Şimdi Ara

Anadol dostları aranıyor... (6. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
165
Cevap
2
Favori
22.516
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurkamil


    quote:

    Orijinalden alıntı: wkwwlwig

    Merhabalar,

    Anadolumuzun kapı direklerini siyaha boyatıp, ön panjur ve direksiyon armalarını değiştirdikten sonra bir kaç resim eklemek hoş olur diye düşündüm, ilgilerinize.

    Sevgi ve saygılarımla,
    Can



     Anadol dostları aranıyor...


    Şimdi daha güzel görüntü ama kelebek camıyla açılan cam kısmı arasında olan nikelajda siyah olsa daha güzel durmazmı??


    Aman Uğur'um sen ne diyorsun? O nikelajlar artık bulunmuyor, boyatırken onlara zarar vermeden sökelim derken göbeğimiz çatladı. Hem onların dışında da bir kaç parça parlak daha var, tamamı bir bütün oluşturuyor.




  • Bu arada güzel bir haber aldım, 2. Anadol buluşması İstanbul Kartal'da yapılacakmış. Tarih 3 Temmuz 2011, detaylı bilgi için aşağıdaki linke göz atabilirsiniz.

    http://anadolturkey.com/web/tr/haberler/248-anadolbul2.html
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wkwwlwig

    Bu arada güzel bir haber aldım, 2. Anadol buluşması İstanbul Kartal'da yapılacakmış. Tarih 3 Temmuz 2011, detaylı bilgi için aşağıdaki linke göz atabilirsiniz.

    http://anadolturkey.com/web/tr/haberler/248-anadolbul2.html

    Bi aksilik çıkmazsa haberlerde görücez senin aracı yani 3-4 temuzda

    Diğer kısımlardakı nikelaj güzel ama o kısımlar benım gözüme batıyor, üzerine siyah folyo çeksek




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurkamil


    quote:

    Orijinalden alıntı: wkwwlwig

    Bu arada güzel bir haber aldım, 2. Anadol buluşması İstanbul Kartal'da yapılacakmış. Tarih 3 Temmuz 2011, detaylı bilgi için aşağıdaki linke göz atabilirsiniz.

    http://anadolturkey.com/web/tr/haberler/248-anadolbul2.html

    Bi aksilik çıkmazsa haberlerde görücez senin aracı yani 3-4 temuzda

    Diğer kısımlardakı nikelaj güzel ama o kısımlar benım gözüme batıyor, üzerine siyah folyo çeksek


    Dostum sitede yazdığı kadarı ile bir aksilik olmazsa Classic Car dergisi de orada olacakmış, bakalım belki beğenip bizim sarışını da koyarlar.

    Folyo falan bozar abi bizi, Anadol üretildiğinde folyo icat bile edilmemişti daha.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurkamil


    quote:

    Orijinalden alıntı: wkwwlwig

    Bu arada güzel bir haber aldım, 2. Anadol buluşması İstanbul Kartal'da yapılacakmış. Tarih 3 Temmuz 2011, detaylı bilgi için aşağıdaki linke göz atabilirsiniz.

    http://anadolturkey.com/web/tr/haberler/248-anadolbul2.html

    Bi aksilik çıkmazsa haberlerde görücez senin aracı yani 3-4 temuzda

    Diğer kısımlardakı nikelaj güzel ama o kısımlar benım gözüme batıyor, üzerine siyah folyo çeksek

    orjinal olmaz.. zira orjinali öyle değil.. ama orjialini kim takar dersen bin türlü modifiye yapılır..




  • ah Anadol ah, yine sonlara kalmışın.. seni benden başka seven yok galiba...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    ah Anadol ah, yine sonlara kalmışın.. seni benden başka seven yok galiba...


