Şimdi Ara

EDIT: APPLE STORE'A GİDİLDİ BATARYA KONUSUNA KULLANICI HATASI DEDİLER! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
36
Cevap
0
Favori
1.804
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • hysteria_ kullanıcısına yanıt
    Yazdıklarınızı harfiyen okudum ve konunun bu yönünden düşünemediğim için ön yargılı davrandım. Özür dilerim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Apple Store olması lazımdı uyaran çıkmamış

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Olkacan

    Yazdıklarınızı harfiyen okudum ve konunun bu yönünden düşünemediğim için ön yargılı davrandım. Özür dilerim.

    estağfrullah hocam ne özürü. erdeminizden ötürü tebrik ederim ama gerek yok yani herkes her türlü düşünmekte özgür
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hysteria_

    quote:

    Orijinalden alıntı: Olkacan

    Yazdıklarınızı harfiyen okudum ve konunun bu yönünden düşünemediğim için ön yargılı davrandım. Özür dilerim.

    estağfrullah hocam ne özürü. erdeminizden ötürü tebrik ederim ama gerek yok yani herkes her türlü düşünmekte özgür

    Kız arkadaşımn da 6 Plus'ı var, günde belki 2 defa şarj eder. %10 eder, kullanır ve bitince kapanır, %20 eder, kullanır ve bitince kapanır, %100 eder. Ben onun kadar telefon kullanan görmedim ve telefonu %1'de bile kapanmıyor. Madem elemanın dediği gibi, onun telefon %30larda kapanması lazımdı. Kalibrasyon da hak götüre.
    Bataryada sorun var. En azından, 2-3 defa kalibre et, olmadı atlayıp git yine.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: myfranco

    quote:

    Orijinalden alıntı: hysteria_

    quote:

    Orijinalden alıntı: Olkacan

    Yazdıklarınızı harfiyen okudum ve konunun bu yönünden düşünemediğim için ön yargılı davrandım. Özür dilerim.

    estağfrullah hocam ne özürü. erdeminizden ötürü tebrik ederim ama gerek yok yani herkes her türlü düşünmekte özgür

    Kız arkadaşımn da 6 Plus'ı var, günde belki 2 defa şarj eder. %10 eder, kullanır ve bitince kapanır, %20 eder, kullanır ve bitince kapanır, %100 eder. Ben onun kadar telefon kullanan görmedim ve telefonu %1'de bile kapanmıyor. Madem elemanın dediği gibi, onun telefon %30larda kapanması lazımdı. Kalibrasyon da hak götüre.
    Bataryada sorun var. En azından, 2-3 defa kalibre et, olmadı atlayıp git yine.

    haftaya cuma'ya randevu aldım. şu anda %97 telefon dolduktan sonra 1 saat daha kalsın dedi sonra tekrar bitir dedi. yarına kadar dediği şekilde kullanıp bakıcam. haftaya kadar belli olacak zaten. dediğin gibi şarj azaldıkça taktığım da oluyor gece %25 lerdeyken falan takıp sabaha kadar bıraktığım da oluyor.

    https://www.istanbulbilisim.com.tr/?act=ShowSSS&soru_ID=7

    Lityum iyon piller için hafıza etkisi sorunu yoktur. Dolayısıyla bu pilleri şarj etmek için tam olarak boşalmalarını beklemek gerekmez. Ayrıca yine aynı nedenden dolayı şarjı yarıda kesmek pil için olumsuz bir etki yaratmaz. Bu pillerin kullanılmadıkları zamanlardaki enerjilerini kaybetmeleri de uzun sürer.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1myst

    Söylenilen şekilde kalibrasyonu yaptığınızda tekrar %17'de kapanmayacağına emin olabilirsiniz.

    Evet parçalı şarj etmek, tam dolmadan şarjdan çıkarmak, sıcaklık, şarj döngüsü vs. pile ciddi etkileri mevcut. Bunu bir pil uzmanı yada bu konuda doktorası olan biri olarak yazmıyorum. 8 yıla yakındır Akıllı telefon kullanan biri olarak söylüyorum. Şuana kadar kullandığım cihazların pil yıpranma seviyeleri 500 döngü içerisinde %3 ile %6 arasında değişiyor. Garanti dahilinde hiç pil değişimi yaptırmadım.

    %80 ve altına pil değişimi yapılıyorsa bu durumda yapabileceğiniz tek şey, söylenildiği gibi, kalibrasyon yapmak. %80 ve altına düştüğü an garanti süresi içerisindeyse ücretsiz değişim yapılmalı.

    Bu arada AppStore Uygulama mağazasına verilen addır. Apple Store fiziksel mağazaların adıdır.

    hocam başlığı düzelttim

    bu arada şu anda kalibrasyonu yaptım telefon kapanana kadar kullandım, sonra tekrar şarj ettim %100 + 1 saat şeklinde. bakalım şimdi bitene kadar şarj etmiycem. yarın kaçta kapanacak görelim.




  • Benim 3. Aydan sonra arkadaki anten çizgisinin oralarda soyulmalar başladı çizgilerle boyanın birleştiği yerler,15 dakıka dil dökdüm sakın sakin dinledi kafa sallamalar falan,telefonu eline bile almadan garanti dışı dedi...kalkdım yuksek sesle bir daha iphone alırsam adam değilim dedim çıktım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • karacaardıç kullanıcısına yanıt
    iPhone 6S modelinin kenarları iPhone 6 modeline göre daha çabuk soyuluyor. SE modelinde böyle bir sorun hiç duymadım.
    Piyasada satılan kılıfların içinin, orjinal apple kıllıflar gibi koruyucu özelliği olsa pek soyulmaz aslında..
    Bir de sert kılıfları telefondan çok çıkartıp takınca köşeler biraz zedelenebiliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba hocam.. siz kendi cihazınızı nasıl şarj ediyorsunuz ? Detaylı açıklar mısınız?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kardeşim 2 kere bataryadan garantiye yolladım . 2 sindirde birşey yok denip gönderilirdi üstüne batarya eskisinden daha kötü durumda,ekran kenarında sararma,ahizede kısıklık ve ekranda esneme oldu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi X-Slim -- 27 Ağustos 2016; 10:01:13 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • frux kullanıcısına yanıt
    Must hizmetleri kılıf kullanmayın sorun yapabılır dedı vs vs vs bu verilen paralara yazık dediğim gibi son iphone oldu benim için.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hysteria_

    quote:

    Orijinalden alıntı: Olkacan

    Yazdıklarınızı harfiyen okudum ve konunun bu yönünden düşünemediğim için ön yargılı davrandım. Özür dilerim.

    estağfrullah hocam ne özürü. erdeminizden ötürü tebrik ederim ama gerek yok yani herkes her türlü düşünmekte özgür

    Sizi tebrik ederim arkadaşlar.




  • 1000 dolumdan sonra batarya ölür diyen elemena bunu göster kardeşim
    Bu mesaja eklenen görseller:

     EDIT: APPLE STORE'A GİDİLDİ BATARYA KONUSUNA KULLANICI HATASI DEDİLER!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hysteria_

    arkadaşlar merhaba.

    yarına randevum var. telefon 6 plus, batarya sorunu var %15lerde falan kapanıyor telefon. bazen %2 %2 düşüyor şarj. nadiren de ahize sorunu yaşıyorum karşı tarafa ses gitmiyor. telefon app store garantili.

    değişim talebinde bulunacağım. şimdi telefonu itunes üzerinden yedekledim. son ios versiyonu yüklü.

    sormak istediğim rehber, fotoğraflar, whatsapp konuşma arşivi vs vs hepsi yedeklenmiş midir? iphone'da kaydettiğimiz numaralar sim karta kaydoluyor mu? yeni telefon verirlerse itunes üzerinden yedeği geri yüklesem birebir eski telefonum yüklenir mi?

    birde sizce telefonu sıfırlayayım mı vermeden? birçok fotoğrafım, sosyal medya hesaplarım, e-mail ve numaralar vs her şey telefonun içinde şu anda. vermeden sıfırlamak mı doğru olan?


    EDİT: LÜTFEN OKUYUNUZ

    arkadaşlar biraz önce akasya app store dan döndüm.

    yukarıda yazmış olduğum problemi aynen anlattım. hatta telefonun şarjı %25 olarak evden çıktım. akasyaya gittim %17 de kapandı telefon. arkadaş yanıma geldi sorun ne dedi. sorun şu an yaşandı buyrun %17 şarj var telefon kapandı dedim. şarja taktı, açtı %21 başladı telefon. sonra cihaza bağladı işte batarya testi falan yapmamız lazım dedi. test yaptı şarj etme sürelerime falan baktı. neyse bunları yaparken arkadaş bana şunları söyledi aynen aktarıyorum:

    normalde apple bataryalarının şarj döngüsü 1000 seferdir. 1000 defa şarj edilir ve sonra batarya ölür. 1 şarj döngüsü %0-100 arası yaptığınız 1 şarja eşittir yani her çıkartıp takmanız 1 şarj döngüsü etmez vs vs bahsetti. dedim tamam lion bataryalar zaten öyle eski tip bataryalar gibi değil. şarjı bitmeden şarja takma %100 olmadan çıkartma falan derlerdi önceden ama artık bunlar yok istediğiniz zaman şarja takabiliyorsunuz dedim.

