Kardeşimin 3 yıldır kullanmış olduğu 2011 Model Qashqai aracının serviste yaşamış olduklarını, kendisinin burada üyeliği olmaması nedeniyle onun adına sizlerin aşağıda belirtilen yaşanılan olay hakkında bilgi sahibi olmanızın yararlı olacağını düşünerek Nissan Genel Merkezine göndermiş olduğu maili aynen paylaşıyorum. Not isimlerini saygımızdan dolayı sadece baş harflerini yazdık. "" 2011 model 1.5 Qashqai aracım mevcut. 13.09.2014 tarihinde Ankara BMS otomotiv servis ine bakım için aracımı götürdüm.Gitmeden evvel randevu ve fiyat öğrenmek için servisi 3 kez aradım, aracımın 3 yaşı geçtiğini 3 yaşı geçen araçlar için olan kampanya dahilinde yakıt filtresi dahil olan bakımı yaptırmak istediğimi söyledim 3 arayışımda da M... isminde bir servis yetkilisi ile görüştüm, 430 TL fiyat aldım.
Bu kişiye bunu not almasını geldiğim zaman sorun olmamasını da ısrarla belirttim.Bakıma götürdüğüm gün M... Bey servis de yoktu M... isimli bir bayan vardı aracın girişini o yaptı o nada bakım için 430 tl fiyat aldım yakıt filtresi dahil olan 3 yaşı geçen araçlar için olan bakım kampanyası dahilinde bakımı yaptırmak istediğimi söyledim.
Aracımın km sini sordu 70 bin olduğunu söyledim. Aracımın bakım km leri kaydığı için aracım 70 bin de olsa da bu bakım 60 bin bakımına isabet etmekteydi yakıt filtresinin değişmesi gerekiyordu bu nedenle bu konu önemliydi.Aracımın bakımı yapıldıktan sonra ödeme rakamını M... hanım bin bir güçlükle 430 tl ye düştü.
Ödeme yapınca bana verilen bakım faturasında yakıt filtresinin değişmediğini gördüm. Şok oldum M... hanım aracımın 70 bin olduğunu değişmesi gerekmediğini tekrarlayıp durdu ben ise geçen bakımda yakıt filtresinin değişmediği için bu sefer değişmesi gerektiğini bu nedenle de ben yakıt filtresi içinde olan paket dahilinde bakım fiyatı aldığımı ve değişmesini talep ettim M... hanım bunun içinde 124 tl ödemem gerektiğini söyledi uzun süre tartıştık, servis müdürü ile görüşmek istediğimi söyledim ancak servis müdürü yoktu tlf ile de görüştürmediler. Pzt görüşürsünüz dediler bende servisten ayrıldım ayrıca bana bakım yaptırdığım için eylül kampanyası dahilinde verilmesi gereken bakım seti de verilmedi. Pzt servis müdürü M... beyi 5 kez arama sonrası görüştüm.
Konuyu anlatmaya çalıştım oda bana 70 bin bakımı gerekmiyor vs söyledi yakıt filtresi takamayız dedi ben servis görevlisi M... bey ile görüşün ben yakıt filtresi dahil fiyat aldım dedim görüşürüm geri dönerim yoğunum diyerek tlf nu kapattı.
Ancak 2 gün geçmesine rağmen geri dönüş yapmadı. Konu bu şekilde ben Uzman Dr um 42 yaşımdayım 22 yıldır bir çok aracım oldu bir çok kez servise gittim bu şekilde bir ilgisiz vurdumduymaz müşterisine bu şekilde yaklaşan M... hanım gibi bir çalışan ve servis müdürünün olduğu bir servis görmedim.
Ben kendimi kandırılmış enayi yerine konmuş olarak hissediyorum. Test sürüşü yaptığım ve yıl sonuna kadar almayı planladığım 1,6 X-Trail dan da bu servisiniz yüzünden vazgeçme kararı almak üzereyim.Böyle bir muameleyi hiç bir Nissan müşterisi hakketmiyor.
"" Not : Bu mail gönderildikten sonra kardeşimi servisten arayıp bakım seti hediyesini alabileceğini söylemişler diğer konulara değinmemişler. Şimdi sıkı durun ! bir kaç gün sonra kardeşimin yolu servis önünden geçerken hadi uğrayım diyerek fatura ile birlikte konuyu tekrar anlatmış malum bayan ne dese de iyi " Bakım hediyesi vermiyoruz !". Ne tesadüf servis müdürü yine yok ve yine telefona çıkmıyor. Tabi kardeşim ağzına geleni söylemiş onları burada yazmayayım bari :) Bu servis hakkında tartışmak değil sizinde başınıza gelmeden bilgi sahibi olunması amaçlanmıştır.