Amozon prime üyeliğimi başlattım, akabinde cihazlar kısmından mi boxı ekledim. Buraya kadar herşey normal. Telefondan hem kendi interneti hemde wireless ile bağlandığım da herhangi bir problem olmadan izleyebiliyorum. mibox da wireless (Türknet) üzerinden bağlanıp izlemeye çalıştığım da, uygulamaya girebiliyor ve menüde gezebiliyor, ancak herhangi bir dizi filme tıkladığımda sorun oluştu diyor. (mibok da aynı sırada Netflix'te ve ya youtube da herhangi bir bağlantı veya hız problemi yok) Mi box da ya da uygulamada sorun olabileceği düşüncesi ile telin mobil erişim noktasından mi boxı nete bağladığım da herhangi bir sorun olmuyor ve rahatlıkla izleyebiliyorum. Prime müşteri hizmetleri de çaresiz kaldı, var mı yardım edebilecek biri arkadaşlar... < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim