Şimdi Ara

Amiral gemisi Meizu 16s Pro tanıtıldı: Snapdragon 855+, 6.2 inç ekran, üçlü kamera (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
81
Cevap
0
Favori
11.264
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • AL3lMA kullanıcısına yanıt
    neyi on numara flyme nin..anlama kıtlığınızmı var sizin yoksa distiributor den maaş mı alıyorsunuz.Bağlanmıyor flyme ye bağlanmıyoooooorrrrrrrrrrrrrr.anladınmı şapşik.çalışmıyor flyme güncelleme kontrolü yapmıyor açıyorum saatlerce flyme menüsünde dönüp duruyor.flayme hesabıma ancak fabrika ayarları yaptıktan sonra hiçbir ayar yapmadan girersem giriyor.bumu çok stabil dediğiniz yazılım.Size daha nasıl anlatacağız bunu.
  • golge1710 kullanıcısına yanıt
    flyme ın güncelleme aralıkları belli zaten 120gün döngüsü var.Flyme account a girememek ise sizin beceriksizliğiniz, arkadaşlar bize soru sorduğunda nasıl yapılacağını anlatıyoruz.
  • golge1710 kullanıcısına yanıt
    Eğer sorunun güncelleme ise, flyme'ın sitesinden ister global ister çin romunu indirip telefon hafızasına atıcaksın. Sonra telefonu kapatıp, recovery'e girip update diyeceksin. Bak bu aşırı stabil bir güncelleme - sorunlardan kurtulma yöntemi. Ama başına gelen en ufak şeyde koca os'u kötülemek yerine indirmesi dışında 2dknı almayacak şu işi yapsan bu kadar ağlamazdın herhalde. Son sürümü indirip wipe'layarak kurarsan güncelleme ve diğer sorunundan kurtulursun ama senin gibi hesaba bağlanamayan bir x8 kullanıcısı hatırlayamıyorum.
    Mantıklı bir örnek vermem gerekirse, miui da arama yapılamadığı, şebeke kopmaları ve şebekenin bugda kalmasının sık sık yaşandığı, daha stabil sürümdeyken kameranın yeniden başlatılana kadar çalışmadığı, aylarca da senkronizasyon sorunu yaşadığım halde bir kere bile kötülemedim ve hala en sevdiğim android skin'idir. Önemli olan kötülemeden önce doğru şeyleri yapıp sorunları çözebilmek değil mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • leonkennedy35 kullanıcısına yanıt
    Arkadaş sizin sorununuz ney. Ben çözemedim ne yiyorsunuz ne içiyorsunuz. Ben güncellenen bahsetmiyorum.
    1.flyme hesabıma bağlanmaktan sorun yaşıyorum bağlanabilnek için iki defa telefona format attım.
    2.Bugüne kadar kullandığım tüm telefonlarda güncelleme kontrolü yaptığımda yeni güncelleme var... Veya.... Kullandığınız sürüm en son sürümüdür diye cevap yazar. Bunda öyle bişey yok flyme ekranında imleç dönüp duruyor özellikle flyme güncelleme ekranından çıkmadım bir saat sonra hala dönmeye devam ediyordu. Bazen telefonun ekranı komple sapsarı oluyor ekranı kapatıp açınca normale dönüyor. Dokunmatik algılama a var onu zaten biliyordum bilerek aldım. Bugüne kadar hiçbir telefonumda bu kadar yazılım hatası görmedim. Bunda anlamıyla ak ne var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Faydası olmayan Kilisenin...

    Türkiye'de satılacak mı, fiyat ne olacak?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dişhekimi06

    flyme ın güncelleme aralıkları belli zaten 120gün döngüsü var.Flyme account a girememek ise sizin beceriksizliğiniz, arkadaşlar bize soru sorduğunda nasıl yapılacağını anlatıyoruz.
    Bravo nasıl yapılacağını anlatıyormuş. Sen hangi telefon firmasının modelinde tarifle kullanıcı hesabına girildiğini gördün. Ne yapıcak her meizu telefon alan sizemi danışarak nasıl giriliyor diye. Kullanıcı adını şifreni yazar girersin. Yani anlamıyorum ısrarla nasıl meizu nun diğer firmalar kadar tek tük sorunlu olduğunu iddia ediyorsunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • golge1710 kullanıcısına yanıt
    Bir çok firmanın gördüm. KOCA KOCA EDİTÖRLER Bugün tutmuş Huawei P30 Pro da bildirim sıkıntısı var diyorlar Neden? Çünkü Iphone kullanmaktan beyinleri bulanmış Akıllı arkaplan seçmek yerine, Arkaplanda her zaman açık konuma getirmeliler. Bu dediğim ayar çinli telefonların en safında bile bulunurken samsung sony lg htc google gibi markalarda yok. Bilmedikleri bir sistemi kullanamadıkları için cihaz mı suçlu oluyor?
  • golge1710 kullanıcısına yanıt
    Merhaba Probleminiz Munferittir,bunlar Kaideyi bozmaz.
    Münferit bir problemden dolayi magdur olmusunuz,sizin icin üzücü.Lakin memnun olan çoğu kullaniciyi da hepsi aynıdır diye manupule etmeniz yersiz.Asagisaki orneklerde ki gibi, dunyanin en prestijli, en sosyetik,en kaliteli urunlerini alip mağduriyet yasamadiginiz icin kendinizi sansli gormelisiniz.
    Ayni zamanda ürününüz kaçak degil ve garantiliyse de ,İlk önce bu sorunlari garanti üzerinden halletmeye çalışıp,Olmaz ise buradan herkesi tutumlari hakkinda bilgilendirmeniz cok yararli olacaktir.
    Daha sonrasi biraz uzun olsa da Devletin eli armut toplamiyor, verdiginiz parayi nasil geriye alacaginizi İlce kaymakamligindan ogrenebilirsiniz.
    Ama son söz olarak,Elektronik veya mekanik ne alirsaniz alin bu risk ile hepsinde yasayabileceginiz gercegini de unutmayiniz....


