Şimdi Ara

Apple Store değişim cihazının garantisi 3 AY !!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
0
Favori
7.652
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar daha önce açtığım konuya binayen randevu alıp apple store ' ye gittik.Telefonumuzun garantisinin bittiğini ve garantisi bitmeden 10 gün önce şebeke arızasından teleservise gönderilip değişiminin yapıldığını söyledik.Aradan 3.5 ay geçtikten sonra değişimden gelen cihazın şebeke arızasından bozulduğunu ve bu yeni cihazın garantiye girip giremeyeceğini sorduk sonuçta cihazın ilk garantisinin 2 yıl olduğunu biliyoruz fakat yeni gelen değişmiş cihazada belirli bir süre garanti süresi verilmesi lazım öyle değil mi?.Orada bizime ilgilenen arkadaş sağolsun kendisinin yapabileceği birşey yok fakat değişim cihazının apple dada teleservis dede cihazın garantisi eğer bitmişse değişimden sonra 3 ay kadar daha garantisi olduğunu söyledi.

    Cihazın tamir olamayacağını sadece değişim yaptıklarını ve 860+KDV tutacağını belirttiler iphone 5 için.Bu durum işimize gelmedi haliyle nokta hatasız sıfır gibi bir cihaz verip üste 1000 lira gibi rakam ödeyip cihazı değiştireceğiz ve üstüne yine 3 aylık bir garanti alacağız akla mantığa yatan birşey değil ki tertemiz iphone 5 ler 1 yıldan fazla garantili 1000 liraya bulunabiliyorken apple dan ücretli cihaz değiştirmek manasız.Hadi cihaz iphone 6 olsa amenna 1060 gibi bir fiyata cihazı değiştirtmek mantıklı.
    İphone 5 ile 5s aynı değişim fiyatı iphone 6 ise 60 lira daha fazla ile değişebiliyor.

    İşin kafama yatmayan tarafı parça garantisi bile 6 ay olması lazımken değişim cihazına 3 ay vermek nasıl bir mantıksızlık.Şimdi 2000 lira cihaza para verdim cihaz değişti aradan 3.5 ay geçti arızalandı ve cihaz elimizde kala kaldı.Şimdi bu nasıl bir müşteri anlayışıdır sen bir dünya para ver apple seni ortada bıraksın.Tamam tamir ettirelim ücretli oda yok.DIşarıda tamir ettirsen olup olmayacağını garantisi verilemiyor.

    Bu durumda sevgili arkadaşlar bilgili olanlardan yardım istiyorum.Garanti süresi 3 ay değilde 6 ay vermesi veya cihaz yeni olduğu için 1 yıl vermesi gerekmez mi?
    Tüketici hakem heyetlerine gitsem bir sonuç alabilir miyim sizce.Parça garantisi bile en az 6 aydır.




    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


    Arkadaşlar merhaba.
    Öncelikle iphone konusunda bilgi sahibiyim onu belirtmek isterim.

    iphone 5 3g yi açıp internete baktıktan sonra kapattıkve Dün durduk yere şebeke gitti.Aranıyor yazısı mevcut ekranda ama hat gelmiyor.Daha sonra bir kaç kez 3g aç kapa vs derken düzelmedi.Sim kartı çıkarıp taktık soft reset yaptık düzelmedi.Sonra bluetooth açınca şebeke geldi ve 3-4 saat çalıştıktan sonra hat yine gitti.

    Ekranda şebeke full çekerken arama yapılmıyor çağrı mesaj gelmiyor.Yine ara sıra aranıyora düşüp tekrar hat geliyordu.Arada bir full çekerken çalıştığı oluyordu ama telefonla konuşmak istediğimizde görüşme yarıda kesiliyordu.Sonra kopmle gitti ve servis yok yazısına düştü.

    Bunun üzerine telefonu önce bir üzerinden normal olarak sıfırladık.Sıfırladığımızda hat geldi.Bir süre sonra full çekerken arama yapılmadı servis yoka düştü.Ağ ayarlarını sıfırladık uçak modu vs açtık kapadık olmadı.Telefon üzerinden komple sıfırladık fakat bu sefer hat gelmedi hemen kurul esnasında , yedekten geri yükledik bimiyorum icloud yedeği içince sistem dosyaları var mıdır.Değişen birşey olmadı.

    simkart başka telefonda çalışıyor orjinal nano sim.Telefon ios 7.1.2 de 8 e restore etmedim neden derseniz telefon sim kartsız acil aramada yapmıyor.Kart takılıykende yapmıyor direkt hat düşüyor.Şebeke çekiyormuş gibi gözükürkende yapmıyordu ki şuan hiç gelmiyor.Dün ara ara geliyordu.

    şimdi yazılımdan mı donanımdan mı anlamanın tek yolu temiz restoreden geçiyor fakat yazılım sıfırlandığında olmadığını görünce pek sıcak bakmıyorum değişeceğini ve ios 8 de kullanmak sıkıntı.

    Başına böyle bir arıza gelipte çözen oldu mu internette biraz araştırdım baya dertten yakınan var ama çözüm yok belirten yok.Yakın zamanda istanbulda bulunacağım applestora götürmeyi düşünüyorum ama malum bu randevu meselesi hiç mi yer bulunmaz arkadaşlar direkt gidip ücretli vericem teknik servise.

    İşin garibi daha öncede şebeke sorunu yüzünden telefon garantide değişimden geldi ve garantisi biteli 2-3 ay dolu ve daha 1 aylık telefon patlak verdi.

    Yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim bir akıl verin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 78erhan78 -- 31 Mayıs 2015; 21:06:57 >







  • Ayarlar - Genel - Sıfırla - Tüm içerik ve ayarları sil

    Bu yolu kullanarak cihazı Sıfırla. JB var ise kaldır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar verdiğiniz cevaplar için teşekkür ederim fakat yukarıda yazdığım yazıda dediklerinizi yaptığımı belirtmiştim.
  • yeni güncelleme
  • Acikcasi size sunulan 2 yil garantiden faydalanmissiniz. Ustune 3 ay daha garanti vermisler ve bu 3 aylik sureden sonra cihaziniz tekrar bozulmus. Buna da kismet denir. Apple yapmasi gerekeni yapmis sonsuza dek garanti dongusu surdurmez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İlk cihazınızın garantisi ne kadar kaldıysa o kadar daha devam ediyor yeni cihaz.
    3 aydan kısa kaldıysa ya da bittiyse de 3 ay daha garanti veriyorlar
  • Kanunen. Cihazın serviste kaldığı kadar süre cihazın garantisine eklenir. Adamlar bunu aşıp üç ay vermişler azımsamışsınız.
    Apple genellikle cihaz tamir etmiyor bunun yerine tamir masrafı kadar ödeyip değişim cihaz alıyorsunuz. Sıfır cihaz yada sıfıra özdeş cihaz alıyorsunuz. Bu cihazlar parça niyetine ülkeye giriyor ve sadece KDV'si ödeniyor. Bu nedenle apple al sana sıfır cihaz veriyorum diyemez devlet tepesine biner o zaman.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • azimsamizsiniz diye bir sey yok basina gelmeyen anlamiyor sanirim.Bizde elektronikciyiz ama burda adam sana sifir cihaz veriyorsa buna 3 ay garanti vermek sacma gibi serviste kaldigi sure kadar garantiye eklenme olayi gayet tabi normal bisey.Siz simdi telefonun garantisini bitirdiniz telefon arizalandi degisim icin 1000 lira para odediniz varsayalim aradan 3 ay 1 gun gecti cihaz arizalandi ve yapilmiyor sonuc ne verdiginiz fazla 1000 lira giden cihaziniz ve yine elinizde bozuk bir cihaz.

    olay burda basliyor yeni veriyorsan eger bu donanimada belirli bir sure garanti vermen lazim en azindan 6 ay.

    ozaman sifir satilan cihazada 3 ay versinler o gozle bakalim olur mu olmaz.
    E ozaman yeni donanimada garanti vermeleri gerek cihaz belki tamir olsa daha saglam olacak.
    Isin icinde olmayan bilmez ayni seri urundeki elektronik cihaz urunlerin cogu bozuluyor ama sen serviste tamir edip bu acigi duzeltiyorsun ve fabrika cikisindan daha saglam oluyor ben simdi yuksek ihtimalle yine bozulacagini bile bile neden okadar para bayilayim hani bir alternatif yok ya yenisi yada hic.

