Şimdi Ara

Ankara'da iyi lastik Rot-balansçısı? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
93
Cevap
4
Favori
23.667
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Erdemler Rot Balans Servisi

    Adres: Bahçekapı mah. 2537 Sok. (eski 9. sokak) No:65 Şaşmaz/ANKARA

    Tel: 0(312) 278 32 36

     Ankara'da iyi lastik Rot-balansçısı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mavsar

    Erdem Kardeşler'de yazlık veya kışlık lastikleri saklıyorlar mı? Bu konuda bilgisi olan var mı acaba?

    Erdem Kardeşler ve Erdemlerde lastik oteli hizmetimiz bulunmaktadır.

    Erdem Kardeşler Rot Balans Servisi Bilgi için :http://erdemkardeslerrotbalans.com/


    Erdemler Rot Balans Servisi Bilgi için :http://www.facebook.com/pages/Erdemler-Rot-Balans-Servisi/282782308435239
    :http://erdemler-rot-balans.sirketce.com/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi -YuSSuF- -- 3 Aralık 2012; 15:33:17 >




  • Lastik sökme takmada işinin uzmanı bir yer arıyordum iyi oldu burası. Kışlıklar takıldı artık, yazlıklar için ilkbaharda uğrayacağım.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -YuSSuF-


    Erdemler Rot Balans Servisi

    Adres: Bahçekapı mah. 2537 Sok. (eski 9. sokak) No:65 Şaşmaz/ANKARA

    Tel: 0(312) 278 32 36

     Ankara'da iyi lastik Rot-balansçısı?


    Teşekkürler hafta içi gideceğim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar erdemler rot balansa gittim sağolsunlar bayağı ilgilendiler. Arabanın ön takımımda sıkıntı olduğu için rotu yapamadılar. Fakat fiyat tarifesini yazayım aklınızda olsun. Jant düzeltme 25 tl, bence yapılan iş için fazla. Rot 50 tl balans 35 tl. Başka yerlerde rot 30 tl rot balans 50 tl yapıyorlar. Buradaki yussuf nickli arkadaş da orada çalışiyor. Yusuf kardeşe de buradan bir iki şikayetimi ileteyim. Balansi makinede yaptıktan sonra üzerinde tekrar deneyin dedim tamam dediniz yapmadınız. Şimdi 100 civarı ve 180 civarı titreme var. Çıkmadann önce direksiyona bakın demiştim gerek yok dediniz çıktım direksiyon 30 derece sola eğik tekrar gelmek zorunda kaldım. Havayı 3 kere söyledim 32 yapın diye tamam yaptık dediniz çıktım digital hava pompasınnda kontrol ettim teker havaları 36-37 çıktı 32ye kendim indirdim. Ha ben çok da memnun kalmadım ama allah için ustalar ve diğer ekip çok iyi cana yakınlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eksik kaldığımızı düşündüğünüz konularda uyarı ve eleştirileriniz için teşekkür ederim.


    Rot Ayarı : 20-25 tl

    Rot Ayarı(4 teker için) : 40-50 tl

    Balans Ayarı(4 teker için) : 30-40 tl

    Jant Düzeltme : 15-30 tl

    Far Ayarı : 10 tl

    Normal binek araçlar için ilk fiyatlar geçerlidir. İkincil fiyatlar minibüs, jeep vs. araçlar içindir. İşimiz belli bir mal satmak değil hizmet vermek olduğundan dolayı fiyatlar değişiklik gösterebilir. Erdemler Rot-Balans Servisi'nin önceden haber vermeksizin fiyat değişikliği yapma hakkı saklıdır.

    Fiyatlardaki istikrarsızlığı şöyle anlatabilirim; normal bir aracın halk arasında teneke jant dediğimiz kapaklı jant düzeltme işlemi 15 tl iken, 17-18-19-20-21 inç çelik jantların düzeltilmesi 20-30 tl'dir. Sebebini söyleyeyim. Normal jantlarda kırılma ihtimali yoktur. Jant makinesinde pistonla basarak düzeltilir. Ama çelik jantlarda kırılma riski her zaman mevcuttur ve çok eğri bir jantı düzeltirken biz kırılma riskini göz önünde bulundurarak hareket ederiz. İlk önce ısıtlılr daha sonra itina ile düzeltilir eğer çatlama kırılma gibi bir olay olursa jant tamiri 80-90 tl tarafımızdan karşılanır. Böyle düşürürsek 25 tl çok bir para değildir. Düzelttiğimiz 5 janttan biri çatlama yapsa kar etmemiş oluruz. Başka rot balansçılarda 10 tl ise orada yaptırın. İnanın ki müşteri jantını bilerek çatlatıp sonra da atmosferik rakamlar talep edenler var piyasada. Aynı olay balans ve rot ayarı için de geçerli biz işimizin arkasındayız...


