< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Karub77 -- 24 Kasım 2014; 23:18:41 > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Karub77 -- 24 Kasım 2014; 23:18:41 > |
|
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Karub77 -- 12 Ocak 2015; 14:51:37 > |
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Karub77 -- 20 Ocak 2015; 23:45:00 > |
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Karub77 -- 21 Ocak 2015; 0:18:40 > |
|
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-41A94D448 -- 5 Nisan 2015; 12:24:52 > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Karub77 -- 7 Nisan 2015; 13:00:37 > |
|
|
aynen katılıyorum.teka ankastre fırın almıştım.önce kapak açma tutacağının vidası yerinden çıktı.servisi arayıp tamir için kayıt oluşturduk.servis 5 gün gelmedi(Sivas Merkez).kullanmaya devam ettik tabi.servis teşrif etmediği için dış cam patladı ve tuz-buz oldu.bu sefer de cam değişimi için servis kaydı oluşturduk.1 ay sürer gelmesi denen cam 1 ayın sonunda sipariş kaydını firma silmiş, yediden talep oluşturduk denilerek top çevirmeye devam ettiler.ve en sonunda yurtdışında dahi firmanın elinde cam yokmuş başınızın çaresine bakın denilerek konuyu kapattılar.ayar düğmelerini de yenilemek için sipariş vermiştir, onların da firmanın elinde olmadığını söylediler.kısacası teka pişmanlıktır sakın almayın derim |