    Benden soylemesi iphone 5-5s alirken ciddi ciddi dusunun sebeke arizasi bu cihazlarda cokca fazla arastirdim olmayanda olacaktir ama apple in urettigi cihazlarin cogunda hep standart bir ariza oluyor olacaktir sadece apple a ozel degil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 78erhan78 -- 1 Haziran 2015; 15:38:18 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ben işin içindeyim.

    3 ay süre verilmesi gerekenden uzun bir süre. Normalde garanti sürenizi 1 gün uzatmaları gerek.
    Değişim cihazı fabrika hatası nedeniyle problem çıkartırsa zaten garantiye bakan olmuyor direkt değiştiriliyor.
    Verilen süreyi beğenmeyeni ilk kez görüyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OZYMANDIAS

    Ben işin içindeyim.

    3 ay süre verilmesi gerekenden uzun bir süre. Normalde garanti sürenizi 1 gün uzatmaları gerek.
    Değişim cihazı fabrika hatası nedeniyle problem çıkartırsa zaten garantiye bakan olmuyor direkt değiştiriliyor.
    Verilen süreyi beğenmeyeni ilk kez görüyorum.


    1 gün mü hocam siz esnaf mısınız ?Siz meseleyi anlamamışsın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 78erhan78 -- 1 Haziran 2015; 20:49:28 >
  • Apple, garanti dahilinde değiştirdiği cihazlara ya 90 gün garanti veriyor ya da değişime giden cihazın kalan garanti süresi kullanılıyor. Hangisi daha uzun süreyse o geçerli kabul ediliyor.

    Apple'dan yapılan garanti dışı, ücretli cihaz değişimleri için ise 6 ay - 180 gün değişim cihazına garanti veriliyor. Yine parça değişimlerinde de ücretli olduğu zaman değişen parçaya 6 ay garanti veriliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cihaz hangi sebepten ötürü degistirildiyse telefonun tamamina degil o parca için garanti uzatilir buda değiştirme tarihi itibaren başlar gidip sıfır faturasiyla cihaz almiyorsun bahsettigin sey garanti kapsami icersinde yapilan bir işlem yeni telefon verdiler diye 2 yıl sifirdan baslatmazlar normal sartlarda 1 gün uzatirim dese şikayet hakkın bile kalmamakta ama yinese apple türkiyede sureyi uzun tutuyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • valla bir kez çakallık yapıp son günde cihaz almışsınız sonrada yenisini istiyorsunuz adamlar sürekli yeni cihaz çıkarcak hali yol ya.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 78erhan78

    azimsamizsiniz diye bir sey yok basina gelmeyen anlamiyor sanirim.Bizde elektronikciyiz ama burda adam sana sifir cihaz veriyorsa buna 3 ay garanti vermek sacma gibi serviste kaldigi sure kadar garantiye eklenme olayi gayet tabi normal bisey.Siz simdi telefonun garantisini bitirdiniz telefon arizalandi degisim icin 1000 lira para odediniz varsayalim aradan 3 ay 1 gun gecti cihaz arizalandi ve yapilmiyor sonuc ne verdiginiz fazla 1000 lira giden cihaziniz ve yine elinizde bozuk bir cihaz.

    olay burda basliyor yeni veriyorsan eger bu donanimada belirli bir sure garanti vermen lazim en azindan 6 ay.

    ozaman sifir satilan cihazada 3 ay versinler o gozle bakalim olur mu olmaz.
    E ozaman yeni donanimada garanti vermeleri gerek cihaz belki tamir olsa daha saglam olacak.
    Isin icinde olmayan bilmez ayni seri urundeki elektronik cihaz urunlerin cogu bozuluyor ama sen serviste tamir edip bu acigi duzeltiyorsun ve fabrika cikisindan daha saglam oluyor ben simdi yuksek ihtimalle yine bozulacagini bile bile neden okadar para bayilayim hani bir alternatif yok ya yenisi yada hic.

