Şimdi Ara

Apple Servis Mağdurları/Randevu Mağdurları Buraya (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
2.197
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Victor Branco V kullanıcısına yanıt
    En son yatak aldım ve tam bir ay deneme süresi var, sonuçta samsung dediğin cihazı hiç kullanmadım ve iphone kalitesizdir demiyorum zaten ama ortada bir gerçek var o da bu randevu sisteminin bizlerde işe yaramadığıdır, sana göre randevu sisteminin böyle olması çok haklı, sonuçta gece yarısı sayfayı yenile diyebilecek imkanın vardır, ama ben açıkçası öyle birşey yapamam ve başka ülkelerde daha iyi yaklaşımları varken bize böyle muamele etmelerine de evet biz hak ediyoruz demek ise trajikomik. Sonuçta ben apple ürünü alırken güvenlik ve hizmet anlayışına para ödüyorum, genius olarak bilinen egosu tavan yapmış kişilerle muhatap olmak için ödemiyorum. Bundan önceki telefonum nokia 6680di ve 7 yıldan fazla kullandım büyük ihtimalle iphone 5i de 1-2 sene daha kullanırım ondan sonra hangi cihazı kullanırım bilemem ve elbette her cihazda sorun olabilir nokia zamanı da 3 kez cihaz değişimi vermişti ve sadece telefonu verdikten bir hafta sonra almıştım, bu dediğim olay ise yıllar önceydi. Bir tek asus 3 ay kadar zorladı o da türkiye distribütörü yüzünden merkeziyle irtibata geçince hem yerel distribütöre ayarı verdiler hem de yepyeni bilgisayarı gönderdiler orta seviye cihaz yerine üst seviyeden göndermişlerdi. Ayrıca minton sadece 5 gün içinde yeni ürün göndermişti, yani yeni cihaz veren sadece apple değil diğerleri de veriyor belki yurt dışında anında yeni ürün veriyor ama bizim ülkede önce süründürüyor o yüzden sorun olduğunda elbette dava açılmalı. Emin okunki davayı kazanacak kişi telefon sahibi olacaktır.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ben iphone 6 cihazımdaki kasa açıklığı sorunu ile apple a başvurdum burda store olmadığı için mecbur telefonla aradım ve öyle bir yağlayıp bağlıyorlarki telefonda aman allahım bunlar cennetlik sorunumu çözecekler diyorsunuz ama işin aslı öyle deil aslında :) telefonu kapadıktan sora sizi haksız çıkarmak için elinden ne geliyorsa yapıyor apple bunu diyim.birerbir yaşadım. Beni genpaya yönlendirdiler ve genpa kasa açıklığından içindeki ışıklar gözüken cihaza cihazda sorun yok dedi. Apple ile tekrar iletişime geçtim resimler yollafım cihazın içine kağıt giriyor o derece resimler yolladım cihazın içindeki ışıkların görüldüğü resimler yolladım ve sonuç ne dersiniz? Apple cihazda sorun yok dedi :) kozmetik sorunlar kullanıma engel deilmiş. Eğer bu kozmetik sorunu benden kaynaklansaydı nolucaktı dediğimde ses yok. Nolucağını diyim cihazımı garanti dışı bırakacaklardı. Ama fabrikadan sorunlu olunca sorun olmuyor ne hikmetse. Neyse tüketici mahkemesine başvurdum 3 ay sora karar lehime çıktı ve cihazın defolu ayıplı ürün olduğu ve tüketiciye para iadesi kararı verdi mahkeme. Cihazı vatan bilg. dan aldığım için onlarla uğraşıyorum şuanda. Karar ellerine ulaşalı 1.5 ay olmuş ne arayan var ne soran ne para iadesi yapan. 2 gün önce avukat bir arkadaşa vekalet verdim ve kararla birlikte icraya verdim vatan bilgisayarı. 2 gün oldu şuanda hala ses yok bakalım nolacak hayırlısı diyorum. 5 aydır cihazkutusunda ve kullanmıyorum. Ve şunu anladım bunlarla uğraşmak gerçekten çok zor. Ürünü satana kadar. Sattıktan sora muhatap bulmak zor. Kararda apple de üretici olarak sorumludur diye bi ibare yok. Bazı arkadaşlar da böyle bir ibare varmış. Eğer böyle bir ibare olsaydı vatanı deilde apple yi icraya vermek gerçekten çok hoşuma giderdi. Beni kimse kınamasın arkadaşlar beni resmen aptal yerine koydular bana üstü kapalı evet sorunlu ama kullanacaksınız bile ima ettiler. Umarım daha duyarlı olurlar ve insanların sorunlarına gerçekten samimi bakarlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yurtdısından apple telefon aliyorsunuz. Ulkeye gelirken vergisini (son donemde cok arttı) devletimize oduyorsunuz. Sonra telefon bozuldugunda servis parca destegi yok diyerek servis hizmeti vermeyi reddediyor. Dunyayi bilmiyorum ama avrupa ulkelerinde boyle bir uygulama yok. Servise gittiginizde telefonu nerden aldiginiza bakmiyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.