Şimdi Ara

EDIT: APPLE STORE'A GİDİLDİ BATARYA KONUSUNA KULLANICI HATASI DEDİLER!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
36
Cevap
0
Favori
1.803
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar merhaba.

    yarına randevum var. telefon 6 plus, batarya sorunu var %15lerde falan kapanıyor telefon. bazen %2 %2 düşüyor şarj. nadiren de ahize sorunu yaşıyorum karşı tarafa ses gitmiyor. telefon app store garantili.

    değişim talebinde bulunacağım. şimdi telefonu itunes üzerinden yedekledim. son ios versiyonu yüklü.

    sormak istediğim rehber, fotoğraflar, whatsapp konuşma arşivi vs vs hepsi yedeklenmiş midir? iphone'da kaydettiğimiz numaralar sim karta kaydoluyor mu? yeni telefon verirlerse itunes üzerinden yedeği geri yüklesem birebir eski telefonum yüklenir mi?

    birde sizce telefonu sıfırlayayım mı vermeden? birçok fotoğrafım, sosyal medya hesaplarım, e-mail ve numaralar vs her şey telefonun içinde şu anda. vermeden sıfırlamak mı doğru olan?


    EDİT: LÜTFEN OKUYUNUZ

    arkadaşlar biraz önce akasya app store dan döndüm.

    yukarıda yazmış olduğum problemi aynen anlattım. hatta telefonun şarjı %25 olarak evden çıktım. akasyaya gittim %17 de kapandı telefon. arkadaş yanıma geldi sorun ne dedi. sorun şu an yaşandı buyrun %17 şarj var telefon kapandı dedim. şarja taktı, açtı %21 başladı telefon. sonra cihaza bağladı işte batarya testi falan yapmamız lazım dedi. test yaptı şarj etme sürelerime falan baktı. neyse bunları yaparken arkadaş bana şunları söyledi aynen aktarıyorum:

    normalde apple bataryalarının şarj döngüsü 1000 seferdir. 1000 defa şarj edilir ve sonra batarya ölür. 1 şarj döngüsü %0-100 arası yaptığınız 1 şarja eşittir yani her çıkartıp takmanız 1 şarj döngüsü etmez vs vs bahsetti. dedim tamam lion bataryalar zaten öyle eski tip bataryalar gibi değil. şarjı bitmeden şarja takma %100 olmadan çıkartma falan derlerdi önceden ama artık bunlar yok istediğiniz zaman şarja takabiliyorsunuz dedim.

    baktı şarj testine bataryanın %85 i sağlam %15 i ölmüş dedi. normalde işte bataryanın garanti süresi içerisinde %80 ve altına kadar ölmüş olması durumunda batarya veya cihaz değişimi yapıyoruz bunun dışındakiler kullanıcı hatası oluyor dedi. dedim dalga mı geçiyosunuz siz benle telefonu şarja istediğim zaman takar istediğim zaman çıkartırım ne demek kullanıcı hatası dedim? zaten 1 günü çıkartmıyor telefonlar işimiz var gücümüz var gece yatarken %30 bırakıp sabaha %10 ile işe mi gideyim dedim? ya da işim var dışarı çıkıcam telefonu %30 bırakıp dışarı mı çıkayım 3000 lira verdim bu telefon mu bana hükmedecek ben mi buna hükmedicem böyle saçmalık mı olur dedim. zaten sinirlendiğimi anladılar o anda.

    adam hala bana batarya standarttır kullanıcılar farklı şekilde kullanır kimi düzenli şarj eder kimi düzensiz şarj eder bu problemler oluşabilir falan dedi. ben de satarken söyleyin o zaman telefonun nasıl şarj edilmesi gerektiğini dedim. arkadaş utanmadan bana " ben telefon alırken nasıl şarj edilmesi gerektiğini soran kimse görmedim" dedi. iyice sinirlendim. ne yapıcaz bana onu söyleyin benim problemim ortada telefon %20 den aşağı görmüyor kapanıyor ve bu telefonun garantisi var dedim bana çözümü söyleyin dedim.

    kalibrasyon yapılması lazım 1 hafta boyunca telefonu kapanana kadar kullanıp %100 olana kadar şarj edin işte 50 de çıkartıp 20 de takmayın bu şekilde kalibre olsun dedi. dedim dediğinizi yapıcam ama 1 hafta sonra bu şekilde devam ederse buraya yine gelirim ve bu şekilde davranmam bilginiz olsun dedim aldım telefonu çıktım.


