15 gün önce Lydia'dan apple tv aldım.İlk aldığım gün ürünü kurdum ve film kiraladım.Fakat 4-5 gündür film almayı denediğimde ''satın alma işleminiz tamamlanamadı'' uyarısı çıkıyor.Bankayla konuştum kredi kartının yeterli limiti var ayrıca Apple Tv üzerinden müzik satın alabiliyorum ama film ve video klip alamıyorum.Hesabıma başka kartta tanımladım ama sonuç yine hüsran.İşin ilginç tarafı ise kuzenimin hesabı ve kredi kartıyla giriş yapıp film alabiliyorum.Apple müşteri hizmetlerini aradım bir çözüm bulamadılar önerileriniz varsa bekliyorum.
İlgili bölüm burası mı bilmiyorum eğer bir hata varsa şimdiden özür dilerim.
quote:
Orijinalden alıntı: mdb1903
İlgili bölüm burası mı bilmiyorum eğer bir hata varsa şimdiden özür dilerim.
Hesabınıza kartı kaldırıp bir daha tanımlatmayı dendiniz mi?
mdb1903M
kullanıcısına yanıt
Apple ID'm ile aynı sorunu bende yaşıyorum, sorununuz Apple TV ile alakalı değil. Apple Destek birimiyle iletişime geçip anlatırsanız düzeltirler.
apple destek bölümüyle konuştum sorun apple id'de, 3-5 kere kredi kartını silip yeni kart tanımlarsanız güvenlik amaçlı id'yi kitliyorlarmış. Şimdi herhangi bir problem kalmadı normal kullanabiliyorum apple tv'yi.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme