Şimdi Ara

Apple Cihazımı Garantiye Almadı! (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
94
Cevap
0
Favori
1.910
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: funny_child

    quote:

    Orijinalden alıntı: signore

    Ben Apple Akasya'ya bir iPhone 5 götürmüştüm zamanında. Temsilci daha geldiği ilk saniye itibariyle olumsuz bir hava estirmişti, hemen cihazı alıp incelemeler, çizikler arızadan önce mi oldu demeler.

    Ben kendimden gayet emin şekilde, "cihaza bakın, arızasının sebebini söyleyin, eğer kullanıcı hatası nedeniyle oldu diyorsanız bana bir rapor verin, değilse işlemimi garantiden yapın" demiştim ve olumlu sonuç vermişti. Zaten olumlu olsaydı sonuç, mutlaka bir rapor isterdim ve Apple Türkiye ile görüşürdüm. Yine olumlu olmaz ise aynı telefonu yurtdışında bir Apple mağazasında değişim yaptırıp Apple Türkiye'nin başına ekşirdim. Türklerin çalıştığı firmalar, Apple da olsa başkasından anlamıyor.

    Bir de şikayetvar.com sitesini kullanmaktan çekinmeyin. Ben ne zaman çağrı merkezinde veya serviste birine takılsam, hemen oraya yazıyorum ve farklı bir departmandan arayıp çok güzel ilgileniyorlar.

    Hocam şikayetvarda konum aktif. Halen cevap veren arayan soran dönen olmadı. Oraya da hiçbirşey yazmadılar. Ben anlamadım bu Apple'ı!

    Şikayetvardaki şikayetimin linki:https://www.sikayetvar.com/iphone-servis-telefonuma-kullanici-hatasi-diyerek-tamir-yapmadi

    Ayrıca arkadaşlar ben cihazımın fotolarını attım. Sikayetvardaki fotolarda servisin çektiği fotolar. Adamlar kücücük birşeyi kocaman darbeymiş gibi göstermeye çalışmışlar fotoda. Ben anlamadım. Şikayetvar'a da hiçbir şekilde cevap vermediler.

    Bu iş şikayetvar ile olmaz kardeşim sana teklif sundum daha önce hala pm atmadın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: funny_child

    quote:

    Orijinalden alıntı: signore

    Ben Apple Akasya'ya bir iPhone 5 götürmüştüm zamanında. Temsilci daha geldiği ilk saniye itibariyle olumsuz bir hava estirmişti, hemen cihazı alıp incelemeler, çizikler arızadan önce mi oldu demeler.

    Ben kendimden gayet emin şekilde, "cihaza bakın, arızasının sebebini söyleyin, eğer kullanıcı hatası nedeniyle oldu diyorsanız bana bir rapor verin, değilse işlemimi garantiden yapın" demiştim ve olumlu sonuç vermişti. Zaten olumlu olsaydı sonuç, mutlaka bir rapor isterdim ve Apple Türkiye ile görüşürdüm. Yine olumlu olmaz ise aynı telefonu yurtdışında bir Apple mağazasında değişim yaptırıp Apple Türkiye'nin başına ekşirdim. Türklerin çalıştığı firmalar, Apple da olsa başkasından anlamıyor.

    Bir de şikayetvar.com sitesini kullanmaktan çekinmeyin. Ben ne zaman çağrı merkezinde veya serviste birine takılsam, hemen oraya yazıyorum ve farklı bir departmandan arayıp çok güzel ilgileniyorlar.

    Hocam şikayetvarda konum aktif. Halen cevap veren arayan soran dönen olmadı. Oraya da hiçbirşey yazmadılar. Ben anlamadım bu Apple'ı!

    Şikayetvardaki şikayetimin linki:https://www.sikayetvar.com/iphone-servis-telefonuma-kullanici-hatasi-diyerek-tamir-yapmadi

    Ayrıca arkadaşlar ben cihazımın fotolarını attım. Sikayetvardaki fotolarda servisin çektiği fotolar. Adamlar kücücük birşeyi kocaman darbeymiş gibi göstermeye çalışmışlar fotoda. Ben anlamadım. Şikayetvar'a da hiçbir şekilde cevap vermediler.

    Gürgençler ile boşa uğraşıyorsunuz. Mahalle arası beyaz eşya servis ile konuşmak gibi birşey.

