Geçen ay Apple Store'dan aldığım Macbook Pro'un kasasından tıklama sesleri geliyordu. Apple Store'a gittiğimde cihazın daha çok yeni olduğunu, servis işlemleri ile canımı sıkmaktansa, yeni cihaz vermenin daha doğru olacağını söylediler. Sağolsunlar baya da ilgilendiler ve bugün mağazaya gidip yeni Macbook Pro'mu teslim aldım.
Kesinlikle marka hayranı yada fanatiği değilim ama Apple'nın bu davranışı gerçekten çok hoştu. Diyeceğim odur ki; madem bu kadar para veriyoruz, alabiliyorsanız Apple ürünlerini Apple Store'dan alın derim..
voldemort
kullanıcısına yanıt
Ben Macbook Pro mu Apple Store dan almadım ama telefonla konuştuğumda mesela ekranda sorun oldugunu dusundugumuzde - sorun olmasa bile - memnuniyetiniz için ekranı değiştiriyoruz dediler.Gerçekten Apple hizmey konusunda yaklaşımı çok iyi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Öncelikle yeni macbookunuz hayırlı olsun Sanıyorum randevu ile gittiniz. Benim İphone 5 cihazımda batarya şişmesi sorunu vardı ve randevusuz gitmiştim. 40-45 dakika sırada bekledikten sonra randevu almam gerektiğini söyleyip uğurlamışlardı. Sonra da randevu alamamıştım 5s almıştım.
Benim macbookumu da ben haziran ayında aldım 1 ay sonra sorunu farkettim. Bildiğin tık sesi geliyordu macbook pro retina kullanıcısıyım 2-3 dk arayla. Hala da geliyor. servise götürdüm 5 gün kaldı sorun bulamadık diyip geri verdiler. Sonra tekrardan da servisine vermek istemedim. Açmadılar cihazı sırf o sesi kendileri duymadılar diye hiçbir işlem uygulanmadı sorun yok denilip geri verildi bana. Adana apple yetkili servisiydi. Sonrasında eve gelir gelmez bilgisayarımı açtım 3dk sonra tekrar o sesi duymaya başladım delirdim bi daha da götürmedim hala o tık sesi sorunu var. Benim ne yapmam gerek bu durumda? İstanbuldakilere randevu ile gitme şansım şuan için yok. Yetkili servis ne yapabilir bu gibi bi durumda? Değişme yapılması gerekir diye düşünüyorum. Ürün zaten garantili falan. İçini açıp o sesin kaynağını bulacaklarını sanmıyorum çok garip bir şekilde geliyor. HDD olsaydı mekanikten geliyordur ses derdim ama SSD olduğu için imkanı yok.
quote:
Orijinalden alıntı: iCankat
Benim macbookumu da ben haziran ayında aldım 1 ay sonra sorunu farkettim. Bildiğin tık sesi geliyordu macbook pro retina kullanıcısıyım 2-3 dk arayla. Hala da geliyor. servise götürdüm 5 gün kaldı sorun bulamadık diyip geri verdiler. Sonra tekrardan da servisine vermek istemedim. Açmadılar cihazı sırf o sesi kendileri duymadılar diye hiçbir işlem uygulanmadı sorun yok denilip geri verildi bana. Adana apple yetkili servisiydi. Sonrasında eve gelir gelmez bilgisayarımı açtım 3dk sonra tekrar o sesi duymaya başladım delirdim bi daha da götürmedim hala o tık sesi sorunu var. Benim ne yapmam gerek bu durumda? İstanbuldakilere randevu ile gitme şansım şuan için yok. Yetkili servis ne yapabilir bu gibi bi durumda? Değişme yapılması gerekir diye düşünüyorum. Ürün zaten garantili falan. İçini açıp o sesin kaynağını bulacaklarını sanmıyorum çok garip bir şekilde geliyor. HDD olsaydı mekanikten geliyordur ses derdim ama SSD olduğu için imkanı yok.
Özel bir firmada bilgi işlem şefi olarak çalışıyorum 10 senedir. Sorunun kaynağını bulamayacaklarını bildiğimden akşam evde, sessiz ortamda videosunu çekip gitmiştim. Sorun bulamadık dediklerinde videoyu göstermiştim. Siz de hem yakından hem de uzaktan, cihaza hiç dokunmadan video çekip gidin. O zaman biz sorunu bulamadık diyip, geri çeviremezler
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme