Şimdi Ara

Apple iPhone 13 / iPhone 13 Mini [ANA KONU] (667. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
13.658
Cevap
342
Favori
888.076
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
60 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 665666667668669
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • mrgoxel kullanıcısına yanıt

    Oldu mu hocam ?

  • myigity kullanıcısına yanıt
    Kaç saat Erkan süresi alıyorsun hocam benim de aynı durumda da 3-3,5 saat alıyorum yüzde 20 ye kadar

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • İnstagram hesaplar aradı geçişte sıkıntı yaşayan var mı? Hem profilden hem de sağ alt basılı tutarak geçmeye çalıştığımda ekran açılmıyor diğer hesaba geçemiyorum

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • aynen o civarda. En az iki kez şarj ediyorum günde.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi myigity -- 12 Aralık 2024; 14:28:30 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • berkayakin kullanıcısına yanıt

    İnstagram uygulamasında bi problem var sanırım 2-3 aydır keşfette video vs izlerken belli bi süre sonra uygulama kitleniyor.

  • AMC kullanıcısına yanıt
    Böyle bir sorun yaşamadım ama diğer hesabıma geçiş yapamıyorum 1 gündür valla garip

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Benim iphone 13 2.7 aylım pil 86

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba benim bir konuda yardımınıza ihtiyacım var.
    Ayarlarda hücresel menüsü altında, düne kadar var olan Volte’yi aktif etme butonu yok oldu, aynı zamanda Wi-Fi üzerinden görüşmeyi de aktif hale getiremiyorum operatörle de görüştüm Apple destek hizmetle de görüştüm bir türlü çözüm bulamadılar, bilen var mı lütfen yardım…

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 6 saat ekran süresi var yaklaşık

  • Asabi_efe A kullanıcısına yanıt
    Ayarlar menüsünden hücresele girildiğinde seçenekler kısmına basın ses ve veri kısmında voLTE seçeneği gözüküyor

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • İşte tam da ben onu izah etmeye çalıştım. Bende düne kadar vardı, şimdi yok.
    Apple iPhone 13 / iPhone 13 Mini [ANA KONU]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Asabi_efe -- 13 Aralık 2024; 14:41:30 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Asabi_efe A kullanıcısına yanıt
    Onu pek bilemedim hocam benim menüde gözüküyor

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • ITunes’a tam yedek alıp fabrika ayarlarına geri mi dönsem acaba, düzelir mi ki?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Asabi_efe A kullanıcısına yanıt
    Denemekte fayda var hocam. Birde bu ses ve veri kısmı bende 5g otomatik seçili onu lte mi almalıyım?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Yani,
    Türkiye’de bildiğim kadarıyla 5G henüz yok. Bir de veri tüketimi açısından ben 4G kullanıyorum hep…

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Asabi_efe A kullanıcısına yanıt
    Eski samsung cihazımda 5g açıksa ülkede bulunmadığı için sarj tüketimi söz konusuydu kapatmıştım sanırım bunda da var öyle bir durum lte geçeyim ben de

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Asabi_efe A kullanıcısına yanıt

    bir arkadaşımda da oldu bu onun simi benim samsung'a takınca volte pasif oluyordu tıklanmıyordu ve benim sim onun 13'te çalışıyordu.


    kesinlikle operatör kaynaklı ama operatör de bunu kabul etmiyor. gidip 100 küsür lira verip geçen yıl yeni sim aldı yine de düzelmedi



    bir ihtimal mobil uygulamadan kapalı olabilir onda açsa da kapanıyordu ama deneyin isterseniz.

  • Eyvallah, sağolun ama hepsini denedim. Operatör kesinlikle kendilerinden kaynaklı olduğunu kabul etmiyor. Apple destekle iki gündür 3 saat konuştuk ama nafile…

    Çok ilginç bir durum, çözümü yok anladığım kadarıyla. Bilen birisi çıkarsa el atsın lütfen 🙏🏼

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Telefonu iTunes üzerinden sıfırdan kurdum, yok arkadaş olmuyor 😡

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • simi başka bir cihaza takın kendi telefonunuza da başka bir telekom sim takım çok kısa bu durumu gösteren bir video çekip twitterdan türk telekom desteği etiketleyerek paylaşın sorununuz çözülür. sizi genel müdürlükten arayan kişiye de kesinlikle kendi hattınızı farklı cihazlarda denediğinizi söyleyin. genel müdürlükten arayanları arıza olduğuna ikna edebilirseniz sorununuz çözülür.



    ha uğraşamam diyorsanız görüşmeleri 3g ile yapmak azıcık da ses kalitesi dışında çok da bir etkisi yok bence

  • 
Sayfa: önceki 665666667668669
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.