Şimdi Ara

Apple Store değişim cihazının garantisi 3 AY !!! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
0
Favori
7.653
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • 78erhan78 kullanıcısına yanıt
    İşte ondan dolayı 2 yıllık fiks garantiniz ve cihaz değişimi sonrası garantisi bitmiş cihazın 3 ay vakti var zaten.
  • Apple firmasını korumak için saçma sapan konuşmayın lütfen konuyu açan arkadaş gayet haklı aynısı benim de başıma geldi.

    2012 senesinde 4s cihaz aldım.

    9 ay kullandım sonra wifi sorunu çıktı servise gönderdim. yenisini gönderdiler
    sonra 6 ay onu kullandım aynı sorun tekrar oldu. servise gönderdim.
    yenisini verdiler ancak 3 ay sonra aynı sorunu tekrar yaşadım

    servis diyor ki garanti süresi doldu hiç bir şey yapamam diyor.

    şimdi yaşanan şey şudur. 4s lerde wifi kronik bir sorundur. yani gizli kusurdur.

    diyeceksiniz ki 2 kere yeni telefon almışsın evet aldım ama kullanamadım ki
    aslında apple sorunumu çözmek yerine benim 2 senelik garanti süremi kullanmıştır.

    2 tane 10 tane telefonda verse kusurlu bir telefonu vererek beni aldatmış olmaktadır.

    şu an telefonumu kullanamıyorum çünkü wifi sorunu başlayınca pil tüketimi anormal arttığı için
    telefonu en fazla 3 saat kullanabiliyorum.

    otomotiv sektöründe üretim hatası varsa garanti dışında bile olsa üretici sorumludur. bir çok markanın
    araç geri çağırma haberlerini duymuşsunuzdur. elektronik sektöründe henüz böyle bir şey yok ama bence olması lazım

    Servisteki lavuklardan birisi de bana bu telefonu baya kullanmışsınız diyor. Sanki telefonun son kullanma tarihi var.

    aradaki farkı verirsen iphone 6 alayım dedim sustu.

    netice itibarı ile artık apple markası benim için bitmiştir. Bundan sonra alacağım hiç bir ürün
    apple markalı olmayacaktı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ogisan

    Apple firmasını korumak için saçma sapan konuşmayın lütfen konuyu açan arkadaş gayet haklı aynısı benim de başıma geldi.

    2012 senesinde 4s cihaz aldım.

    9 ay kullandım sonra wifi sorunu çıktı servise gönderdim. yenisini gönderdiler
    sonra 6 ay onu kullandım aynı sorun tekrar oldu. servise gönderdim.
    yenisini verdiler ancak 3 ay sonra aynı sorunu tekrar yaşadım

    servis diyor ki garanti süresi doldu hiç bir şey yapamam diyor.

    şimdi yaşanan şey şudur. 4s lerde wifi kronik bir sorundur. yani gizli kusurdur.

    diyeceksiniz ki 2 kere yeni telefon almışsın evet aldım ama kullanamadım ki
    aslında apple sorunumu çözmek yerine benim 2 senelik garanti süremi kullanmıştır.

    2 tane 10 tane telefonda verse kusurlu bir telefonu vererek beni aldatmış olmaktadır.

    şu an telefonumu kullanamıyorum çünkü wifi sorunu başlayınca pil tüketimi anormal arttığı için
    telefonu en fazla 3 saat kullanabiliyorum.

    otomotiv sektöründe üretim hatası varsa garanti dışında bile olsa üretici sorumludur. bir çok markanın
    araç geri çağırma haberlerini duymuşsunuzdur. elektronik sektöründe henüz böyle bir şey yok ama bence olması lazım

    Servisteki lavuklardan birisi de bana bu telefonu baya kullanmışsınız diyor. Sanki telefonun son kullanma tarihi var.

    aradaki farkı verirsen iphone 6 alayım dedim sustu.

    netice itibarı ile artık apple markası benim için bitmiştir. Bundan sonra alacağım hiç bir ürün
    apple markalı olmayacaktı.






