Şimdi Ara

ANKO BİLGİSAYARA TEŞEKKÜRLER... (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
57
Cevap
0
Favori
8.622
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ANKO BİLGİSAYAR ve MSI kesinlikle Türkiye sınırları içine sokulmaması gereken bi marka almayın bence 10 kuruş fazla olsun bildiğiniz. İyi markalardam alın pişman olmayın arkadaşar teknik serviside bu arada tekrar dokunayım Rezelat resman tüketici Söyüşleme yolunda politikası var tabi buna göz yuman MSI dır doğal olarak Msı alırken binkez düşünün derim
  • ben de msi gx600 ümü kulaklık jak ı bozulduğu için yolladım.önce aradılar ve kullanıcı hatası olduğunu söylediler.80$ karşılığında yapabileceklerini de eklediler.ben istemediğimi belirttim.fakat notebook elime ulaştığında jak ın değiştirilmiş olduğunu gördüm.bu arada msi ı ve anko bilgisayarı kötüleyen arkadaşlara itibar etmeyiniz.şayet ben ikisinden de gayet memnunum.şuanda çıkan notebook ların çoğu benim 2 yıllık gx600 ün yanından bile geçemiyo
  • arkadaşlar ben 19 şubatta ankoya gx630 laptopumu yolladım fakat ben internetten ürünün durumunu takip etmek istiyorum ne yapacağım nasıl yapacağım bilen varsa yardımcı olabilir mi ? teşekkürler
  • SN Msı müşterimizin dikkatine
    Satın almış oldugunuz ürünleri distrübütör firma aracılıgı ile gönderiniz.
    Bilgisayar sistemleri satan bir firmada arıza takip bölümüne bakıyorum böyle bir yanıt beni çok şaşırttı.Arena bilgisayara ürünü gönderdim daha ürünü çıkma zahmetinde bulunmadılar elinize gelmiş parçayı tekrar gönderdiniz bi kargo ben tekrar gönderdim birdaha kargo ee ne oldu baya bi kargo masrafı
  • Şimdi benim laptop'un rc45 portu yıpranmış. Ethernet kablosunu tutamıyor. Garantisi de devam ediyor. Anka bilgisayara göndereyimmi göndermeyeyimmi napayım ?

    İçimden bir ses göndeer diyor
  • anko bilgisayar bilgisayarımın dvdrom'unu arıza yapmak üzere olan bir ürünle değiştirdi yolladı. daha bilgisayarım gelir gelmez farkettim.
  • tekrar gönder diyeceğim ama baksana martta göndermişsin mayısta gelmiş eline. bir daha göndersen şimd bi 1-2 ay daha beklemen gerekecek. telefonu açıp fırça kaymadan durumdan anlamıyorlar. yurdum insanına doru düzgün iş yaptırabilmek için illa bu gerekiyor.
  • açıkçası bazı müşterilere zamanında gönderiyor olabilirler ama kesinlikle dürüst değiller. bilgilendirmek için yazdım. dvd writer'ımı da cebimden para ödeyip başka bir bilgisayarcı yardımıyla hasarı giderttim. (tabi ki dvd writer'ı komple değiştirterek)
  • Bende Bilgisayarımı Servise gönderdim 4 defa aynı hatadan dolayı. Bilgisayarı aldıktan 6 ay sonra falan kapak sallanmaya başladı gönderdik servise düzelltiler yolladılar aradan zaman geçti yine aynısı oldu. en son değişim istedik Tabi benim laptopum o ara yere düştü ve parçası kırıldı. . Servise gönderip değişim istedik. MSI düzeltilebilir hata olduğu için değiştirmez dediler. Ve kırık olan kasayı ve dvd-rom'u tamamen değiştirip yolladılar. Şuana kadar servisten memnunum.

    Anko bilgisayar çalışanlarına teşekkür ediyorum.
  • Şu sıralar malum forum sitelerinde MSI marka bozuk ürünleri alıp tamir edip satar kullanıcılar var. Hemen hemen hepsinin de kargo adresleri direk ANKO bilgisayar olarak geçiyor. Ve her ne hikmetse forumları araştırırsanız görürsünüz sevgili MSI servisi ANKO gelen ürünlerin %90nının garantı dışı olduğunu savunarak geri yolluyor ya da tamir için ücret istiyor. Yani kullanıcıları bir nevi bozuk ürünle baş başa bırakıyor. Haliyle kullanıcılar bozuk ürünleri ne yapıyor. Bu dediğim kullanıcılara satıyor. Ve bu döngü 1.5 yıldır tıkır tıkır işliyor. MSI merkezinin de ne maillere ne de şikayet forumlarına dikkat ettiği yok çok şükür. Sizlere nacizane tavsiyem paranızla rezil olmamanız ve MSI almayıp aldırmamanızdır...
  • Msi'in teknik desteği yok ama şahsen dizüstü bilgisayarım 2. yılının sonlarına yaklaştı ve maşallah kendimin bizzat kırdığım network kablosu giriş portu haricinde sapasağlam. Yani yiğidi öldür hakkını yeme demişler. Yahudi malı almak istemeyenler için teknik servis sorunu haricinde değerlendirilebilecek bir seçenek. Örneğin HP markalı alan bir arkadaşım söyledi: "Adamlar garantisi biter bitmez ürün arıza yapsın diye daha üretirken özel mühendislik hileleri kullanıyorlar" sonuçta bu mühendisler hangi parçanın kaç ay hizmet vereceğini 3 aşşağı 5 yukarı önceden kestirebilirler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nightwolf.35 -- 14 Haziran 2010; 9:21:40 >
  • Merhabalar, forumda ANKO'dan bir arkadaş vardı, ona bir sorum olacak. Benim M670'in garantisi bitti ancak önemli bir parçaya ihtiyacım var. Kasamın köşesini kırmışım, bilgisayarın kasasının alt kısmı gerekiyor. Kırık yer ekteki fotoda,

     ANKO BİLGİSAYARA TEŞEKKÜRLER...