    Çok seviyoruz ama inanın en az 1 aydır direksiyonuna bile oturamadım, en son buluşma için bindik, ama orada olmanızı çok isterdim. İnsanlar mükemmel, ortam çok sıcak, hele ki akşamüstü yaptığımız konvoy, anlatılmaz yaşanır diyebilirim.

    http://www.anadolturkey.com/web/tr/etkinlikler/gezi/anadolist2.html




  • 1 ay uzun bir zaman. her hafta en az 10 dakika çalıştırmak lazım. yoksa akü yarı yolda bırakır.

    o tip faaliyetleri ben çok sevmiyorum. gerçi hanım heveslendi, sen anadolla gidersin bende arabayı alırım takip ederim dedi ama 3 aylık bir bebekle bu biraz zor :)
    başka sefere umarım..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    1 ay uzun bir zaman. her hafta en az 10 dakika çalıştırmak lazım. yoksa akü yarı yolda bırakır.

    o tip faaliyetleri ben çok sevmiyorum. gerçi hanım heveslendi, sen anadolla gidersin bende arabayı alırım takip ederim dedi ama 3 aylık bir bebekle bu biraz zor :)
    başka sefere umarım..


    Günaydın,

    Yanlış ifade ettim, araç kullanılıyor yeğenim ara sıra alıp yıkatıyor, temizletiyor, geziyor ama ben binemedim o tarihten sonra.

    Eylül ayı içerisinde bir Sapanca gezisi planlanıyor, umarım katılırsınız. anadolturkey.com sitesinden bilgi alabilirsiniz.
  • kullanılıyorsa mesele yok demektir

    sapanca uzak kalır bize.. 6 aylık bile olsa bebek bebektir. Birde ne yazık ki Anadol bebek taşımak için güvenli değil.
    Ne isofix var nede arka koltukta emniyet kemeri
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    kullanılıyorsa mesele yok demektir

    sapanca uzak kalır bize.. 6 aylık bile olsa bebek bebektir. Birde ne yazık ki Anadol bebek taşımak için güvenli değil.
    Ne isofix var nede arka koltukta emniyet kemeri


    Arkada kilit olduğuna şükretmek lazım!!!!

    Bazen düşünüyorum bu yaşa nasıl geldik diye, Babamın R12 arabasında 3-4 yaşındayken, arka koltuk yolcularının ayak bastıkları ön koltuğun arkasındaki boşluğa girer, sonra saatlerce şekilden şekle girip yolculuk ederdim, sonra TSW geldi, en büyük zevk bagaja yatıp, araba giderken bagaj camından yukarıyı seyretmekti. ISOFIX my ass!!! gavur tabiri ile. Gerçi ben de oğlumu bindirmemeye çalışıyorum mümkün mertebe!!!




  • Sonunda anadol hakkında oturup muhabbet eden 2 insan :)
    bende deli gibi bi anadol istiyorum ama saçma sapan araçlara saçma sapan fiyatlara tahammülüm yok..
    hem istemenin almaya çalışmanın heyecanı bi yandanda acaba? korkusu..
    sanırım gözü karartmam lazım..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wkwwlwig


    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    kullanılıyorsa mesele yok demektir

    sapanca uzak kalır bize.. 6 aylık bile olsa bebek bebektir. Birde ne yazık ki Anadol bebek taşımak için güvenli değil.
    Ne isofix var nede arka koltukta emniyet kemeri


    Arkada kilit olduğuna şükretmek lazım!!!!

    Bazen düşünüyorum bu yaşa nasıl geldik diye, Babamın R12 arabasında 3-4 yaşındayken, arka koltuk yolcularının ayak bastıkları ön koltuğun arkasındaki boşluğa girer, sonra saatlerce şekilden şekle girip yolculuk ederdim, sonra TSW geldi, en büyük zevk bagaja yatıp, araba giderken bagaj camından yukarıyı seyretmekti. ISOFIX my ass!!! gavur tabiri ile. Gerçi ben de oğlumu bindirmemeye çalışıyorum mümkün mertebe!!!


    Selam wkwwlwig,
    Doğrusunu söylemek gerekirse bende arka koltuk ile arka cam arasına yatmaya bayılırdım küçükken. hemde uzun yolda. babam frene bastığında koltukta ablamın üzerinde bulurdum kendimi. süper bir keyifti. tabi o zamanki bilgiler bu kadardı.
    şimdi araç koltuğu olmadan bebeğimi bindirmem söz kousu bile olamaz. kendisinin anadol macerası 12 sinden önce başlayamaz gibi geliyor bana.. yada arka koltuğu onun için bir düzenek yapabilirim :)
    nebilim aktif gergili emiyet kemeri takabilirim ama bu da orjinalliğini bozar. benim en orjinal anadol benimki başka yok diyorum :)
    saygılar..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alleria

    Sonunda anadol hakkında oturup muhabbet eden 2 insan :)
    bende deli gibi bi anadol istiyorum ama saçma sapan araçlara saçma sapan fiyatlara tahammülüm yok..
    hem istemenin almaya çalışmanın heyecanı bi yandanda acaba? korkusu..
    sanırım gözü karartmam lazım..