    şimdi arkadaşlar böyle bir saçmalık olabilir mi? 3000 lira verip aldığım telefon daha 1.5 yıllık ve batarya sorunu yaşıyorum. telefonun garantisi var. adam bana kullanıcı hatası diyor. ne düşürmüşüm ne su teması ne hasar bir şey var. neymiş düzensiz şarj etmişim telefonu. böyle bir saçmalık hayatımda duymadım. adamların power tuşu basmıyor diye telefonlarını değiştiriyolar ya.

    ne yapayım sizce? şikayet var'a falan mı yazayım yoksa tekrar randevu alıp 1-2 hafta sonra başka kişiyle mi görüşeyim? önerileriniz nedir sinir oldum resmen.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hysteria_ -- 26 Ağustos 2016; 17:50:18 >







  • fikri olan yok mu yav?
  • İçin rahat olsun bişey olmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ayarlar icloud kişileri açık konuma getir rehberin iclouda yedeklenicek whatsapp konuşmalarına gelince whatsapp>ayarlar>iCloud a yedekle.

    İtunes bilgisayarı yetkilerdir satın alınanları aktar a tıkla tamamdır telefonu sıfırlarken iCloud >iPhone U bul kapalı konuma getir iclouddan çıkış yap da sonra genel > sıfırla tüm içerik ve ayarları sil de tamamdır daha sonra telefon açılınca iTunes a bağla iPhone a geri yükle adımları takip et ordanda restore çektin mi teslim etmeye hazır



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onur0159 -- 25 Ağustos 2016; 22:36:47 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hysteria_

    arkadaşlar merhaba.

    yarına randevum var. telefon 6 plus, batarya sorunu var %15lerde falan kapanıyor telefon. bazen %2 %2 düşüyor şarj. nadiren de ahize sorunu yaşıyorum karşı tarafa ses gitmiyor. telefon app store garantili.

    değişim talebinde bulunacağım. şimdi telefonu itunes üzerinden yedekledim. son ios versiyonu yüklü.

    sormak istediğim rehber, fotoğraflar, whatsapp konuşma arşivi vs vs hepsi yedeklenmiş midir? iphone'da kaydettiğimiz numaralar sim karta kaydoluyor mu? yeni telefon verirlerse itunes üzerinden yedeği geri yüklesem birebir eski telefonum yüklenir mi?

    birde sizce telefonu sıfırlayayım mı vermeden? birçok fotoğrafım, sosyal medya hesaplarım, e-mail ve numaralar vs her şey telefonun içinde şu anda. vermeden sıfırlamak mı doğru olan?

    Sorununu o an göstermen lazım yoksa elindeki tablete bakıp sorun yok görünüyor diyo yani şarjını oraya giderken kapanmaya yakın götür deki misal şuan %30 kaçta kapanıyor dedin sen %15 misal bekleyin 15 de görüşelim de %18 de çağır oda görsün kapandığını yoksa başka gün bidaha gelin der

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • arkadaşlar ilk mesajımı editledim lütfen okuyun yardımınıza ihtiyacım var. bu mudur müşteri hizmetleri?
  • Kullanıcı hatası demeleri aşırı saçma olmuş , bataryanızın sağlık durumunun değiştirme için yetmediğini falan söyleyebilirlerdi. Zorluya gidin bence .
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • ulan ne şanslıyım. şimdi denedim zorluya randevu buldum haftaya cuma saat 15:10.

    arkadaşlar önerilerinizi bekliyorum bu 1 hafta telefonu dedikleri gibi şarj edicem ama bir şey değişeceğini sanmıyorum illa cıngar mı çıkartayım bağırıp çağırmaktan mı anlıyorlar?
  • hysteria_ kullanıcısına yanıt
    Çıkartın hocam bence sonuna kadar haklısınız. Ve ben appleın artık çalışanları çok nitelikli seçmediğini düşünüyorum çoğu zaman biz daha fazla şey biliyoruz ordakilerden. Teknosa gibi oldu çıktı

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ASAP Rocky

    Çıkartın hocam bence sonuna kadar haklısınız. Ve ben appleın artık çalışanları çok nitelikli seçmediğini düşünüyorum çoğu zaman biz daha fazla şey biliyoruz ordakilerden. Teknosa gibi oldu çıktı

    hocam adamın bana neler dediğini yazdım işte kendime hakim oldum bağırıp çağırmadım bu seferlik dedim dediğinizi bi yapıcam bu sorun devam ederse sonra görüşücez.

    adam ısrarla bana batarya standart kullanıcı profili değişik kimi düzenli eder kimi düzensiz eder diyor. düzensiz şarj edince de böyle oluyor diyor. lan kullanıcı da mı standart olucak zaten robot muyuz biz? kullanıcı herhalde farklı olacak.

    sanki satarken bundan bahsediyorlar. adam bana garantili telefon satıp hiçbir fiziksel hasar olmayan telefona sen bunu kafana göre şarj etmişsin böyle olmaz kullanıcı hatasına girer bu diyor resmen.

    şikayetvar a falan da yazsam mı gitmeden acaba? zaten bileniyorum haftaya oraları katarım birbirine aynı şekilde tutum sergilerlerse.




  • hysteria_ kullanıcısına yanıt
    Denilen gibi 100 parça olunca 1 şarj sayılıyorsa akıllıysa bunlar okadar 99da takıp 100 de alsanda 1de takıp 10da alsanda önemi yok. Bence sizde yok hata appledaki elemanın saçmalaması. Değişim için 20 ölmesi lazım ne demek daha önce bozulamıyormu bunlar?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ASAP Rocky

    Denilen gibi 100 parça olunca 1 şarj sayılıyorsa akıllıysa bunlar okadar 99da takıp 100 de alsanda 1de takıp 10da alsanda önemi yok. Bence sizde yok hata appledaki elemanın saçmalaması. Değişim için 20 ölmesi lazım ne demek daha önce bozulamıyormu bunlar?

    işte 2 yıl içerisinde eğer ölme oranı %80 altındaysa donanımsal sorun pil erken ölmüş vs sorun bizde deyip değişim yapıyorlarmış. zaten mantıken 1000 şarj devri varsa ve 2 yılda 700 gün varsa aşağı yukarı %75-80 lere düşmesi garanti süresinin bittikten sonrasına denk gelmeli. böyle bi mantık olabilir mi arkadaş?
  • hysteria_ kullanıcısına yanıt
    Çalışan saçmalamış bence. Cidden appleın böyle bir politikası varsada garip

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çzetle Türkiye'de garanti filan yok. O yüzden garantisiz yurt dışı cihaz alıyorum kafam rahat. Geçen haftalarda batarya aldım evde kendim değiştirdim sorunsuz kullanıyorum %1 i görüyorum artık. Bu ülkede garantiye para falan verilmez.
  • Akşamdan kalma herhalde arkadaş %20 ölmesi nedir. Hele bunların ömrü 1000 şarj ne demek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hysteria_ kullanıcısına yanıt
    Yani güzel kardeşim ben senin bu yaptığın hareketi hiç beğenmedim. Sebebini ise şuanda açıklayacağım, inşallah yorumuma saygı duyar bir gerginlik yaşamassın.

    Adam orda çalışan birisi, senin gibi benim gibi 200 bin adam telefon işlerden dolayı randevu alıyor. Zaten bazılarının işi gücü yok, telefon aniden kapansa ve açılsa onu bile götürüp ne olur ne olmaz diye baktırıyım diyen tiplerde ayrıca var. Apple Store'yi sanki Doktor zannediyorlar, karnı ağrıyan gidiyor. Bu adam sana diyorki bu hareketi yapma, yani geceden bırakma. Sen oturup bu adama gerginlik yapıp morelini bozuyorsun. Yok işte ben istediğim zaman takarım gibisinden. Bu adamda orada çalışan bir işçi, ona Apple eğitimler veriyor oda size o eğitimler karşılığında söylenmesi gerekeni söylüyor. Şimdi hiç düşünüyormusun, Apple senin işini niçin düşünsün ki diye? Onu ilgilendiren bir konu yok. Ozaman ona göre ayarlayacaksın yaşam standartlarını. Bu telefon için sayısız deneme videoları, pil testleri, drop testleri var. Bangır bangır'da söylüyorlar bakın bu telefon 1 günü çıkartmıyor dikkat edin diye. Her şeyin bir kullanma klavuzu var, her para verdiğin şeyi öyle istediğin gibi kullanabilseydin keşke.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DelikanliCekirge -- 26 Ağustos 2016; 16:35:22 >




