Şimdi Ara

Analog ses bandı hakkında HER ŞEY > Özellikler ve Kayıt Ayarları <

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
85
Cevap
1
Favori
1.630
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Terimler:

    Retentivity (Kalıcılık): Bandın manyetik alanın kuvveti olarak ölçülen mıknatıslanmayı tutma veya dayanma yeteneğidir. Banda depolanan manyetik sinyalin gücü (Manyetik Akı Yoğunluğu).


    Gauss : Manyetik akı yoğunluğu (Kalıcılık) için ölçü birimi.


    Coercivity (Zorlayıcı Kuvvet): Manyetik zorlama, zorlayıcı alan veya zorlayıcı kuvvet olarak da adlandırılan zorlama, ferromanyetik bir malzemenin dış manyetik alana dayanmadan manyetik bir dayanıma dayanma kabiliyetinin bir ölçüsüdür.


    Squareness Ratio (Kare Oranı) Elektromanyetizma: Bir bandın ölçümünde B-H eğrisinin şeklini belirtir. "B", manyetik bir nesneye uygulanan dış manyetik kuvvet olarak manyetik malzemedeki akı yoğunluğu (Gauss) miktarını ifade eder. "H" histereziyi, manyetik kuvveti uygular. Manyetizma uygulandığında "B" miktarı nesnenin doygun olduğu noktaya kadar artar ve artık mıknatıslanamaz hale gelir. Manyetik kuvvet kaldırıldıkça, nesne sadece belirli bir miktarda manyetizma korur. Maksimum kalan manyetik yoğunluğu ve doygunluk manyetik akı yoğunluğu arasındaki oranı temsil eden kare oranı, 1'e (%100) daha yakındır. Kare şekli ne kadar iyi olursa, kayıt verimliliği o kadar iyi, bozulma o kadar az ve ses o kadar keskin olur.


    Bias (Teyp Yanlılığı): Bias analog teyplerin kayıt kalitesini iyileştiren AC yanlılık teknik terimidir. AC yanlılığı, ses sinyaline duyulamayan bir yüksek frekans sinyalinin eklenmesidir. Kayıt yaparken, manyetik bant zorunluluğunun belirlediği gibi doğrusal olmayan bir tepkiye sahiptir. Bias olmadan, bu yanıt özellikle düşük sinyal seviyelerinde düşük performansa neden olur. Teybin zorlayıcılığından daha az bir manyetik alan kuvveti üreten bir kayıt sinyali, bandı manyetik hale getiremez ve çok az çalma sinyali üretir. Eğilim, sinyali bandın manyetik transfer fonksiyonunun daha lineer bölgelerine iterek çoğu ses kaydının sinyal kalitesini önemli ölçüde arttırır (bant kalite türüne göre).


    M.O.L. / Maksimum Output Level (Maksimum Çıkış Seviyesi): Bir ses cihazında, maksimum çıkış seviyesi, düşük frekanslarda %3 harmonik bozulma (THD) ve yüksek frekanslarda %3 intermodülasyon bozulma ile sonuçlanan çıkış sinyal seviyesini temsil eden bir özelliktir. Bundan daha yüksek olan herhangi bir sinyal, çok daha yüksek bozulmaya neden olur.

    Bu durum analog sinyalin (kayıt esnasında) kabul edebileceği (ve etmesi gereken) maksimum doygunluk seviyesi ile ilgilidir. Yani maksimum ve minimun frekans değerleriyle (Dinamik aralık).


    THD / Total Harmonic Distortion (Toplam Harmonik Bozulma): Toplam harmonik bozulma, bir sinyalde mevcut olan harmonik bozulmanın bir ölçümüdür ve tüm harmonik bileşenlerin güçlerinin toplamının, temel frekansın gücüne oranı olarak tanımlanır.