    Amiral gemisi Meizu 16s Pro tanıtıldı: Snapdragon 855+, 6.2 inç ekran, üçlü kamera
    Amiral gemisi Meizu 16s Pro tanıtıldı: Snapdragon 855+, 6.2 inç ekran, üçlü kamera

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • golge1710 kullanıcısına yanıt
    Asıl sen anlamıyorsun galiba, sadece güncelleme uygulmasında sürümünüz güncel yazmadığı için mi koca yazılımı kötülüyorsun? Cihaza güncelleme gelirse çok basit şekilde güncelleyebileceğin, uygulamasını takmana gerek olmadığını anlatıyorum değil mi? Flyme hesabına bağlanamaman ise işin en saçma kısmı. Defalarca kez global-çin arasında gezindim şuan ise daily romdayım ama bir kere bile yaşamadım. Ha bu sen de yaşamadın anlamına gelmiyor tabi ama talihsizliğini telefonu-yazılımı kötüleyerek dile getiremezsin. Ayrıca ekran sararınca telefonu baska bir cihazla videoya çekin, garantiden yenisini isteyin. Mükemmel bir yazılım değil flyme ama bu kadar basit işlemlerle cevabı olan, diğerleri ise tamamen kendi talihsizliğiniz olan bu durumu, cihazı ve yazılımı kötüleyerek anlatamazsın. Peki ya bunda anlamayacak ne var?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Amiral gemisi Meizu 16s Pro tanıtıldı: Snapdragon 855+, 6.2 inç ekran, üçlü kamera

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • leonkennedy35 kullanıcısına yanıt
    Şüphem kalmadı siz okuduklarını anlamıyorsunuz. Size kaç defa güncelleme ile ilgili değil sorunum dedim. Güncelleme kontrolü takılıp kalıyor. Ayrıca hesaba bağlanamama sadece benim sorunum değil yaygın bir soru bilmiyorsan biraz araştır yada herşeye sazan gibi atlama. Şimdi sende dokunmatik algılamama sorunu da yoktur. Tamam kralsın..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Münferit olduğunu düşünmüyorum. Aynı bağlantı sorununun yaygın olduğunu flyme 8 ile düzeltileceğini umduklarını meizu Türkiye sayfasından bilgi edindim. Gidip oradan okuyabilirsiniz. Ayrıca yazılımsal hatalar her markada olabilir bu konunun en başında zaten bunları belirtmiştim. Ama nedense herkeste bir saldırgan tavır var esastan sapmış durumdayız. Benim eleştirdiğim Bu yazılımsal sorunların basit yamalarla giderilebilecekken neden flyme 8 i bekliyoruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dişhekimi06 D kullanıcısına yanıt
    E hadi madem uzmansın format atmadan flyme hesabıma nasıl bağlanacağım anlat öğrenelim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • golge1710 kullanıcısına yanıt
    Globalde kac sikayet var acikcasi okumadim.
    Burada veya Meizu Türkiye sayfasinda bu tip bir sikayet gormedim ve dikkatimdan kacmis olabilir.
    Cihazini Garanti kapsaminda olduğunu dusunuyorum ve kendilerinden destek almanızı oneriyorum.Halen caresiz kaldiysaniz cihazi iade hakkiniz var diye de yazdim.
    Bu adımları denediniz mi? Denemediyseniz deneyip bizimle paylasmanizi isterim şiddetle.
    Sayet cihaziniz yurt disi ve garantisiz ise yapacak cok bir sey oldugunu dusunmuyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: golge1710

