Turk.net kafasına göre port kapatıyor !!
13 aralıkta comnet'den turk.net'e geçiş (churn) yaptım
14 aralıkta internetim turk.netde açıldı.
modeme turk.net kullanıcı adı ve şifresiyle giriş yaptım. internetimi kullanmaya başladım.
19 aralıkta internetim kesildi. o günden beri internet yok.
turk.net portunuz kapatılmıştır diyor.
saçma sapan talep oluşturmaktan başka yapabileceğim bir şey yok.
Şunu yapabilir miyim? Abone olup hizmet dondurma
Comnet'den dolayı yazlıktaki internet patladı. Yaz başına kadar bir yere taşıyıp orda dondurma yapmam gerekiyor.
Superonline'ın taahhütsüz en düşük fiyatlı tarifesine taşısam (445 tl)
Taşındıktan 1 gün sonra dondursam. 5 aylık dondurma ücreti => 50 TL * 5Ay * 30 Gün * Günlük 3 tl = 500 TL
Yaz başında duruma göre bakarım.
Sizce mantıklı mı?
3 ay boyunca başka sağlayıcıya taşıyamama kuralı var ya. Bu donukken sayıyor mu?
Hizmet: VDSL
Diğer hattıma gelen SMS'leri görebileceğim bir app var mı?
Ana hattımın haricinde yedek bir hattım daha var. Bu hattı sadece abuk subuk yerlere üye olurken kod gelsin diye kullanıyorum. Kullandığım cihaz tek simli cihaz dolayısıyla diğer hattı takıp sms alma durumum yok. SMS lerin cihazda bulunan bir app'e gelme gibi bir opsiyonu bulunan operatör var mıdır?
Turkcell bip'de sanki böyle bişeyler vardı ama emin değilim.
duruma göre hattı ilgili operatöre taşıyacağım. Var mı çözümü olan?
20 Ağustosta internet kutusundaki aboneliğimizi Turk.net'e taşımak için başvuru yaptık. Tüm süreç online oldu ve edevlet üzerinden sözleşme onaylandı. 48 saat geçti internet kutusu evrakları görüntüleyemediği için başvuruyu reddetti. Turknet manuel olarak tekrar başvuru yaptı. Yine aynı sebepten dolayı reddetti. Şimdi üçüncü kez başvuru yapılıyor ve halen bekliyoruz.
Bunun bir yasal dayanağı yok mu? Bununla ilgili BTK'nın koyduğu bir süre sınırı yok mu? Ben başka firmaya geçmek için neden internet kutusu gibi bir firmanın onayını günlerce bekliyorum?
Bu firmadan eğer ön ödeme yapmadıysanız derhal kurtulun. Firma batmaya yakın. Bir anda internetiniz kesilir ve elinizdeki portu kaybedersiniz. Bu riski almayın. Şikayet edebildiğim her yere şikayet edeceğim.
Yaptıkları usulsüzlük, ahlaksızlık
Sürekli sorun yaşadığım bir problem için çözüm arıyorum. Biriyle görüştükten sonra tam çağrıyı bitirme tuşuna basarken karşıdaki çağrıyı sonlandırırsa karşıma çağrı geçmişi çıkıyor ve yanlışlıkla başka bir çağrının üzerine basmış oluyorum. Hele bu facetime araması falansa karşı tarafa direkt çalma yapıyor. Bu sıkıntıyı çok yaşıyorum.
Bir çözüm veya yöntem önerebilecek var mıdır? Belki shortcuts vs. falan vardır bunu engelleyen.
Cihaz iPhone 13 yurtdışı cihazı. IMEI kaydı kuydu her şeyi var sıkıntısız. Fiziksel sim (E-sim değil)
Durup dururken cihaz başka bir baz istasyonuna (2 bar çeken) bağlanıyor ve çekim gücü düşüyor. Uçak moduna alıp tekrar açınca bu sefer normal bağlandığına bağlanıyor (full çeken)
iPhone içindeki tool ile incelediğimde düşük bağlantı olan baz istasyonuna kanal 1 ile bağlanıyor diğerine kanal 3 ile bağlanıyor.
Buradaki olayı tam anlayamadım. Cihazdaki bir sorundan kaynaklı mı böyle yoksa baz istasyonundan dolayı yüksek sinyal veren daha mı az güç veriyor ki diğerini tercih ediyor bilemedim.
Teknik olarak bu konulara hakim birileri varsa belki yorumlayabilir.
İki durumda da bağlanılan kanal ve baz istasyon bilgilerini aşağıya ekliyorum:
Merhaba arkadaşlar,
Vodafone'dan turkcell'e hat taşıma için bayiye gittik. Hazırkart yani faturasız istememize rağmen bizi rahat hat yani faturalıya geçirdiler. Yasal olarak haklarımız nelerdir?
Savcılığa gidip suç duyurusunda bulunabiliyor muyuz?
Bu tarz olayları hep okuyorum bayilerin hazırkarta geçirmemesi ve kafalarına göre faturalı hatta geçirmesi vs. Artık birinin bunlara dur demesi lazım. Bu kadar dolandırıcılık olmaz.
Göz göre göre dolandırıcılık yapılıyor. Ben ne istediysem ona geçirmek zorundasın. Sen komisyon alacaksın diye kafana göre müşterileri faturalı hatta geçiremezsin.
Çözümün Turkcell'e şikayet etmek olduğunu düşünmüyorum. Turkcell'i turkcell'e şikayet etmek çözüm değil malesef. BTK'da olmaz. Onlar da şikayet yazısını Turkcell'e ileterek sekreterlik yapıyorlar.
TT altyapısını kullanarak hizmet veren sağlayıcılarda en çok yaşanan sorun bildiğiniz üzere yoğun saatlerde hızın düşmesi, pingin artmasıdır. Bu sebeple pazar akşamı saat 20.00'de Beşiktaş - Fenerbahçe derbi maçında ak koyun kara koyun ortaya çıkacaktır.
Bu konuyu açma sebebim en yoğun saatte altyapı ve sağlayıcıya göre kullanıcılara örnek teşkil edecek verilerin paylaşılması ve yeni abonelik seçmek isteyen veya aboneliğini değiştirmek isteyenlere yol gösterici olmasıdır.
Aşağıdaki paylaşım taslağını kullanarak Maç saatinde internetinizin durumunu paylaşabilirsiniz:
Sağlayıcı İsmi:
Şehir:
Altyapı tipi: ADSL, VDSL, FTTH Fiber
Kullanılan Paket Hızı:
Test yapıldığı anda modeme bağlantı: Kablolu / Kablosuz
Speedtest.net sonucu (Ekran görüntüsü):
Fast.com sonucu (Ekran görüntüsü):
Meslek: Mühendis
Son Giriş: 2 sa. önce
Son Mesaj Zamanı: 2 gün
Mesaj Sayısı: 4.115
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 8.844
İkinci El Bölümü Mesajları: 1.044
Konularının görüntülenme sayısı: 190.297 (Bu ay: 2.096)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 3.146 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Sıcak Fırsatlar