Bildirim
ANA KONU : GEARS OF WAR 4 - THE COALITION STUDIOS - XBOX ONE (18. sayfa)
Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Yukarıdaki videoyu görünce ben:
-
robotlarin adi DeeBee bisey cagristiriyor mu size ?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
-
Pc de iyi gider çıksın bakalım
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Enforcer , yeni Retro-Lancer olacak gibi.
Mark my words... -
quote:
Orijinalden alıntı: Spartan 117
1: 26
Robotlar konusunda gösterilen tepki bana biraz abartı geliyor. İnsanlar Gears of War'u kan ve vahşet için oynuyor, biliyorum; karşıda robotlar olunca da oyunun en büyük numarası ortadan kaybolmuş oluyor ve bu noktada robot fikrinin oyun dünyasındaki klişe karşılığı devreye giriyor, hak veriyorum. Ancak hikaye anlamında da senin de değindiğin gibi Gears 3 sonrası bir milyondan az bir insan nüfusu kalmış durumda. Gears 4, Gears 3'ten 20 yıl sonrasında geçiyor ama bu bir nesli toparlamak için çok kısa bir süre, hal böyle olunca da insan eksikliğini kapatabilmek ve bu robotları askeri güçleri destelemekte kullanmaya çalışmak mantıklı duruyor. Hem diğer her şey kenara atılıp oyundaki tek düşman tipi bu robotlar olmuş olacak değil, farklı düşman tiplerinden biri sadece, Halo'daki Promethean muhabbeti gibi.
Senaryoda mantıklı karşılığı olduğu ve robot savaşları abartılmadığı sürece benim için büyük bir problem değil. Ha ama şu olur, senaryo modunda beklenenden daha çok yer tutuyorsa bu robot savaşları, adamı sıkar; evet. Yapımcıların da işi zor; bazıları hep aynı diye eleştiriyor, yenilik getiriyorsun, bu sefer de öncekinden beter eleştiriliyorsun.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Maximum_Carnage -- 27 Ağustos 2016; 22:46:18 >
-
Parçalanmalar harika... İnsanın cinayet işleyisi geliyor... Kötü örnek olan bir oyun... -
quote:
Orijinalden alıntı: Maximum_Carnage
quote:
Orijinalden alıntı: Spartan 117
1: 26
Robotlar konusunda gösterilen tepki bana biraz abartı geliyor. İnsanlar Gears of War'u kan ve vahşet için oynuyor, biliyorum; karşıda robotlar olunca da oyunun en büyük numarası ortadan kaybolmuş oluyor ve bu noktada robot fikrinin oyun dünyasındaki klişe karşılığı devreye giriyor, hak veriyorum. Ancak hikaye anlamında da senin de değindiğin gibi Gears 3 sonrası bir milyondan az bir insan nüfusu kalmış durumda. Gears 4, Gears 3'ten 20 yıl sonrasında geçiyor ama bu bir nesli toparlamak için çok kısa bir süre, hal böyle olunca da insan eksikliğini kapatabilmek ve bu robotları askeri güçleri destelemekte kullanmaya çalışmak mantıklı duruyor. Hem diğer her şey kenara atılıp oyundaki tek düşman tipi bu robotlar olmuş olacak değil, farklı düşman tiplerinden biri sadece, Halo'daki Promethean muhabbeti gibi.
Senaryoda mantıklı karşılığı olduğu ve robot savaşları abartılmadığı sürece benim için büyük bir problem değil. Ha ama şu olur, senaryo modunda beklenenden daha çok yer tutuyorsa bu robot savaşları, adamı sıkar; evet. Yapımcıların da işi zor; bazıları hep aynı diye eleştiriyor, yenilik getiriyorsun, bu sefer de öncekinden beter eleştiriliyorsun.
Robotlar %99 Damon Bairdin işi, zaten oyunda da göremedim onu daha videolarda, kendisi odtü makine mühendisi mezunu, şaka bir yana makinelerle arası iyiydi, senaryoda önemli bir yeri oalcaktır robotların, isimleri de Dee Bee (Damon Baird)
-
-
quote:
Orijinalden alıntı: KAKÁ
Robotlar %99 Damon Bairdin işi, zaten oyunda da göremedim onu daha videolarda, kendisi odtü makine mühendisi mezunu, şaka bir yana makinelerle arası iyiydi, senaryoda önemli bir yeri oalcaktır robotların, isimleri de Dee Bee (Damon Baird)
Olabilir, bu benim de kafama yatıyor. Baird'in işi olması bu aralar çok popüler bir teori, robotların COG tarafından yaratılıp yönetildiği de biliniyor, Lambert sonrası insanlar riske etmek için çok değerli olduklarından tehlikeli görevleri yapmak amacıyla kullanılmışlar.
