Bildirim
Apple Cihazımı Garantiye Almadı! (4. sayfa)
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Katılıyorum. Apple Store a gitseydin sorunun büyük olasılıkla çözülürdü zaten. Diğer türlü, illerde bulunan ve cep telefoncu geçmişi olan bir servisten medet ummakla hata yapmışsın sen.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
appleda iyice bozdu kendini ya da türk milletinin kötüye kullanımlarından bıktılar -
perte çıkmış iphone 6 plus ı ankara da servise götürmüşler, 1000 tl tamir masrafı çıkarmışlar ve eskisi gibi olmaz demişler.
bu cihazı 250 tl ye satın aldım. sonra istanbul a apple zorlu center a bir yakınım aracılığı ile gönderdim. . 1000 tl masraf ile yeni cihaz ile değişim yaptılar. 1250 tl ye plus sahibi oldum.
ayrıca iphone 5 im vardı sim kart kızağı kayboldu, ücretsiz yenisini verdiler.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fantasticoo -- 25 Kasım 2015; 13:59:11 > -
Hocam sonuç belli mi? Benim de Konya gürgençlerden ağzım yandı valla.... Gerçi her türlü kabullenmiyorlar... Geçmiş olsun... -
quote:
Orijinalden alıntı: samonite
Hocam sonuç belli mi? Benim de Konya gürgençlerden ağzım yandı valla.... Gerçi her türlü kabullenmiyorlar... Geçmiş olsun...
Teşekkür ederim hocam. Cihazı bilirkişiye götürecem işte bakalm heyet bilirkişiye tevdi etmiş dosyayı. Sizi gelişmelerden haberdar ederim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Benim de Gürgençler Apple Premium Reseller'da başımdan geçenler hakkında şöyle bir özet konu açtım. Benimki bilirkişi aşamasını geçti. Kolay gelsin...http://forum.donanimhaber.com/m_112181999/tm.htm -
Tşkrler hocam oradan cvpladım kolay gelsin.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
bu konuyla ilgili güzel bir yazı yazsanız ve change.org da inza kampanyası başlatsanız nasıl olur apple ın bu tutumuyla ilgili.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: yeniyurt06
bu konuyla ilgili güzel bir yazı yazsanız ve change.org da inza kampanyası başlatsanız nasıl olur apple ın bu tutumuyla ilgili.
Hocam destekleme durumu olurmu ki insanların? Malum forumda bile yazdıklarımıza.inanmayanlar, apple ı savunmaya çalışanlar oldu.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
bence güzel bir yazı yazın change.org da sonra burda konu açın destekleyen desteklesin
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu arada Delta servisin iyi gününe denk gelmişsiniz benim telefonuma mikroskopla bakmadıkları kalmıştı darbe var mı diye -
quote:
Orijinalden alıntı: infest06
Bu arada Delta servisin iyi gününe denk gelmişsiniz benim telefonuma mikroskopla bakmadıkları kalmıştı darbe var mı diye
Bilmiyorum hocam 1 kere gönderdim tertemiz yapıp gönderdiler.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
sanslisiniz hocam benim deltayla yasadiklarim roman olur en sonunda yedek parca olarak sattim. ins apple sorunu cozer
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Geçmiş olsun diyim hocam. Teşekkürler inşallah sorunum giderilir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Valla bundan 3-4 sene önce iPhone 4 cihazımı garantiye gönderdim, 0'ı geldi, sorun karşı tarafa ses gitmemesiydi...
İşin ilginç yanı bu sorun benim telefonu yaklaşık 6-7 metreden betona düşürmemden kaynaklanıyordu ve gerçekten de telefonun her yeri çizik doluydu, ama değiştirdiler.
Garanti bitmeden tekrar şansımı denedim acaba tekrar gönderirler mi diye ama bu sefer yemedi, sadece ana ekran tuşunu değişip mikrofonu mu değişmişlerdi ne, hatırlamıyorum ama yine halletmişlerdi... -
Ben Apple Akasya'ya bir iPhone 5 götürmüştüm zamanında. Temsilci daha geldiği ilk saniye itibariyle olumsuz bir hava estirmişti, hemen cihazı alıp incelemeler, çizikler arızadan önce mi oldu demeler.
Ben kendimden gayet emin şekilde, "cihaza bakın, arızasının sebebini söyleyin, eğer kullanıcı hatası nedeniyle oldu diyorsanız bana bir rapor verin, değilse işlemimi garantiden yapın" demiştim ve olumlu sonuç vermişti. Zaten olumlu olsaydı sonuç, mutlaka bir rapor isterdim ve Apple Türkiye ile görüşürdüm. Yine olumlu olmaz ise aynı telefonu yurtdışında bir Apple mağazasında değişim yaptırıp Apple Türkiye'nin başına ekşirdim. Türklerin çalıştığı firmalar, Apple da olsa başkasından anlamıyor.