  • Tekrar git. Başka biri belki kabul eder. Genelde oluyor

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Olkacan

    Yani güzel kardeşim ben senin bu yaptığın hareketi hiç beğenmedim. Sebebini ise şuanda açıklayacağım, inşallah yorumuma saygı duyar bir gerginlik yaşamassın.

    Adam orda çalışan birisi, senin gibi benim gibi 200 bin adam telefon işlerden dolayı randevu alıyor. Zaten bazılarının işi gücü yok, telefon aniden kapansa ve açılsa onu bile götürüp ne olur ne olmaz diye baktırıyım diyen tiplerde ayrıca var. Apple Store'yi sanki Doktor zannediyorlar, karnı ağrıyan gidiyor. Bu adam sana diyorki bu hareketi yapma, yani geceden bırakma. Sen oturup bu adama gerginlik yapıp morelini bozuyorsun. Yok işte ben istediğim zaman takarım gibisinden. Bu adamda orada çalışan bir işçi, ona Apple eğitimler veriyor oda size o eğitimler karşılığında söylenmesi gerekeni söylüyor. Şimdi hiç düşünüyormusun, Apple senin işini niçin düşünsün ki diye? Onu ilgilendiren bir konu yok. Ozaman ona göre ayarlayacaksın yaşam standartlarını. Bu telefon için sayısız deneme videoları, pil testleri, drop testleri var. Bangır bangır'da söylüyorlar bakın bu telefon 1 günü çıkartmıyor dikkat edin diye. Her şeyin bir kullanma klavuzu var, her para verdiğin şeyi öyle istediğin gibi kullanabilseydin keşke.

    şimdi güzel kardeşim gerginlik adamın bana "ben bugüne kadar telefon alırken nasıl şarj edeyim diye soran müşteri görmedim" demesiyle başladı. ben de iş hayatındayım ve müşteriyle böyle konuşulmaz af edersin g.t etmeye çalışır gibi laf koymaya çalışır gibi cevap verilmez.

    şimdi konuya gelelim.

    elimde bir telefon var sıfır alınmış henüz 15 aylık ve bataryası %20 den aşağıya düştüğü zaman telefon kapanıyor. bazen %2 %2 şarjı gidiyor.
    ben bu telefonu garantisine güvenerek paralel ithalat veya yurtdışı değil direk zorlu centerdan alıyorum ve 3000 liraya yakın para veriyorum.

    diyorum ki benim sorunum var. telefonumun da garantisi var. sorunumu çözün. telefonu değiştirin kelimesi ağzımdan çıkmadı. gerekirse tamir edin ya da bataryayı değiştirin dedim. ben sorunun çözülmesiyle ilgileniyorum. ben tüketiciyim.


    adamın bana verdiği cevapların tek bir cümlesi sorunu çözme doğrultusunda değil. madem bataryalar standart üretiliyor neden bu kadar telefon değişimi oluyor batarya konusu üzerinden?

    ayrıca google'da "lion batarya çalışma şekli" diye aratırsanız hiçbir şekilde şarja takma süresinin, yüzdesinin, şunun bunun bir önemi olmadığını görürsünüz. arkadaş kendisi bataryanın kullanım şekli konusunda bilgisiz. nokia telefonların devrinde vardı bu muhabbetler. bitmeden takma, %50 de falan çıkartma hepsi dolsun gibi. lityum pil devri kapanalı yıllar oluyor.


    ben tüketiciyim elimde telefonum var garantili ve mağdurum. sorun nerede? hayatım boyunca hiçbir satıcıdan veya garanti servisinden " telefonu yanlış şarj etmişsin kardeşim böyle şarj edilmez" diye bir cümle duymadım. telefonun bataryası günü çıkartmıyorsa ve bu bilinen bir şey ise, ben de o telefonu %40 da da şarja takarım 50 de de takarım. 1 milyar apple kullanıcısı varsa 990 milyonu da bu şekilde yapıyordur bunu da kimse inkar edemez.

    yanlışsam konuşmaya devam edelim.




