Şimdi Ara

Anlayacağım Dilden Cevap Lütfen (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
46
Cevap
0
Favori
1.263
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erdem09

    Tek nokta enjeksiyonlu araçlara takilan lpg kitleri elektronik elektro valf ile donatilmistir.yakit secici anahtar gazla calistirmaya musade etmemektedir..Neden? Cunku arac her seferinde benzin ile calisir,3000 dv/dk ya gelince gaza gecer..Boyle ayarlanmistir sistem.Olmasi gereken budur cunku..ama bunu tersine sekilde aracin gazla da ilk calismayi yapacagi sekilde ayarlatmayi basaranlar da var..ama yanlis..once benzinle calisip motor isininca Gaza gecmek dogru olan..ayrica benzin enjektorunu calisma esnasinda duyarsiniz,citir citir sesli calisir..motor kompresyona dusunce yani ayagini gazdan cekince ses kesilir cunku yakit beslemesi kesilir..Gaza gecincede enjektor devre dışı kaldigindan yine ses duyamazsiniz..

    Tek noktalıda direk gazla çalışıyor ayar yapmaya gerek yok zaten, anahtarı lpg konumuna almak yeterli sadece ,biliyor olmanız gerekirdi.
    brc tek noktalı anahtar resmini ekliyorum, benim kullandığım paliodaki anahtarın aynısı 3 konumlu.
     Anlayacağım Dilden Cevap Lütfen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bedaesoldier


    quote:

    Orijinalden alıntı: ayazkafkas

    quote:

    Orijinalden alıntı: bedaesoldier


    quote:

    Orijinalden alıntı: ayazkafkas

    quote:

    Orijinalden alıntı: bedaesoldier


    quote:

    Orijinalden alıntı: ayazkafkas

    quote:

    Orijinalden alıntı: bedaesoldier

    Aynı araç bende de var. Bir çok kez yüksek hızda su birikintisinden geçmek zorunda kaldım, bir sorun yoktu Palio hemen motora su kaçırmıyor, bujiler ıslanmıştır diyeceğim ancak kuruması 15 dk sürmez dumanın tam olarak nerden geldiğini biliyormusunuz ?



    işin aslı benim de hep yaptığım şeydi sudan geçmek. köyde çalışıyorum ve bütün kış resmen su dolu bir çukurdan geçiyorum desem yeridir ama hiç sorun yaşamamıştım. kesin şuradan geliyordu diyemem. zaten çok yağmur yağıyordu ama sanki sağ arka taraftan gibiydi. yine de kesin diyemem. dumanın çıkmasıyla tekrar çalışması 15 dakika bile sürmedi.

    Şuanlık bir sorun var gibi gözükmüyor yukarda bir arkadaşın dediği gibi ,su değmiş ve buhar yapmış olabilir. Size tavsiyem aracınızı çalıştırmadan önce enjektör ışığının sönmesini bekleyin sonra çalıştırın.10 dakika çalışsın rölantide , araçta daha önce olmayan bir titreme bir ses çıkıyor mu bir bakın çıkmıyorsa sorun yoktur. Birde aklınızda bulunsun sudan geçerken frene basmayın ki bakayalar ısınıp yamulma yapmasın.

    hmm. benim o enjektör ışığım hiç sönmüyor ya. :/
    birkaç kişiye sordum lpg göstergesi bozuk olduğundan kaynaklanır dedi ben de önemsemedim. önemli bir şey mi o

    tek nokta enjeksiyon sistemi olduğundan dolayi enjektor benzini puskurtuyor o isik sonene kadar ve bu sekilde arac daha rahat ve hizli çalisiyor. 15 sn beklerseniz sonmesi lazim eğer sonmuyorsa bilemiyorum sorunu,ayrica o isik yanarken enjektorden ses gelir motoru acip bakin uzun sure calistirmaz iseniz puskurttugu yakiti geri ceker. bu arada araciniz 25 kr mu yakiyor sanki yazinizda oyle yazmissiniz.

    aracım lpg li. aracı çalıştırınca benzinde kalmasın diye rolantide gaz verip devri yükseltince gaza geçiyor ve kendimce tasarruf ediyorum. :)
    bir de enjektör sesi nasıl bir şey onu da bilmiyorum
    gaz fiyatları düşünce daha da az yakar oldu. şuan burada gazın litresi 2 lira benim araç 19la 22 kuruş arasında değişiyor.

