< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Amazon Türkiye’den bazı Stanley termoslar için “iade edin” çağrısı (4. sayfa)
-
-
Ben amazondan almıştım trigger action termosu. Amazon sadece para iadesi yaptığı için kutupayısına talep açtım 2 gün önce. Geri dönmüşler bugün. Kapağın yenisini gönderecekler muhtemelen. Yedek parça tedariği bekleniyor diyor. Ancak kargo alıcıya aittir diye not eklenmiş. Burası beni biraz iğrendirdi. Koskoca distribütörün düştüğü hale bak. Yazık. 2 ay önce ısı tutmayan termosu yenisiyle değiştirdiler. Kargo ücreti vs.de yoktu. Bu geri çağırmaya özel kargolar müşteriye ait kampanyası var da bizim mi haberimiz yok?
-
Az önce stanley ile iletişime geçtim, yetkiliyle konuştum.
Söyledikleri aynen şöyle.
Bu sorun olan ürünler amerik ve kanadada satılan ürünlermiş güya bize gelen ürünler çindeki fabrikadan geliyormuş ve toplatılma kararı yokmuş.
Israrla stanley sitesinde seri numara yazınca ürünün toplatılma kararı çıktığını ilettim, buna da orda Türkiye için bir toplatılma kararı olmadığını ilettiler.
Amazonun duyuru yayınladığını iletince de yine ısrarla bu amazonun kendi işleyişi bizim böyle bir sorumluluğumuz yok diyorlar.
Peki net olarak benim ürünümde o zaman sorun yok mu diyorum, hayır bilemeyiz eğer sorun var diyorsanız bize ürünü gönderin teknik servis incelesin diyorlar. Bunun için illa önce yanmamız mı gerekiyor diyince ürün senelerdir satılıyor vb birton laf söyledi. Üstüne lütfen net bilgi verin ona göre bu konuyu sosyal medyaya taşıyacağım, yanlış birşey iletmeyeyim, söylediklerinizi aynı şekilde iletmek istiyorum diyince de iyi niyetinizden şüphe ediyorum diyip daha fazla yorum yapmadıklarını, adını geçirirsem dava edeceğini, eğer istiyorsam da tüketici hakları ile ilgili yasal haklarımı kulllanabileceklerini söyledir.
Özet Türkiye için resmi bir toplatılma kararı yokmuş bu yüzden bana göre sorumluluk almıyorlar. Ürün seri no sorgulayınca vb çıkan toplatılma duyurusu için de Türkiye için toplatılma kararı yok diyorlar.
Yapılması gereken stanley yurtdışı ile iletişime geçip toplatılma kararı yayınlanmasını sağlamak.
Bu arada neverleak vb farklı bir kapakla değişim isteyince de bu ürünlerin zaten üretimde olmadığı, ömür boyu garantiyi sorunca da eğer üründe sorun olursa zamanına göre muadili ile değişim yapıldığını ilettiler.
Birde trigger action tuşunun ordan sıcak su fırlaması vb durum için de böyle şikayetler aldıklarını ama bunun kullanıcı hatası olduğunu, normalde orda hava akışı kanalları olduğunu ve kullanıcıların ürünü doğal kullanım konumu dışında kullanarak bu akışın yanlış çalışmasına neden olduğunu ilettiler.
-
Bilgilendirme için teşekkürler hocam
Kutup ayısı tipik şark kurnazı. Stanley merkeze mail atmak lazım
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X