Şimdi Ara

Apple, kelebek klavye davasında tazminat ödeyecek

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
227
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Apple, kelebek klavye davasında tazminat ödeyecek



    Teknoloji tarihine yön veren yenilikler geliştirmesine rağmen iPhone 4 anten problemi ve bilinçli yavaşlatma da dahil bugüne kadar Apple pek çok donanım kaynaklı davanın da odağında yer aldı.



    Kelebek klavye davası



    2015 yılında 12 inçlik MacBook ile birlikte kullanıma sunulan kelebek klavye tasarımı ne yazık ki tüketici tarafında hayal kırıklığı oldu ve sonrasında da davalar geldi. ABD’nin belirli eyaletlerinde biraraya gelen tüketiciler Apple’a tazminat davası açtı.



    Ayrıca Bkz.Apple, yeni bir toplu dava ile karşı karşıya: Ödeme sistemlerinde tekel olmakla suçlanıyor



    Kelebek klavye kullanımının çeşitli donanım sorunlarına yol açtığını iddia eden tüketiciler bu hafta önemli bir zafer kazandı. California, New York, Florida, Illinois, New Jersey, Washington, veya Michigan eyaletlerinde yaşayan tüketiciler toplamda 50 milyon dolarlık tazminat alacak.



    Davada en düşük tazminat 50$ olarak belirlendi. Eğer tüketici birden fazla servise götürmek zorunda kaldıysa bu tazminat 395$ seviyesine kadar çıkıyor. Henüz yargıç hükmü onaylamamış ancak onaylanmasına kesin gözüyle bakılıyor. Ayrıca tazminat miktarının yüzde 30 civarında kısmı da avukatlık masraflarına harcanacak.




    Kaynak:https://wccftech.com/apple-butterfly-keyboard-settled-for-50-million/







  • Tazminat ne arkadaş? almaz geçersin

  • Normalde firmanın ürünlerini geri çağırıp bir üst model veya güncel muadilini vermesi beklenir. Tüketici yararına bir faydası yok bu işin. Hem cihazı kullanama, hem cihazı servise götürmek için vakit/nakit ayır hem de dalga geçer gibi $50 dolar tazminat versinler. Ne ala Mualla.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kazanan avukat olmuş.

  • Apple ın teknik servisiyle uğraşacağıma Monster alırım onda sorun olursa onun servisi daha iyi bakar herhalde. Örneğin Amerika'da bilgisayarı açılmadığı için Apple servise giden kullanıcı kılıklı muhbirimşz gizli kamerayla apple a bilgisayarını götürüyor. Yetkili bilgisayarı alıp içini inceliyor ve çiplerin üstündeki ıslanma indikatörlerinin kırmızı renk yani su aldığına dair bildirim alıyor sonra kullanıcıya teslim ettiğinde sorunun ıslanma olduğunu, anakart ekran vs dahil 1100 dolar tamir masrafı olduğunu söylüyor. Daha sonra müşteri bu mevzularla ilgili yasal uğraşlar veren bir bilgisayar tamircisine geliyor ve tamirci baktığında sorunun sadece arka aydınlatmada olduğunu görüyor yani panel aslında çalışıyor. Daha sonra içini açıp baktığında ekranın flex kablosundaki bir pinin hafiften kalktığını görüyor ve onu düzeltiyor ve sorun çözülüyor. Bundan da para almıyor. Islanma indikatörlerinin de ortam neminden bile yeşilden kırmızıya döndüğünü söylüyor. Louis Rossman kanalını araştırın neler göreceksiniz.





  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.