Şimdi Ara

AMAZON TARAFINDAN MAĞDUR EDİLDİM...4000 tl.para iadesi yapıldı. (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
52
Cevap
1
Favori
16.491
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Rica ederim hocam. Yardım aradığınızı gördüğüm için size panik yapmamanız için yazdım. Dediğiniz gibi sorunun sizlik değil de kendilerinde olduğunu anlamışlar ki özür için 30 dolarlık hediye çeki tanımlamışlar. Daha önce de dediğim gibi amazon müşteri memnuniyeti tabanlı. Zaten konuştuğunuz amazon.de çalışanı da aynı şeyleri söylemiş.
    Bence dediğiniz ırkçı davranışı amazona değil de sizi bu duruma sokan amazon çalışanına bağlamanız daha doğru olur. Çünkü şirket olarak sizi mağdur etmek isteselerdi 30 dolarlık hediye çekini de vermezlerdi ve iadenizi de kabul etmezlerdi. Benim korkum amazon'un iyi niyetinden faydalananların amazon'u bize Türkiye'ye düşman etmesi ihtimali. Türkiye'den sadece zarar ederse desteği de çekerler bir noktadan sonra. Umarım daha iyi bir fırsat bulursunuz başarılı bir alışveriş yaparsınız.

    Not: Amazonu aktif kullanan birisi olduğum için yardımcı olmaya çalışıyorum. Bir çıkarım yoktur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Y.Bilgin -- 22 Mart 2018; 17:8:56 >




  • en iyisi 100-200 lira fazla verip burdan almak
  • Bende amazon de den Xbox one s alacağım. Aklıma şüphe düştü şimdi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Geçmiş olsun hocam, öncelikle sakin olun verdiğiniz para eksiksiz bir şekilde her şekilde size dönecek hatta dolar kuru arttığından dolayı TL olarak daha fazla dönüş olacak, bu konuda içiniz rahat olsun. Geçen vakit için üzülüyor insan tabi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çözerler sorununu canlı chatten arada sorarsın. Olan vaktine olur yani.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • @Y.Bilgin

    AMAZON TARAFINDAN MAĞDUR EDİLDİM...4000 tl.para iadesi yapıldı.

    hocam ptt sorgulama ekranında soyle bişey yazıyor.daha once yurt dışına sevk yazıyordu şimdi ayın 17 si olarak ukime geldi yaziyor.ne anlama geliyor anlamadım.geri gelse gumrukden gecmese 15 16 gun beklemezdim galiba.nedir bu hocam?
  • Pahali ürünleri teslim alirken video cekiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ali222 A kullanıcısına yanıt
    Düzeltme: internetten aldığınız her şeyi kutudan çıkartırken video kaydı ile beraber çıkartın. Bana laptop yerine çaydanlık geldiğinden beri alışkanlık haline getirdim, çok faydasını gördüm.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam UKİM = Uluslararası Kargo İşleme Merkezi. Çıkış yapan ürünler UKİM den çıkıyor bildiğim kadarıyla ama önce sevk yazıp sonra tekrar bu ekrana gelmesi ilginç ve bu kadar uzun süre olması da ilginç. Siz bunu geri yolladıktan sonra takip numarasını amazona verdiyseniz kargo ücreti iadesi için, bir sorun olacağını sanmıyorum muhtemelen gümrük sorunu varsa da amazon ilgilenir. Nasıl alıcı bizken gümrükle sorumlu biziz tam tersi gönderirken de amazon sorumlu olur diye düşünüyorum. Amazon canlı chatinden durumu bildirin bence. Ben gönderdim ama yolda böyle bekliyor. Haberiniz olsun diye. Onlar bir yol önerirler diye düşünüyorum.

    Benim gönderdiğim bir ürün görselini ekliyorum.
    AMAZON TARAFINDAN MAĞDUR EDİLDİM...4000 tl.para iadesi yapıldı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Y.Bilgin -- 3 Nisan 2018; 8:6:32 >




