Şimdi Ara

Amerikadan alınan Iphone Turkcell sim tanımıyor, Yardım Edin...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
1
Favori
2.223
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar, geçen perşembe günü Amerikadan Türkiyeye döndüm. Amerikadayken (14 ocakta) amazon üzerinden factory unlocked refurbished iphone 6 almıştım (128gb space gray a1549). Bu telefonu 5 ay t-mobile ile kullandım, dönünce de turkcell den eski hattımı aktive ettirip yeni sim aldım. Ama telefonum turkcell simi desteklemediğini söylüyor. Apple ı aradım t-mobile a kilitlenmiştir onlarla konuşun dediler, t-mobile ı aradım öyle şey olmaz kilitli almadıysanız kilitlenmez dediler, satıcıya mesaj attım bu model türkiye'de çalışmıyor olabilir araştırsaydın kardeşim dedi. Öncelikle sizce sorun nedir ve ne yapmamı önerirsiniz? Kafamdaki seçenekler amazona şikayet etmek (ürün özelliklerinde dünyadaki bütün gsm operatörleriyle kullanabilirsiniz yaziyor), apple store a gitmek.

    Şimdiden çok teşekkür ediyorum. Help me donanimhaber users you're my only hope.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yaselvuz -- 17 Mayıs 2016; 21:27:06 >







  • Cdma haricinde calismasi lazim ilginc baska bi sorun vardir

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • igetsky kullanıcısına yanıt
    Ne yapsam bilemedim valla apple store a götürsem bunun türkiyede garantisi yok derler diye korkuyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yaselvuz

    Ne yapsam bilemedim valla apple store a götürsem bunun türkiyede garantisi yok derler diye korkuyorum.

    Applein ys garantisi hala trde gecmiyor mu ilginc yinede bi sorun belki ilgilenirler

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • igetsky kullanıcısına yanıt
    Bu modelin türkiyede garantisi yokmuş ama yinede apple store a gitmeyi düşünüyorum. Amazonla konuştum telefonu gönder para iadesi yapalım dediler. Bakalım apple halledemezse iade edicem galiba.
  • Ayarlar - Genel - Bilgi

    kısmında Model olarak ne yazıyor?
  • kilecerme kullanıcısına yanıt
    NG4R2LL/A yazıyor. Carrier kısmında da Turkcell 23.0 yazıyor o da ilgimi çekti. Tanıtmaya çalıştığım servis sağlayıcısı turkcell olduğu için.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yaselvuz

    NG4R2LL/A yazıyor. Carrier kısmında da Turkcell 23.0 yazıyor o da ilgimi çekti. Tanıtmaya çalıştığım servis sağlayıcısı turkcell olduğu için.

    4G'yi kapatıp deneyin bir de.

    Bir de A1549 bildiğim kadarıyla AT&T. Eğer o telefonu T-Mobile ile kullandıysanız, simkilitli değildir. Telefonu Turkcell simkart üzerindeyken, Itunes üzerinden restore edin. Restore sonunda Apple serverlarından unlock edilmiştir yazısı da gelebilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi myfranco -- 18 Mayıs 2016; 15:19:34 >
  • Cihazda başka bir sim kart denediniz mi? Arkadaşınızın Avea veya Vodafone hattı falan? Onu deneyin. Amerikada farklı bir sim ile çalıştırdınız mı? ATT, Verizon falan

    Cihazın IMEI numarasını sorguladınız mı kayıtlı mı değil mi diye. Belki kayıt dışı görünüyordur o yüzden sinyal alamaz.

    En son ihtimal cihaz sorunlu olabilir ancak bunun ihtimali çok düşük çünkü Amerikada kullanabiliyormuşsunuz.
  • apple a gidin garantisi geçiyor .1 yıl . artık geçiyor eskiden geçmiyordu. randevu alın gidin

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • myfranco kullanıcısına yanıt
    İçinde sim olmadığında 4g yi kapatamıyorum hücresel veri kısmına girilemediği için. Sim olduğunda da aktivasyon ekranının ötesine geçemiyorum.

    Itunes üzerinden restore nasıl yapabilirim anlatırmısınız ben bu apple servislerinden çok anlamıyorum da :)
  • kilecerme kullanıcısına yanıt
    T-mobile ve turkcell dışında denemedim. Vodafone ve avea bayilerine gidip denemeyi düşünüyorum.

    IMEI sorgulamasında kayıt dışı görünüyor. Bu pasaport kaydı mı? Pasaport kaydıysa kayıt yaptırmadan 4 ay kullanılabiliyor diye biliyorum.
  • Desider Specialist kullanıcısına yanıt
    Genius bar dan mı randevu almamı önerirsiniz? Tamir ücreti isteseler sıkıntı olmaz amazon karşılayacağını söyledi :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yaselvuz

    Genius bar dan mı randevu almamı önerirsiniz? Tamir ücreti isteseler sıkıntı olmaz amazon karşılayacağını söyledi :)

    Denilenlerin hepsini yaptınız mı?
  • myfranco kullanıcısına yanıt
    Itunesdan restore yapmayı denemedim daha. Bütün çözüm yollarını yazan kişilere göre sırayla cevaplandırdım karışıklık oldu maalesef, kusura bakmayın 😕

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kardesim 0 (216) 282 15 11 bu numarayı ara apple destek hattı onlar seni yönlendirir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yaselvuz

    Itunesdan restore yapmayı denemedim daha. Bütün çözüm yollarını yazan kişilere göre sırayla cevaplandırdım karışıklık oldu maalesef, kusura bakmayın 😕

    Estafurullah, kusuru yok ama şu restore'u denemeden olmaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yaselvuz

    Genius bar dan mı randevu almamı önerirsiniz? Tamir ücreti isteseler sıkıntı olmaz amazon karşılayacağını söyledi :)

    Aynen öyle.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • myfranco kullanıcısına yanıt
    Restore'u yaptım ama işe yaramadı.
  • Store'a götürün hocam o zaman...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.