Şimdi Ara

Amazon Türkiye’den bazı Stanley termoslar için “iade edin” çağrısı (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
65
Cevap
4
Favori
7.901
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
43 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Ahlaksızlık diz boyu anasını satayım, ülke lağım çukuru oldu resmen

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Ben amazondan almıştım trigger action termosu. Amazon sadece para iadesi yaptığı için kutupayısına talep açtım 2 gün önce. Geri dönmüşler bugün. Kapağın yenisini gönderecekler muhtemelen. Yedek parça tedariği bekleniyor diyor. Ancak kargo alıcıya aittir diye not eklenmiş. Burası beni biraz iğrendirdi. Koskoca distribütörün düştüğü hale bak. Yazık. 2 ay önce ısı tutmayan termosu yenisiyle değiştirdiler. Kargo ücreti vs.de yoktu. Bu geri çağırmaya özel kargolar müşteriye ait kampanyası var da bizim mi haberimiz yok?

  • moustapha129 M kullanıcısına yanıt

    Az önce stanley ile iletişime geçtim, yetkiliyle konuştum.


    Söyledikleri aynen şöyle.


    Bu sorun olan ürünler amerik ve kanadada satılan ürünlermiş güya bize gelen ürünler çindeki fabrikadan geliyormuş ve toplatılma kararı yokmuş.


    Israrla stanley sitesinde seri numara yazınca ürünün toplatılma kararı çıktığını ilettim, buna da orda Türkiye için bir toplatılma kararı olmadığını ilettiler.


    Amazonun duyuru yayınladığını iletince de yine ısrarla bu amazonun kendi işleyişi bizim böyle bir sorumluluğumuz yok diyorlar.


    Peki net olarak benim ürünümde o zaman sorun yok mu diyorum, hayır bilemeyiz eğer sorun var diyorsanız bize ürünü gönderin teknik servis incelesin diyorlar. Bunun için illa önce yanmamız mı gerekiyor diyince ürün senelerdir satılıyor vb birton laf söyledi. Üstüne lütfen net bilgi verin ona göre bu konuyu sosyal medyaya taşıyacağım, yanlış birşey iletmeyeyim, söylediklerinizi aynı şekilde iletmek istiyorum diyince de iyi niyetinizden şüphe ediyorum diyip daha fazla yorum yapmadıklarını, adını geçirirsem dava edeceğini, eğer istiyorsam da tüketici hakları ile ilgili yasal haklarımı kulllanabileceklerini söyledir.


    Özet Türkiye için resmi bir toplatılma kararı yokmuş bu yüzden bana göre sorumluluk almıyorlar. Ürün seri no sorgulayınca vb çıkan toplatılma duyurusu için de Türkiye için toplatılma kararı yok diyorlar.

    Yapılması gereken stanley yurtdışı ile iletişime geçip toplatılma kararı yayınlanmasını sağlamak.


    Bu arada neverleak vb farklı bir kapakla değişim isteyince de bu ürünlerin zaten üretimde olmadığı, ömür boyu garantiyi sorunca da eğer üründe sorun olursa zamanına göre muadili ile değişim yapıldığını ilettiler.

    Birde trigger action tuşunun ordan sıcak su fırlaması vb durum için de böyle şikayetler aldıklarını ama bunun kullanıcı hatası olduğunu, normalde orda hava akışı kanalları olduğunu ve kullanıcıların ürünü doğal kullanım konumu dışında kullanarak bu akışın yanlış çalışmasına neden olduğunu ilettiler.





  • nfsworld kullanıcısına yanıt
    Bilgilendirme için teşekkürler hocam

    Kutup ayısı tipik şark kurnazı. Stanley merkeze mail atmak lazım

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.