    Zanaks arkadaşım bu yazdıklarımda sana karşı bir artniyet yok. Sadece bir de bu açıdan bakmanı istedim. Biz işimizi en iyi şekilde yapmaya çalışıyoruz. Eğer mağdur olduğunu düşünüyorsan bir ara uğrayıp fazladan verdiğini düşündüğün parayı geri alabilirsin. Bunları senin aklında soru işareti kalmasın diye yazıyorum. Biz hava saatlerimizin kalibrasyonunu her hafta kontrol ederiz. Bence senin baktığın dijital gösterge yanılıyor olabilir. Ama diyorsan ki sizin hava saatiniz yanlış. O zaman da özür dileriz lastik havalarını fazla bastığımız için. İYİ FORUMLAR...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi -YuSSuF- -- 15 Aralık 2012; 15:05:44 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: -YuSSuF-

    Eksik kaldığımızı düşündüğünüz konularda uyarı ve eleştirileriniz için teşekkür ederim.


    Rot Ayarı : 20-25 tl

    Rot Ayarı(4 teker için) : 40-50 tl

    Balans Ayarı(4 teker için) : 30-40 tl

    Jant Düzeltme : 15-30 tl

    Far Ayarı : 10 tl

    Normal binek araçlar için ilk fiyatlar geçerlidir. İkincil fiyatlar minibüs, jeep vs. araçlar içindir. İşimiz belli bir mal satmak değil hizmet vermek olduğundan dolayı fiyatlar değişiklik gösterebilir. Erdemler Rot-Balans Servisi'nin önceden haber vermeksizin fiyat değişikliği yapma hakkı saklıdır.

    Fiyatlardaki istikrarsızlığı şöyle anlatabilirim; normal bir aracın halk arasında teneke jant dediğimiz kapaklı jant düzeltme işlemi 15 tl iken, 17-18-19-20-21 inç çelik jantların düzeltilmesi 20-30 tl'dir. Sebebini söyleyeyim. Normal jantlarda kırılma ihtimali yoktur. Jant makinesinde pistonla basarak düzeltilir. Ama çelik jantlarda kırılma riski her zaman mevcuttur ve çok eğri bir jantı düzeltirken biz kırılma riskini göz önünde bulundurarak hareket ederiz. İlk önce ısıtlılr daha sonra itina ile düzeltilir eğer çatlama kırılma gibi bir olay olursa jant tamiri 80-90 tl tarafımızdan karşılanır. Böyle düşürürsek 25 tl çok bir para değildir. Düzelttiğimiz 5 janttan biri çatlama yapsa kar etmemiş oluruz. Başka rot balansçılarda 10 tl ise orada yaptırın. İnanın ki müşteri jantını bilerek çatlatıp sonra da atmosferik rakamlar talep edenler var piyasada. Aynı olay balans ve rot ayarı için de geçerli biz işimizin arkasındayız...


    Zanaks arkadaşım bu yazdıklarımda sana karşı bir artniyet yok. Sadece bir de bu açıdan bakmanı istedim. Biz işimizi en iyi şekilde yapmaya çalışıyoruz. Eğer mağdur olduğunu düşünüyorsan bir ara uğrayıp fazladan verdiğini düşündüğün parayı geri alabilirsin. Bunları senin aklında soru işareti kalmasın diye yazıyorum. Biz hava saatlerimizin kalibrasyonunu her hafta kontrol ederiz. Bence senin baktığın dijital gösterge yanılıyor olabilir. Ama diyorsan ki sizin hava saatiniz yanlış. O zaman da özür dileriz lastik havalarını fazla bastığımız için. İYİ FORUMLAR...





  • quote:

    Orijinalden alıntı: -YuSSuF-

    Eksik kaldığımızı düşündüğünüz konularda uyarı ve eleştirileriniz için teşekkür ederim.


    Rot Ayarı : 20-25 tl

    Rot Ayarı(4 teker için) : 40-50 tl

    Balans Ayarı(4 teker için) : 30-40 tl

    Jant Düzeltme : 15-30 tl

    Far Ayarı : 10 tl

    Normal binek araçlar için ilk fiyatlar geçerlidir. İkincil fiyatlar minibüs, jeep vs. araçlar içindir. İşimiz belli bir mal satmak değil hizmet vermek olduğundan dolayı fiyatlar değişiklik gösterebilir. Erdemler Rot-Balans Servisi'nin önceden haber vermeksizin fiyat değişikliği yapma hakkı saklıdır.