  • bir hafta öyle 0 lamak çok zararlı diye biliyorum. neyse Geçmiş olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • pil ömrünü nasıl uzatabiliriz geliyor…İşte çözümü!

    Apple cihazlarında kullanılan piller ile ilgili bir çok farklı yazı bulabilir hatta Apple sayfasından bu konuda destek bile alabilirsiniz.Linki sizlerle paylaşıyorum.https://www.apple.com/tr/batteries/iphone.html.

    Yeterli Gelmedi değil mi? Ozaman Devam edelim;)

    Apple cihazlarındaki pil sorununun çözümü doğru ve düzenli kalibrasyon yapmaktır
    Kalibrasyon pilin belirli zaman dilimlerinde sıfırlanması ve yeniden doldurulmasıdır.

    Telefonunuzu, tabletinizi veya mac’inizi kalibre ederseniz pil ömrünüz artar
    Pilinizi hızlı şarjlarla yada düşük voltajlı usb adapdörlerle doldurduğunuzda kalibrasyon geriye doğru işler ve pilin ömrü kısalır
    Pilin içindeki odacıklar (Trickle) hızlı şarj ile ani şekilde dolar ve çoğu zaman dolmadan dolmuş gibi görünür yani kapasitesinin altında çalışarak hızlı sonuç verir…işin özü kalibrasyon yapalım:)
    Peki nasıl yapacağız bu kalibrasyonu… Anlatalım..

    UnknownÖncelikle cihazınıza battery doctor uygulamasını app store üzerinden indirip cihazınıza kurun.
    Ardından cihazınızın pil durumu %20 iken şarja takıp battery doctor uygulamasını şarj boyunca açık tutun.
    Buraya kadar herşey normal cihazınız %100 olduktan sonra fişten çekmeyelim.Çünkü asıl mesele buradan sonra başlıyor. Apple cihazlarda kullanılan pillerin Trickle adı verilen alanlarının da tam olarak doldurulması gerekiyor.Bunun için battery doctor uygulaması açıkken pilinizi 40-45 dakika daha şarj etmeye devam edin.
    Trickle ve şarj durumunu uygulama bilgi erkanından takip edebilirsniz.
    Trickle aşamasından sonra pil ömrünüz ciddi seviyede artacaktır.
    Dikkat etmeniz gereken cihazınızı düşük voltajlı usb şarjlardan uzak tutmak
    %20 olmadan cihazı şarj ünitesine bağlamamak olacaktır.
    Bu işlemi ayda bir mutlaka tekrar edin


    Daha önce paylaştığımız bir kaynaktan alıntı….

    Trickle Nedir? Ne işe yarar?

    Trickle battery doctor uygulamasının son aşamasıdır. Battery Doctor’da ki ilk iki aşama bittiğinde cihazınız %100 şarj olmuş olur. Trickle aşamasının bitmesi için ise ekstradan bir 40-45 dakika daha gereklidir.

    Trickle’ın asıl olayı bataryanın kalibre olmasıdır. Cihazınız %100 şarj olduktan sonra ekstradan bir 45 dakika daha şarjda bırakmanız bataryanızın kalibre olmasını sağlayacak ve şarjınız çok daha uzun süre dayanacaktır.

    Her versiyon güncellemede bataryanızın kalibresi sıfırlanır ve doğal olarak şarjınız çabuk biter. Bunun için her güncellemeden sonra cihazınızı kalibre etmeniz gerekir.

    İşte bütün bunları yaptığınızda cihazınızın şarjı öncekine kıyasla çok daha uzun bir süre dayanacaktır. Yani olay BatteryDoctor uygulamasını açıp 3 yuvarlak dolduktan sonra cihazınızı şarjdan çekmenizden ibaret.

    Bunu ayda bir olmak üzere ve her versiyon update’inden sonra yapmanız önerilir. TheTeknolojist tarafından onaylanmış bir yöntemdir.

    Alıntı ama deneyin bunu 0lamak pili öldürür

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.