Şimdi Ara

AnyBalance (Çok Amaçlı Servis Sağlayıcı Sorgulama Sistemi) (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
414
Cevap
12
Favori
15.709
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Chronos1121

    @PHI, hocam sizdeki bonus dakika sorunu son güncellemeden sonra halen devam ediyor mu?

    Evet, halen her yöne olan dakikalarımı göremiyorum :)
  • PHI kullanıcısına yanıt
    her iki dakika türünü toplayarak gösterme gibi bir durum da yok değil mi?
  • AVEA faturalı aboneler için büyük güncelleme.
    - Sayaç mantıkları değişti. Tek türünden (heryöne/opertör içi) dakkalar tek sayaçta toplanıyor.
    - Dakkika Ayrıntıları adında yeni bir açıklama bölümü eklendi.

    Şu an itibariyle tüm sayaçlar doğru çalışması gerekiyor, lütfen deneyip yorumları paylaşın (özellikle PHI hocam)

    Otomatik güncelleme yapın veya
    Manuel indir:
    https://code.google.com/p/any-balance-providers/downloads/detail?name=ab-cell-avea_3035.zip&can=2&q=



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Chronos1121 -- 15 Kasım 2013; 16:42:19 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Chronos1121

    AVEA faturalı aboneler için büyük güncelleme.
    - Sayaç mantıkları değişti. Tek türünden (heryöne/opertör içi) dakkalar tek sayaçta toplanıyor.
    - Dakkika Ayrıntıları adında yeni bir açıklama bölümü eklendi.

    Şu an itibariyle tüm sayaçlar doğru çalışması gerekiyor, lütfen deneyip yorumları paylaşın (özellikle PHI hocam)

    Otomatik güncelleme yapın veya
    Manuel indir:
    https://chrome.google.com/webstore/detail/evernote-web-clipper/pioclpoplcdbaefihamjohnefbikjilc

    Otomatik güncelleme yapmadı henüz, ne sıklıkla yapıyor bilmiyorum ama geçenlerde kendisi güncellemişti. Verdiğin linke tıkladım "Evernote Web Clipper" çıktı, yanlış mı oldu link?
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • PHI kullanıcısına yanıt
    Evet, yanlış oldu değiştirdim şimdi. Program içinden hala premium süreniz bitmediyse providers menüsünden, bir daha menüye basıp otomatik güncelleme yapabilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Chronos1121

    Evet, yanlış oldu değiştirdim şimdi. Program içinden hala premium süreniz bitmediyse providers menüsünden, bir daha menüye basıp otomatik güncelleme yapabilirsiniz.


    Evet yaptım şimdi oradan. Bu sefer değişik bi şey olmuş, online işlemlerdeki cümlenin aynısını gösteriyor program

    Yalnız şu anda eski sistem mantığıyla düşünürsek, önceden sadece avea içi'ni gösteriyor her yöne dakikaları göstermiyordu, şimdi tam tersi olmuş. Fakat alttaki kısımdan daha detaylı tam cümleden görebiliyoruz tabi bunu.
    Widget'ı halledebilecek miyim bakalım


     AnyBalance (Çok Amaçlı Servis Sağlayıcı Sorgulama Sistemi)


    Bu görüntüde görülen Kalan Dakika kısmındaki 450 dk benim tarifemin kendi her yöne 500 dakikası. Benim aldığım 3000 dk Avea içi görünmüyor şu anda sayaçlarda ek olarak. O sayaç benim için daha önemliydi şimdi onu göremiyorum widget'ta direkt olarak.
    Widget'a alttaki ayrıntıları ekleyince de uzun cümle çok yer kaplıyor. Önceki daha iyiydi galiba ama bu geliştirilirse daha güzel olur tabi.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • PHI kullanıcısına yanıt
    Account ayarlarından ekli olan sayaçları kontrol edin, grup içi sayacını da görmeniz lazım (operatör içi diye geçer) . O otomatik olarak görünmüyordur büyük ihtimal. O cümle de zaten widget için değil, program içinden detayları görmek için eklendi. Sonuç itibariyle sayaçlarla uğraştıktan sonra tek maтtıklш çözüm bu oldu.
    İlerde tabi gözden geçirmeler yapılabilir ama bu şekilde çalışırsa şimdilik AVEA'ya ara verip sonunda diğer operatörlere bakacağız.

    Çevrenizde başka avea kullananlar varsa onlara kurdurun, ne kadar çok geri bildirim alırsak o kadar iyi (herkese sesleniyorum).



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Chronos1121 -- 15 Kasım 2013; 19:08:19 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Chronos1121

    Account ayarlarından ekli olan sayaçları kontrol edin, grup içi sayacını da görmeniz lazım (operatör içi diye geçer) . O otomatik olarak görünmüyordur büyük ihtimal. O cümle de zaten widget için değil, program içinden detayları görmek için eklendi. Sonuç itibariyle sayaçlarla uğraştıktan sonra tek maтtıklш çözüm bu oldu.
    İlerde tabi gözden geçirmeler yapılabilir ama bu şekilde çalışırsa şimdilik AVEA'ya ara verip sonunda diğer operatörlere bakacağız.

    Çevrenizde başka avea kullananlar varsa onlara kurdurun, ne kadar çok geri bildirim alırsak o kadar iyi (herkese sesleniyorum).