    Fiyatlardaki istikrarsızlığı şöyle anlatabilirim; normal bir aracın halk arasında teneke jant dediğimiz kapaklı jant düzeltme işlemi 15 tl iken, 17-18-19-20-21 inç çelik jantların düzeltilmesi 20-30 tl'dir. Sebebini söyleyeyim. Normal jantlarda kırılma ihtimali yoktur. Jant makinesinde pistonla basarak düzeltilir. Ama çelik jantlarda kırılma riski her zaman mevcuttur ve çok eğri bir jantı düzeltirken biz kırılma riskini göz önünde bulundurarak hareket ederiz. İlk önce ısıtlılr daha sonra itina ile düzeltilir eğer çatlama kırılma gibi bir olay olursa jant tamiri 80-90 tl tarafımızdan karşılanır. Böyle düşürürsek 25 tl çok bir para değildir. Düzelttiğimiz 5 janttan biri çatlama yapsa kar etmemiş oluruz. Başka rot balansçılarda 10 tl ise orada yaptırın. İnanın ki müşteri jantını bilerek çatlatıp sonra da atmosferik rakamlar talep edenler var piyasada. Aynı olay balans ve rot ayarı için de geçerli biz işimizin arkasındayız...


    Zanaks arkadaşım bu yazdıklarımda sana karşı bir artniyet yok. Sadece bir de bu açıdan bakmanı istedim. Biz işimizi en iyi şekilde yapmaya çalışıyoruz. Eğer mağdur olduğunu düşünüyorsan bir ara uğrayıp fazladan verdiğini düşündüğün parayı geri alabilirsin. Bunları senin aklında soru işareti kalmasın diye yazıyorum. Biz hava saatlerimizin kalibrasyonunu her hafta kontrol ederiz. Bence senin baktığın dijital gösterge yanılıyor olabilir. Ama diyorsan ki sizin hava saatiniz yanlış. O zaman da özür dileriz lastik havalarını fazla bastığımız için. İYİ FORUMLAR...

    Yusuf kardeşim para meselesi bir tarafa ben çok hesap kitap yapmam emeğe de ınan saygı duyarım. Beni rahatsız eden hem piyasadan fazla para verip hem işimin görülmemesi. 25 tl aldığınız jant düzeltmeyi 2 janti tekrar düzelttirmek zorunda kaldım. 35 tl aldığınız balans için gittim tekrar balans yaptırdım en az 5 kere üzerinde sağlamasını yapın demiştim yapmadınız, ayrıntıları yukarıda yazmıştım neyse işte böyle.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zanaks


    quote:

    Orijinalden alıntı: -YuSSuF-

    Eksik kaldığımızı düşündüğünüz konularda uyarı ve eleştirileriniz için teşekkür ederim.


    Rot Ayarı : 20-25 tl

    Rot Ayarı(4 teker için) : 40-50 tl

    Balans Ayarı(4 teker için) : 30-40 tl

    Jant Düzeltme : 15-30 tl

    Far Ayarı : 10 tl

    Normal binek araçlar için ilk fiyatlar geçerlidir. İkincil fiyatlar minibüs, jeep vs. araçlar içindir. İşimiz belli bir mal satmak değil hizmet vermek olduğundan dolayı fiyatlar değişiklik gösterebilir. Erdemler Rot-Balans Servisi'nin önceden haber vermeksizin fiyat değişikliği yapma hakkı saklıdır.

    Fiyatlardaki istikrarsızlığı şöyle anlatabilirim; normal bir aracın halk arasında teneke jant dediğimiz kapaklı jant düzeltme işlemi 15 tl iken, 17-18-19-20-21 inç çelik jantların düzeltilmesi 20-30 tl'dir. Sebebini söyleyeyim. Normal jantlarda kırılma ihtimali yoktur. Jant makinesinde pistonla basarak düzeltilir. Ama çelik jantlarda kırılma riski her zaman mevcuttur ve çok eğri bir jantı düzeltirken biz kırılma riskini göz önünde bulundurarak hareket ederiz. İlk önce ısıtlılr daha sonra itina ile düzeltilir eğer çatlama kırılma gibi bir olay olursa jant tamiri 80-90 tl tarafımızdan karşılanır. Böyle düşürürsek 25 tl çok bir para değildir. Düzelttiğimiz 5 janttan biri çatlama yapsa kar etmemiş oluruz. Başka rot balansçılarda 10 tl ise orada yaptırın. İnanın ki müşteri jantını bilerek çatlatıp sonra da atmosferik rakamlar talep edenler var piyasada. Aynı olay balans ve rot ayarı için de geçerli biz işimizin arkasındayız...