    Selam alleria,
    Biraz şaştım doğrusu. 2009 senesinde üye olmuşsun ve ilkkez bu topic e mesaj yazmışsın. Bu büyük bir şeref olmalı bizler için :)

    Anadol zor arabadır. aldığında zahmetine katlanman lazım. Ama onarım ve tamiri için acele etmene de gerek yoktur. yapabilir, bekler, sorun çıkarmaz yatarken. ama arada çalıştırıp biraz gezdirmek gerek. Yavaş yavaşta eksikleri giderilebilir. Ama zor arabadır..
    Bu arada saçma sapan fiyat derken ne demek istedin? Fiyatı çok mu yüksek anlamadım?




  • Boş konuşmam dolu konuda dolu adama konuşurum abi o yüzden ilk mesaj :D

    anadolu bilen kullanan biri olarak sizde zor diyorsanız e benim gözümün korkması normal :) gerçi için işinde aşk olduktan sonra zor olsa n'olcak..

    böyle uğraşan bilen birileri de olmadığı sürece pek de yanaşamıyorum açıkcası.. bu işi yapıcaksan bi hastasını bulucaksın bi ustasını gerisi kolay :)

    fiyat olarak bi dağılmış araca 5 lira isteyen var bi tertemiz araca 5 lira isteyen var.. gerçi bizim insanımızın malı kıymetli bayii de 30 lira olan arabanın ikinci eline 35 diyenlerden ne beklersin :)

    baya araştırdım sıfırdan toplayan restore eden vs vs kişiler var.. ama hiç birinin ağzını maliyet konusunda bıçak açmıyor.. ya hurdayı sıfırdan topla diyolar yada en iyisini al..
  • boş konuşmadığını anladım valla :)

    Gelelim Anadol' a. Aslında sana şunu söyleiym, ben anadolla büyüdüm. 77 de babam ilk aldığında ilk okula gidiyordum ve ağlamıştım. çünkü öncesinde ford 20m vardı bilirmisin bilmem. süper arabadır. onun konforunu çocuk yaşta olmama rağmen anadolda bulamamıştım. ağlaya ağlaya alıştım.. gel zaman git zaman onunla bütünleşiyorsun.. çünkü kimsede araba yokken o senin kahrını çekiyor.. açıkçası araba 15 yaşına kadar çok fazla sorun çıkarmadı.. ama 90 lı yılların ortalarından itibaren sık sık tamire gitmeye başladı. zira parçaları bozulmaya ve değişmeye başlayıpta yan sanayi ürünleri tel tel döküldü. en iyi örnek, bir kapı kolu 15 sene gitti, kırıldı, değiştirdim 1-2 sene sonra yine kırıldı.. dökümdür anadolun kapı kolları.. sonraları yedek kapı kolları ile dolaşmaya başladım :)
    debriyaj teli.. orjiali abartısız ve sorunsuz 20 sene gitti.. sonra bir koptu, değiştirdim, bi daha bi daha, derken bagajda yedek var 2 tane :)
    değiştirmesi kolay.. olduda değiştiremedin, anadolun tamirciye gidene kadar seni debriyaj işlemeden de götürecek bir yapısı var. evet doğru duydun.. debriyaj olmadan 1 nci vitesten kaldırıp, 2-3 derken 4 e bile takabilirsin. hepsinin bir yöntemi var..
    rot kolları zayıftır. çukurlara ve tümseklere sert girmicen, bozuk yolda kullanmican, yedek parça taşican vs. .vs..
    parçaları pahalı değildir ama iyisini bulmak zor. hatta artık parça bulmak zor. gerçi bulunuyor, bir iki yeri var. uğraşmak lazım. gönül vermek lazım.