    Manyetizma Özellikleri

    Retentivity (Kalıcılık): __ Gauss

    Coercivity (Zorlayıcı Kuvvet): __ Oersted

    Squareness Ratio (Kare Oranı): __


    M.O.L. Bias Kayıt Ayarı

    Test Tonu: 315Hz veya 400Hz

    dB Oranı: __dB (maksimum %3 THD)


    M.O.L. Frekans Hassasiyeti | Oynatma

    Frekans Yanıt Seviyesi

    315Hz: __dB (Bass Sesi)

    10kHz: __dB

    16kHz: __dB (Tiz Sesi)



    Test Tonları ile Seviye Kalibrasyonu

    400Hz ton 0dB ile herhangi bir giriş seviyesi kasetle kalibre edilebilir. Teybin hassasiyeti, kontrol edilmesi ve sabitlenmesi daha kolaydır ve 315Hz veya 400Hz ile kaynak / bant seviyesinin aynı olup olmadığını görmek için yeterlidir. 

    Peki gerçekte kullanılmakta olan bandın MOL'u için ne yapmalı ?

    Bias / frekans yanıtını değerlendirmek için doğrudan gerekli olan tarama tonlarını üreten bir yazılım ile bias kayıt / frekans yanıtı çizilmelidir. MOL'u ölçmek için, bir (yazılım) ton üreticiyle 315Hz ton beslenir ve bant üzerindeki seviyeyi yükseltirken THD ölçülür. THD %3 olduğunda bu seviyenin o bandın MOL'u olur.

    Not: Bu sadece kalibrasyon özelliklerine sahip bir deck ve özel yazılım ile ayarlanabilir.


    Bu testler ne için gerekli ve ne gibi avantaj sağlar ?

    Deck metrelerinin sayaçları genel olarak yeterince kesin olmadığından güverteye giden gelen seviyeleri ve MOL’u kesin değerlendirmek için.

    Not: Bunu yapmak şart değil, kişisel bir tercih.

    Arada büyük farklar olmasa da -/+ 0.1, 0.2 dB gibi ufak ayrıntılar kar elde edilebilir. Böylelikle maksimum kayıt seviyesinde ufak bir denge daha sağlanmış olur.



    Kaset Tipleri

    Ses kasetleri 4 tipe ayrılırlar. Bunlardan 3 tip standartlara uygun biçimde tasarlanmıştır.


    Tip I: Ferik Oksit (Type I • Ferric Oxide). Oksitlenmiş mikro demir pas parçacıkları içerir.

    Tip I iki gruba ayrılır: Saf ferik ve kobalt katkılı ferik formülasyonları.

    Tip I Özellikler: Normal Bias • 120 µs (EQ) | Ferric Tape


    Tip II: Krom (Type II • Chrome)

    Tip II 3 gruba ayrılır: Saf krom (Chromium Dioxide), kobalt katkılı ferik ve metal (Tip IV) parçacıklar içeren ferik.

    Tip II Özellikler: High Bias • 70 µs (EQ) | Chrome Tape


    Tip III: Üretimleri 80'lerin başında durdurulmuştur. Standart dışı.


    Tip IV: Metal (Type IV • Metal)

    Tip IV formülasyonları saf mikro metal parçacıklar içerirler ve kaliteleri (tıpkı diger tipler gibi) üretim yıllarına ve markalara göre değişkenlik gösterir.

    Tip IV Özellikler: Metal Bias • 70 µs (EQ) | Metal Tape


    Ayrıca kasetler ses kalite bakımından 5 farklı tipe ayrılır.

    1. Düşük Seviye (Low Level): Seyrek katkılı ferik oksit formülasyonu (Tip I).

    2. Giriş Seviyesi (Entry Level): Normal katkılı ferik ve ferik-kobalt formülasyonları (Tip I ve Tip II).

    3. Orta Seviye (Medium Level): Geliştirilmiş katkılı ferik, ferik-kobalt ve metal formülasyonları (Tip I, Tip II ve Tip IV).