    Zanaks arkadaşım bu yazdıklarımda sana karşı bir artniyet yok. Sadece bir de bu açıdan bakmanı istedim. Biz işimizi en iyi şekilde yapmaya çalışıyoruz. Eğer mağdur olduğunu düşünüyorsan bir ara uğrayıp fazladan verdiğini düşündüğün parayı geri alabilirsin. Bunları senin aklında soru işareti kalmasın diye yazıyorum. Biz hava saatlerimizin kalibrasyonunu her hafta kontrol ederiz. Bence senin baktığın dijital gösterge yanılıyor olabilir. Ama diyorsan ki sizin hava saatiniz yanlış. O zaman da özür dileriz lastik havalarını fazla bastığımız için. İYİ FORUMLAR...

    Yusuf kardeşim para meselesi bir tarafa ben çok hesap kitap yapmam emeğe de ınan saygı duyarım. Beni rahatsız eden hem piyasadan fazla para verip hem işimin görülmemesi. 25 tl aldığınız jant düzeltmeyi 2 janti tekrar düzelttirmek zorunda kaldım. 35 tl aldığınız balans için gittim tekrar balans yaptırdım en az 5 kere üzerinde sağlamasını yapın demiştim yapmadınız, ayrıntıları yukarıda yazmıştım neyse işte böyle.

    Babam forumu okuyunca sizi tanıdı. Ben de hatırladım. Jant düzeltme işleriniz yapılmıştı. Hatta dinamik balans (sizin deyişinizle "üzerinde balans") işlemini yaptıktan sonra aracınızı teslim etmiştik. 5 kere söyledim yapılmadı dediğiniz hani... Aracınızın kapı içinde yazan lastik basınç değerlerine bakın lütfen... Sizin aracınız için uygun olan değerler eminim ki ön 32 arka 32 değildir. Çünkü aracınız yanlış hatırlamıyorsam 18 inç jant kullanan bir BMW idi. Aracınız için uygun olan değerler kapı içlerinde yazan ve BMW mühendisleri tarafından yapılan AR-GE çalışmaları ile tespit edilen değerlerdir. Borusan Bmw servis görevlileri ile görüştüm (sağolsun 15-20 dk ondan ona aktarılarak en sonunda ustayla konuştum) ve sizin aracınızın kasasında sadece bir versiyonunda 32 psı basınç değeri varmış o da tam emin olunmamakla birlikte 18 jant değilmiş. Lütfen bu lastik basıncı konusunda beni de aydınlat ve kapı içlerinde yazan değeri bizimle paylaş. 17-18 Jant ve spor su oluklu lastik takılı bir arabada şehiriçinde konfor beklemek yanlış. Lastik hava basınçlarını bekliyorum... :) Bu arada bunları sadece merakımdan soruyorum ihtimal vermesem de gerçekten hata bizde mi onu araştırıyorum. Biliyorsun ki müşteri her zaman haklıdır. :)


    İyi Forumlar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi -YuSSuF- -- 8 Ocak 2013; 15:11:04 >




  • Ben de Erdemler rot balansın müşterisiyim, fiyat bana da biraz fazla gelse de işlerini düzgün yapıyorlar abi, sayelerinde yüksek hızlarda aracıma daha çok güveniyorum. Buradan tekrar selamlar.

    Yusuf bey sizinle tanışmak mümkün olmadı ama babanız gerçekten işini iyi yapan güler yüzlü muhabbet bir insan. selam söyleyin, beyaz leon derseniz hatırlayacaktır.
  • Yusuf arabam m sport lastikler 255 40 17 ve 235 45 17 dir. lastik basıncı boş ve dolu 31-33 tür. neyse sıkıntı değil hayırlısı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zanaks -- 3 Ocak 2013; 23:55:53 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kimiferhat

    Ben de Erdemler rot balansın müşterisiyim, fiyat bana da biraz fazla gelse de işlerini düzgün yapıyorlar abi, sayelerinde yüksek hızlarda aracıma daha çok güveniyorum. Buradan tekrar selamlar.

    Yusuf bey sizinle tanışmak mümkün olmadı ama babanız gerçekten işini iyi yapan güler yüzlü muhabbet bir insan. selam söyleyin, beyaz leon derseniz hatırlayacaktır.

    Teşekkür ederim. Babamın da size selamı var. İyi forumlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -YuSSuF-

    quote:

    Orijinalden alıntı: kimiferhat

    Ben de Erdemler rot balansın müşterisiyim, fiyat bana da biraz fazla gelse de işlerini düzgün yapıyorlar abi, sayelerinde yüksek hızlarda aracıma daha çok güveniyorum. Buradan tekrar selamlar.