    Kalan dakika (operatör içi) var orda da soru işareti var değer göstermiyor

    Geçen gün arkadaşın S3'e kurduk bu arada gayet güzel çalıştı :) Onda ek dakika vs olmadığı için sorun olmadı.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • PHI kullanıcısına yanıt
    ya işte, giriş bilgilerinizi verseniz çoktan çözerdik diğer türlü olmayacak bu iş anlaşılan
  • Chronos1121 kullanıcısına yanıt
    Chronos turkcell nooldu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sebastian Shaw kullanıcısına yanıt
    görüşmelerimiz sürüyor, unutmadım seni Sebo, sana karşı sorumluluklarımın farkındayım merak etme, yapacaz (plugin yapacaz, yol, yapacaz, dinlenme tesisi ne istersen) :)))
  • PHI kullanıcısına yanıt
    hocam sadece size özel bir dosya bu (beta diyelim :)). grup içi dakkalar için birkaç kod değişikliği yaptım. manuel olarak dosyadan kurmanız lazım, bir denermisiniz (burdaysanız hemen bekliyorum:))
    http://yadi.sk/d/-ITm7eRSCkmD5



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Chronos1121 -- 15 Kasım 2013; 21:54:35 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Chronos1121

    hocam sadece size özel bir dosya bu (beta diyelim :)). grup içi dakkalar için birkaç kod değişikliği yaptım. manuel olarak dosyadan kurmanız lazım, bir denermisiniz (burdaysanız hemen bekliyorum:))
    http://yadi.sk/d/-ITm7eRSCkmD5


    Hemen deniyorum

    Ekleme: Olmadı yine
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • Chronos1121 kullanıcısına yanıt
    yok kardesim ya sadece arada merak ediyorum bakma yukleyecek telefon bile yok daha bende

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • PHI kullanıcısına yanıt
    tüh, ekran görüntüsünü paylaşabilirmisiniz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Chronos1121 -- 15 Kasım 2013; 22:26:54 >
  • Bugün önce bir uyarı çıktı durum çubuğunda Avea provider ile ilgili (malesef detayını okuyamadan hatayla sildim mesajı). Sonra ne olduysa artık sorunsuz çalışan uygulama birden tüm rakamları sıfırladı. O andan bu yana güncelleme yaptırmama rağmen güncel kota bilgileri gelmiyor.

    Ekleme: 1 yıllık lisans aldım acaba ücretsiz kullanım hakkı bitti de o yüzden mi diye ama değişen bir şey olmadı (o yüzden lisansı da hemen iade ettim). Uygulamada mı sorun var acaba? Yok, malesef düzelmiyor. Uygulamayı tamamen kaldırıp, sil baştan yeniden yükledim yine, tüm rakamlar sıfır. Çok üzüldüm cidden, güzel bir uygulama idi. Ücret vermeye bile razı idim, düzelse idi.

    Ekleme 2: Hey Allah'ım ya. Meğerse online işlem şifremin süresi dolmuş, yenileme istiyormuş, eski şifre ile girilmiyor bu yüzden. Sorun buymuş. Şifreyi yeniledim, uygulamayı yeniden kurdum, şu an sorunsuz çalışıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Marjinal01 -- 17 Kasım 2013; 0:17:31 >




  • Marjinal01 kullanıcısına yanıt
    Sorununu kendiniz çözdüğünüze sevindim :))

    Programda sayaç gösterimş bozulduysa genelde kontrol etmeniz gereken şeyler sırayla:
    1. Hesabınıza bilgisayardan girebiliyormusunuz. Dediğiniz gişbi şifre süresi dolabiliyor veya benim daha önce rastladığım AVEA serverlarında sorun var ve şifre doğru olmasına rağmen hesaba girmiyordu. Birkaç saat sonra düzeldi.
    2. Modül içindeki hesap ayarlarını kontrol edin. Yine kendi çevremden bir örnek, bir arkadaşım modül çalışmıyor diye geldi bana, aradık taradık, meğerse akşam çocuklar telefonu karıştırmış ve hesap ayarlarını bozmuşlar. En basitinden faturalı seçeneğine basıp onu faturasız yapmışlar.
    3. Halen kendiniz bulamıyor veya çözemiyorsanız, varsa hata ekranı görüntüsü ve hesap ayarlarınızdan bir görüntüyle, burda detaylı bir şekilde anlatın. Her zaman yardımcı olmaya çalışacağım.




  • Teşekkürler hocam.Tarife adına kadar aynen gösteriyor. :)
  • Chronos1121 kullanıcısına yanıt
    İlginiz için çok teşekkürler. Turkcell de olsaydı keşke, onu da bekliyorum 4 gözle. Eşimin faturalı paket tarifeli hattı var. Onu da ekleyip izlemek istiyorum. Var mı bir gelişme?
  • Marjinal01 kullanıcısına yanıt
    Turkcell için henüz bir gelişme yok. maalesef benim jsp bilgim çok sınırlı, onun için kendim modül yazamıyorum, ancak yapımcıyla beraber çalışıp ufak tefek değişiklik yapabilirim bazen.
    O programcının da program haricinde de bir sürü işi olduğu için her zaman vakit ayıramayabiliyor. Bu hafta içinde işte PHI hocamızın sıkıntısını çözecez inş ve ardından Turkcell'e başlamak için yapımcıyı sıkıştıracağım.
    Bu arada bir sonraki AVEA modülü ayarlarıyla beraber komple türkçe olacak. Programın kendisi için de verileri bekliyorum ve gelir gelmez onu türkçeleştirecez inş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Chronos1121 -- 18 Kasım 2013; 13:13:57 >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.