    Bu parçayı bana sağlayabilir misiniz, sağlarsanız fiyat ne kadara gelir, ankoya kendim gelip alacağım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: robotica

    ANKO gerçekten işini çok iyi yapıyor.

    Fakat, servis o kadar ters bir yerde ki, kadıköy'den 1 saat otobüsle gidince ulaşabiliyoruz, avrupa yakasında yaşayanlar için gitmek gerçekten eziyet. Avrupa yakasında da şube olsaydı çok iyi olurdu. Şimdi kargo diyebilirsiniz, ama bilgisayarımı kargoya vermek istemiyorum...

    Son olarak. Onur bey, bilgisayara 1 gb ram ekledim. Bu hâliyle servise verilse sorun olur mu?

    Yarın bizde arkadaşla onun notebook için gideceğiz, kara kara düşünüyoruz nasıl çekilir o yol diye...
  • Dün gittik anko bilgisayara, zeytinburnundan çıkıp servise varmamız üç saat sürdü yaklaşık, laptop benim imzamdakinin aynısı, sorunu ekranı kasaya bağlayan menteşeler kırılmış kablo ortaya çıkmış, donanımsal olarak hiç bir sorun yok, problemsiz çalışıyordu, 140 $ + kdv istenilince vazgeçtik. Bu kadar yüksek fiyat isteyen msi teknik servisine
  • benim bir ağ (lan) portu için 50 dolar + kdv fiyat çıkardı. o fiyata kablosuz ağ kurarım dedim tamir ettirmedim.

    Ek bilgi.12.10.2010

    Araştırdım başka yerler de 50 dolar istedi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nightwolf.35 -- 12 Ekim 2010; 18:37:33 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: speedy3500

    benim bir ağ (lan) portu için 50 dolar + kdv fiyat çıkardı. o fiyata kablosuz ağ kurarım dedim tamir ettirmedim.

    çüşş

    Bizim servis mi böyle yoksa teknik servislerin hepsi mi böyle öttürmeye çalışıyor insanları.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SIRLI

    Dün gittik anko bilgisayara, zeytinburnundan çıkıp servise varmamız üç saat sürdü yaklaşık, laptop benim imzamdakinin aynısı, sorunu ekranı kasaya bağlayan menteşeler kırılmış kablo ortaya çıkmış, donanımsal olarak hiç bir sorun yok, problemsiz çalışıyordu, 140 $ + kdv istenilince vazgeçtik. Bu kadar yüksek fiyat isteyen msi teknik servisine


    Menteşeleri kadıköyde biraz araştırma ile bulabilirsiniz. Çok yüksek fiyat çekmezler sanırım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: robotica


    quote:

    Orijinalden alıntı: SIRLI

    Dün gittik anko bilgisayara, zeytinburnundan çıkıp servise varmamız üç saat sürdü yaklaşık, laptop benim imzamdakinin aynısı, sorunu ekranı kasaya bağlayan menteşeler kırılmış kablo ortaya çıkmış, donanımsal olarak hiç bir sorun yok, problemsiz çalışıyordu, 140 $ + kdv istenilince vazgeçtik. Bu kadar yüksek fiyat isteyen msi teknik servisine


    Menteşeleri kadıköyde biraz araştırma ile bulabilirsiniz. Çok yüksek fiyat çekmezler sanırım

    Benim de aklıma direk mecidiyeköy ile kadıköy geldi zaten, 100 liraya falan bulup yaptırabilirsek ne ala...




  • MSi-u100 netbook u vatan dan 15 ay önce almıştım. Bataryası düzgün çalışmıyordu. Servise göndermeyede eriniyordum, çünkü değiştirmezler diye düşünüyordum. ANKO hakkında da internette olumsuz şeyler okuyunca hepten ümidim kırılmıştı. ŞAnsımı deneyim dedim ve gönderdim. 15 gün içinde netbooku geri gönderdiler, batarya değişmiş ve 5sa gidiyor. üstelik lcd ekran paneli de bozukmuş onu da değiştirmişler ben söylemediğim halde. Bu durum bana büyük güven verdi.
    TEŞEKKÜRLER ANKO
    Daha ne isteyebilirim, diyebilirm ki.....
  • Anko bilgisayara tekrar bilgisayarımı yolladım ve bu sefer gerçekten samimi manada yardımcı oldular. İnsanca davranan kişilere onlar da iyi davranıyor.

    Onlara çok çok teşekkür ediyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nightwolf.35 -- 12 Ekim 2010; 18:32:43 >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.