    Yusuf bey sizinle tanışmak mümkün olmadı ama babanız gerçekten işini iyi yapan güler yüzlü muhabbet bir insan. selam söyleyin, beyaz leon derseniz hatırlayacaktır.

    Teşekkür ederim. Babamın da size selamı var. İyi forumlar.

    Hocam daha önce konuda size geleceğimi söylemiştim, geçen yaz sonunda geldim ancak Allah bozmasın oldukça yoğundunuz ve bekleme şansım olmadığı için işlem yaptıramadım.

    Benim sorunum şu, aracımda önde iki adet Continental 4x4 Contact, arkada 2 adet Michelin 4x4 mevcut (araç 4.6 Range Rover). Aslında bu tür asimetrik işlere gelemem ama arkadaşım bayilik açtığı için geçen sene gidip 2 adet Continental alıp önlere takmıştım. Yaklaşık 15000KM sorunsuz kullandım. Bu kışa girerken de 4 adet Toyo Observe Gsi-5 kışlık lastik aldım ve ondan sonra sorunlarım başladı.

    Lastik değişikliğinden sonra araç sürekli sağa çekiyordu, aracı götürdüğüm servisin çalıştığı rot balans servisi 4-5 kere müdahale etti ancak çözüm bulamadı. Sonrasında lazerle ölçüm yaptığını iddia eden bir yere götürdüler, orası da bir kere denedi, olmayınca ölçüm yaptı ve dingilin başında 0.6mm bir eğrilik olduğunu söyledi. Benim aracın böyle bir zarar görmesi için ciddi bir kaza yapmam lazım ancak yapmadım, kışlıklara geçene kadar da böyle bir sıkıntım yoktu. Daha sonra ilgilenemedim ve usta araya bir pul koydu, o şekilde kullandım (hafif çekmeye devam ediyordu ve araç yolda geziyordu).

    Bu haftasonu servisten rica ederek aracın lastiklerini değiştirmelerini istedim. Gelip aldılar, ilk götürdükleri yere götürdüler ve daha önceki sorun için taktıkları pulları sökmelerini istemiştim, o şekilde teslim ettiler. Araç bu sefer de ciddi sola çekiyordu. Tekrar geri götürdüm, ön lastikleri değiştirdiler, bu sefer de sola çektiğinden daha şiddetli bir şekilde sağa çekiyordu. Tüm ölçümler doğru olduğu için en sonra aracın ön ve arka lastiklerinin farklı marka olmasından dolayı bunun olduğunu, arkaya da aynı marka lastik alırsam sorun kalmayacağını söylediler, ancak ben pek ihtimal vermedim. Çünkü geçen sene aynı lastiklerle hiç sorun yaşamazken son iki seferdir sorun yaşıyorum.

    Şimdi benim en büyük derdim zaman, cumartesi hatta çoğu zaman pazar da çalıştığım için başında duramıyorum, aracı götürdüğüm servis ücreti mukabilinde işyerimden alıp işyerime bırakıyor. Ancak bu sorunla ilgili onları da çok bunalttım ve kendim başında durarak bu işi çözmek istiyorum. Öncelikle bu konudaki fikrinizi almak isterim, arkadaki lastiğin farklı marka olması böyle bir sorun yaratır mı? Bir de randevu alarak gelme şansımız var mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Emre -- 2 Haziran 2013; 15:24:06 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emre

    Hocam daha önce konuda size geleceğimi söylemiştim, geçen yaz sonunda geldim ancak Allah bozmasın oldukça yoğundunuz ve bekleme şansım olmadığı için işlem yaptıramadım.

    Benim sorunum şu, aracımda önde iki adet Continental 4x4 Contact, arkada 2 adet Michelin 4x4 mevcut (araç 4.6 Range Rover). Aslında bu tür asimetrik işlere gelemem ama arkadaşım bayilik açtığı için geçen sene gidip 2 adet Continental alıp önlere takmıştım. Yaklaşık 15000KM sorunsuz kullandım. Bu kışa girerken de 4 adet Toyo Observe Gsi-5 kışlık lastik aldım ve ondan sonra sorunlarım başladı.

    Lastik değişikliğinden sonra araç sürekli sağa çekiyordu, aracı götürdüğüm servisin çalıştığı rot balans servisi 4-5 kere müdahale etti ancak çözüm bulamadı. Sonrasında lazerle ölçüm yaptığını iddia eden bir yere götürdüler, orası da bir kere denedi, olmayınca ölçüm yaptı ve dingilin başında 0.6mm bir eğrilik olduğunu söyledi. Benim aracın böyle bir zarar görmesi için ciddi bir kaza yapmam lazım ancak yapmadım, kışlıklara geçene kadar da böyle bir sıkıntım yoktu. Daha sonra ilgilenemedim ve usta araya bir pul koydu, o şekilde kullandım (hafif çekmeye devam ediyordu ve araç yolda geziyordu).

