Şimdi Ara

Animasyon İptali Ne Oluyor?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
2.144
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Pek anlamadım. skill+normal vuruşa mı deniyor?



  • Fazla bi bilgim yok ama bende skill+düz vuruş diye biliyorum. Mesela riven e saldırı hızı rünüyle giren adamlar bu maksatla saldırı hızı basıyorlar. Bi ara baya sarmıştım rivene orda öğrenmiştim bende q ların nasıl ve ne şekilde kullanılması olsun ultra komboların ne zaman nasıl yapılması gerektiği olsun hep riven de öğrendim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir skilli kullandığında normalde 2 saniye sürer diyelim.Mesela olafın balta atmasını ele alalım.Q'ya bastığımızda baltayı fırlatması 1 saniye civarı sürer.Baltayı fırlatır ve kolu eski haline gelene kadar 1 saniye belki de 1,5 saniye sürer.Animasyon iptali şudur;bir animasyon bitmeden diğerini zorladığında ilk animasyon erken bitirilir ve diğerine geçilir.Yada düz vuruş yapılır.Buradaki amaç ilk verilen komutun faydasını alıp,gereksiz olan animasyonunu kesip atmaktır.Q'ya bastıktan sonra baltanın havalandığını gördüğüm an E'ye basarsam eğer;Q'nun animasyonu iptal olur ve olaf E skillini kullanır.Bu sayede 1,5 saniye süren Q skilli 1 saniye belki de daha az sürer ve diğer skille geçmiş oluruz.Aynı şey düz vuruş için de geçerli.Q'ya basarız+baltanın herodan ayrıldığını görür görmez sağ tıkla saldırma komutu veririz ve 1 saniye bile sürmeden balta fırlatıp aynı anda 1 düz vuruş yaparız.Animasyon iptali birçok oyunda bulunmaktadır.Ben 2005'te warcraftta keşfettim.O günden beri birçok oyunda kullanırım.




  • Postal Dude P kullanıcısına yanıt
    Arkadaş güzel açıklamış ağzına sağlık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Postal Dude P kullanıcısına yanıt
    Hocam maalesef hatalı anlatmışsınız.Öncelikle animayson dediğimiz şeyden ötürü oyunda cast time ler vardır.Farketmişsinizdir.Bir skill kullanırken mavi bişey dolar.Öncelikle bu dolan şeyi iptal diye bişey yoktur.Stun mutun dinlemez bu.Tek yolu vardır bunun iptalinin oda ölmektir.Farkettiyseniz Ezreal e atarken bi gecikme vardır.Mesela tam bu sırada blitz ezreal i çekse ezreal öce atılır olduğu yerde kalmaz.Fakat bu gerçekleştirme süresini normal animasyonla karştırmamak gerekir.Kha atlarken de animasyon vardır ama bu cast time değildir.Aslında cast time a hazırlık demek daha doğru olur.Ve bu hazırlık iptal edilemez.
    İptal edilebilen tek şey auto saldırıların son kısmıdır.Yani yasuo birine saldırırken önce kılıcını savurur sonra geri çeker.Siz savururken başka komut verirseniz saldırı kesilir(istisna yetenekler hariç).Ama kılıcı geri çekerken başka komut verirseniz o işi bırakır.Böyle olunca o animasyon iptal olmuş olur.Bunu yapmanın en iyi yolu seri yetenekleri kullanmaktır.Riven deki animasyon iptalinin birinci kısmının mantığı budur.İkinci kısım ise cast time si olmayan,diğer komutları iptal etmeyen ve diğer yeteneklerin kullanımı sırasında da kullanılabilen yeteneklerdir.Mesela Zed E,Riven W.Siz Zed ile normal saldırı yaparken e atarsanız normal sadırı animasyonu gider ve E animasyonu gelir anında.Ama normal saldırıda tetikelnir.Bunun gibi bir sürü örnek vardır.Ama dediğim gibi cast time denilen gerçekleştirme süresini yok etme diye bişey sadece şampiyon ölürse olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Oozed

    Hocam maalesef hatalı anlatmışsınız.Öncelikle animayson dediğimiz şeyden ötürü oyunda cast time ler vardır.Farketmişsinizdir.Bir skill kullanırken mavi bişey dolar.Öncelikle bu dolan şeyi iptal diye bişey yoktur.Stun mutun dinlemez bu.Tek yolu vardır bunun iptalinin oda ölmektir.Farkettiyseniz Ezreal e atarken bi gecikme vardır.Mesela tam bu sırada blitz ezreal i çekse ezreal öce atılır olduğu yerde kalmaz.Fakat bu gerçekleştirme süresini normal animasyonla karştırmamak gerekir.Kha atlarken de animasyon vardır ama bu cast time değildir.Aslında cast time a hazırlık demek daha doğru olur.Ve bu hazırlık iptal edilemez.
    İptal edilebilen tek şey auto saldırıların son kısmıdır.Yani yasuo birine saldırırken önce kılıcını savurur sonra geri çeker.Siz savururken başka komut verirseniz saldırı kesilir(istisna yetenekler hariç).Ama kılıcı geri çekerken başka komut verirseniz o işi bırakır.Böyle olunca o animasyon iptal olmuş olur.Bunu yapmanın en iyi yolu seri yetenekleri kullanmaktır.Riven deki animasyon iptalinin birinci kısmının mantığı budur.İkinci kısım ise cast time si olmayan,diğer komutları iptal etmeyen ve diğer yeteneklerin kullanımı sırasında da kullanılabilen yeteneklerdir.Mesela Zed E,Riven W.Siz Zed ile normal saldırı yaparken e atarsanız normal sadırı animasyonu gider ve E animasyonu gelir anında.Ama normal saldırıda tetikelnir.Bunun gibi bir sürü örnek vardır.Ama dediğim gibi cast time denilen gerçekleştirme süresini yok etme diye bişey sadece şampiyon ölürse olur.

    Ben yapılabilen skillere değindim.Her skille animasyon iptali yapılabilir gibi bir şey dediğimi hatırlamıyorum.Zira her şampiyonu oynamıyorum.




  • Postal Dude P kullanıcısına yanıt
    Tamam Olaf ile ilgilli dediğn şey buna örnek değil ve gerçekleşmez
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.