Şimdi Ara

apple genius bar sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
1.283
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Wi-Fi, AirPlay ve AirDrop
    iOS: Wi-Fi ayarları gri veya soluk

    kronik iphone 4s sorunu yaşaıyorum, telefonumun garantisi var, akasya apple storeden randevu almaya çalışıyorum. 1 hafta boyunca randevunun dolu olduğunu müşteri temsilcileri ile yaptıgım görüşmeler sonucu öğrendim, 2-3 her gece 12'den sonra randevu sistemi açılsın diye bekliyordum

    müşteri temsilcileri yaptıgım sayısını hatırlayamadıgım görüşmelerden bir kesit

    http://i.hizliresim.com/9VQ8p9.png
    http://i.hizliresim.com/nARVkg.png
    http://i.hizliresim.com/Lpy7p1.png
    http://i.hizliresim.com/rg3BQN.png
    http://i.hizliresim.com/q4b1l5.png
    http://i.hizliresim.com/Vl05Xn.png
    http://i.hizliresim.com/yPE8Lj.png
    http://i.hizliresim.com/GvBQRZ.png
    http://i.hizliresim.com/dnPzXD.png
    http://i.hizliresim.com/1YLmVB.png
    http://i.hizliresim.com/N5p6pg.png







  • Tüketici haklarına aykırı olan nedir tam olarak?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Randevu alamadığım için bakamayacaklarını söylediler. Ben de almaya çalıştığımızı ancak randevu dolu olduğu için alamamıştım


    Ücretsiz onarım isteme hakkı

    MADDE 8 – (1) Tüketicinin, Kanunun 11 inci maddesinde yer alan seçimlik haklarından ücretsiz onarım hakkını seçmesi durumunda satıcı; işçilik masrafı, değiştirilen parça bedeli ya da başka herhangi bir ad altında hiçbir ücret talep etmeksizin malın onarımını yapmak veya yaptırmakla yükümlüdür.

    (2) Tüketici, ücretsiz onarım hakkını üretici veya ithalatçıya karşı da kullanabilir. Satıcı, üretici ve ithalatçı, tüketicinin bu hakkını kullanmasından müteselsilen sorumludur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iPhone 6

    Tüketici haklarına aykırı olan nedir tam olarak?

    garantisi devam eden ve servise getirilen telefon hiç bir şekilde servis tarafından kabul edilmeme gibi bir durumun olması kanunlara aykırı bir harekettir.Kanununun 8. maddesinin 2. fıkrasına göre böyle bir şart olmadığı görülmektedir.Üründen sorumlu oldukları ve tüketicinin kendisinin en kolay ulaşabileceğini düşündüğü kişiye başvurmakta bir seçim hakkının olduğunu apacık ortadadır .Randevu almaya zorlayamazlar gittiğiniz taktirde ürünü kabul etmek zorundalar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ardent_boy -- 17 Şubat 2015; 23:15:54 >
  • Ustam tamam haklısın yazdıklarında ama storelere gittinmi bilmiyorum fakat gittiysenizde görmüşsünüzdür resmen ana baba günü izdiham yaşanmakta
    Haliyle cihazında herhangi bir problem olmayanlar çoğunlukta olmak suretiyle aşırı bir yığılma söz konusu bu yüzden bu yoğunluğun önüne feçmek için bu şekilde bir çözüme başvurmuşlardır mutlaka
    Randevu bulamıyorsanız teleservis genpa gibi kurumlara müracat ediniz en azından zaman kaybınız olabilir ama sonuç olarak cihaz deyişimi yapılacaktır
    Umarım randevu bulursunuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ardent_boy kullanıcısına yanıt
    İyide zaten ürünün verdikleri garanti belgesinde Apple Store bir yetkili servis olarak gözükmüyor. Yani eğer o listede yazan servislere götürülüp, cihazınız servise kabul edilmez veya reddedilirse o zaman kanunen sorumluluk yerine getirilmemiş olur hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • öncelikle genpa vb servislere getirmeme sebebim , bu servislerle daha önce yaşadığım ve şuan ( bkn forum.donanimhaber.com/m_72787001/tm.htm )forumdada servislerde yaşanan olaylardır. Sonuçta telefonumda kronik sorun oldugu tespit edildi. Düzelmemesi durumunda değiştirileceği soylendi ve değişim içinde genpa olsun diğer servisler apple gönderecekler değişen ne olacak ? Ayrıca apple'ın randevu servisi belirlemesi tamamen kanunlara aykırı bir durumdur, eğer sen bu ülkede ürün satacak ve bu ürünün servis, garanti koşullarını bu ülkenin kanunlarına göre belirlemek zorundasın , kendi servis kapasitene ve servis ağına göre belirlemek tamamen tüketici haklarına aykırı bir durum olup , kanun ve nizamlara aykırı hareket etmekten başka bir şey değildir.

