Şimdi Ara

Servisten Gelen Cihazda Google Play Protect Sertifikası Yok!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
3.538
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar. Başıma gelen bir sorunu sizlere danışmak istedim. 1 hafta önce servise verdiğim Samsung Galaxy Note 8 marka telefonumu verdiğim günün akşamı servisten ekran batarya ve kit değişimi ücretsiz bir şekilde geri aldım. Ancak telefonu kullanma imkanım olmadı. Sadece 1 kere açtım ve çalış durumda olduğunu gördükten sonra kapattım. Unutmadan bütün bu işlemler garanti dahilinde yapıldı 5 kuruş para ödemedim. Şimdi gelelim işin ilginç tarafına. Telefonu bu akşam açtım ve başladım uygulamaları indirmeye google play store dan. Sıra tam Netflix e geldi. Arıyorum arıyorun bulamadım. Meğersem cihazım Google Play Protect Sertifikalı değilmiş. Şimdi bu durum nasıl olabiliyor. Yarın ilk iş Samsung Türkiye'yi aramak olacak ama bilen biri varsa yardımcı olursa çok sevinirim. Cihaz garantili root yok bişey yok servisten çıkan cihaz nasıl böyle oluyor anlamadım.







  • Merhabalar,

    Sorunu çözdünüz mü? Aynı sorunu 3-4 önce iki ayrı cihazımda da keşfettim. (Note8 ve Tab S4) Bunun her ikisinde de Android Pie güncellemesi sonrası 'play protect sertifikasız' hatası almaktayım. Ve tıpkı sizin gibi Netflix ve müşterisi olduğum iki ayrı bankanın bankanın uygulamasını kullanamamaktayım.

    Sorun için Samsungla görüştüm, uzaktan erişimle telefon ve tablete baktılar ama çözüm bulamadılar. Telefonu sıfırlamamı istediler, onuda yaptım ama çözüm olmadı. (Her iki cihazda legal yollarla alınmış kayıtlı ve rootsuz cihazdır)

    Çözüm bulduysanız paylaşmanızı rica edeceğim.
  • Evet dostum sorun çözüldü ama biraz uğraştım diyebilirim. Önce Samsung Türkiye Merkezini aradım ve böyle bir şeyin nasıl mümkün olabileceğini sordum. Daha sonra bana yetkili servisimize tekrar vermenizi rica ediyorum sorunu çözümlemesi adına dediler. Tabi konuşma tarzım biraz sertti bana tekrar servise vermeniz gerekiyor dediklerinden sonra. Daha sonra servise verirken oradaki yetkili bana bunun normal olduğu bir sorun teşkil etmediğini söylediler. Bende kendilerine ben bu cihazı kabul etmiyorum ya derhal bu sorun çözülür yoksa önce Samsung Türkiye'yi daha sonra da Tüketici haklarına gideceğimi söyledim. Peki deyip aldılar telefonu ertesi günde aradılar telefonunuz hazır diye. Üste bir de anakart değiştirilmiş. Sonuç bu. Yardımcı olabildiysem ne mutlu.
  • Lagethon, bilgiler için teşekkür ederim.

    Sözkonusu bu arızanın Android 9.0 Pie'nin daha önceki sürümleri üzerine güncellemesi olduğunda 'ram belleğe yazılamayan bir kod'olduğu netleşmiştir. Burada Android'in güvenlik yazılımı Protect ile Samsung'un güvenlik yazılımı Knox güç savaşı vermekte. Her ikisi de bir birine karşı üstünlük sağlamayınca donanım kimliği ('mac ve GFS' ID numaraları) illegal olarak kayıt altına alınıyor ve güvensiz olarak işaretlenip bir daha güvenli görülmüyor. Üç aşağı beş yukarı böyle tahmin ediyordum yaşadıklarınızı okuyunca kesinleştirmiş oldum.

    Fakat size haksızlık yapmışlar, sorunu çözmek için ram belleği (dolasıyla onboardı) değiştirmeleri gerekiyor. Ama bu bir yazılım sorunu, cihazın açılıp toz ve su dayanıklığında performans kaybı yaşatma hakları yok.

    Yerinizde olsaydım (ki ben öyle yapacağım) yeni cihaz yada fatura iadesi isterdim (note 9 alırım).

    (Bir kamu kuruluşunda IT uzmanı olarak çalışmaktayım, yarın itibariyle bir aylık yurtdışı görevine gönderiliyorum, döndüğümde bunları yapacağım ve sonucu burada yazacağım)




  • Merhabalar sorun durum nedir acaba ? s8 cihazımda format attıktan sonra sertifika kayboldu netflix calışmıyor
  • Telefonu servise gönderdikten sonra aynı hatayı ben de almaya başladım sertifika kayboldu
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.