    Benden soylemesi iphone 5-5s alirken ciddi ciddi dusunun sebeke arizasi bu cihazlarda cokca fazla arastirdim olmayanda olacaktir ama apple in urettigi cihazlarin cogunda hep standart bir ariza oluyor olacaktir sadece apple a ozel degil.

    O zaman sizin mantığınızla sonsuza kadar garantiniz olurdu aynı mantıkla




  • quote:

    Orijinalden alıntı: achmaster

    valla bir kez çakallık yapıp son günde cihaz almışsınız sonrada yenisini istiyorsunuz adamlar sürekli yeni cihaz çıkarcak hali yol ya.

    Çakallık derken hocam uslubumuza dikkat edelim.Sürekli yeni cihaz elbette istemiyoruz.Ama çözüm yolu yok tamir yok.Birşey yok.

    Ben bunları bir yetkili servisken düşündüğüm halde siz tüketiciler apple tarafına yatıyorsanız ya mesele kafanızda oluşmamış yada taraftar olunmuş denemtir.

    Diğer arkadaşlar içinde sonsuz garanti ve 2 yıl diyen yok uydurmayın böyle şeyler.Eğer adamlar sana yeni cihaz veriyorsa bu refurbish bile olsa sana değişim farklı ürün

    veriyorlar bunun donanım garantisi 3 ay az kardeşim en az 6 ay olmadı biz parça garantisini 6 ay veriyoruz ve bu şekilde heryerde.

    Neyse başına gelmeyen anlamaz illaki birinin başına gelecek ozaman konuyu bulup yardım beklersiniz arkadaşlar.

    Biz çok meraklıyız ya cihaz değişimine habire değişsin oh ne güzel.

    Neden değişsin kardeşim cihaz sağlam kalsın biz çöp gibi telefon kullananlardan değiliz ilk verdiğimiz cihazıda kutuya koy sıfır de bu elimde yeni gelende kutuya koy sıfır de o kadar temiz.

    Durduk yere ne diye uğraşayım keşke bozulmasada uzun süre kullansak hadi bozuldu tamir ettir burda pire için yorgan yakma mantığı var.




  • theycantmeasureheart kullanıcısına yanıt
    sonsuz le alaka hocam senin dediğinin gerçekleşmesi için cihazın her 6 ayda bir arıza yapması lazım.
    Ozaman apple ın verdiği 3 ayda sonsuz her 3 ayda bir arıza yaptırt telefona sonsuz olsun böyle mantıksızlık olur mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 78erhan78

    quote:

    Orijinalden alıntı: achmaster

    valla bir kez çakallık yapıp son günde cihaz almışsınız sonrada yenisini istiyorsunuz adamlar sürekli yeni cihaz çıkarcak hali yol ya.

    Çakallık derken hocam uslubumuza dikkat edelim.Sürekli yeni cihaz elbette istemiyoruz.Ama çözüm yolu yok tamir yok.Birşey yok.

    Ben bunları bir yetkili servisken düşündüğüm halde siz tüketiciler apple tarafına yatıyorsanız ya mesele kafanızda oluşmamış yada taraftar olunmuş denemtir.

    Diğer arkadaşlar içinde sonsuz garanti ve 2 yıl diyen yok uydurmayın böyle şeyler.Eğer adamlar sana yeni cihaz veriyorsa bu refurbish bile olsa sana değişim farklı ürün

    veriyorlar bunun donanım garantisi 3 ay az kardeşim en az 6 ay olmadı biz parça garantisini 6 ay veriyoruz ve bu şekilde heryerde.

