|
Anahtarsız Giriş ve Çalıştırma- Pil biterse ne yapılır? (2. sayfa)
-
-
çakmaklık ve usb girişinin altındaki plastik sert bir plastik değil, halı gibi, onu kaldırınca anahtar için bir yuva olduğunu görebilirsin
kaldırmak istemezsen de azıcık yokla, altında bir boşluk olduğunu farkedersin
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Çok teşekkür ederim bilgi için. -
Japon mühendislere üç kulhu bi elhamquote:
Orijinalden alıntı: tasshelhoff
Ben gecen yaz mayonun cebinde unuttun denize girdim yarim saat sonra fark ettim, hemen actim kuruttum nafile tuslar islemiyor, yanimda yedek anahyarda yok ve gokceadadayim kargo haftada 2gun geliyormus adaya.
Hadi kapilari actim acil durum anahtar deliginden dedim kapilari acmiyorsa bunun cipide gitmistir motorda calismaz.
Attrage da anahtari koyacak bir yuva var ama oraya koymak zorunda degilsiniz cebinizde olsada calisiyor.
Neyse kapiyi actim oturdum dugmeye bastim tik yok. Dedim ahanda kaldik burada, 1.5yasinda bebek var yanimizda bisi olsa nasil goturecegim hastaneye filan stresi sardi ki dedim birde delige koyup deneyeyim.
Delige koyunca calisti, o zaman butun japon muhendislere bir fua ettim icimden, icinde pil vardi onu cikarip gene yuvaya koydum gene calisti.
Demem oki sizin arabadada bir yuva varsa yuzde doksan ihtimal o yuvaya pilsizde koysaniz calisacaktir.
Hayirli gunler
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Vag grubu araçlarda motoru düğmeye basıp çalıştırıyorsanız ve anahtarın içindeki pil tamamen bittiyse start butonuna anahtar ile bastırıyorsunuz ve çalışıyor. -
Hocam selâmlar fluencelerde kart pili bitirse nasıl çalıştırabiliriz?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Skoda Karoq aracımın Perşembe günü anahtarı ilk defa çalışmadı. Yolda kalmamak için hep pil taşırım. Yeni araçlarda anahtarsız giriş olduğundan daha çabuk bitiyor pil sanırım. Sizde değişimi kendiniz yapmak isterseniz detayları anlattığım videoyu izleyebilirsiniz.
İçerisinden çıkan pil, 3V CR2025 model bir pildir, maliyeti 8 TL.
Aktivasyon yapmak oldukça kolaydır. Videoda detayları bulabilirsiniz.
-
Anahtarı start stop tuşuna yaklaştırınca çalıştırıyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kumandanın içindeki mekanik anahtarla kapı açılır, kumanda start butonuna yapışık tutularak araç çalıştırılır, çalışmazsa kılavuzundan anahtar nereye temas ettirilmeli ona bakılır.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
O yuva zaten bütün arabalarda var, sadece japonlar düşünmemiş.
-
Hepsi tüm detayı ile kullanım kılavuzunda yer alıyor. Keşke biraz okusak :)
Anahtarı 10 sn boyunca (max rakamım bu arabada arabaya değişir) anahtarsız çalıştırma butonunun olduğu yere değil diğer tarafına tutuyorsun (genelde bu diğer taraf psa araçlarındadır ve değecek şekilde tutulur, bazı araçlarda aynı taragtadır ) ve araba çalışıyor.
Başta dediğim gibi kullanım kılavuzunu okumak daha faydalı, elinizin altındaki kitapçığı okumanızı tavsiye ederim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KIRCHHOFF -- 16 Şubat 2023; 23:39:26 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Seat için söylüyorum...Anahtarsiz calistirma yapmak için, anahtarı, anahtar sokulan direksiyon yanindaki yere bitistirip(orada anahtar isareti var zaten) frene basip starta basiyorsunuz..
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Toyota'da anahtarın pili bitse bile kapını mekanik olarak açtıktan sonra anahtarı start/stop butonunun üzerine tutup tuşa basınca çalışıyor.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Opelde kol dayamanın önündeki gözün içine koyunca çalışıyor. Mercedeste son modeller dışında düğme kapak şeklinde, altında klasik anahtar deliği mevcut.
-
Ben de katkida bulunayim, belki bir arkadasin isine yarar.
Aracim 2015 Nissan X-Trail, arac anahtarsiz calisiyor.
Boyle sikintilar hep yolda uzakta caresiz bir yerlerde basiniza gelir, neyse ben de uzakta yoldayim, geceyi aracta gecirdim. Neden boyle basit bir soruna onlem koruma koymazlar anlamam, park farlarini acik unutmusum, sabah kalktim aku bitmis. Aracimda takviye kablosu var, yan taraftaki bir amcadan rica ettim, amca isteksizdi sanirim birazdan yasanacak sorun da bu isteksizliginden kaynakladi. İsteksiz yapılan bir işten hayır gelmez, isteksizce arabasini yanastirdi, akuye takviye yaptik, sorun halloldu diye sevinirken araba calisir calismaz amca kabloyu soktu ne acelesi var ise, sokerken tabi kablo baslarini birbirne degdirip kisa devre yaptirdi benim araca ve arac tekrar stop etti. Takviye kablosunu tekrar bagladik, start dugmesine basiyorum bu defa "anahtar algilanamadi" hatasi vermeye basladi. Anahtari start dugmesine yaklastiriyorum, normalde pil bittiginde bu ise yariyordu ama nafile.
Ben eyvah birseyleri kisa devre sirasinda mahvettik endisedindeyim, aksilik gunlerden pazar. Nissan yol yardimini aradim, bulundugum sehirdeki nobetci ustaya bagladi, usta basladi "beyni yanmistir, cekici ile alip goturmek lazim, makinaya baglamak lazim bugun gunlerden pazar, yarini beklemeniz lazim" falan filan, dedim "ya yolda kalmisim yapilabilecek hic bir cozumu yok mu" deyince sanirim insafa geldi de "akunun eksi kutbunu yerinden cikartip 1 dakika bekledikten sonra tekrar takviye yapin" diye bir cozumu belki istemeye istemeye agzindan cikartti.
Bunu uygulayinca araba calisti, ben de derin bir nefes aldim. Sanirim bir sekilde arabayi resetlemek anlamina geliyor, akunun eksi kutbunu cikartip tekrar takinca.
Bizim oralarda bir soz vardir, "yarali parmaga isemez", bizim insanlarin bazilari da yardim etmek konusunda neden bukadar isteksiz olurlar anlamiyorum, ustaya kendimi acindirmasam beni bir gun orda bekletip cekici getirtecek, servise goturecek falan filan, halbuki alternatif bir cozumu varmis, akuden eksi kutup basini cikart ve bekle ve sonra takip tekrar dene.
Umarim okuyan birilerinin isine yarar.
-
Bilgi için teşekkürler.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X