Bir de şikayetvar.com sitesini kullanmaktan çekinmeyin. Ben ne zaman çağrı merkezinde veya serviste birine takılsam, hemen oraya yazıyorum ve farklı bir departmandan arayıp çok güzel ilgileniyorlar.
-
Hani darbe var diye garantiye almamislar ya,benimde cihaZimda gram darbe izi falan yokken gittim,cihazim 5s kasa acikligi ve power tusu icine girdigi icin(ama tus basiyor bazen calismiyor sadece) biri geldi zorluda,aman efendim cok guzel bakmissiniz hic birseyi yok test te yaptim pil sapasaglam boyle kullanin hic bozmayin falan diyip gondermeye calisti,baska genius geldi ona da mudahele etti ben boyle dedim tanju beye oguz sen ne diyorsun falan dedi,sen haklisin dedi kiza ben oyle kaldim hic bi islemde yapilmadi :D Burada Apple haklidir diyenler basina gelince zaten burada yazacaklar,yakindir bekleyin :)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: beter.böcek
Hani darbe var diye garantiye almamislar ya,benimde cihaZimda gram darbe izi falan yokken gittim,cihazim 5s kasa acikligi ve power tusu icine girdigi icin(ama tus basiyor bazen calismiyor sadece) biri geldi zorluda,aman efendim cok guzel bakmissiniz hic birseyi yok test te yaptim pil sapasaglam boyle kullanin hic bozmayin falan diyip gondermeye calisti,baska genius geldi ona da mudahele etti ben boyle dedim tanju beye oguz sen ne diyorsun falan dedi,sen haklisin dedi kiza ben oyle kaldim hic bi islemde yapilmadi :D Burada Apple haklidir diyenler basina gelince zaten burada yazacaklar,yakindir bekleyin :)
Aynen hocam. Şunu da konuda yazmayı unutmuşum. Hakem heyetindeki memur çekmeceden bir telefon çıkardı. Size yemin ederim kutudan sıfır çıkan telefon ayarında çizik yok. Adam dedi ki bunu da apple kabul etmemiş sizden kaynaklı diye dedi. Telefona bir baktım sıfır ayarında 1 tane çiziği yok. Yuh dedim. Gerçekten olayı abartmış apple. Her gelene 1.300,00 TL verin sıfır verelim diyorlar. Tepkimizi gösterelim.
-
quote:
Orijinalden alıntı: signore
Ben Apple Akasya'ya bir iPhone 5 götürmüştüm zamanında. Temsilci daha geldiği ilk saniye itibariyle olumsuz bir hava estirmişti, hemen cihazı alıp incelemeler, çizikler arızadan önce mi oldu demeler.
Ben kendimden gayet emin şekilde, "cihaza bakın, arızasının sebebini söyleyin, eğer kullanıcı hatası nedeniyle oldu diyorsanız bana bir rapor verin, değilse işlemimi garantiden yapın" demiştim ve olumlu sonuç vermişti. Zaten olumlu olsaydı sonuç, mutlaka bir rapor isterdim ve Apple Türkiye ile görüşürdüm. Yine olumlu olmaz ise aynı telefonu yurtdışında bir Apple mağazasında değişim yaptırıp Apple Türkiye'nin başına ekşirdim. Türklerin çalıştığı firmalar, Apple da olsa başkasından anlamıyor.
Bir de şikayetvar.com sitesini kullanmaktan çekinmeyin. Ben ne zaman çağrı merkezinde veya serviste birine takılsam, hemen oraya yazıyorum ve farklı bir departmandan arayıp çok güzel ilgileniyorlar.
Hocam şikayetvarda konum aktif. Halen cevap veren arayan soran dönen olmadı. Oraya da hiçbirşey yazmadılar. Ben anlamadım bu Apple'ı!
Şikayetvardaki şikayetimin linki:https://www.sikayetvar.com/iphone-servis-telefonuma-kullanici-hatasi-diyerek-tamir-yapmadi
Ayrıca arkadaşlar ben cihazımın fotolarını attım. Sikayetvardaki fotolarda servisin çektiği fotolar. Adamlar kücücük birşeyi kocaman darbeymiş gibi göstermeye çalışmışlar fotoda. Ben anlamadım. Şikayetvar'a da hiçbir şekilde cevap vermediler.
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X