    Ana merkez ile yani Apple Türkiye ile konuşun. Bir şekilde Apple store'a gönderin. Cihazda çizik ezik olabilir. Önemli olan arızanın ondan olup olmadığı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: confuest

    quote:

    Orijinalden alıntı: funny_child

    quote:

    Orijinalden alıntı: signore

    Ben Apple Akasya'ya bir iPhone 5 götürmüştüm zamanında. Temsilci daha geldiği ilk saniye itibariyle olumsuz bir hava estirmişti, hemen cihazı alıp incelemeler, çizikler arızadan önce mi oldu demeler.

    Ben kendimden gayet emin şekilde, "cihaza bakın, arızasının sebebini söyleyin, eğer kullanıcı hatası nedeniyle oldu diyorsanız bana bir rapor verin, değilse işlemimi garantiden yapın" demiştim ve olumlu sonuç vermişti. Zaten olumlu olsaydı sonuç, mutlaka bir rapor isterdim ve Apple Türkiye ile görüşürdüm. Yine olumlu olmaz ise aynı telefonu yurtdışında bir Apple mağazasında değişim yaptırıp Apple Türkiye'nin başına ekşirdim. Türklerin çalıştığı firmalar, Apple da olsa başkasından anlamıyor.

    Bir de şikayetvar.com sitesini kullanmaktan çekinmeyin. Ben ne zaman çağrı merkezinde veya serviste birine takılsam, hemen oraya yazıyorum ve farklı bir departmandan arayıp çok güzel ilgileniyorlar.

    Hocam şikayetvarda konum aktif. Halen cevap veren arayan soran dönen olmadı. Oraya da hiçbirşey yazmadılar. Ben anlamadım bu Apple'ı!

    Şikayetvardaki şikayetimin linki:https://www.sikayetvar.com/iphone-servis-telefonuma-kullanici-hatasi-diyerek-tamir-yapmadi

    Ayrıca arkadaşlar ben cihazımın fotolarını attım. Sikayetvardaki fotolarda servisin çektiği fotolar. Adamlar kücücük birşeyi kocaman darbeymiş gibi göstermeye çalışmışlar fotoda. Ben anlamadım. Şikayetvar'a da hiçbir şekilde cevap vermediler.

    Bu iş şikayetvar ile olmaz kardeşim sana teklif sundum daha önce hala pm atmadın

    Tamam hocam atacam. Bu şikayeti önceden yapmıştım ztn.




  • signore kullanıcısına yanıt
    Üstad Mersin'deki Apple'ın yetkili servisi bu adamlar napalım telefon açıyoruz Apple Türkiye'de hiç gönderin vs demedi. Umursamadılar.
  • Extreme Victory kullanıcısına yanıt
    Apple babanın firması mı? Yada daha önce genius denen coğu bilgisiz sahıslarla dialoğun oldu mu? Adamlarda bildiğin cahillik akıyor.Apple store Türkiye'de olmamış.Aldıkları 1 aylık eğitim ama havalarından geçilmiyor.Bende gittim batarya için ama saçmalamadan öteye gecicek açıklamaları yok.Bende apple kullanıcısı olarak rezalet bir sistemleri var hatta rezalet çalışanları.Karşımdaki müşteri ile resmen kavga ettiler biraz daha uzasa küfür edecekti herkesin ortasında.Nerden aldıysanız oraya gönderin telefonu yaad garantiye neresi bakıyorsa oraya gönderin.Beklediğiniz randevu gunune değmez çünkü.
  • funny_child F kullanıcısına yanıt
    Aynen sonuna kadar katiliyorum sana, Apple Turkiye yonetim politikasi oldukca carpik,profesyonel olmayan kisilerin insafina birakilmis durumda,tabi bu dedigim satis sonrasi hizmetler,satis ve pazarlamada memnuniyet dereceleri oldukca yuksek tabi,

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Apple normalde tamirle uğraşmaz, direk cihaz verir. Ama insanlar bunu bir fırsata çevirmek için garantiden faydalanmak isteyince apple dur diyor. Apple da uyandı artık. Sırf bundan dolayı Türkiye için swap cihaz vermeyi kesebilir. Çünkü cılkını çıkarıyoruz.

    Üzüldüm, keşke cihazınızda çizik olmasaydı da değişim alsaydınız.

