Şimdi Ara

AMD Radeon RX 7000 Serisi [ANA KONU] | [FSR3-TSMC5N-PCIE4] (51. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
4.077
Cevap
106
Favori
192.750
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
30 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4950515253
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Tekrar yorumumu okumanı sağlık veriyorum, çok alakasız bir cevap yazdın

  • MuratBayrakçı kullanıcısına yanıt

    Ne yazıkki öyle hocam, firmalar "kabul edilebilir" dedikleri birçok şey var ki akıllara zarar... umarım garanti kapsamında pad değişimi güzel yaparlar da serin bir şekilde kartınızı kullanabilirsiniz

  • @REDSTONE sagolun inşallah iade ile biter süreç.

    Amd RMA taleplerine olumlu dönüş yapmaya başlamış.

    Olay ayyuka çıktı, daha fazla görmezden gelemezler.


    tom's hardware
    AMD Responds To RX 7900 XTX 110C Hotspot Issues
    https://www.tomshardware.com/news/amd-responds-to-rx-7900-xtx-hotspot-fiasco

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • LeviGerman kullanıcısına yanıt

    Vallahi derdim bağcı dövmek değil, sorunu çözer ürünü verirlerse kullanmaya devam ederim.

    Ama oll tercihim para iadesi.

    Cokl teşekkür ederim iyi dilekler için.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MuratBayrakçı kullanıcısına yanıt

    Tabi hocam, zımbırtı 4070 ti indirimli fiyatıyla çıkana kadar (o da şüpheli ne kadar f/p olacağı) XT halen en F/P kart, satıp da ne alacaksınız... ancak bekleyebilirsiniz, o da hiç hoş değil.

  • MuratBayrakçı kullanıcısına yanıt

    Sıfır alınan herhangi bir ürün için (henüz daha yasal iade süresi içerisinde) ''tamir edilip verilmesi'' benim şahsen kabul edebileceğim ve bugüne kadar da kabul ettiğim bir şey değil. Hakeza ilk 3-6 aydaki süreçler bile buna dahil edilebilir (hakkınızı aramayı bildikten sonra).


    Sizin tercihinizdir tabii ki ama böyle bir sorun yaşadıktan sonra ancak ve ancak yeni ve sorunsuz bi' ürün verilmesi beraberinde kullanmayı düşünebilirsiniz. Aksi takdirde tamamen iade seçeneği her daim masada olmalıdır/olmak zorundadır.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi REDSTONE -- 30 Aralık 2022; 17:32:56 >
  • -SKYNET- kullanıcısına yanıt

    teşekkürler, biraz bile bile lades dedim ben bakmayın kendi hatam.

    olan oldu, evet online alışverişlerde net olarak açılmamış ve monte edilmemiş ürün iade kabul olur deniyor sözleşmelerde, benim mağazadan alma sebeplerimden biride buydu.

    online dahi alsam açıldığı için teknik servis süreci olacaktı.

    bir dönem herkes keyfi ürün alıp kullanıp iade etti, firmalarda haklı maalesef millet olarak işin suyunu çıkartıyoruz.

    ama her halukarda çok kısa süreli alım ve geri iadelerde prosedür daha rahat olmalı, örneğin MediaMarkt şartsız iade alıyor üstelik mağazadan aldığınız üründe bile, hoş orada da fiyatlar yüksek.


    termal ped uygulamaktan vazgeçtim, her ne kadar arka plakada etiket olmasa dahi serviste sorum olabilirdi.

    tüm 7900 lerde benzer sorun yok sanırkm, forumda bunu yaşayan da bir tek ben varım gibi, hoş çok fazla 7900xtx alan olduğunu da sanmıyorum ama.

    incelemelerde neden ortaya çıkmadığı ile alakalı benim aklıma gelen şu, inceleyenler kartları dağıtıyor inceleme sırasında malum soğutucuyu söküyor ve tekrar birleştiriyor, o aşamada AMD nin montaj sırasında yaptığı bir hata varsa ki var farkına varmadan bunu düzeltiyorlar ve teste alıyorlar böylece sorun meydana çıkmıyor.


    ya da işin içinde farklı bir durum var yani kötü niyet...





  • haklısınız, zaten talebimi direkt iade olarak açtım, değişim istemedim ama bu servis firmalarının ne yapacağı belli olmuyor, süreç tamamlansın ne olacak göreceğiz.

    en kötü ihtimalle tüketici hakem heyetine giderim.

    ama AMD kartları iade almayı kabul etmiş haberleri çıkmaya başladı, umarım Sapphire AMD ile görüşüp servis noktalarına iade alın bilgisini geçer.

