Arkadaşlar geçen sene nisan da amazon.com.tr den direkt satıcısının kendileri olduğu şu kulaklığı aldım. Kulaklığın 3.5 jackında temassızlık var amazona garantiyi sordum Razor ile iletişime geçin dediler. Razor'ın resmi distribütörü Bilkom. Bilkom'u aradım ve Providyo üzerinden seri noyu sorgulattım ama ürünü Bilkom ithal etmemiş. Haliyle bu ürün paralel ithalat olduğu için destek veremeyeceklerini söylediler. Gerçekten de kutu ile gelen garanti belgesine baktım Amazon Turkey tarafından ithal edilmiş. Amazon'a bunu söylediğimde git Razor ile konuş, DOA belgesi getir vs diyip başından attı. 3 defa iletişime geçtim ama nafile. Ürünü siz getirtmişsiniz paralel ithalat ile, yetkili distribütöründen temin etmemişsiniz, yasal olarak sorumluluk sizde nerenin teknik servisine gideyim diyorum, hala 30 gün geçti git Razor ile konuş diyip başlarından atıyorlar beni. Tüketici hakem heyetine başvurmaktan başka çare varmıdır? Benzer bir olayı yaşayanlar varmı?
Amazon Germany den alsam allah bilir şimdiye iade alırlardı ama kendi getirip sattıkları üründe resmen ölüye yatıyorlar.
|
gitar öğrenme metodolojim nasıl ?
|
yeni işlemcim için eski fanımı kullansam ?
|
|
|
HD 7770 + athlon x4 640 3.0 ghz ?
|
Windows 7 x64, 4 GB ram'i görmüyor
|
ati f/p ekran kartı tavsiyesi
|
Benzer Sanatçı
|
Son Giriş: 9 ay önce
Son Mesaj Zamanı: 10 ay
Mesaj Sayısı: 19
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 24
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 2.362 (Bu ay: 11)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 5 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Donanım / Hardware