    Sanırım araçlarımız aynı değil benim aracım 2000 model 1.4el. Sızın aracınız bellki de çok noktadır ,ama bu tip motora sıralı sistem LPG olmuyor diye biliyorum mıkserli olması lazım yani elle değiştirilen. Ayrıca o sesi kapıyı açıp dinlemeniz lazım öyle çıkar o ses. Eğer degerleriniz gerçekse çok güzel bir rakkam benim aracım 30 33 krş yakıyor

    Senin arabanın aynısı, anahtar orta konumdayken 3000 deviri geçecek kadar gaza basınca lpg ye geçiyor, benim kullandığımda böyleydi.senin arabanda normalde bu şekilde olmalıydı.
    Bu araçlarda lpg enjektörü ve ecu su bulunmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ufuk-34JD58 kullanıcısına yanıt
    Kastettiğim buna benzer birsey zaten..olması gereken senin anahtar gibi değil benim söylediğim şekil..muhtemelen( emin degilim) senin aracında kullanılan seçici anahtar karbüratörlü tip bilemedim..ama bendeki tartarini ıfade ettiğim gibiydi..gazla çalıştırmak mumkun değildi..önce benzin...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erdem09

    Kastettiğim buna benzer birsey zaten..olması gereken senin anahtar gibi değil benim söylediğim şekil..muhtemelen( emin degilim) senin aracında kullanılan seçici anahtar karbüratörlü tip bilemedim..ama bendeki tartarini ıfade ettiğim gibiydi..gazla çalıştırmak mumkun değildi..önce benzin...

    Tek noktalıda direk gazla çalışır , sıralıda çalışmaz, benim eklediğim resim brc nin tek noktalı araçlarda kullandığı yakıt seçici anahtardır, orta konumda otomatiktir 3000 devirde gaza geçer, palionun teknoktalı projesine göre yetkili bayide yapılan lpg montajıdır ,olması gereken bu şekildedir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk-34JD58


    quote:

    Orijinalden alıntı: erdem09

    Kastettiğim buna benzer birsey zaten..olması gereken senin anahtar gibi değil benim söylediğim şekil..muhtemelen( emin degilim) senin aracında kullanılan seçici anahtar karbüratörlü tip bilemedim..ama bendeki tartarini ıfade ettiğim gibiydi..gazla çalıştırmak mumkun değildi..önce benzin...

    Tek noktalıda direk gazla çalışır , sıralıda çalışmaz, benim eklediğim resim brc nin tek noktalı araçlarda kullandığı yakıt seçici anahtardır, orta konumda otomatiktir 3000 devirde gaza geçer, palionun teknoktalı projesine göre yetkili bayide yapılan lpg montajıdır ,olması gereken bu şekildedir.


    Bende iki Düğme var benzin lpg. Evet hem benzin hem kpg de çalışabiliyor , ama ben her zaman benzinde çalıştırıp ısındırır öyle yola çıkarım . Bu anahtar orta kısımdayken Dediğiniz kontak Anahtarı yarışaydın nasıl gaz vericez araç çalışmadığı için

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ayazkafkas

    quote:

    Orijinalden alıntı: bedaesoldier


    quote:

    Orijinalden alıntı: ayazkafkas

    quote:

    Orijinalden alıntı: bedaesoldier

    Aynı araç bende de var. Bir çok kez yüksek hızda su birikintisinden geçmek zorunda kaldım, bir sorun yoktu Palio hemen motora su kaçırmıyor, bujiler ıslanmıştır diyeceğim ancak kuruması 15 dk sürmez dumanın tam olarak nerden geldiğini biliyormusunuz ?



    işin aslı benim de hep yaptığım şeydi sudan geçmek. köyde çalışıyorum ve bütün kış resmen su dolu bir çukurdan geçiyorum desem yeridir ama hiç sorun yaşamamıştım. kesin şuradan geliyordu diyemem. zaten çok yağmur yağıyordu ama sanki sağ arka taraftan gibiydi. yine de kesin diyemem. dumanın çıkmasıyla tekrar çalışması 15 dakika bile sürmedi.