    baktı şarj testine bataryanın %85 i sağlam %15 i ölmüş dedi. normalde işte bataryanın garanti süresi içerisinde %80 ve altına kadar ölmüş olması durumunda batarya veya cihaz değişimi yapıyoruz bunun dışındakiler kullanıcı hatası oluyor dedi. dedim dalga mı geçiyosunuz siz benle telefonu şarja istediğim zaman takar istediğim zaman çıkartırım ne demek kullanıcı hatası dedim? zaten 1 günü çıkartmıyor telefonlar işimiz var gücümüz var gece yatarken %30 bırakıp sabaha %10 ile işe mi gideyim dedim? ya da işim var dışarı çıkıcam telefonu %30 bırakıp dışarı mı çıkayım 3000 lira verdim bu telefon mu bana hükmedecek ben mi buna hükmedicem böyle saçmalık mı olur dedim. zaten sinirlendiğimi anladılar o anda.

    adam hala bana batarya standarttır kullanıcılar farklı şekilde kullanır kimi düzenli şarj eder kimi düzensiz şarj eder bu problemler oluşabilir falan dedi. ben de satarken söyleyin o zaman telefonun nasıl şarj edilmesi gerektiğini dedim. arkadaş utanmadan bana " ben telefon alırken nasıl şarj edilmesi gerektiğini soran kimse görmedim" dedi. iyice sinirlendim. ne yapıcaz bana onu söyleyin benim problemim ortada telefon %20 den aşağı görmüyor kapanıyor ve bu telefonun garantisi var dedim bana çözümü söyleyin dedim.

    kalibrasyon yapılması lazım 1 hafta boyunca telefonu kapanana kadar kullanıp %100 olana kadar şarj edin işte 50 de çıkartıp 20 de takmayın bu şekilde kalibre olsun dedi. dedim dediğinizi yapıcam ama 1 hafta sonra bu şekilde devam ederse buraya yine gelirim ve bu şekilde davranmam bilginiz olsun dedim aldım telefonu çıktım.


    şimdi arkadaşlar böyle bir saçmalık olabilir mi? 3000 lira verip aldığım telefon daha 1.5 yıllık ve batarya sorunu yaşıyorum. telefonun garantisi var. adam bana kullanıcı hatası diyor. ne düşürmüşüm ne su teması ne hasar bir şey var. neymiş düzensiz şarj etmişim telefonu. böyle bir saçmalık hayatımda duymadım. adamların power tuşu basmıyor diye telefonlarını değiştiriyolar ya.

    ne yapayım sizce? şikayet var'a falan mı yazayım yoksa tekrar randevu alıp 1-2 hafta sonra başka kişiyle mi görüşeyim? önerileriniz nedir sinir oldum resmen.


    Kardeş cihazını istanbul daki Ofis İletişime gönder.
    Orası çok iyi.Belki şansına telefon değişir
    Hoparlör de filan cızırtı da var de vrlki cihazın tümden değişir.
    Şayet ben hep ıraya gönderdiğimde değiştirildi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bene bir kalibrasyon işini yapın, düzelme ihtimali yüksek. Bende de bir ara oldu, başka bir konuda anlatılan kalibrasyon adımlarını uyguladım. Ardından düzeldi.
  • arkadaşlar dün dediğim gibi kalibrasyon işlemi yaptım. telefon kapanıncaya kadar şarj etmedim kapandıktan sonra da şarja taktım %100 olduktan sonra 2 saat daha şarj ettim. oynamadım o sırada telefonla.

    sonrasında %3 olana kadar batarya düştü öyle kapandı. ancak batarya ömrü zayıflamış gerçekten bariz belli oluyor daha çabuk bitiyor batarya.

    şimdi 1 hafta böyle bi kullanıcam bakalım kalibre şekilde problem olmadan devam edecek mi.

    eğer yine sorun olursa zaten götürüp ordaki test cihazlarında da şarj ediş düzenimi gösteririm.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.