yolladılar kargoda kayboldu.
Türkiye tam bir rezillik.
-
Amazon germany daha sıkıntı hocam emin olun.
Amazon tr ithali olduğu için değişim ve iade yurt içinde ki firmada yapılmıyor yani razor servise yollayacaksınız onlar size doa belgesi dedikleri belgeyi veriyorlar onu Amazon’a yolluyorsunuz değişim veya bedel iadesi ne istiyorsanız yapıyorlar
Aynı işlemi ugreen t1 kulaklıkta yaşadım bunları yaptım ve yenisini yolladılar
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Vakit bulamadığım için konu açamadım. Amazon Germany üzerinden almış olduğum airfryerda sıkıntı vardı. Yıllardır Amazon garantisine güvendiğim için bir şey olmaz diyip garantiye yolladım. Ürün kayboldu, 5-6 ay boyunca sürekli aradım, mesaj attım ama ürünü bulamadılar. Amazon Germany'e gönderilmiş ve depoda, şurda burda diye sürekli salladılar. Tüketici hakem heyetine verdim en son. Verir vermez birkaç gün sonra elime aynı ürün ulaştı ve iade talebiniz reddedildi dendi. THH'de davamı bekletiyorum ama yaptıkları gördüğüm en kötü muamelelerden biriydi. Bir ara artık ürünün üstüne yattıklarını düşünmüştüm. Davayı devam ettirip ettirmemekte kararsızım. Hakkınızı bırakmayın hocam.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X