    Arkadaş sizin sorununuz ney. Ben çözemedim ne yiyorsunuz ne içiyorsunuz. Ben güncellenen bahsetmiyorum.
    1.flyme hesabıma bağlanmaktan sorun yaşıyorum bağlanabilnek için iki defa telefona format attım.
    2.Bugüne kadar kullandığım tüm telefonlarda güncelleme kontrolü yaptığımda yeni güncelleme var... Veya.... Kullandığınız sürüm en son sürümüdür diye cevap yazar. Bunda öyle bişey yok flyme ekranında imleç dönüp duruyor özellikle flyme güncelleme ekranından çıkmadım bir saat sonra hala dönmeye devam ediyordu. Bazen telefonun ekranı komple sapsarı oluyor ekranı kapatıp açınca normale dönüyor. Dokunmatik algılama a var onu zaten biliyordum bilerek aldım. Bugüne kadar hiçbir telefonumda bu kadar yazılım hatası görmedim. Bunda anlamıyla ak ne var.
    Hocam isterseniz özelden benimle iletişime geçin isterseniz buradan devam edelim. Öncelikle Flyme hesabınıza bağlanamıyorum demişsiniz. Telefonu sıfırladığınız zaman Flyme kurulumunda eğer şifrenizi unuttuysanız hatırlatmak için sizin telefonunuza bir mesaj gönderiliyor. O mesaja tıkladığınız da şifrenizi sıfırlayabilir ve hesabınıza erişebilirsiniz. Bunun haricinde ne gibi sorun yaşıyorsunuz orayı biraz daha açmanız gerekli. İkincisi evet güncelleme konusunda söylediklerinizde kısmen haklısınız ama bu adrese girip telefon modelinize tıklayıp en son çıkan güncellemeyi seçip kurmak çok basit. Bazen böyle sorunlar yaşanabiliyor. Zaten Flyme 7 dönemi bitti. Firma tam gaz Flyme 8 için çalıyor. Yıl başına kadar umarım gelmiş olur. Bu arada yaşanılan sorunlara hızlı bir şekilde çözüm üretmek için telegram grubu kurduk. Sizide davet ediyorum
    Telegram
    Meizu Türkiye Yardımlaşma Grubu
    https://t.me/meizuturkiye
    . Ne kadar fazla insana ulaşabilirsek sorunları o kadar hızlı çözebiliriz.




  • golge1710 kullanıcısına yanıt
    Cidden hala sen anlamıyorsun galiba, bak diyorum ki eğer böyle bir şey için takılıyorsan hiç takılma, güncelleme gelirse yapabileceğin şey belli. Hala güncelleme ekraninda yok dönüyor diyorsun, zaten 4 ayda bir rom geliyor işletim istemini kötülediğin şeye bak. Sal şu sorunu 2 tık yapmayı kendine çok görme. Kendi talihsizliğin yüzünden koca işletim sistemine suç atma diyorum. Bunda anlamayacak ne var Allah aşkına? Diğer söylendiğin şey ise hesaba bağlanamama, ya kardeşim sıfırdan kurulum yaptığın bir telefonda böyle bir sorun yaşamazsın, internet servisi ile ilgili bir şeyi, bir insan kullanabiliyorsa sen kullanamıyorsan ekstrem bir şey yok ise sorun sendedir. Belliki girmeyi bilmiyorsun ve boş yere kötülemeye çalışıyorsun. Telefon numarasını girerken ülkeyi seçmek zorundasın,
    verify demeden önce web sayfasını küçültmelisinki captcha kısmını göresin, iq yüksek ya senin gözünden kaçmış olabilir.
    Ayrıca daha ilk mesajımda dokunmatik sorunundan bahsettim ve sana sordum bunu, ama yazdığın şeylere bak, buda okuduğunu anlamayanın kim olduğunu açıklıyor :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 16s Pro'nun TR satışı ve fiyatıyla ilgili bir tahmini veya bilgisi olan var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: secher

    16s Pro'nun TR satışı ve fiyatıyla ilgili bir tahmini veya bilgisi olan var mı?
    Tr ye gelmeyecekmiş yine hüsran :(
  • Yaılım çöp olmasının nedenini söyleyeyim bu kadar fanboy xioami,samsung ve apple 'da yok.Meizu ne kadar kullanıcısı varmış Neyse konumuza gelelim cihaz inanılmaz bir fiyatla geliyor ve donanım olarak çok çok iyi bir telefon gibi görünüyor.Ama yazılım çöp neden ne olduğu belirsiz bir firma android güncellemesi vermek yerine arayüz güncellemesi veriyor kimse cihazları arayüzü bomba diye almıyor.Adam aldıktan sonra güncel kalmak istiyor Andorid 10'da gelecek özellikleri kullanmak istiyor.Cihaza para gömdüm ilk çıktığı android güncelemesiyle niye kullanayım bir diğer konuya geline bir firma neden opensource kaynak kodu yayınlamaz böyle bir cihaz çıkartıyorsan insanlar alması için opensource yayınlamak zorundasın adam niye ilgi duysun alsın cihazını şahsen 20$ pahalı olsaydı ama yinede kernel kaynak kodu yayınlansaydı.Cihaz ölü doğuyor ilgi görmeyecek bir cihaz.




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.