    Bana sorarsan ben gönül vermedim.. zorla başlayan bir birliktelik şimdi ayrılmaz bir bütünlük haline geldi.. eskiden babamdı, şimdi çocuğum oldu.. peder bey satamadı, bana kaldı, ben satamadım, bir aksilik olmazsa çocuğuma kalacak.. yani bir çeşit aile bağları oluştu.. öğrencilik yıllarımda, askerliğimde, hep bana eşlik etti.. yolda bıraktı uğraştırdı ama aslında hiç anadolun suçu yoktu.. hep tamirciler, hep yedek parçaların kabahatiydi..
    o sebeple vaz geçemedim.. kaldı başıma.. bebek gibi.. tatile yada uzak bir yere giderken birilerine emanet etmek gerekir.. haftada bir çalıştırmak gerekir.. arada gezdirmek gerekir.. ilgi ister.. varsa taakatin, al tabi.. ilerde hiç bulunmayacak daha değerli olacak belkide :)

    ama sana tavsiyem, bir bilene soracaksan, kesinlikle kaportası sağlam olanı al.. özellikle kapılarında ndarbe almamış olsun. kapıları düzgün açılıp kapansın. anadolun kapı ayarlarını yapmak neredeyse imkansızdır.. şöyleki, yapar yada yaptırırsın ayarını, 1 sene sonra çalışmaz.. zira fiberglass yaı böyle birşey.. metal gibi tak çalıştır olmuyor..
    motor ve diğer aksamlar sorun değil.. yapan bulunur.. günümüzde fiber ustası bulmakta zor.. ama var bi ki usta. onlara emanet edicen mecbur..
    bu arada yanlış anlama sakın, boyası perişan olaiblir, ama hareketli kaporta aksamları doğru çalışsın ve fiber tamiratı gerektirmesin. al ve yavaşça toplarsın.
    ama şuda var, motoru ve kaportası uygun olan bir kelepir yakalarsan kap hemen..
    bu arada değişmiştir belki ama 76 modelden eskilerde yanma sorunu vardı. yani karbüratörde hata vardı ve anadollar yollarda cayır cayır yanardı. tabi sonraları karbüratörler değişmiştir elbet ama benim aklımda kalmış..
    76-77-78-79 modelleri tercih et derim. şanzıman ve yürür aksamı en iyilerdir. 76 dan öncekilerin fiber aksamları daha kalındı. sonrarları kaportayı incelttiler ama onada yapacak birşey yok.
    79 sonrasını tavsiye etmem.. hatta 79 dan bile emin değilim ama bulursam temizini alaiblirsin.
    bu arada dikkat etmen gereken birşey daha, anadolun en önemli aksamı şasi sidir.. tüm yürür aksam ve kaporta bu şasi üstündedir. kesinlikle çürük olmayanını bul. zira tek çürüyen yeride burasıdır ve çürürse yada çürükse başına iş alırsın masraf artar..
    eğer düşünürsen almayı daha bilgili abilerimde vardır bu konuda.. yalnız kalmazsın..
    ama unutmaki har tamirci anadola bakmaz, el sürmekz istemez.. biraz uğraşacaksın..
    saygılar..




  • Sahibinden.com da 250 satılık Anadol var...
    Klasik olmak için 4-5 e güşmesi gerekiyor sanırım.. heralde torunum görür...
  • Merhaba. Üniversite yıllarında kullandığım 73 model tek kapı Anadolu sattıktan sonra hep gözüm onlardaydı. Nihayet bir tane buldum. İzmir 6. sanayide Şaban Usta tarafından öntakımdan silecek motoruna kadar toplandı. Boyatmak istiyorum. İlk aldığım zamanki resimleri aşağıda. Boyattıktıktan sonra yeni resimleri eklerim. Bütün Anadolculara selamlar, kazasız belasız yolculuklar....

    http://img839.imageshack.us/img839/4933/001zpu.jpg
    http://img259.imageshack.us/img259/2634/53618547.jpg
    http://img221.imageshack.us/img221/2583/20423160.jpg
    http://img21.imageshack.us/img21/2411/18294437.jpg



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi npw126 -- 24 Mart 2012; 21:26:00 >




  • tebrikler.. kolay gesin :)
  • vay be, zamaninda ne delikanli arabalar üretmişiz, yillar boyu anadol un bir velihatini yaratamadik...yazik, onca tecrübeye ve gücümüze ragmen, ah be, böyle işin ..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-E75606366 -- 6 Nisan 2012; 23:14:46 >
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.