Şimdi Ara

Android One Sahtekarlığı ile Satılan GM 5 Plus... Dikkatt... !

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
373
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Haziran 2017 tarihinde yetkili bayiiden satın almış olduğum General Mobile GM5 Plus cep telefonu bugüne kadar 4 kez serviste onarım gördü, 5. kez tipik arızaları ileri yetkili servisi olan Telpa Teknik Servise gittiğimde ürünün güncel yazılımı olan Android Oreo 8.0 ile ilgili sorun olduğunu yazılım sürümü düşürülerek 7.1.1 olan eski sürümünde stabil çalıştığını ve 8.0 güncellemesinin ne zaman düzeleceği ile ilgili bilgileri olmadığını söyleyerek telefonumu bana geri verdiler... Şimdi buradan o sahtekar Telpa yönetim kurulu başkanı Sebahattin Yamana soruyorum bu telefonu satışa çıkarırken ilk güncel yazılımı herkesten önce siz kullanacaksınız vaadiyle satışa çıkardınız, herkes 8.0 yazılımını kullandı hatta 8.0.1 sürümünü kullanmaya geçti sattığınız telefona hem geç yazılım güncellemesi verdiniz hem de yazılım sorunlu diye eski yazılıma indirip böyle kullanmaya mahkum ettiniz... Veremeyeceğiniz sözlerin altına imza atmayın, milleti salak yerine koyup insanların sabrını taşırmayın artık

    Şimdi konu tüketici hakem heyetinde... Arkadaşlar Sizde Mağdur Olmayın... Bu Sahtekarlara Dikkat...!Android One Sahtekarlığı ile Satılan GM 5 Plus... Dikkatt... !



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akinturkucu -- 28 Mayıs 2018; 19:55:2 >







  • Aylardır söylüyoruz biz bunu... Taaa güncelleme tarihleri acıklandıgı günden beri
  • Evet ilk güncelleme tarihi açıklandığında herkes isyan etti, hatta güncellemeyi söyledikleri gecikmeli tarihten çok daha sonra yayınladılar..... Herşey bir yana insanın sinirini bozan şu... Telefonu sorunları nedeniyle servise götürüyorsunuz, sonra size dönüp ''onardık efendim sorun yazılımsal 8.0 güncellemesinde sorun var 7.1.1 ile kullanmalısınız'' diyorlar... yinede sabırla sinirlenmeden bu 8.0 güncellenmesinde ki sorun ne zaman giderilecek bi tarih varmı diye soruyorsunuz, onlarda size '' maalesef tarih veremiyoruz 6 ayda da çözülebilir 1 yılda da hem 8.0 'ı siz ne yapacaksınız ki dediği anda işte şalteriniz atıyor....

    Servis formuna güncellemedeki sorunu bile yazmak istemediler zorla yazdırdım ve Profilo AVM deki Ana servis çalışanları o kadar laçkalar ki... size dönüp şunu bile söyleyebiliyorlar '' alın forma yazdık bu güncellemeyi bence bahane ediyorsunuz 8.0 ne işinize yarayacak bence sorununuz psikolojik''

    ölürmüsünüz öldürürmüsünüz ?????




  • Konu Tüketici hakem heyetinde bakalım sonuç ne olacak... ama sonuç açıklanana kadar tüm platformlarda ve sosyal medyada bunların bu sahtekarlığını vurdum duymazlığını paylaşacağım
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.