    Bu haftasonu servisten rica ederek aracın lastiklerini değiştirmelerini istedim. Gelip aldılar, ilk götürdükleri yere götürdüler ve daha önceki sorun için taktıkları pulları sökmelerini istemiştim, o şekilde teslim ettiler. Araç bu sefer de ciddi sola çekiyordu. Tekrar geri götürdüm, ön lastikleri değiştirdiler, bu sefer de sola çektiğinden daha şiddetli bir şekilde sağa çekiyordu. Tüm ölçümler doğru olduğu için en sonra aracın ön ve arka lastiklerinin farklı marka olmasından dolayı bunun olduğunu, arkaya da aynı marka lastik alırsam sorun kalmayacağını söylediler, ancak ben pek ihtimal vermedim. Çünkü geçen sene aynı lastiklerle hiç sorun yaşamazken son iki seferdir sorun yaşıyorum.

    Şimdi benim en büyük derdim zaman, cumartesi hatta çoğu zaman pazar da çalıştığım için başında duramıyorum, aracı götürdüğüm servis ücreti mukabilinde işyerimden alıp işyerime bırakıyor. Ancak bu sorunla ilgili onları da çok bunalttım ve kendim başında durarak bu işi çözmek istiyorum. Öncelikle bu konudaki fikrinizi almak isterim, arkadaki lastiğin farklı marka olması böyle bir sorun yaratır mı? Bir de randevu alarak gelme şansımız var mı?



    Öncelikle iyi forumlar... Bu aralar aktif internet kullanamadığım için sorunuzun üzerinden bayağı bir zaman geçmiş. Kusura bakmayın.

    Sorunuzu babam ve ben kendi aramızda tartıştık ve sorununuzun lastiklerden olduğuna karar verdik. Çünkü bu güne kadar olan tecrübelerimizde benzer olaylar hep lastiklerdeki hatalardan kaynaklanıyor. Söylediklerinize göre lastiklerinizi değiştiren servis lastikleri bir önceki sezona göre yanlış yerlere takmış ve sorununuz başlamış.

    Bu sorunun düzeltilmesi için lastiklerin yerlerini değiştirerek eski kombinasyonuna göre takılması ve rot ayarı(ön-arka) gereklidir. Bu sebepten dolayı servisinizin bütün kombinasyonları denediğini varsayarsak lastiklerinizin değişmesi gerekebilir. Ancak bunu kesin olarak söylemek için aracı ve lastikleri incelememiz gerekmekte. Buradan kesin bir şey söyleyemeyeceğim ama lastiklerinizin tip ve desenini, aracın şase ölçülerini gördükten sonra kesin yorum yapabiliriz ancak.

    Randevu olayı için de aslında randevulu sistem olarak çalışmıyoruz ama siz gelmek istediğiniz zamanı arayarak belirtirseniz muhtemelen sizin için bir randevu ayarlayacaklardır. Bayramdan sonra sabah 9:00 ,akşam 19:00 arası arayabilirsiniz. Hayırlı bayramlar.

    Erdemler Rot Balans Servisi telefon : 0(312) 278 32 36




  • quote:

    Orijinalden alıntı: -YuSSuF-

    quote:

    Orijinalden alıntı: Emre

    Hocam daha önce konuda size geleceğimi söylemiştim, geçen yaz sonunda geldim ancak Allah bozmasın oldukça yoğundunuz ve bekleme şansım olmadığı için işlem yaptıramadım.

    Benim sorunum şu, aracımda önde iki adet Continental 4x4 Contact, arkada 2 adet Michelin 4x4 mevcut (araç 4.6 Range Rover). Aslında bu tür asimetrik işlere gelemem ama arkadaşım bayilik açtığı için geçen sene gidip 2 adet Continental alıp önlere takmıştım. Yaklaşık 15000KM sorunsuz kullandım. Bu kışa girerken de 4 adet Toyo Observe Gsi-5 kışlık lastik aldım ve ondan sonra sorunlarım başladı.

    Lastik değişikliğinden sonra araç sürekli sağa çekiyordu, aracı götürdüğüm servisin çalıştığı rot balans servisi 4-5 kere müdahale etti ancak çözüm bulamadı. Sonrasında lazerle ölçüm yaptığını iddia eden bir yere götürdüler, orası da bir kere denedi, olmayınca ölçüm yaptı ve dingilin başında 0.6mm bir eğrilik olduğunu söyledi. Benim aracın böyle bir zarar görmesi için ciddi bir kaza yapmam lazım ancak yapmadım, kışlıklara geçene kadar da böyle bir sıkıntım yoktu. Daha sonra ilgilenemedim ve usta araya bir pul koydu, o şekilde kullandım (hafif çekmeye devam ediyordu ve araç yolda geziyordu).