    Yok onu dedi, yok bu oldu, yok Apple benim için bitti tarzı yorumlar boş geliyor.

    Cihazın gerçekten sorunlu olduğunu düşünüyorsanız Tüketici Hakem Heyeti'ne şikayette bulunun.

    Muhakkak bir sonuç çıkacaktır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Victor Branco

    quote:

    Orijinalden alıntı: ogisan

    Apple firmasını korumak için saçma sapan konuşmayın lütfen konuyu açan arkadaş gayet haklı aynısı benim de başıma geldi.

    2012 senesinde 4s cihaz aldım.

    9 ay kullandım sonra wifi sorunu çıktı servise gönderdim. yenisini gönderdiler
    sonra 6 ay onu kullandım aynı sorun tekrar oldu. servise gönderdim.
    yenisini verdiler ancak 3 ay sonra aynı sorunu tekrar yaşadım

    servis diyor ki garanti süresi doldu hiç bir şey yapamam diyor.

    şimdi yaşanan şey şudur. 4s lerde wifi kronik bir sorundur. yani gizli kusurdur.

    diyeceksiniz ki 2 kere yeni telefon almışsın evet aldım ama kullanamadım ki
    aslında apple sorunumu çözmek yerine benim 2 senelik garanti süremi kullanmıştır.

    2 tane 10 tane telefonda verse kusurlu bir telefonu vererek beni aldatmış olmaktadır.

    şu an telefonumu kullanamıyorum çünkü wifi sorunu başlayınca pil tüketimi anormal arttığı için
    telefonu en fazla 3 saat kullanabiliyorum.

    otomotiv sektöründe üretim hatası varsa garanti dışında bile olsa üretici sorumludur. bir çok markanın
    araç geri çağırma haberlerini duymuşsunuzdur. elektronik sektöründe henüz böyle bir şey yok ama bence olması lazım

    Servisteki lavuklardan birisi de bana bu telefonu baya kullanmışsınız diyor. Sanki telefonun son kullanma tarihi var.

    aradaki farkı verirsen iphone 6 alayım dedim sustu.

    netice itibarı ile artık apple markası benim için bitmiştir. Bundan sonra alacağım hiç bir ürün
    apple markalı olmayacaktı.






    Yok onu dedi, yok bu oldu, yok Apple benim için bitti tarzı yorumlar boş geliyor.

    Cihazın gerçekten sorunlu olduğunu düşünüyorsanız Tüketici Hakem Heyeti'ne şikayette bulunun.

    Muhakkak bir sonuç çıkacaktır.

    Onu da yapacağım da yaşadıklarımızı anlatmamız sizi neden rahatsız etti.

    sizin yorumunuz daha bir boş oldu forumun amacı bilgi paylaşımıdır.

    yazdıklarımda bilgidir.




  • ogisan O kullanıcısına yanıt
    Kardeşim maalesef öyle fanatik ki bazı arkadaşlar sanki Apple'ın hissedarı gibi savunuyorlar. Yaşadığınızı kendileri yaşasa belki burada daha ağır konuşacaklar. Neyse geçmiş olsun. Hakkınızı arayın. iOS 6 ya da 7 kullanmadım. Ama 8 ve 9 un durumu ortada! Bugün 5 dk. telefonu kullanamadım. Sebep: Ekranda "iPhone etkin değil 5 dk. sonra deneyin" yazısıydı. Evet güzel telefon ama kusursuz değil. Bunu kabullenemeyen fanlar yüzünden şuraya yaşadığımız sıkıntıyı bile yazmaktan çekinir olduk.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DODANLI

    Kardeşim maalesef öyle fanatik ki bazı arkadaşlar sanki Apple'ın hissedarı gibi savunuyorlar. Yaşadığınızı kendileri yaşasa belki burada daha ağır konuşacaklar. Neyse geçmiş olsun. Hakkınızı arayın. iOS 6 ya da 7 kullanmadım. Ama 8 ve 9 un durumu ortada! Bugün 5 dk. telefonu kullanamadım. Sebep: Ekranda "iPhone etkin değil 5 dk. sonra deneyin" yazısıydı. Evet güzel telefon ama kusursuz değil. Bunu kabullenemeyen fanlar yüzünden şuraya yaşadığımız sıkıntıyı bile yazmaktan çekinir olduk.