    4. Yüksek Seviye (High Level) Premium Cassette: Yüksek hassasiyette geliştirilmiş ferik-kobalt, saf krom (Chromium Dioxide) ve metal formülasyonları (Tip I, Tip II ve Tip IV).

    5. Üst düzey (Top Level): Yüksek hassasiyette geliştirilmiş ferik-kobalt, saf krom (Chromium Dioxide), ferik-metal ve metal formülasyonları (Tip I, Tip II ve Tip IV).


    Yüksek seviye ve üst düzey kasetler en iyi sesleri üretirler. Frekans kayıt sınırları minimum 20Hz maksimum 25kHz kadar uzanmaktadır (kayıt cihazının yeteneğine bağlı olarak).



    Ayrıca büyük soru işareti olan renkli, sıcak, parlak ses denilen şeyi açıklamak isterim.

    Bu ses ozellikleri neden sadece analog bant kayıtlarına özgüdür ?


    Bunun ana nedenleri: bant türleri, modulasyon gürültüsü ve ÖZELLİKLE partiküllerin yayılım şeklidir.


    Resmin alt kısmında UCX-S ve UX-Pro arasındakı farka bakın. Partiküller nasıl yayılmış ve hizalanmış.


    Analog ses bandı hakkında HER ŞEY > Özellikler ve Kayıt Ayarları <


    UX-Pro kasetin partikülleri daha düzgün ilerlerken UCX-S'nin daha çarpık vaziyetteler. Sır burada saklıdır.

    Çarpıklık 

    MİKRO ÇARPIKLIKLAR sese bu eşsiz özellikleri kazandırıyor. Çok renkli ve canlı bir ses üretebilme açısından mikro dalgalanmalar fazla carpık veya düzgün olmamalılar. Tabi formülasyon türü de çok önemlidir.



    Şimdi size üretilen en iyi (kobalt katkılı ferik parçacıklar içeren) Chrome Tip II kasetlerinden birini tanıtmak isterim. 


    Sony UCX-S (1982) 

    Analog ses bandı hakkında HER ŞEY > Özellikler ve Kayıt Ayarları <


    Sony UCX-S kendi türündeki diğer herhangi bir kasetten daha geniş bir dinamik aralığa sahip yüksek taraflı (High Bias) bir banttır. Çok geniş, aslında duyabildiğiniz sesi genişletiyor (Minimum bozulma, tıslama veya basma ile). Bu yüzden geniş sadakat sesi diyoruz. Yeni UCX-S ile çok düşük notların yanı sıra çok yüksek notları da kaydedebilirsiniz. Her iki durumda da, daha önce hiç bias kasetinde duymadığınız netlikte her şeyi duyacaksınız. Ayrıca daha yüksek ses seviyelerinde kayıt yapabilirsiniz, böylece daha önce arka plan gürültüsünde kaybettiğiniz çok yumuşak sesleri kaydedebilir ve duyabilirsiniz. 


    Sony bunu nasıl yaptı ? 

    Üç büyük ana teknolojik gelişmeyle. 

    İlk olarak, diğer geleneksel Tip II bant parçacıklarından önemli ölçüde daha küçük olan ultra-ince manyetik parçacıklar. Ve partikülleri aynı yöne işaret edecek şekilde hizalayan benzersiz bir oryantasyon işlemi (Bir milimetrelik bantta yaklaşık 500.000.000.000 manyetik parçacık olduğunu düşünün). Ve üçüncüsü, daha önce hiç üretilmemiş bir bağlayıcı ve homojen, yüksek partikül yoğunluğu sağlamak için işlem. Bu konuda teknik bilgi almak istiyorsanız, burada inanılmaz özellikler verilmiştir: Kalıcılık* ve kare oranı* diğer high bias bantlardan daha yüksek. 1800 Gauss* kalıcılığı daha fazla maksimum çıktı seviyesi ve dinamik aralık anlamına gelir. %93 kare oranı, daha iyi kayıt verimi için şaşırtıcı bir rakam (Bu türden az sayıda kasetler %90'a bile zor ulaşırken, UCX-S'nin ne kadar olağanüstü fark yarattığına şaşıracaksınız). 