    Bu haftasonu servisten rica ederek aracın lastiklerini değiştirmelerini istedim. Gelip aldılar, ilk götürdükleri yere götürdüler ve daha önceki sorun için taktıkları pulları sökmelerini istemiştim, o şekilde teslim ettiler. Araç bu sefer de ciddi sola çekiyordu. Tekrar geri götürdüm, ön lastikleri değiştirdiler, bu sefer de sola çektiğinden daha şiddetli bir şekilde sağa çekiyordu. Tüm ölçümler doğru olduğu için en sonra aracın ön ve arka lastiklerinin farklı marka olmasından dolayı bunun olduğunu, arkaya da aynı marka lastik alırsam sorun kalmayacağını söylediler, ancak ben pek ihtimal vermedim. Çünkü geçen sene aynı lastiklerle hiç sorun yaşamazken son iki seferdir sorun yaşıyorum.

    Şimdi benim en büyük derdim zaman, cumartesi hatta çoğu zaman pazar da çalıştığım için başında duramıyorum, aracı götürdüğüm servis ücreti mukabilinde işyerimden alıp işyerime bırakıyor. Ancak bu sorunla ilgili onları da çok bunalttım ve kendim başında durarak bu işi çözmek istiyorum. Öncelikle bu konudaki fikrinizi almak isterim, arkadaki lastiğin farklı marka olması böyle bir sorun yaratır mı? Bir de randevu alarak gelme şansımız var mı?



    Öncelikle iyi forumlar... Bu aralar aktif internet kullanamadığım için sorunuzun üzerinden bayağı bir zaman geçmiş. Kusura bakmayın.

    Sorunuzu babam ve ben kendi aramızda tartıştık ve sorununuzun lastiklerden olduğuna karar verdik. Çünkü bu güne kadar olan tecrübelerimizde benzer olaylar hep lastiklerdeki hatalardan kaynaklanıyor. Söylediklerinize göre lastiklerinizi değiştiren servis lastikleri bir önceki sezona göre yanlış yerlere takmış ve sorununuz başlamış.

    Bu sorunun düzeltilmesi için lastiklerin yerlerini değiştirerek eski kombinasyonuna göre takılması ve rot ayarı(ön-arka) gereklidir. Bu sebepten dolayı servisinizin bütün kombinasyonları denediğini varsayarsak lastiklerinizin değişmesi gerekebilir. Ancak bunu kesin olarak söylemek için aracı ve lastikleri incelememiz gerekmekte. Buradan kesin bir şey söyleyemeyeceğim ama lastiklerinizin tip ve desenini, aracın şase ölçülerini gördükten sonra kesin yorum yapabiliriz ancak.

    Randevu olayı için de aslında randevulu sistem olarak çalışmıyoruz ama siz gelmek istediğiniz zamanı arayarak belirtirseniz muhtemelen sizin için bir randevu ayarlayacaklardır. Bayramdan sonra sabah 9:00 ,akşam 19:00 arası arayabilirsiniz. Hayırlı bayramlar.

    Erdemler Rot Balans Servisi telefon : 0(312) 278 32 36


    Hocam bir süre önce jant almak için tesadüfen bir lastikçiye gittim. Oradaki arkadaşlar nedenini sorduğunda anlattım ve sizin dediğiniz gibi olayın lastiklerden ve dikkatsiz rot ayarından kaynaklandığını söylediler ve lastikleri yer degistirdiler. Şu anda araç düz gidiyor ama direksiyon hafif sağa meyilli elimle tutmak zorundayım. Pazartesi izinliyim mutlaka yanınıza geleceğim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: -YuSSuF-

    quote:

    Orijinalden alıntı: kimiferhat

    Ben de Erdemler rot balansın müşterisiyim, fiyat bana da biraz fazla gelse de işlerini düzgün yapıyorlar abi, sayelerinde yüksek hızlarda aracıma daha çok güveniyorum. Buradan tekrar selamlar.

    Yusuf bey sizinle tanışmak mümkün olmadı ama babanız gerçekten işini iyi yapan güler yüzlü muhabbet bir insan. selam söyleyin, beyaz leon derseniz hatırlayacaktır.