    "iPhone etkin değil 5 dk. sonra deneyin" tuş kilidi şifrenizin fazla girilmesinden olan güvenlik önlemidir. Kusura bakmayın da bu sizin hatanız iOS'un değil




  • theycantmeasureheart kullanıcısına yanıt
    Hocam tlf. cebimden çıkardım. Parmak izimi okumadı. Şifreyi girmek istedim. Şifre ekranı yerine acil arama modu çıkıyordu. Hiç şifre girmedim ki!!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 78erhan78

    Evet son 1 ay ariza verdi ve 2 kez servise git gelme sonucu son 10 gun kala degisti.

    apple in eline su dokemez dogru musteriyi ortada birakir boyle.Zaten sifir gibi cihazi yaptirmak icin iphone 6 fiyatina degisim fiyatina 2 sene oncesi cikmis telefonu neredeyse ayni fiyaa degistirmek ister.

    appleda teknik servis namina hizmet sifir.



    Seni lumia servisine alalim istersen 1 ayda geliyor bir de catlamis ekran ile icinin acildigi belli oluyor

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • tıpçıgenç10k T kullanıcısına yanıt
    Apple ın işi değiştir ben değiştirmek istemiyorum yap şu telefonu ama yok illa değişecek oda bir ton para ne diye değiştireyim hadi onu geçtim tamir et parasını al oda yok.Hizmet sıfır

    Sen dünya paraya telefon sat teknik servis parça hizmetini verme olacak iş değil.Ee belli aynı arıza yine yapacak üretim hatası ama bunlar sanıyorlarki değişince müşteri daha mutlu oluyor bir nevi öyle ama diğer taraftanda kötü bak şimdi ne oldu telefonu 2 servise gösterim yapmadı hemde sıfır cihaz kaldı elimde öyle olsa yine iyi bir süper servisim şöyle servisim deyip güvendiğimiz adamlar telefonu ezik büzük yolladı suçlu kim apple neden bizi iş bilmez servislere cihaz teslim etmek zorunda bıraktığı için.
  • garantinin bitmesine yakın cihazda sorun var diyip değişim istemek taktik felan mı anlamadım ne bu ?
  • Arkadaşlar, 2015 Aralıkta 3 senelik ipad 2 cihazımı Apple store aracılığı ile 550TL vererek yenisi ile değiştirdim.
    Ürün geçen ay ekran göstermemeye başladı ki tamamen donanım hatası. Cihazı izmir egemek servise gönderdim, servis cihazı bu sefer 1000TL vererek değiştirebileceğimi 6 aylık garanti süresinin geçtiğini belirttiler. Benim 600TL değişim bedeli ile aldığım SIFIR ürünün garantisi neden 6 ay ile sınırlı. Adam bana kutusunu açtı verdi önümde. Ayrıca ayıplı ürün 1 sene dayanmadan bozuldu. Demekki apple değişimleri sıkıntılı ürünlerle yapıp 6 ay sonra müşteriden tekrar para isteme yoluna gidiyor. Bu arada bu sefer istedikleri ücret 1000TL. şaka gibi.. var mı yorumu olan
    ben soluğu tüketici mahkemesinde alacağım.
  • Benim telefonumun garantisi 2 hafta sonra bitiyor

    Ekranda sıkıntı vardı . Zorluya götürdüm

    Ekran a değişim yapacağız dediler

    Sonra açınca başka sorunlar daha çıkmış yenisini verdiler

    3 ay garantisi var dedi teslim eden görevli

    Ama garantisi sorgulamada gözükmüyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.