  • MuratBayrakçı kullanıcısına yanıt

    Umarım THH vb. süreçlerle uğraşmadan lehinize karar verilir ve en sıkıntısız şekilde süreci atlatmış olursunuz.


    2023'e girmek üzereyiz halen hem üretim kalitesi yönünden hem de firma politikaları bakımından nelerle uğraşıyoruz!?


    Burada sadece AMD/AMD Radeon tarafı da sorunlu olan taraf değil neredeyse her marka-model üründe en azından 1-2 sıkıntılı süreç karşımıza çıkıyor...

  • MuratBayrakçı kullanıcısına yanıt

    Bilinçli olarak, bu referans iyi soğtuuyor, özel soğutucu ile sunan ortaklara iş aşmasın diye kendi tekerlerin çomak sokacaklarını sanmıyorum ama üretim kaynaklı sıkıntılı ürünler olabilir illaki. Hepsinde yoksa kronik bir sıkıntı değildir elbet. bende 4070 ti mi alsam, 4080 mi alsam veya 7900xtx mi alsam diye gidip geliyorum. Hangisine el atsam bir sıkıntısı çıkıyor valla. bu gidişte hiçbir şey alamayacağız sanırım. 

  • REDSTONE kullanıcısına yanıt

    Thhlik bir durum olmaz gibi hocam, onların bir fiyat limitleri vardı. Büyük çoğunlukla 25k bu sınırı fazlasıyla geçiyordur. İade alacaklarıı sanmıyorum ama değişim veya tamir önerebilirler. Ama amd merkezden yaptığı açıklamayla bu sorunu kabul etmiş gözüküyor. yani tüketici son hadde mağdur edeceklerini sanmıyorum.

  • -SKYNET- kullanıcısına yanıt

    Aslında THH burada biraz sürecin ilerleyeceği nokta ile alakalı söylemlerden birisi yani THH olur, mahkeme olur vs. o kısım sonraki süreçleri içeren yapıların aksedilmesiyle alakalı denebilir.


    Servis ürüne sorunlu dedikten sonra Sinerji’nin yapacağı her aksi işlem yasaya karşı gelmek olur/oluyor. Tamir/değişim önerilmesi de zaten hemen yasal iade süresi içerisinde ürünün sorunlu olarak kabul edilmesi demektir.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • REDSTONE kullanıcısına yanıt

    Yani demek istediğim THH ile kurtarmak zor gibi gözüküyor, eğer kanun değişmediyse. Mahkemeyle tabi gidilebilir ama hem masraflı hem meşekatli iş olur. Kaldıki iade aldılar diyelim, 25k hangi kartı alacaksın? Eş değerdeki nvidiada 35-36klardan başlıyor, işin birde o ayağı var.

  • MuratBayrakçı kullanıcısına yanıt

    Kafana çok takma, en kötü kartı alırsın, termal pad ve macun uygulamsını yapar, babalar gibi kullanırsın, nitekim kartın yapısı çok basit, uygulama da basit. Paylaştığım debauer videosu gibi, furmark altında gpu 60, hotspot 80 civarı kullanırsın kartı. Hayırlısı olsun.

  • Aerospace kullanıcısına yanıt

    Takılmıyorum zaten, üç beş gün PC olmasın varsın.

    Dediğiniz gibi olumlu sonuç alamazsam, kart oldigu gibi gelirse sogutucuyu söküp işlemleri yaparım.

    Ati 9600 pro ve 9800 pro kartlarımda Zalman Gpu soğutucu uygulanmıştm, bunu da sökerim sorun olmadan.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • -SKYNET- kullanıcısına yanıt

    Thh 30 bin TL ve altında olan uyuşmazlıklara bakıyor, bu kartın tutarında direkt onlar muhatap diye biliyorum.


    BloombergHTbloomberght
    Tüketici hakem heyeti başvurularına 30 bin TL sınırı
    https://www.bloomberght.com/tuketici-hakem-heyeti-basvurularina-30-bin-tl-siniri-2315411

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MuratBayrakçı kullanıcısına yanıt
    Artık 60 oldu sınır

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • MuratBayrakçı kullanıcısına yanıt

    Yani oda yok işin sıkıntısı. 29k 4080 vardı ara ara satışa çıkıyor, gamerock serisi ama onlarda da kullanılan PCB kalitesiz diyorlar artık. Ortalama 35-36klara kadar çıkmak gerekecek sanırım 4080 için.

    7900xt, xtx için özel soğutmalı olanlar var ama fiyat farkları var az çok.xtxdeki modelde hatta işte bu dediğim serisi 4080lere çok az fiyat kalıyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi -SKYNET- -- 30 Aralık 2022; 18:58:49 >
  • 
Sayfa: önceki 4950515253
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.