    Teşekkür ederim. Babamın da size selamı var. İyi forumlar.

    iyi günler sizin bulunduğunuz servisin tam adresi hangisi acaba siz iskitlerdesiniz yada diğer servistemisiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • başkent sanayide sanırım uzunoğlu rot balans var, hiç tavsiye etmiyorum.. patronları ayrı bir havalı, fiyatları gereksiz yüksek ve işlerini düzgün yapamıyorlar.. 1 rot ayarına 2 gün gittim, bariz sağa çeken arabaya abi yoldan kaynaklanıyor diye ısrar ettiler.. 10 farklı yolda denedikten sonra sorunun yoldan olmadığını beceremediklerini anladıklar ama yine beceremediler yapamadılar..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kahtalı_mıçı

    başkent sanayide sanırım uzunoğlu rot balans var, hiç tavsiye etmiyorum.. patronları ayrı bir havalı, fiyatları gereksiz yüksek ve işlerini düzgün yapamıyorlar.. 1 rot ayarına 2 gün gittim, bariz sağa çeken arabaya abi yoldan kaynaklanıyor diye ısrar ettiler.. 10 farklı yolda denedikten sonra sorunun yoldan olmadığını beceremediklerini anladıklar ama yine beceremediler yapamadılar..

    Bana sağlam arabanın şasesini çektireceklerdi, sebep de 0.6mm eğiklik olmasıymış. Sonra yabancı kaynaklarda araştırdığımda aracın tavsiye edilen toe out ölçüsünün 0.6mm olduğunu öğrendim. Şu anda eğimi fazla takip etmesinden şikayetçiyim, sanırım çekmeyi düzeltmek için uğraşırken toe out ayarını fazla kaçırdılar. Bu iş ne kadar zor bilmiyorum ama düzgün yapan bulmak neredeyse imkansız, inşallar Erdemler sorunuma çare bulacak




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emre

    quote:

    Orijinalden alıntı: kahtalı_mıçı

    başkent sanayide sanırım uzunoğlu rot balans var, hiç tavsiye etmiyorum.. patronları ayrı bir havalı, fiyatları gereksiz yüksek ve işlerini düzgün yapamıyorlar.. 1 rot ayarına 2 gün gittim, bariz sağa çeken arabaya abi yoldan kaynaklanıyor diye ısrar ettiler.. 10 farklı yolda denedikten sonra sorunun yoldan olmadığını beceremediklerini anladıklar ama yine beceremediler yapamadılar..

    Bana sağlam arabanın şasesini çektireceklerdi, sebep de 0.6mm eğiklik olmasıymış. Sonra yabancı kaynaklarda araştırdığımda aracın tavsiye edilen toe out ölçüsünün 0.6mm olduğunu öğrendim. Şu anda eğimi fazla takip etmesinden şikayetçiyim, sanırım çekmeyi düzeltmek için uğraşırken toe out ayarını fazla kaçırdılar. Bu iş ne kadar zor bilmiyorum ama düzgün yapan bulmak neredeyse imkansız, inşallar Erdemler sorunuma çare bulacak

    dostum rot ayarına 2 gün gittim en sonunda nalet ettim ve olduğu kadar dedim.. 2 gün işimden gücümden oldum, verdiğim paranın karşılığınıda alamadım.. kesinlikle ama kesinlikle tavsiye etmiyorum, hatta tamamen kendi tahmin arabamın rot ayarı düzgündü bunlar oynaya oynaya bozdular.. 8:30'da gel dedi usta aynı zamanda oranın sahibi.. sabah kalktım gittim, ortada ne usta var başka birşey.. sadece orada çalışan ve dükkanı açan personel sonra diğer çocuklar geldiler.. bana randevu veren bizzat ben ilgilenip çözecem diyen usta ortada yok.. saat 9'a kadar bekledim gelen giden yok mecbur oradaki çocuklar ilgilendiler derken usta beyimiz teşrif etti saat 10 gibi.. hiç ilgilenmedi bakmadı bile, verdiğim paramı haram ederek ve olduğu kadar olsun diyerek çıktım..

    uzun uzun yazıyorum ki başkalarıda gidip boşa para vermesin, zamanını boşa harcamasın diye..




  • Yaz-kış lastiği değişimlerin sonra hep gidiyorum. Lastik saklama hizmeti veren serviste kesinlikle Rot balans istemiyorum. Lastiklerin vidalarini sıktırıp direk erdemlere gidiyorum. Gidene kadar yolda çekme, ses vs var mı bakıyorum. Şikayetlerimi söylüyorum ustalara, tek seferde sorunsuz işimi hallediyorlar. 15-20 lira fazla olsun benim işim tek seferde sorunsuz halledilsin. Yoksa 3 kuruş az verecem diye basit bir iş için saniye gidip gelecek vaktim yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.