    Şuanlık bir sorun var gibi gözükmüyor yukarda bir arkadaşın dediği gibi ,su değmiş ve buhar yapmış olabilir. Size tavsiyem aracınızı çalıştırmadan önce enjektör ışığının sönmesini bekleyin sonra çalıştırın.10 dakika çalışsın rölantide , araçta daha önce olmayan bir titreme bir ses çıkıyor mu bir bakın çıkmıyorsa sorun yoktur. Birde aklınızda bulunsun sudan geçerken frene basmayın ki bakayalar ısınıp yamulma yapmasın.

    hmm. benim o enjektör ışığım hiç sönmüyor ya. :/
    birkaç kişiye sordum lpg göstergesi bozuk olduğundan kaynaklanır dedi ben de önemsemedim. önemli bir şey mi o

    Enjektör ışığının sönmemesi normal, lpg de olduğu için uyarı ikazı veriyor, benzine aldığınızda dikkat edin sönüyor, bende bu şekilde yıllarca kullandım sıkıntı olmadı , sorduğum herkeste bu şekildeydi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bedaesoldier


    quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk-34JD58


    quote:

    Orijinalden alıntı: erdem09

    Kastettiğim buna benzer birsey zaten..olması gereken senin anahtar gibi değil benim söylediğim şekil..muhtemelen( emin degilim) senin aracında kullanılan seçici anahtar karbüratörlü tip bilemedim..ama bendeki tartarini ıfade ettiğim gibiydi..gazla çalıştırmak mumkun değildi..önce benzin...

    Tek noktalıda direk gazla çalışır , sıralıda çalışmaz, benim eklediğim resim brc nin tek noktalı araçlarda kullandığı yakıt seçici anahtardır, orta konumda otomatiktir 3000 devirde gaza geçer, palionun teknoktalı projesine göre yetkili bayide yapılan lpg montajıdır ,olması gereken bu şekildedir.


    Bende iki Düğme var benzin lpg. Evet hem benzin hem kpg de çalışabiliyor , ama ben her zaman benzinde çalıştırıp ısındırır öyle yola çıkarım . Bu anahtar orta kısımdayken Dediğiniz kontak Anahtarı yarışaydın nasıl gaz vericez araç çalışmadığı için

    Anahtar orta konumdayken marş yapınca benzinde çalışıyor , gaza basarak 3000 deviri geçtiğinde çıt çıt diye ses gelir gaza geçer, senin arabanda böyle olmalıydı , ben brc de buşekilde kullandım 4 yıl.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk-34JD58


    quote:

    Orijinalden alıntı: bedaesoldier


    quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk-34JD58


    quote:

    Orijinalden alıntı: erdem09

    Kastettiğim buna benzer birsey zaten..olması gereken senin anahtar gibi değil benim söylediğim şekil..muhtemelen( emin degilim) senin aracında kullanılan seçici anahtar karbüratörlü tip bilemedim..ama bendeki tartarini ıfade ettiğim gibiydi..gazla çalıştırmak mumkun değildi..önce benzin...

    Tek noktalıda direk gazla çalışır , sıralıda çalışmaz, benim eklediğim resim brc nin tek noktalı araçlarda kullandığı yakıt seçici anahtardır, orta konumda otomatiktir 3000 devirde gaza geçer, palionun teknoktalı projesine göre yetkili bayide yapılan lpg montajıdır ,olması gereken bu şekildedir.


    Bende iki Düğme var benzin lpg. Evet hem benzin hem kpg de çalışabiliyor , ama ben her zaman benzinde çalıştırıp ısındırır öyle yola çıkarım . Bu anahtar orta kısımdayken Dediğiniz kontak Anahtarı yarışaydın nasıl gaz vericez araç çalışmadığı için

    Anahtar orta konumdayken marş yapınca benzinde çalışıyor , gaza basarak 3000 deviri geçtiğinde çıt çıt diye ses gelir gaza geçer, senin arabanda böyle olmalıydı , ben brc de buşekilde kullandım 4 yıl.