    1 yıl boyunca 5s kullandım, cihaza gözüm gibi baktım, her hafta temizler, bakımını yapardım :) cihaz tertemiz tabi. Home tuşunun çalışmaması şikayeti ile gittim, kaydımı aldılar. Cihazı her noktasına kadar incelediler. Kayda, temiz cihaz diye girdiler. 20 gün sonra ise değişim cihazını aldım. Bu kez kardeşim 5s'i kullanmak istedi. Verdim. Biraz hor kullanmış. Üzerinde bir iki vuruk izi var, şarj girişini zorlamış. Çalışmıyordu giriş. Tekrar servise götürdüm. Bu kez kayda "vuruğu var, noktalanmalar var" diye girdi. Sesimi etmedim. Çünkü vardı. 1 hafta sonra aldım, cihaz aynı. Yeni cihaz vermektense içini açıp tamir etmişti genpa.

    Şu anda aynı cihazdan yazıyorum. En kısa sürede satacağım. Çizik cihaz kullanmak tarzım değil :) Kardeş işte. Bir şey de diyemiyorsunuz.

    Diyeceğim o ki, Apple'ın değişiminden faydalanmak için cihazınızı çook temiz kullanmanız gerek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • skydiver132 kullanıcısına yanıt
    Hocam cihazın fotoları var. Cihaz gerçekten temiz. Hadi onu da geçtim benim cihazımı tamir dahi etmediler. Garanti dışı vs dediler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • skydiver132 kullanıcısına yanıt
    Yeğenimin 5s cihazını götürdüm, cihaz çok temiz, vitrine koy sıfır diye satarsın :)o da sizin gibi çok hassasdır bu konuda, cihazı ben götürdüm, şarj çabuk bitiyor dedim, apple görevlisi cihazın sağına soluna baktı ve içeri gidip geldi "cihazın garantisi biteli 3 ay olmuş, madem buraya kadar geldiniz, ben cihazınızı bataryasını değiştireyim" dedi ve batarya değişti.

    İş yerinde başka bir arkadaş garantili 5s'i götürdü, onun da köşesinde ufak bir ezilme vardı, düşme sonucun olmuş, kılıfla falan hiç belli olmuyor, garantisi devam eden cihaz, ama onu garantiye almadılar, biraz munakaşa etmiş ama fayda etmemiş.cihaz darbe aldığı için garanti dışı demişler...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ufak da olsa sorun olarak görmeye başladılar. Türkiye burası, bir şeyi hakkıyla yapmak varken aklımız kurnazlığa, fırlamalığa çalışıyor. Bir laf var, öyle g.te böyle yaprak diye. Tam da durumu özetliyor.

    Çakallar yüzünden gerçekten ihtiyacı olanlar faydalanamıyor garantiden. Yeri geldiğinde de herkes müslüman, namazında, niyazında, ama icraate gelince boş. Neyse...

    Ufak çizikleri sorun etmesi Apple'ın Türkiye'ye olan tutumudur bence. Yabancı ülkelerde bunun sorun olacağını sanmıyorum.

    İsterse 2 yıl garantisi yeni başlasın, kaydı alacak kişi, gerek genius'lar gerek genpa çalışanları göze çarpan bir şey gördü mü bunu hemen belirtirler, ki çoğu zaman kullanıcı hatası olarak görürler.

    Empati yapıyorum da. Açıkçası ben Apple olsam ben de çizik, vuruk cihazları değiştirmem. Kasıt ararım çünkü. Sadece hatasız cihazları değişime alırım, çünkü bu cihazlar yeniden sökülüp başka parçalarla yeniden monte ediliyor. Tabi, kasanın şekli bu durumda çok önemli.

    Yanlış mı düşünüyorum?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Benim telefonum değişti gösterdiğim gibi darbe de vardı ama sanırım darbenin touch idyle alakası olmadığı için hiç sıkıntı çıkarmadan değişim yapılmış.teleservice'in bakmaya tenezzül etmediği direk para istediği telefonu anında değiştirdiler.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • littlehill kullanıcısına yanıt
    Hocam hayırlı olsun. Zorlu'ya göndermek için illa birisinin mü götürmesi gerekiyor? Kargoyla gönderim yapamıyoruz değil mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • funny_child F kullanıcısına yanıt
    Evet kargo kabul etmiyorlar ben Teyzeme gönderdim benim randevum,ismimle götürdü.Bi tanıdığın varsa mutlaka gönder ben baya umutsuzdum bu konuda hani darbenin lafı bile geçmemiş.Şansınızı deneyin.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tşkrler hocam. Hakem heyetinde.İnşallah çözülür. Skntı çıkarsa mecburen oraya gönderecez artık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.