    Telefonum yapılsın, yapılmasın bu şekilde hareket etmekten dolayı tüketici haklarına, ticaret ve gümrük bakanlığına ayrıcada nöbetçi savcılık kanalıyla suç duyurusunda bulunacam.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mahmudf2

    İyide zaten ürünün verdikleri garanti belgesinde Apple Store bir yetkili servis olarak gözükmüyor. Yani eğer o listede yazan servislere götürülüp, cihazınız servise kabul edilmez veya reddedilirse o zaman kanunen sorumluluk yerine getirilmemiş olur hocam.

    (2) Tüketici, ücretsiz onarım hakkını üretici veya ithalatçıya karşı da kullanabilir. Satıcı, üretici ve ithalatçı, tüketicinin bu hakkını kullanmasından müteselsilen sorumludur.
  • Hocam büyük bi teknik servis açacaklar aslında istanbul dışındakiler kargoyla istanbuldakilerde elden teslim edecekler aslında akasyada zorluda tamir işlemi olmıyacak orda sadece satış olcak teknik servisdede tamir işleri filan işte

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • o teknik servis arkadaş seninle o kadar güzel efendi bir dille konuşmuşki sendeki laflarda sürekli iğneleme ve gider var o adamda orda ekmeğinde ne yapsın gel sana sıfır cihaz veriyim diyemez büyük konuşmiyimde değil apple babamın şirketi olsa ve o adam bana o şekilde laf söylese harbiden çok ağar konuşurdum kardeş yat kalk dua et appledan telefon almışsın adam birde sana chat hizmeti sunuyor ki 90 günlük süre bitmiş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rangeroversport

    o teknik servis arkadaş seninle o kadar güzel efendi bir dille konuşmuşki sendeki laflarda sürekli iğneleme ve gider var o adamda orda ekmeğinde ne yapsın gel sana sıfır cihaz veriyim diyemez büyük konuşmiyimde değil apple babamın şirketi olsa ve o adam bana o şekilde laf söylese harbiden çok ağar konuşurdum kardeş yat kalk dua et appledan telefon almışsın adam birde sana chat hizmeti sunuyor ki 90 günlük süre bitmiş

    sanırım apple çalışanısız yada bir akrabanız eşiniz dostunuz...... bu chat konusması 3-4 onceki telefon arazasından sonra yaşanan konuşmalardan biri bu sabah konuşuldu. Bundan once sorunları güzel bir şekilde anlattım . Telefonum garantili ve kronik arıza oldugu tespit edildikten sonra sorun halen bende oldugunu düşünmen gerçekten düşündürücü bir durum. Kimsenin de ekmeğiyle oynadığımız yok , apple bedava telefon mu dağıtıyormuşta girip kuyruga telefon aldık ? Ücreti neyse odeedik aldık. ayrıca adamlar sistemde sorun oldugu için 90 gunluk süre bitmiş dediler halbuki durumum anlaşılınca halen destek vermekteler. ( şuan 7 gunluk bir süre geçti destek hizmetinde)




  • ardent_boy kullanıcısına yanıt
    Hocam fakat ayıplı mal durumu yani sizin bahsettiğiniz durum cihazın alındığı ilk 30 günü kapsıyor. Yani ilk 30 günün dışındaysa ürününüz o zaman bu madde sizin için geçerli değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.