Bildirim
applecare garantisi
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
kapsamıyor maalesef... bu tip bilindik global ürünlerin uluslararası garantisi her ne hikmetse ülkemiz sınırlarına girince bir şekilde battal oluyor ve geçmez hale geliyor. sebebi nedir bilmiyorum bilen biri varsa söylesin -
yurtdışından aldığınız apple ürünlerinde 1 yıl uluslararası garanti vardır, dolayısıyla türkiyede geçerlidir, tek yapmanız gereken faturanızı ibraz etmenizdir. ayrıca 2 yıllık ilave garanti satın aldığınızda bunun 1 yılını veya paketin tamamını kapsatıyorlar, bunun için apple ile yazışmanız gerekiyor.
yinede aşağıda linkteki mail veya telefon ile iletişime geçip seri numaranız ile en doğru bilgiyi alabilirsiniz, olumlu veya olumsuz durumu buraya yazarsanız, sizinle aynı durumda bir başkası bu başlığı okuduğunda faydalanır.
http://www.bilkom.com.tr/apple/support_main.php -
quote:
Orijinalden alıntı: kut
yurtdışından aldığınız apple ürünlerinde 1 yıl uluslararası garanti vardır, dolayısıyla türkiyede geçerlidir, tek yapmanız gereken faturanızı ibraz etmenizdir. ayrıca 2 yıllık ilave garanti satın aldığınızda bunun 1 yılını veya paketin tamamını kapsatıyorlar, bunun için apple ile yazışmanız gerekiyor.
yinede aşağıda linkteki mail veya telefon ile iletişime geçip seri numaranız ile en doğru bilgiyi alabilirsiniz, olumlu veya olumsuz durumu buraya yazarsanız, sizinle aynı durumda bir başkası bu başlığı okuduğunda faydalanır.
http://www.bilkom.com.tr/apple/support_main.php
iphone'da yok. Bilkom'un iphone servisi yok, iphone'u ithal de etmiyor, iphone ile ilgili her hangi bir yetkisi / alakası da yok.
Genpa zaten kapıdan sokmaz o ürünü.
http://turkmacforum.com/forum/index.php?topic=10265.0
http://forum.donanimhaber.com/m_27003041/printable.htm
http://turkmacforum.com/forum/index.php?topic=10800.msg105343
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PhantomX -- 7 Eylül 2009; 14:53:22 >
-
öğrenmiş olduk yine de apple türkiyeyi arayıp sormakta fayda var diyorum. -
bu aslında apple'ın işgüzarlığında oluyor sen bir ürün çıkartıyorsun ve özel sözleşmeyle kendi doğal dağıtım yollarını değil başka yollar kullnıyorsun.Ben başka bir bir firmada böyle birşey görmedim mesela nokia da n97 yi sözleşmeli satıyor ama yine kendi reseller ını kullanıyor (türkçeyi katlettim pardon) -
Malesef yurtdışından alınan urunu burada tanıdık (türkcell de genpada yada baska biryerde) olmadan kesinlikte garanti işlemine tabi tutturulamayacağını anladım.
Asagıda Turkcell ve bilkomla olan yazısmalarım var.Genpa ilede konusmustum ondanda benzer cevap geldı.
Sayın AYGUN,
Yazınız teknik açıdan detaylı ama aynı telefonu siz burada kampanyalı olarak veriyorsunuz zaten. Yani Türkcell den kontratsız
olarak alınan telefonun aynısı. Bu şartlar altında telefon aynı olup bölge farklılığından kullanılamaması teknoloji çağında biraz
sınırlayıcı oluyor. Mesela bu müdahaleleri Türkcell'in anlaşmalı olduğu teknik servisler makul bir ücret karşılığında yaparak durumu çözebilir. Umarım bu konuda yakın gelecekte çalışma başlatırsınız.
iyi çalışmalar.
----------------------------------------------------------------------------
05 Eylül 2009 13:42 tarihinde TURKCELL MUSTERI COZUM MERKEZI <musteri.hizmetleri@turkcell.com.tr> yazdı:
Sayın Gür,
Yurt dışından getirdiğiniz cihaz ile ayrıcalıklı Turkcell teklifinden yararlanamıyorsunuz.
Cihazınızı kayıt ettirmek için yasal kapsamda müşterilerimizin yurtdışından yanında getirdiği tüm cihazlarla ilgili uygulamalarda olduğu gibi Turkcell Extralara başvurusu gerekiyor. Operatör kilidi ile alınan cihazlar Turkcell şebekesinde kullanılamayacaktır. Bu tip cihazlara yapılan müdahaleler yasal kapsamda değildir.
Türkiye'de GSM 900 ve GSM 1800 şebekeleri kullanılır. Oysa dünyada GSM 850, GSM 1900, CDMA, Uydu ve IDEN gibi birçok farklı mobil iletişim sistemi bulunur. Bu şebekelerde hattınızı kullanabilmek için sözü geçen teknolojilerle uyumlu telefon kullanmanız gerekir.
Örneğin ABD ve Kanada'da GSM 1900, Japonya ve Güney Kore'de ise CDMA sistemine uyumlu cep telefonu kullanmalısınız. Telefonunuz uyumlu değilse bu ülkelerde cep telefonu kiralayarak Turkcell SIM kartınızı kullanabilirsiniz.
Telefonunuzun desteklediği frekans bilgilerini öğrenmek için web sitemizde yer alanhttp://www.turkcell.com.tr/yardim/telefonozellikleri linkini kullanabilirsiniz.
Yurtdışından alınan cihazların kayıt işlemi ile ilgili detaylı bilgiye Türk Telekomünikasyon Kurumuna ait aşağıdaki numaralardan ulaşabilirsiniz.
Bilgi ve İhbar Merkezi 444 9 777 - (312) 232 23 23
-----------------------------------------------------------------------------------
Sayın Gür,
Cihazınızın kayıt altına alınma işlemi ya da garanti kapsamına alınmasını talep ettiğinizin detaylarını rica ederiz.
Ancak cihazınızın garanti kapsamına alınması şeklinde bir uygulamamız olmadığı için üzülerek talebinize olumlu yanıt veremiyoruz.
Cihazınızın kayıt altına alınması işlemlerini gerçekleştirebilmek adına detaylı bilgi iletmemizi ister misiniz?
Saygılarımızla
Turkcell İletişim Hizmetleri A.Ş.
Öykü Ersel
Müşteri Çözüm Merkezi
---------------------------------------------------------
Sayın Kullanıcımız,
iPhone ürünlerinin Türkiyedeki Yekili Servisleri Turkcell ve Vodafone operatörlerinin Yetkili Servisleri olan KVK ve Genpa'dır. Bilkom-Apple Yetkili Servisleri iPhone konusunda yetkili değildir.
Saygılarımızla,
Bilkom İletişim Merkezi
Sayfa:
1
Benzer içerikler
- iphone ahize sesi az çıkıyor
- iphone 6 kamera ters çevirme kapatma
- airpods cızırtı sorunu
- iphone fotoğraf siliyorum yer açılmıyor
- iphone ekranda siyah çizgi
- apple watch 9 özellikleri
- apple watch ultra 2 özellikleri
- macbook pro yurtdışı fiyatı
- en iyi powerbank
- airpods sağ kulaklık çalışmıyor
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X