    Tabii ki, UCX-S'nin gerçek testi sayı veya yüzde meselesi değildir. Geri yaslanıp, gözlerini kapatıp dinlediğinde gelir. Müzik konserinde şimdiye kadar sadece duyabildiğiniz incelikleri duyacaksınız. Orkestrada her enstrümanı duyacaksınız. High bias kasetinde duyduğunuzdan daha fazlasını duyacaksınız. Geniş sadakat sesiyle UCX-S'de duyacaksınız. 



    Sony UCX-S (1982) nadir modellerden biri olan en iyi High Bias Tip II kasetlerdendir. Bu bant mükemmel bir şekilde keskinliği (tiz, daha ince sonik detay/çözünürlük), parlaklığı ve sesteki rengi arttırıp koruyarak kayıtların daha doğal, daha canlı görünmelerini sağlar ve analog sadakatten mümkün olan maksimum performansı sunar. 


    UCX-S Özellikler 

    Frekans ve Manyetizma Özellikleri 

    Retentivity (Kalıcılık): 1800 Gauss 

    Coercivity (Zorlayıcı Kuvvet): 650 Oersted 

    Squareness Ratio (Kare Oranı): 0.93



    M.O.L. Kayıt Seviyesi | Bias (Giriş Sinyali) 

    315Hz: + 6dB (maksimum %3 THD payı) 

    10kHz: - 4dB 


    M.O.L. Frekans Hassasiyeti | Oynatma (Çıkış Sinyali) 

    315Hz: + 1.5dB 

    10kHz: + 3.0dB 



    Düzenlemeler: Bu türden az sayıda kasetler %90'a bile zor ulaşırken, UCX-S'nin ne kadar olağanüstü fark yarattığına şaşıracaksınız. 


    Orijinal yazı: Bu türden başka hiçbir kasetin %90'a bile ulaşmadığını düşündüğünüzde, ne kadar olağanüstü olduğunun farkına varacaksınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Quantum Limit -- 10 Kasım 2020; 1:24:29 >







  • EK BİLGİLER


    1. Analog bantlar iki farklı temel ses tonajına (dengesine) sahiptirler.


    Nötr sesler: Kayıtlar orijinal kaynağa daha yakın ve sadıktır.

    Bunlar Tip 2 (Chrom) ve Tip 4 (Metal) bantlardır.



    Degişken sesler: Kayıtlar orijinal kaynağa göre daha sıcak, yumuşak veya renklidir.

    Bunlar Tip 1 (Ferric) bantlardır.



    Not: Çoğu (üst düzey) Tip 1'ler orijinal ses kaynağının düşük, orta ve yüksek frekanslarını arttırmaktadır ve dinamik aralığı genişletirler. Buna bazı yüksek seviyeli Tip 1'ler de dahil.



    Düşük, orta ve yüksek MOL örnekleri

    Analog ses bandı hakkında HER ŞEY > Özellikler ve Kayıt Ayarları <


    Analog ses bandı hakkında HER ŞEY > Özellikler ve Kayıt Ayarları <



    2. Üst düzey ve Yüksek seviyeli Tip 1, Tip 2 ve Tip 4 formülasyonların frekans hassasiyetleri en gelişmiştir (EQ olarak Üst düzey ve Yüksek seviyeli Tip 1 ve bazı seçkin Tip 2'ler dahildir). Tip 1 bantlar, kayıt ve oynatımda standart olarak 120 µs (EQ) ayarı kullanır. Bu ayar (2kHz - 20kHz arası ve üzeri) EQ, faz genliğini arttırarak, Pre-Emhasis (ön vurgu) işlevi görür ve sesteki netliği ve ayrıntıyı doğal bir sinyal tepkisiyle arttırır.