    Anahtar Dediğin yukarda paylaştığın resimdeki mi hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • bedaesoldier kullanıcısına yanıt
    Evet 3 konumlu , lpg- otomatik- benzin , orta konumda sıralı sistem gibi çalışıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ufuk-34JD58 kullanıcısına yanıt
    Benim kit Tartarini markaydi ve 2 konumlu anahtar vardı..sadece benzinle çalışıp 3 bin dv/dk da gaza geçiyordu..bunu sorduğumda gazla çalışma mumkun degil,tek nokta sistemde,eski tip karbüratörlü sisteme göre farklı olan elektronik yada benzer bir ifadeydi oyle bir elektrovalf kullanıldığı dolayısıyla gazla calistirmanin mumkun olmadığı sadece benzinle ilk çalıştırma yapılabileceği ve depoda sürekli yeteri kadar benzin bulundurmak gerektiği söylenmişti..enj. lambasina gelecek olursak 5.5 yil bu lamba yanarak kullandım fakat olması gereken tek nokta emulatoru denen elektronik modülü taktirmakmis..bunu bazi donusumculer montajda uygulasa da tamamına yakını uygulamıyor..en sonunda yanan enj. ışığının ampulu kesmişti..degistirmistim ampulu..demek ki farkli farkli seçici anahtar uygulamaları var tek noktalı araçlar icin..her lpg firması farkli bir anahtar ve sistem seçmiş kendine..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet hocam benim de iki Kademeli benzin, lpg. Her ikisiylede çalışabiliyor ve o lamba sönüyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tartarininin sistemi farklıymış belkide ama dikkat ederseniz herkesin palio su direk lpg de çalışıyor, mantıklı olanda bu zaten , ben herkesin paliosu bendeki brc sistemi gibi sanıyordum hergün birşeyler öğreniyoruz .
    bazılarındada otomatik geçiş yokmuş karbiratörlü gibi kullanıyorlar, en iyi lpg montajını ben yaptırmışım demekki yıllar sonra bunuda öğrendik.
    Birgün benzin pompası bozulmuştu, direk lpg de çalıştırıp sanayiye götürüp tamir ettirdim, bence güzel bir özellik, tartarini montajı yaptırdığınız lpg ciler bence bu işi bilmiyormuş, en faydalı özelliği kullandırmamışlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bedaesoldier

    Evet hocam benim de iki Kademeli benzin, lpg. Her ikisiylede çalışabiliyor ve o lamba sönüyor

    Bizim bahsettiğimiz enjektör ışığı , anahtar işareti değil.lpg de yanar enjektör ışıgı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk-34JD58


    quote:

    Orijinalden alıntı: bedaesoldier

    Evet hocam benim de iki Kademeli benzin, lpg. Her ikisiylede çalışabiliyor ve o lamba sönüyor

    Bizim bahsettiğimiz enjektör ışığı , anahtar işareti değil.lpg de yanar enjektör ışıgı

    Benim bahsettiğimde enjektör ışığı zaten , anahtar diye o benzin , LPG geçişleri için kullanılan düğmeyi söyledim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bedaesoldier -- 10 Şubat 2015; 22:35:25 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bedaesoldier

    quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk-34JD58


    quote:

    Orijinalden alıntı: bedaesoldier

    Evet hocam benim de iki Kademeli benzin, lpg. Her ikisiylede çalışabiliyor ve o lamba sönüyor

    Bizim bahsettiğimiz enjektör ışığı , anahtar işareti değil.lpg de yanar enjektör ışıgı

    Benim bahsettiğimde enjektör ışığı zaten , anahtar diye o benzin , LPG geçişleri için kullanılan düğmeyi söyledim.

