Şimdi Ara

Amerikadan alınan Iphone Turkcell sim tanımıyor, Yardım Edin... (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
1
Favori
2.224
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yaselvuz

    Restore'u yaptım ama işe yaramadı.

    Anladım, ilginç.
  • Apple storeda bu telefonla ilgilenemeyiz önce pasaportunuza kaydettirmeniz lazım, ama kaydettirseniz ve ürün değişimi yapsak bu ürünün protokolleri o ürüne aynen geçeceği için aynı sorunu onda da yaşarsınız dediler. En iyisi ürünü iade edin ama kargoyla gönderemezsiniz telefon gümrükte kalır giden biriyle göndermeniz lazım dediler. Bu doğru mu, kargoyla gönderemezmiyim? görünüşe göre bir şekilde amazona iade etmem lazım.
  • Pasaporta e-devlet üzerinden imei kaydı yaptırmadıysanız çalışmaması normal
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yaselvuz

    Apple storeda bu telefonla ilgilenemeyiz önce pasaportunuza kaydettirmeniz lazım, ama kaydettirseniz ve ürün değişimi yapsak bu ürünün protokolleri o ürüne aynen geçeceği için aynı sorunu onda da yaşarsınız dediler. En iyisi ürünü iade edin ama kargoyla gönderemezsiniz telefon gümrükte kalır giden biriyle göndermeniz lazım dediler. Bu doğru mu, kargoyla gönderemezmiyim? görünüşe göre bir şekilde amazona iade etmem lazım.

    Siz bana özelden telefonun imei'sini atar mısınız? Ben AT&T'den bakayım sizin imei'ye.
  • Telefonu bugün ups kuryesine teslim ettim. Amazondaki temsilcilere gümrükte sorun yaşayabilirim bana label çıkartmanız lazım dedikten sonra beni kırmadılar ve labelımı verdiler. Labelı çıkarttım upsten kaydımı açıp bugün teslim ettim. Telefonu 590 dolara almıştım 500-520 civarı refund yapacağız dediler. Şimdi iki seçeneğim var gibi: Tekrardan amerikadan bir telefon alıp arkadaşımla getirtmek (iphone SE 64 gb düşünüyorum tabi appleın sitesinden alacağım dersimi aldım) diğeri de direk türkiyeden almak. Bana aradaki fiyat farkından dolayı amerikadan almak daha mantıklı geliyor, siz ne dersiniz? Tekrar sıkıntı yaşamak istemiyorum modeline dikkat edip alırım. Yoksa amerika için üretildiği için dikkat etsem de sorun mu yaşarım?
  • Aldığınız cihaz t-mobile (kontrat) bozdurma cihazı olabilir. Eğer değil ise herhangi başka bir simkar ile yani yanınızda var ise yabancı ülke simkartları ile deneyin. Öyle türkiyede çalıssın almanyada çalısmasın brezilyada çalıssın çinde çalısmasın diye bir ayrım yok sim-free ise her hat ile çalışır. Değil ise T-Mobile ile görüşmeniz gerekecek. Daha önce forumda başına gelen arkadaşlar vardı. Umarım işiniz çözülür.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AlicanNalbat -- 8 Haziran 2016; 0:22:47 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AlicanNalbat

    Aldığınız cihaz t-mobile (kontrat) bozdurma cihazı olabilir. Eğer değil ise herhangi başka bir simkar ile yani yanınızda var ise yabancı ülke simkartları ile deneyin. Öyle türkiyede çalıssın almanyada çalısmasın brezilyada çalıssın çinde çalısmasın diye bir ayrım yok sim-free ise her hat ile çalışır. Değil ise T-Mobile ile görüşmeniz gerekecek. Daha önce forumda başına gelen arkadaşlar vardı. Umarım işiniz çözülür.

    cihaz bir kere aktif edildikten sonra simfree yapıldıysa restore etmek gerekiyor. benim başıma geldi. vodafone türkiye'den aldığımız cihazın sim kilitli olduğunu tcell'e geçtiğimizde öğrendik. teleservice'yi aradık ve kilidi açtılar ancak restore etmek gerektiğini söylediler (sonra internetten restore etmeden kurtulmanın bir yolunu öğrendim, onu yaptım da mevzu bu değil gerçi).




  • T-mobile'dan unlock ettirmeye çalıştığımda şu mail gelmişti:
    Thank you for taking the time to contact T-Mobile. Please be advised that T-Mobile can only unlock the T-Mobile branded iPhone. If your request is for a non T-Mobile iPhone, the T-Mobile instructions will not work. At this time the IMEI is unknown. If the device is a T-Mobile device, please verify the IMEI and resubmit your request.
    Defalarca restore yaptım ama durum hep aynı :(
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yaselvuz

    T-mobile'dan unlock ettirmeye çalıştığımda şu mail gelmişti:
    Thank you for taking the time to contact T-Mobile. Please be advised that T-Mobile can only unlock the T-Mobile branded iPhone. If your request is for a non T-Mobile iPhone, the T-Mobile instructions will not work. At this time the IMEI is unknown. If the device is a T-Mobile device, please verify the IMEI and resubmit your request.
    Defalarca restore yaptım ama durum hep aynı :(

    Gevey denediniz mi ? Sirkeci taraflarında doğubank var gidip bir görüşün oradaki telefoncularla isterseniz

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Adamlar cihaz bizim değil demiş resmen. Amerikadan at&t bir de sprint ile iletişime geçseniz. ?
    Yada store da imeiyi sisteme girip ne şekilde kilitli oldugunu yada kilitlimi değil mi görülebiliyorsa yardımcı olmalarını istemek kesin sonuç gibi.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.