    Sesin fazladan parlatılmasını sağlayan standart yöntem, sinyali 120 µs modunda, Üst düzey ve seçkin Yüksek seviyeli Tip 1 bantlara kaydetmektir. 70 µs (EQ) moduna uyum sağlayan Tip 2 (NÖTR) bantlarının çözünürlüğünü iyileştirmek için 120 µs (EQ) tercih edilebilir, fakat kayıt seviyesini daha hassas ayarlamak gerek. Bu yöntem 70 µs ayarına göre, tıslamayı (gürültüyü) ortalama 3dB kadar arttırır.


    120 µs ve 70 µs (EQ) ayarları arasındaki farkı daha iyi kavramak için, tarama tonlarını üreten bir frekans yanıtı grafiği paylaştım.

    Görüldüğü üzere 120 µs kayıt sapma farkı epey belirgin. Yüksek frekans çıkışında 4,5dB'lik artış var. Üstelik bu fark Tip 2'ler için de geçerli.


    Analog ses bandı hakkında HER ŞEY > Özellikler ve Kayıt Ayarları <


    120 µs ve 70 µs arasındaki fark gayet açık. 70 µs daha normal (NÖTR) bir sinyal üreterek, orijinal kaynaktaki sinyali korur ve analog sinyaldeki faz genliğini fazla etkilemeden kopyalanmasını sağlar. 120 µs (Pre-Emphasis, EQ) ayarı ise, kopyalanan orijinal kaynağın kalitesini ve analog sinyal tepkisini, faz genliğini (frekans başına düşen dB oranını) fazladan arttırarak, seslerin çok daha canlı ve parlak üretilmesine olanak sağlar.


    En parlak sesleri üreten Tip 1 ve Tip 2 bantların zirve tepki seviyesi. 

    10 kHz için ideal yüksek frekans hassasiyeti: 2.5 dB veya bu değerlere yakın seviyelerdir.



    3. Dijital kayıtlar daha büyük sinyal gürültü oranına (SNR'ye) sahip olma eğilimindedirler, ancak kaydın bit derinliği sınırlandırılır.


    Analog bant kayıtlarında bit derinliği sınırlaması YOKTUR !

    Bant üzerindeki tüm mikro partiküller sesteki bit derinliğini temsil etmekteler ve bu milyonlarca bite tekabül eder. Bu devasa örnekleme sadece analog bantlar için geçerlidir. Plaklar 16 bitlik bir dijital örneğe benzer nicelemeye sahiptir.

    Üstelik kaliteli bant formülasyonlarında sesler dijitale göre daha akıcıdır (hızlı geçişlidir) ve çözünürlük daha yüksek. Harmonikler* çok daha canlı ve belirgindir. Harmoniklerin geçişleri orijinal sesteki kayıt ile doğru orantılıdır ve genlik seviyesi çok daha gelişmiş.

    Profesyonel dijital stüdyo kayıtları, harmoniklerde ters (negatif) etkiye neden olur. Dolayısıyla ses dokusunun daha mat ve yapay oluşumuna yol açar.

    Analogda yüksek frekanslı sesler (10 kHz üzerinde) daha parlak olurlar. Bit (partikül) yoğunluğu, daha canlı, daha renkli ve doğal ses üretimi, bant formülasyonunun türüyle ilişkilidir.


    Harmonik* nedir ?: Bir enstrümanın ana tınısını, ton rengini oluşturan şey. Sesin DNA'sıdır.



    4. Dijital yüksek çözünürlük diye bir şey yok, o standart çözünürlüktür.

    "High res" diye adlandırılan dijital çözünürlük aslında standart çözünürlükteki analog sinyalin taklididir. Analog (manyetik) sinyallerinin dalga boyu doğrusal olmadığından sıkıştırma uygulanmaz ve sinyal olduğu gibi yansıtılır. Kaliteli bantlar analog sinyalin EQ değerlerini, dinamik aralığı ve çözünürlüğü arttırarak ses kayıtlarının çok daha canlı, parlak, natürel ve yüksek kalitede çoğaltılmasını sağlar. 