    Neyse başına gelmeyen anlamaz illaki birinin başına gelecek ozaman konuyu bulup yardım beklersiniz arkadaşlar.

    Biz çok meraklıyız ya cihaz değişimine habire değişsin oh ne güzel.

    Neden değişsin kardeşim cihaz sağlam kalsın biz çöp gibi telefon kullananlardan değiliz ilk verdiğimiz cihazıda kutuya koy sıfır de bu elimde yeni gelende kutuya koy sıfır de o kadar temiz.

    Durduk yere ne diye uğraşayım keşke bozulmasada uzun süre kullansak hadi bozuldu tamir ettir burda pire için yorgan yakma mantığı var.

    Garanti bitmeden 10 gün önce mi arıza verdi cihaz ?
    2 yıl sorunsuz çalıştı son dakika arıza verdi ?
    Applein değişim politikasını bilen garanti dolmadan cihazını sıfırlıyor tüketici art niyetli maalesef özellikle Türkiyede bunu sömürüyor.
    Garanti süresi dolmasına rağmen Apple 3 aylık ek süre tanıyor yani siz cihazı 0 alıp değişse 3 ay sonra bitmicek normal garanti süreniz devam edecekti, bende 2 cihaz değiştim konuyu biliyorum. Ama bu mantıkla sonsuz garanti oluyor nerdeyse her cihazın mekanik ömrü ve yasalarca tanımlı garanti süresi vardır eğer uygun gelmiyorsa almazsınız ki garanti noktasında kimse apple ın eline su dökemez bence başka servislerle sürünseydiniz daha iyi anlardınız aslında

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 78erhan78 kullanıcısına yanıt
    Yasalar der ki;
    Garanti süresi içerisinde telefon arızalanır ise servise verdiğiniz tarihten itibaren, elinize geri gelene kadar süre garanti süresine eklenir. Cihazın onarımı veya değişimi servisin inisiyatifindedir ve garanti süresini etkilemez.

    Apple'ın yaptığı müşteri memnuniyeti için ürünü değiştirmek ancak yasalara göre böyle bir zorunluluğu bile yok. Ürünü tamir de edebilir, 3 kez aynı hatayı verirse bir cihaz size talep hakkı doğar. 1-Onarım, 2-İade, 3-Ayıpsız ile değişim. Bu seçeneklerden hiç birisi garanti süresini uzatmaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jlozde

    Yasalar der ki;
    Garanti süresi içerisinde telefon arızalanır ise servise verdiğiniz tarihten itibaren, elinize geri gelene kadar süre garanti süresine eklenir. Cihazın onarımı veya değişimi servisin inisiyatifindedir ve garanti süresini etkilemez.

    Apple'ın yaptığı müşteri memnuniyeti için ürünü değiştirmek ancak yasalara göre böyle bir zorunluluğu bile yok. Ürünü tamir de edebilir, 3 kez aynı hatayı verirse bir cihaz size talep hakkı doğar. 1-Onarım, 2-İade, 3-Ayıpsız ile değişim. Bu seçeneklerden hiç birisi garanti süresini uzatmaz.


    elbet dogru hocam bu konularin hepsnine zaten hakimim yasada bosluk var.Coguna gore verilen 3 ay super sure tamam bu cogu firmada yok dogru ama apple sana tamir imkani vermiyorsa cihazin ariza yapma ihtimaline karsin bu sureyi uzatmasi lazim.

    Yani senin cihazin arizalandi mi tamam git cope at applein tamir politikasi avantaj yaninda dezavantajda getiriyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Evet son 1 ay ariza verdi ve 2 kez servise git gelme sonucu son 10 gun kala degisti.

    apple in eline su dokemez dogru musteriyi ortada birakir boyle.Zaten sifir gibi cihazi yaptirmak icin iphone 6 fiyatina degisim fiyatina 2 sene oncesi cikmis telefonu neredeyse ayni fiyaa degistirmek ister.

    appleda teknik servis namina hizmet sifir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.