COG da bir diktatörlüğe dönüşmüş denebilir, insanlar DeeBees tarafından korunan -bu da Bee Gees parodisi gibi isim arkadaş- şehirlerde yaşıyorlar. Bu robotların silahları da normalden biraz farklıymış ve sadece robot kullanımına göre üretilmişler, mesela keskin nişancı tüfeklerinin scope özelliği yokmuş, robot olduklarından ihtiyaç duymuyorlarmış.
Marcus da COG'dan ayrılmış, metodları konusunda fikir ayrılığına düşmesi ayrılığının sebebi olarak tahmin ediliyormuş.
Bu arada Overkill, DB'lerin pompalı tüfeğinin ise onlara has bir özelliği varmış sadece, tetiği hem çektiğinizde hem de bıraktığınızda ateşliyormuş.
---
Her şey iyi hoş da ben endişeleniyorsam bir tek en çok bu JD Fenix ve arkadaşları konusunda endişeleniyorum şimdilik, umarım eğreti durmazlar üçlemede alıştığımız ana karakterlerden sonra.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Maximum_Carnage -- 29 Ağustos 2016; 19:38:55 >
-
-
Şu oyunda yenilik namına hiçbir şey yok herşey aynı tas aynı hamam allahtan Ekim de Mafia 3 ve BF 1 çıkıyor onlar bizi baya götürür.
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > -
Yani bir oyun modu bu kadar mı kötü tanıtılır, arkada esas mevzuya odaklanmayı zorlaştıran saçma sapan bir müzik ve sinematiklikten nasibini zerre kadar almamış bir video.
Yenilik namına bir şey yok eleştirisine katılmamak mümkün değil aslında ama bir yandan da bu oyunun ne sunduğu ve üç oyundur Gears'ı Gears yapan dinamikler belli, bu çizgiden de kopulamayacağına göre bu doğrultuda yapılabilecek yenilik sayısı kısıtlı olabiliyor biraz. Her türlü alıp oynayacağız yine ama bu oyunun sadık bir hayran oyuncu kitlesi var her daim, yenilik yapıyorum derken getirdikleri şeylerin geri tepmesi ve onları kaybetmekten de çekiniyor olabilirler, sonuçta Gears'ı seven kitleye ne versen oynayacak; grafikleri yenile, birkaç animasyon ekle, bolca vahşi infazlar ve daha fazla kan, alın size Gears hazır. Tabii ki artık dördüncü oyunda 7-8 yıl önce Gears 1 veya 2'nin yarattığı etkiyi yaratmasına imkan yok, alıştığımız için eski yankıyı uyandıramıyor, ben de bu oyuna baktığımda bildiğimiz Gears'ın yenilenmiş hali, aynı şey diyorum ama en büyük avantajları bu tarzda ve bu denli başarılı ikinci bir "cover based shooter" olmaması piyasada.
-
Yenilik derken neyi kastediyorsunuz, ana karakterler baştan aşşağı yeni sayılır, horde'da da class gelmiş işte, silahlar desen yeni, yeni executionlar da gelmiş, mp haritaları da yeni, yenlikten kastınız grafikse bunda yapımcının pek suçu yok konsol çöp olunca bu kadar oluyor maalesef. -
quote:
Orijinalden alıntı: KAKÁ
Yenilik derken neyi kastediyorsunuz, ana karakterler baştan aşşağı yeni sayılır, horde'da da class gelmiş işte, silahlar desen yeni, yeni executionlar da gelmiş, mp haritaları da yeni, yenlikten kastınız grafikse bunda yapımcının pek suçu yok konsol çöp olunca bu kadar oluyor maalesef.
Ben de aynı şekilde düşünüyorum zaten, bu denli tarzı ve sunduğu şeyler belli olan, çizgisel ve bu kalıpların dışına çıkamayacak bir seriye gelebilecek yenilikler sınırlı. Onlar da dediğimiz gibi yeni infazlar, daha fazla kan ve vahşet, yeni grafikler, karakterler, silahlar veya haritalar olur; ötesi pek mümkün olmuyor. Bizim gibi seriyi sevenlere bunlar bile yeterli oluyor zaten, daha ötesini aramazlar. Evet özünde baktığın zaman Gears 4 her zaman bildiğimiz o aynı Gears, aman aman bir şeyi gözükmüyor ama takipçileri için de bu pek de problem değil, sonuçta türünde ikinci bir örneği olmadığı için eşsiz bir seri, e yapımcı da bu çekirdek oyuncu kitlesine göre ele alıyor işi doğal olarak.
Bu arada 17 dakikalık Horde 3.0 oynanış videosu:
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Maximum_Carnage -- 3 Eylül 2016; 22:28:10 >
-
-
31 Aralık'a kadar Xbox Live'a bağlıyken Gears of War 4 oynayan herkese serinin diğer oyunları ücretsiz verilecekmiş.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X