    Not: Dijital ses formatları ve plaklar orijinal kaynaktaki eq kalitesini ve cözünürlüğü iyileştiremezler. Bunu sadece kaliteli bant formulasyonları başarabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Quantum Limit -- 11 Mart 2021; 19:54:48 >




  • AXIA kronolojik sıralama


    Analog ses bandı hakkında HER ŞEY > Özellikler ve Kayıt Ayarları <
  • Üst düzey Tip 2 bant


    Fuji ZII 1995 model

    Type II / High Bias • 70 µs (EQ) | Chrome Tape


    Analog ses bandı hakkında HER ŞEY > Özellikler ve Kayıt Ayarları <


    Analog ses bandı hakkında HER ŞEY > Özellikler ve Kayıt Ayarları <


    Analog ses bandı hakkında HER ŞEY > Özellikler ve Kayıt Ayarları <


    Üst düzey Tip 2 bant


    Fuji ZII 1998 model

    Type II / High Bias • 70 µs (EQ) | Chrome Tape


    Analog ses bandı hakkında HER ŞEY > Özellikler ve Kayıt Ayarları <


    Analog ses bandı hakkında HER ŞEY > Özellikler ve Kayıt Ayarları <


    Analog ses bandı hakkında HER ŞEY > Özellikler ve Kayıt Ayarları <




  • Yüksek seviyeli Tip 1


    Axia AU-Ix 1991 model

    Type I / Normal Bias • 120 µs (EQ) | Ferric Tape (Super Ferric)



    Yüksek seviyeli Tip 2


    Axia AU-IIx 1991 model

    Type II / High Bias • 70 µs (EQ) | Chrome Tape



    Yüksek seviyeli Tip 1


    Axia PS-Ix 1987, 1988 model

    Type I / Normal Bias • 120 µs (EQ) | Ferric Tape (Super Ferric)



    Yüksek seviyeli Tip 2


    Axia PS-IIx 1987, 1988 model

    Type II / High Bias • 70 µs (EQ) | Chrome Tape
  • Yüksek seviyeli Tip 1


    Axia GT-Ix 1988 ve 1989 model

    Type I / Normal Bias • 120 µs (EQ) | Ferric Tape (Super Ferric)


    Analog ses bandı hakkında HER ŞEY > Özellikler ve Kayıt Ayarları <


    Analog ses bandı hakkında HER ŞEY > Özellikler ve Kayıt Ayarları <



    Yüksek seviyeli Tip 2


    Axia GT-IIx 1988 ve 1989 model

    Type II / High Bias • 70 µs (EQ) | Chrome Tape


    Analog ses bandı hakkında HER ŞEY > Özellikler ve Kayıt Ayarları <


    Analog ses bandı hakkında HER ŞEY > Özellikler ve Kayıt Ayarları <




  • Yüksek seviyeli Tip 1


    Sony XI 1991, 1992 ve 1993 model

    Type I / Normal Bias • 120 µs (EQ) | Ferric Tape (Super Ferric)


    Analog ses bandı hakkında HER ŞEY > Özellikler ve Kayıt Ayarları <


    Analog ses bandı hakkında HER ŞEY > Özellikler ve Kayıt Ayarları <


    Analog ses bandı hakkında HER ŞEY > Özellikler ve Kayıt Ayarları <


    Analog ses bandı hakkında HER ŞEY > Özellikler ve Kayıt Ayarları <




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Çekici bir kabuk tasarımı


    Üst düzey Tip 4


    That's SUONO 1988 model

    Type IV / Metal Bias • 70 µs (EQ) | Metal Tape


    Analog ses bandı hakkında HER ŞEY > Özellikler ve Kayıt Ayarları <


    Tam bir Japon mühendislik harikası. 

    Oval şekil ve sportif tasarım göz alıcı. Zamanının çok çok ötesinde bir tasarıma ve ses kalitesine sahip.