    Lpg de iken ekrandaki ejektör ışığı sönüyorsa, emilatör takılmıştır yada büyük ihtimal bozuktur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk-34JD58


    quote:

    Orijinalden alıntı: bedaesoldier

    quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk-34JD58


    quote:

    Orijinalden alıntı: bedaesoldier

    Evet hocam benim de iki Kademeli benzin, lpg. Her ikisiylede çalışabiliyor ve o lamba sönüyor

    Bizim bahsettiğimiz enjektör ışığı , anahtar işareti değil.lpg de yanar enjektör ışıgı

    Benim bahsettiğimde enjektör ışığı zaten , anahtar diye o benzin , LPG geçişleri için kullanılan düğmeyi söyledim.

    Lpg de iken ekrandaki ejektör ışığı sönüyorsa, emilatör takılmıştır yada büyük ihtimal bozuktur.

    Ilk çalıştırmada yani kontak anahtarını 2.pozisyona getirdiğimde ister benzin ister lpg , o enjektör lambası yanar hatta ses çıkar, Aracın motorunu açıp dinlediğimizde de silindirlere birşeyler geldiğini duyarım. Daha sonra bu Işık söner ve çalıştırırım yoluma devam ederim .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bedaesoldier -- 10 Şubat 2015; 22:43:03 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Your car's engine may drink a little water..
    Are you kola?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bedaesoldier

    quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk-34JD58


    quote:

    Orijinalden alıntı: bedaesoldier

    quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk-34JD58


    quote:

    Orijinalden alıntı: bedaesoldier

    Evet hocam benim de iki Kademeli benzin, lpg. Her ikisiylede çalışabiliyor ve o lamba sönüyor

    Bizim bahsettiğimiz enjektör ışığı , anahtar işareti değil.lpg de yanar enjektör ışıgı

    Benim bahsettiğimde enjektör ışığı zaten , anahtar diye o benzin , LPG geçişleri için kullanılan düğmeyi söyledim.

    Lpg de iken ekrandaki ejektör ışığı sönüyorsa, emilatör takılmıştır yada büyük ihtimal bozuktur.

    Ilk çalıştırmada yani kontak anahtarını 2.pozisyona getirdiğimde ister benzin ister lpg , o enjektör lambası yanar hatta ses çıkar, Aracın motorunu açıp dinlediğimizde de silindirlere birşeyler geldiğini duyarım. Daha sonra bu Işık söner ve çalıştırırım yoluma devam ederim .

    Bizim bahsettiğimiz o değil arkadaşım anlatamıyorum, duyduğunda benzin pompası zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk-34JD58


    quote:

    Orijinalden alıntı: bedaesoldier

    quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk-34JD58


    quote:

    Orijinalden alıntı: bedaesoldier

    quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk-34JD58


    quote:

    Orijinalden alıntı: bedaesoldier

    Evet hocam benim de iki Kademeli benzin, lpg. Her ikisiylede çalışabiliyor ve o lamba sönüyor

    Bizim bahsettiğimiz enjektör ışığı , anahtar işareti değil.lpg de yanar enjektör ışıgı

    Benim bahsettiğimde enjektör ışığı zaten , anahtar diye o benzin , LPG geçişleri için kullanılan düğmeyi söyledim.

    Lpg de iken ekrandaki ejektör ışığı sönüyorsa, emilatör takılmıştır yada büyük ihtimal bozuktur.

    Ilk çalıştırmada yani kontak anahtarını 2.pozisyona getirdiğimde ister benzin ister lpg , o enjektör lambası yanar hatta ses çıkar, Aracın motorunu açıp dinlediğimizde de silindirlere birşeyler geldiğini duyarım. Daha sonra bu Işık söner ve çalıştırırım yoluma devam ederim .

    Bizim bahsettiğimiz o değil arkadaşım anlatamıyorum, duyduğunda benzin pompası zaten.

    Hocam senin bahsettiğini ben Anlıyorum zaten bu konuşmanın başı benle başlamıyor mu senin Dediğin enjektör lambası benim dediğimde öyle ee daha ne anlamadım hani bu kırmızı yanan enjektör lambasından bahsetmiyor muyuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ufuk-34JD58 kullanıcısına yanıt
    Ufuk şunu anladım kardesim "inatcisin" tamam ama ben de bedasoldier kardeşim de anladık kırmızı renkli benzin püskürtme işareti şeklindeki enjektör lambasını baska bir lamba var mi? :))))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.