  • Son durum nedir?
  • Geçmiş olsun amazon mağdur etmez sizi para iadenizi yapar sıkıntı etmeyin tek vakit kaybı yaşamış olursunuz.
  • merhaba, Son durum nedir ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: phizikci

    merhaba, Son durum nedir ?
    ürün amerikaya ulaştı ama hala dagıtıma yani amazona dagıtımı yapılmadı.onu bekliyorum.biraz uzun surdu ama ptt ile gonderdim.bundan kaynakli galiba.2 defa chat e sordum.kargo numaramı istediler.baktılar.daha bizim ofise gelmemiş dediler.hergun bakıyorum.uyku duzenim ve psikolojimi bozdu bu olay.egerki amazon biz size urunu gonderdik size gonderdigimiz bu degil derse hakkımı nasıl arıycam bilmiyorum.
  • kargonun kaç kilo olduğu bilgisi amazon gönderirken kayıtlarına geçiyor. Sizin gönderdiğiniz kargo ile onların gönderdiği kargonun kilosu eşit çıkarsa sıkıntı olmaz. Size gelen model daha kısa bir kart. Dolayısıyla kilo farkı çıkacaktır. 1080ti ise daha uzun bir kart. Biz size 1050 gönderdik demezler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ocean-x -- 9 Nisan 2018; 11:17:39 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ocean-x

    kargonun kaç kilo olduğu bilgisi amazon gönderirken kayıtlarına geçiyor. Sizin gönderdiğiniz kargo ile onların gönderdiği kargonun kilosu eşit çıkarsa sıkıntı olmaz. Size gelen model daha kısa bir kart. Dolayısıyla kilo farkı çıkacaktır. 1080ti ise daha uzun bir kart. Biz size 1050 gönderdik demezler.
    bana gelen kutu bir kitap buyuklugunde idi.oysaki 1080 ti nin girecegi bir koli kesinlikle degil.ustelik 1080 ti hybrid in kutusu 4 koşesi aynı uzun bir kare kutu.ustunde zaten amazonun yapıştırdıgı kagıtta duruyor.

    ayrıca bana gelen kutunun fotosunu cektim ve chatin verdigi bi yere mail attim. 1 2 saat sonra cevap geldi.sanırım incelemiş.bir hatanın oldugundan bahsetmiş ve daha urun ellerine varmadan bana bi ozur olarak 30 dolar hesabıma ekledi.ürünü bize gonderin ve paranızın tamamını ve kargo ya odediginiz paranın tamamını size geri ödüyecegiz dedi.

    ayrıca amazon.de yi aradım.turkce bilen bir bayanla konuştum.bayan saolsun amazon.de olmasına rağmen sonuna kadar dinledi dediki.sizin yaşadıgınız bu durumu biz amazon.com kadar mal satamasakda biz bile cok yaşıyoruz.gunde yuzlerce sizin yaşadıgınız durumu -de olarak biz yasıyoruz.-com u dusunemiyorum bile dedi. ayrıca 5 yıldır burdayim daha ben amazonun musterisini magdur ettigini gormedim paranızı verirler dedi.bu durumun neden kaynaklanıyor diye sordum.kadın bi itiraf da bulunarak amazon calışanları da calıyor.veya amazonun acıgını tespit edenler tarafından da yapılıyor dedi.
    bilemiyorum hocam.durumdan sizleri haberdar edicem.




  • edit geldi arkadaşlar.
  • Geçmiş olsun hocam, umarım sorununuz çözülür.

    Daha önce bir çok kez amazon'dan alışveriş yaptım, bir sıkıntı olmadı ama bu denli büyük bir alışveriş yapmamıştım tabi ki tek seferde..
  • Ädamların bir ırkçı olmadıkları kalmıştı onuda yapmışsınız!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ree

    Ädamların bir ırkçı olmadıkları kalmıştı onuda yapmışsınız!
    hocam elin conisini kendi halkından birisine karsı savunmaya gerek yok.bugun bir cevap geldi yıkıldım resmen.biz dogru gonderim yapmişiz.yani size 1050 gondermemişiz dediler.ancak yinede video kayitlarına bakıcaklar ve inceliyceklermiş.keşke kargo dan urunu teslim alirken kamera kaydi acsaydim.neyse colugumun cocugumun üstüne yemin ederim.daha ne diyim.tek sucumuz amazondan alişveriş etmekmiş.onlara guvenmekmiş.sizin gozunuzde amazon dunyanın en iyi alişveriş sitesi benim gozumde degil.nedenmi dersin.sipariş verilen şeyi dogru urunmu diye kontrol eden mekanızmaları yokmuş.boyle dunyanın en iyi sitesimi olur. neyse senin gozunde amazon kendi vatandaşından daha degerlidir.bosa anlatıyorum.benim icin yanıyor sen elin conisini savun.
  • Geçmiş olsun aklıma şöyle birşey geldi sadece amazon alışverişinde değil, böyle pahalı alışverişlerde, kargoyu açma esnasında video çekmek en mantıklı yöntem gibi. En iyi kanıt bu olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.