  • Üst düzey Tip 4 


    Sony Metal-ES 1988 model

    Type IV / Metal Bias • 70 µs (EQ) | Metal Tape


    Analog ses bandı hakkında HER ŞEY > Özellikler ve Kayıt Ayarları <


    Analog ses bandı hakkında HER ŞEY > Özellikler ve Kayıt Ayarları <


    Analog ses bandı hakkında HER ŞEY > Özellikler ve Kayıt Ayarları <




  • Üst düzey Tip 2


    Sony UCX 1985 model

    Type II / High Bias • 70 µs (EQ) | Chrome Tape


    Analog ses bandı hakkında HER ŞEY > Özellikler ve Kayıt Ayarları <


    Analog ses bandı hakkında HER ŞEY > Özellikler ve Kayıt Ayarları <


    Analog ses bandı hakkında HER ŞEY > Özellikler ve Kayıt Ayarları <



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Quantum Limit -- 13 Kasım 2020; 2:6:35 >




  • Yüksek seviyeli Tip 2


    Fuji JP-IIx 1992 model

    Type II / High Bias • 70 µs (EQ) | Chrome Tape


    Analog ses bandı hakkında HER ŞEY > Özellikler ve Kayıt Ayarları <


    Analog ses bandı hakkında HER ŞEY > Özellikler ve Kayıt Ayarları <




  • Üst düzey Tip 1


    TDK AR-X 1988 model

    Type I / Normal Bias • 120 µs (EQ) | Ferric Tape (Super Ferric)


    Analog ses bandı hakkında HER ŞEY > Özellikler ve Kayıt Ayarları <


    Analog ses bandı hakkında HER ŞEY > Özellikler ve Kayıt Ayarları <


    Analog ses bandı hakkında HER ŞEY > Özellikler ve Kayıt Ayarları <



    Üst düzey Tip 2


    TDK SA-X 1988 model

    Type II / High Bias • 70 µs (EQ) | Chrome Tape 


    Analog ses bandı hakkında HER ŞEY > Özellikler ve Kayıt Ayarları <


    Analog ses bandı hakkında HER ŞEY > Özellikler ve Kayıt Ayarları <


    Analog ses bandı hakkında HER ŞEY > Özellikler ve Kayıt Ayarları <




  • Yüksek seviyeli Tip 1


    TDK AD-X 1990 model

    Type I / Normal Bias • 120 µs (EQ) | Ferric Tape (Super Ferric)


    Analog ses bandı hakkında HER ŞEY > Özellikler ve Kayıt Ayarları <


    Analog ses bandı hakkında HER ŞEY > Özellikler ve Kayıt Ayarları <


    TDK AD-X 1992 model

    Type I / Normal Bias • 120 µs (EQ) | Ferric Tape (Super Ferric)


    Analog ses bandı hakkında HER ŞEY > Özellikler ve Kayıt Ayarları <


    Analog ses bandı hakkında HER ŞEY > Özellikler ve Kayıt Ayarları <


    Analog ses bandı hakkında HER ŞEY > Özellikler ve Kayıt Ayarları <



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Quantum Limit -- 2 Ekim 2020; 23:1:19 >




  • Üst düzey Tip 4


    Fuji Metal Z 1995 model

    Type IV / Metal Bias • 70 µs (EQ) | Metal Tape


    Analog ses bandı hakkında HER ŞEY > Özellikler ve Kayıt Ayarları <


    Analog ses bandı hakkında HER ŞEY > Özellikler ve Kayıt Ayarları <


    Analog ses bandı hakkında HER ŞEY > Özellikler ve Kayıt Ayarları <


    Fuji Metal Z 1998 model

    Type IV / Metal Bias • 70 µs (EQ) | Metal Tape


    Analog ses bandı hakkında HER ŞEY > Özellikler ve Kayıt Ayarları <


    Analog ses bandı hakkında HER ŞEY > Özellikler ve Kayıt Ayarları <


    Analog ses bandı hakkında HER ŞEY > Özellikler ve Kayıt Ayarları <




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.